Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
5 al? Da's knap.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:33 schreef Smoofie het volgende:
Wtf is dit voor raid, 5/8 down zonder maar enige concentratie
En Raidfinder
We hadden 8/8 wel kunnen halen, maar mensen moesten wegquote:
Je kan maar 4 bazen doen. Dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hadden 8/8 wel kunnen halen, maar mensen moesten weg
Volgende week maar heroics. Ik dacht dat Firelands faceroll was...maar dit...
Waar heb jij het overquote:Op donderdag 1 december 2011 00:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kan maar 4 bazen doen. Dat bedoelde ik eigenlijk.
dat is juist een makkelijkequote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb er nu 2 down waarvan 1 best pittige, met die slimes die naar de baas toelopen dat je de goede moet killen. Maar nu ga ik slapen
Ik zag het ook in de guild. Iedereen die aan het raiden was en vaak alles 1 shotten.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:56 schreef Friday12 het volgende:
net even 4/4 LFR gedaan alles one shot
Gefeliciteerd. En mag ik zeggen dat ik het een beetje weird vind.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Isabeau het volgende:
BedanktHeb wel een erg leuke dag gehad hoor
En ik heb zelf ja gezegd, dus moet niet zeuren.
En met oud en nieuw ben je ook om 00:01 online om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Zag het laatst in een you tube filmpje. Te bizar voor woorden.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:40 schreef Silmarwen het volgende:
Feli Isa. Moet zeggen dat we zelf ook raiden als we jarig zijn eigenlijk.
Nee, dat niet. Dan ben ik een beetje teut terwijl vrienden hier zijn, die we kennen van WoW. xDquote:Op donderdag 1 december 2011 08:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En met oud en nieuw ben je ook om 00:01 online om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Zag het laatst in een you tube filmpje. Te bizar voor woorden.
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dan ben ik een beetje teut terwijl vrienden hier zijn, die we kennen van WoW. xD
Als je mensen hebt dit weten wat ze moeten doen misschien, echt 3x gewiped daar toen begonnen ze met kicken, daarna ging het meteen goed.quote:
Vergeet niet dat het via raidfinder NOG makkelijker is dan de normal mode... en die is al te makkelijk lol :xquote:Op donderdag 1 december 2011 00:33 schreef Smoofie het volgende:
Wtf is dit voor raid, 5/8 down zonder maar enige concentratie
En Raidfinder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |