quote:This was the last B&W movie to win Best Picture at The Academy Awards. Schindler's List which won in 1994 was not completely B&W, some scenes were in color, like the girl in the red and the candle at the beginning.
quote:The studio wanted Groucho Marx for the role of Dr. Dreyfuss, butsaid no, stating that he wanted an actor with more dramatic weight for the part.
Is dat die film waar ze op een gegeven moment een tijd op zo'n rangeerterrein ofzo doorbrengen?quote:
Nope of ik heb iets gemistquote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat die film waar ze op een gegeven moment een tijd op zo'n rangeerterrein ofzo doorbrengen?
quote:A man tries to rise in his company by letting its executives use his apartment for trysts, but complications and a romance of his own ensue.
quote:
Geen slechte gok, maar deze meneer uhm... deed zelf ook iets met film, want regisseren is een groot woord.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef picodealion het volgende:
Une femme est une femme![]()
Le Mepris![]()
Die met Douze Tableaux?- Nou vooruit, ik reken hem goed. film heet: Vivre sa vie: Film en douze tableaux.
Lijkt me een stuk ouder.quote:
Lijkt me een stuk ouderquote:
Ik denk dat je dit antwoord geeft op basis van dit plaatje:quote:
Zelfs na het opzoeken heb ik geen ideequote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het was als hulp bedoelt jongens, niet als vrijbrief voor complete random gokken
Wat denk je dat we hiervoor deden? Bovendien waren mijn gokken wel ergens op gebaseerdquote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het was als hulp bedoelt jongens, niet als vrijbrief voor complete random gokken
Is dat een van die liedjes die volgens dyon nog gaat uitkomen?quote:
dyon+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |