Paul Thomas Anderson is dat.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:28 schreef picodealion het volgende:
There Will Be Blood?![]()
Weer vergeten welke regisseur dat is.
quote:
Heel fijn dat ik Pico weer een ander antwoord heb kunnen ontlokken.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Regisseur is trouwens Stanley Kubrick
Ach ja...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Regisseur is trouwens Stanley Kubrick
Dat klopt allemaal. Ik denk dat niemand van jullie (uitgezonderd SaintOfKillers misschien) de film heeft gezien. Maar de titel is jullie tegenwoordig wel bekendquote:Op donderdag 1 december 2011 13:51 schreef Asap het volgende:
Ook geen Crying Freeman, Double Dragon, Brotherhood of the Wolf, American Samurai of Kickboxer zoveel
quote:
quote:This was the last B&W movie to win Best Picture at The Academy Awards. Schindler's List which won in 1994 was not completely B&W, some scenes were in color, like the girl in the red and the candle at the beginning.
quote:The studio wanted Groucho Marx for the role of Dr. Dreyfuss, butsaid no, stating that he wanted an actor with more dramatic weight for the part.
Is dat die film waar ze op een gegeven moment een tijd op zo'n rangeerterrein ofzo doorbrengen?quote:
Nope of ik heb iets gemistquote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat die film waar ze op een gegeven moment een tijd op zo'n rangeerterrein ofzo doorbrengen?
quote:A man tries to rise in his company by letting its executives use his apartment for trysts, but complications and a romance of his own ensue.
quote:
Geen slechte gok, maar deze meneer uhm... deed zelf ook iets met film, want regisseren is een groot woord.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef picodealion het volgende:
Une femme est une femme![]()
Le Mepris![]()
Die met Douze Tableaux?- Nou vooruit, ik reken hem goed. film heet: Vivre sa vie: Film en douze tableaux.
Lijkt me een stuk ouder.quote:
Lijkt me een stuk ouderquote:
Ik denk dat je dit antwoord geeft op basis van dit plaatje:quote:
Zelfs na het opzoeken heb ik geen ideequote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het was als hulp bedoelt jongens, niet als vrijbrief voor complete random gokken
Wat denk je dat we hiervoor deden? Bovendien waren mijn gokken wel ergens op gebaseerdquote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het was als hulp bedoelt jongens, niet als vrijbrief voor complete random gokken
Is dat een van die liedjes die volgens dyon nog gaat uitkomen?quote:
dyon+1quote:
Zit die daar in?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dit Bale was, vandaar mijn Fear & Loathing-gok.
Denk het niet, maar Fear & Loathing heeft toch ook een beetje die oudere look? Dus ik dacht dat hij heel misschien wel een rolletje had.quote:
Dat was de echte naam van 2pac?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou we het toch over Lesane Parish Crooks hebben. De beste man heeft in zijn korte leven buiten de gevangenis ook nog in films gespeeld. 8 stuks. Doe er maar 3 van, volgens mij moet dat nog wel lukken.
1!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:34 schreef Asap het volgende:
Belly?
All about the Benjamins?
Grid lock'd
2!quote:
Volgens IMDb en Wiki zit die daar niet in, voor de zekerheid maar even dubbel gechekedquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
We hebben nog in de aanbieding:
- een film met onder andere James Belushi & James Earle Jones
Two corrupt cops murder an undercover DEA agent by mistake, and frantically try to cover their tracks by framing a homeless man for the crime. That involves juggling evidence, coaching witnesses, and improvising to keep their desperate scheme from unraveling.
- een film met onder andere Mickey Rourke & Adrien Brody
Butch Stein is a Jewish junkie from the mean streets of Brooklyn, is paroled after eight years in prison. Butch rips off a runner for local drug dealer, and is soon right back into his old habits of snorting coke and shooting up heroin with his best friend Lester.
- een film met onder andere Samuel L Jackson & Omar Eps
4 Harlem teens, Q, Bishop, Raheem and Steel, are out skipping school one day when they find out an old friend was killed in a shootout at a bar. After this, Bishop tells his friends that they have no respect. To get some, they rob a corner grocery store, but the lunatic Bishop intentionally shoots the clerk for no apparent reason.
Serieus... ik dacht echt dat ik het makkelijk had gemaakt met de afbeelding...quote:
Hij is dan ook geen rapper, maar acteur.quote:
niks mis mee toch?quote:
Je bewijst w.m.b. Juist hoeveel ze op elkaar lijken!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ok, de man die ik zoek en de man die jullie denken dat hij is:
[ afbeelding ]
Das toch een gigantisch verschil
Ik zie niet hoe die 2 op elkaar moeten lijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je bewijst w.m.b. Juist hoeveel ze op elkaar lijken!
Good for you, maar dat zijn alle 2 niet de neger die ik zoek...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:46 schreef wyccie het volgende:
Ik vind ze ook heel veel op elkaar lijken!
Deze twee weet ik wel uit elkaar te houden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat doet die zwarte man in dit topic?
Het vlees snijden.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat doet die zwarte man in dit topic?
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het vlees snijden.
Dyon, is het wel een bekende naam? Net iets bekender dan Adewale Akinnioye-Agbaje?
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef picodealion het volgende:
Ik heb echt geen idee. Jamie Foxx?
Jij herkent Natalie Portman nog niet eens als ze in het Hebreeuws tegen je praat.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef picodealion het volgende:
Heel heel soms haal ik SLJ en Morgan Freeman door elkaar.
Sinds Black Swan herken ik haar steeds vaker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij herkent Natalie Portman nog niet eens als ze in het Hebreeuws tegen je praat.
Dragon +1quote:
Ik bedoel Damned. Horns was van Kings zoonquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nee ik ga gewoon door met Chuck
Choke?
Irvine Welsh is Trainspotting, Acid House en dit jaar is/komt Extacyquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zou niet eens weten waarvan die andere twee bekend zijn
Titel en nee het is geen Ghost in the Shell iets
[ afbeelding ]
Denk dat het je aan Rashomon doet denken, want Ran is geheel in kleurquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
Dat gebouw doet me denken aan Ran.. of was het nou Rashomon?
Dat was Vexille.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:50 schreef Gillingham het volgende:
Welke anime was het nu Sam? Is wel gaaf getekend.
Michel+1quote:
Nog niet, denk dat het nog wel even duurt voordat ik hem zie. Vind die zalen van het filmmuseum hier niks en de rest is me te verquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Gillingham het volgende:
En dit mis ik dan net op een haar.
Heb je A Torinói Ló al gezien, Sam?
Is dat hetzelfde als Wormtail?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:36 schreef picodealion het volgende:
Ja dat is Peter Pettigrew uit Harry Potter, naam ben ik vergeten.
Dat is zijn nickname, ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Wormtail?
quote:
Dat klopt ook... Maar goed dit gaat weer nergens heen dus doe wel weer een andere vraagquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:52 schreef Gillingham het volgende:
Van The Wire, maar geen idee hoe hij heet.
Uiteraardquote:
Das al 1 filmquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:37 schreef RanTheMan het volgende:
geen idee hoe ze heet, geen idee waar ze allemaal in speelt, maar volgens mij speelt ze t buurmeisje in disturbia...
hierbij stopt ook mijn inbreng zonder hintsquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is zij ook dat meisje uit The Kids Are Allright?
geef dan es een hint, heb al een tijdje niets goedquote:
SaintOfKillers + 1quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sarah Roemer.
Ze zit ook nog in zo'n American Pie-achtig ding, maar ik weet niet meer welke, dat is toch allemaal hetzelfde.
quote:
nopequote:
Ik was al bang dat ik dat enge mens moest gaan plaatsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |