Jammer dat je er geen panoramafoto van hebt gemaaktquote:
Ziet eruit dat de kust mogelijk windkracht 8 aantikt.quote:Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef aloa het volgende:
ECMWF komt met een behoorlijk windveld voor woensdag.
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op maandag 5 december 2011 11:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
hm beetje hagel net
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woensdag, hmmm best kort termijn, ziet er dus goed uit!quote:Op maandag 5 december 2011 13:25 schreef aloa het volgende:
Woensdag storm (06z run GFS)
Komende woensdag staat er storm op het programma. In de nacht van woensdag zal de wind steeds verder aan trekken, waardoor er aan het begin van de ochtend een volle storm windkracht 9 staat in Zeeland. In de loop van de ochtend zal de storm ook meer delen van de kust gaan bereiken.
rond het middaguur zal er een windkracht 9 aan bijna de gehele kust staan
[ afbeelding ]
Wat opvalt bij de windstoten is dat ze tot ver in Nederland gaan voorkomen.
In bijna heel Nederland lopen de windstoten op tot ruim 100 km/u.
[ afbeelding ]
Pas donderdagnacht lijkt het eindelijk weer wat rustiger te worden in Nederland. Maar echt lang zal dit niet duren, in de loop van de ochtend zal de wind weer toenemen en op vrijdag is er weer een kans op storm. Het noorden heeft in deze run van GFS de grootste kans op zwaar weer.
kaart voor vrijdag.. op de noordzee staat een volle 10Beaufort
[ afbeelding ]
De windstoten voor vrijdag zijn het zwaarst in het noorden
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik woensdag vrij, waai ik niet met mijn koekblikje van de wegquote:
Heb je de pot met goud gevonden???quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik reed vanmiddag tussen de weiland door naar huis en zag een mooie regenboog van het ene weiland zo met een mooi boog naar een andere kant gaan. Dus gewoon helemaal en kon de beginsels op de grond zien. En ernaast begon nog een stukje maar die verdween in de donkere wolk. Nog niet eerder gezien.
En ik zit zelfs nog in het zuiden van de Peelquote:Op maandag 5 december 2011 15:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Groot verschil met 20km boven de Peel. Daar is niks aan de hand
Nee er stond geen pot in die weilanden.quote:Op maandag 5 december 2011 18:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je de pot met goud gevonden???
[ afbeelding ]
Zojuist ook weerlicht gezien richting Z-Vl.quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef aloa het volgende:
Weerlicht hier.En gerommel.
Op buienradar zie ik een aantal buien met onweer en rode pitjes hierheen komen (Harlingen).
ja dat riepen al die briljante meteorologen afgelopen zomer :|quote:Op maandag 5 december 2011 23:28 schreef zoem het volgende:
Minus 25? Ik weet niet waar je die vandaan haalt, maar dat zit er nog even niet in
Tja om nu in de eerste week van December je daar al druk over te maken?quote:Op maandag 5 december 2011 23:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja dat riepen al die briljante meteorologen afgelopen zomer :|
Ja? vorig jaar om deze tijds was er al stevig genoeg ijs om te schaatsenquote:Op maandag 5 december 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja om nu in de eerste week van December je daar al druk over te maken?
Aha.quote:Op maandag 5 december 2011 23:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja? vorig jaar om deze tijds was er al stevig genoeg ijs om te schaatsen
Elke seizoen is natuurlijk niet met de week nauwkeurig.. dusja lekker afwachten wat de komende 3 maanden ons gaat brengenquote:Op maandag 5 december 2011 23:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
nu komen we niet verder dan wat hagelstenen, regen en wat onweer :/
naja, eerst zou het half november al bar weer zijn, toen eind november, toen half december, maar half december geeft knmi nog steeds rond de 9 graden aanquote:Op maandag 5 december 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja om nu in de eerste week van December je daar al druk over te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt er meer op!quote:
en leef je nog?quote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef MaLo het volgende:
Ik moet woensdag trouwens wel naar de kapper, verwaait mijn mooie nieuwe coupe natuurlijk wel meteen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren overdag ook al. 's Middags rond een uur of drie eentje bij Breda, en rond half zes reed ik ergens tussen Amersfoort en Zwolle en zag ik er nog een paar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 03:26 schreef ACT-F het volgende:
En wederom een onweersflits in de holst van de nacht.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
en leef je nog?Woensdag he, woensdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zal morgen na mijn kappersbezoek uiteraard een update plaatsen (als ik dan nog leef
)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Woensdag he, woensdag. Zal morgen na mijn kappersbezoek uiteraard een update plaatsen (als ik dan nog leef
)
Wind mee is toch niet zo erg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:32 schreef MissHobje het volgende:
JA tuurlijk de enige dag dat ik eens een keer op de fiets moet en dan gaat het stormen![]()
!
Heb ik dat
awwh! nouja dat er hier in de buurt op de snelwegen alweer 2 auto's er zo hop afgleden door wat hagel... dan denk ik dat je beter thuis kan blijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:32 schreef MissHobje het volgende:
JA tuurlijk de enige dag dat ik eens een keer op de fiets moet en dan gaat het stormen![]()
!
Heb ik dat
Moet ook nog terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |