quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jawel, je ziet Deathwing nog niet bij de LFR lijst staan omdat die er nog niet in zit bij LFR...
Die hele realm zit vol met idioten, blij dat ik daar weg ben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:13 schreef Abby79 het volgende:
Jezus, wat heb ik een hekel aan tanks van Al'akir.... idioten, ik heb nog nooit een goede horde van die server gezien volgens mij, allemaal zo arrogant
wordt is godverdome wakker man. Lees zijn reactie nou nog is, kijk dan naar je LFR en daarna naar de armory en vergelijk LFR met Normal/Heroic.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jawel, je ziet Deathwing nog niet bij de LFR lijst staan omdat die er nog niet in zit bij LFR...
ja er staan 6 bosses in lfr en wat dan nog?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
wordt is godverdome wakker man. Lees zijn reactie nou nog is, kijk dan naar je LFR en daarna naar de armory en vergelijk LFR met Normal/Heroic.
WAT ZIE JE DAN?
Pilletjes vergeten te slikken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
wordt is godverdome wakker man. Lees zijn reactie nou nog is, kijk dan naar je LFR en daarna naar de armory en vergelijk LFR met Normal/Heroic.
WAT ZIE JE DAN?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
WAT ZIE JE DAN?
Pardon? Hij vroeg zich af waarom deathwing er niet bij staat in LFR, blizz heeft gezegd dat dat volgende week komt, dat zei ik. Over niet lezen gesproken...quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:37 schreef dekkered het volgende:
hekel aan noobs/muppets die niet lezen en dat het dan 9 reacties moet kosten voor een onozele discussie
Mja, je kan er uit zien zoals oudere sets er uit zien, wat op zich leuk is. (PvP'en in een lawbringer setquote:Op zondag 4 december 2011 00:08 schreef redboyke het volgende:
mijn account is vervallen maar is die gear changing looks dinges iets goed?
die kanon is grappig vorige keer op ptr pleurde ik op gegeven moment recht naar de grond zonder het te cancellenquote:Op zondag 4 december 2011 00:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Darkmoon Fair!![]()
Ik collect pets en mountsDus dat wordt grinden!
luck het is erg moeilijkquote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoe krijg je die Bullseye achievement? Want ben al midden in die ring gevallen, maar krijg die achievement maar niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |