HAHAH HAHAHAHAquote:Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef Maisnon het volgende:
http://www.thisisthewestc(...)m_found_in_Cornwall/
Dit was een grote
Er zijn vissen ontdekt die al miljoenen jaren leven op de bodem van de grote oceanenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kans dat ze er zijn is wel heel erg klein
klopt, jaar of wat terug vonden ze een vis waarvan ze dachten dat ie al miljoenen jaren terug was uitgestorvenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
misschien nu ook nog wel. De diepste diepten van de zee hebben wij nog niet betreden.
You never know.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kans dat ze er zijn is wel heel erg klein
Hey iemand die het kentquote:Op donderdag 1 december 2011 00:54 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt zo'n gaaf spel op de Super Nintendo, EVO Search for Eden
Dan begin je als oceaanvisje en moet je zeg maar helemaal evolueren, op het land kruipen, zoogdier worden, etc etc
En dan heb je ook een tijdperk waar de insecten de baas zijn
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Er zijn vissen ontdekt die al miljoenen jaren leven op de bodem van de grote oceanen
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, jaar of wat terug vonden ze een vis waarvan ze dachten dat ie al miljoenen jaren terug was uitgestorven
Klopt. Maar als er nog zulke grote waterbeesten zijn hadden we op andere plekken ook wel grote waterbeesten moeten vinden.quote:
Mja, ik geloof je niet op je woord.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet niets af aan mijn kwaliteiten.
Geloof mij maar dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik geloof je niet op je woord.
Of niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Maar als er nog zulke grote waterbeesten zijn hadden we op andere plekken ook wel grote waterbeesten moeten vinden.
Ja, doe maar flauw.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ok. Misschien zijn ze wel retegeil en vallen ze op blonde paardenliefhebbers
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ok. Misschien zijn ze wel retegeil en vallen ze op blonde paardenliefhebbers
Het is er donker en de druk is hoog. Ehm. Lijk wel mijn werkplek.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:58 schreef Maisnon het volgende:
Ja je moet gewoon rekening houden met de omstandigheden daar zeg maar. Je kan wel zeggen ja we zijn er nog nooit geweest dus er kan vanalles zijn
Maar het feit alleen al dat er geen licht is en dat de druk daar zo hoog is daar kan je al een boel mogelijkheden mee doorstrepen zeg maar
Mooi beest. Al is het geen insect.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:00 schreef MsMessy het volgende:
Reuzenpissebed dan maar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reuzenpissebed
We weten ook dat dieren een ontzettend groot aanpassingsvermogen hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:58 schreef Maisnon het volgende:
Ja je moet gewoon rekening houden met de omstandigheden daar zeg maar. Je kan wel zeggen ja we zijn er nog nooit geweest dus er kan vanalles zijn
Maar het feit alleen al dat er geen licht is en dat de druk daar zo hoog is daar kan je al een boel mogelijkheden mee doorstrepen zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |