Mij hebben ze het nooit verteld, ik was nog steeds bang voor creatures from uranus totdat ik het opzochtquote:Op donderdag 1 december 2011 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik. Biologie gehad en alles.
creatures from your anusquote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mij hebben ze het nooit verteld, ik was nog steeds bang voor creatures from uranus totdat ik het opzocht![]()
In of na de krijt tijdperk waren er gigantische insecten.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah waren er kennelijk wel heeeeeuel grote insecten, ooit
Goede kans dat die niet uitgestorven waren als ze veel kleiner waren geweest.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 00:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja maar maar maar wij zijn toch nog steeds fok! getrouwd ofnie?
Heeuuul vroeger dusquote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
In of na de krijt tijdperk waren er gigantische insecten.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mij hebben ze het nooit verteld, ik was nog steeds bang voor creatures from uranus totdat ik het opzocht![]()
Allebei bestaanquote:
quote:
Oké. Nog een: spullen die radioactief zijn geven geen lichtquote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat je meterslange grote duizendpoten onderwater had in de prehistoriequote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Andere: Giftige gassen komen niet voorbij in de vorm van een doodskopquote:Op donderdag 1 december 2011 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké. Nog een: spullen die radioactief zijn geven geen licht
Kun je er beter op gaan staanquote:Op donderdag 1 december 2011 00:53 schreef Samzz het volgende:
Van mij mochten insecten nog wel wat groter zijn.
Spore?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:54 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt zo'n gaaf spel op de Super Nintendo, EVO Search for Eden
Dan begin je als oceaanvisje en moet je zeg maar helemaal evolueren, op het land kruipen, zoogdier worden, etc etc
En dan heb je ook een tijdperk waar de insecten de baas zijn
misschien nu ook nog wel. De diepste diepten van de zee hebben wij nog niet betreden.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat je meterslange grote duizendpoten onderwater had in de prehistorie
De kans dat ze er zijn is wel heel erg kleinquote:Op donderdag 1 december 2011 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
misschien nu ook nog wel. De diepste diepten van de zee hebben wij nog niet betreden.
Hahaha dat spel is ook echt in no time overal verdwenenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja een beetje hetzelfde idee maar dan niet teleurstellend na 4 jaar ontwikkeling en beloftes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |