Ik bedoel Damned. Horns was van Kings zoonquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nee ik ga gewoon door met Chuck
Choke?
Irvine Welsh is Trainspotting, Acid House en dit jaar is/komt Extacyquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zou niet eens weten waarvan die andere twee bekend zijn
Titel en nee het is geen Ghost in the Shell iets
[ afbeelding ]
Denk dat het je aan Rashomon doet denken, want Ran is geheel in kleurquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
Dat gebouw doet me denken aan Ran.. of was het nou Rashomon?
Dat was Vexille.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:50 schreef Gillingham het volgende:
Welke anime was het nu Sam? Is wel gaaf getekend.
Michel+1quote:
Nog niet, denk dat het nog wel even duurt voordat ik hem zie. Vind die zalen van het filmmuseum hier niks en de rest is me te verquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Gillingham het volgende:
En dit mis ik dan net op een haar.
Heb je A Torinói Ló al gezien, Sam?
Is dat hetzelfde als Wormtail?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:36 schreef picodealion het volgende:
Ja dat is Peter Pettigrew uit Harry Potter, naam ben ik vergeten.
Dat is zijn nickname, ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Wormtail?
quote:
Dat klopt ook... Maar goed dit gaat weer nergens heen dus doe wel weer een andere vraagquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:52 schreef Gillingham het volgende:
Van The Wire, maar geen idee hoe hij heet.
Uiteraardquote:
Das al 1 filmquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:37 schreef RanTheMan het volgende:
geen idee hoe ze heet, geen idee waar ze allemaal in speelt, maar volgens mij speelt ze t buurmeisje in disturbia...
hierbij stopt ook mijn inbreng zonder hintsquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is zij ook dat meisje uit The Kids Are Allright?
geef dan es een hint, heb al een tijdje niets goedquote:
SaintOfKillers + 1quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sarah Roemer.
Ze zit ook nog in zo'n American Pie-achtig ding, maar ik weet niet meer welke, dat is toch allemaal hetzelfde.
quote:
nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |