quote:
Dankjullie.. bah ik ga het beestje echt missenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, das echt kut... Heel veel sterkte
Mjah het is echt wel een beetje zo. Maar mijn enigzins positieve, en vooral strijdbare stemming, zorgt er voor dat ik er niet te veel aandacht aan besteed. Waait wel weer over, ik neem het niet eens serieus zo onredelijk is het.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo of vult een negatieve stemming dat zo voor je in?
Ik voel me alsof ik in een zwembad ben gevallen, grafweer
Succes morgen!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef MrManuel het volgende:
Moe.. Ik ben naar bed toe..
Morgen me TTT van Rijbewijs.. Spanneeeendd
Goed inderdaad dat je dat rationele hebt, dat kan een hele hoop schelen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mjah het is echt wel een beetje zo. Maar mijn enigzins positieve, en vooral strijdbare stemming, zorgt er voor dat ik er niet te veel aandacht aan besteed. Waait wel weer over, ik neem het niet eens serieus zo onredelijk is het.
Ik heb gelukkig heel goed door dat het niet terecht is en dat ik dit niet verdien.
Voor de rest ben ik wel lekker bezig, vandaag voor het eerst weer vroeg opgestaan om mijn ritme weer goed te krijgen.![]()
Wordt alleen af en toe een beetje moe van anderen die het voor mij verpesten met hun gedrag.
sterktequote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut, ik weet dat mn kat er over 24u niet meer is
Welke stomme dingen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Spacekitten het volgende:
Ik wordt gek van mijn onzekerheid, vooral omdat ik dan stomme dingen doe...
kan je al je vragen misschien via pm doen, daar is dit topic niet voor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:58 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Welke stomme dingen als ik vragen mag?
ahhhhhh dat is heel kut , sterktequote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut, ik weet dat mn kat er over 24u niet meer is
Tof! Geniet ervanquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Allrounder het volgende:
Lekker. Vanavond Deep Purple, zin in.
Ik weet precies hoe je je voelt, een paar jaar geleden hetzelfde meegemaakt en afgelopen maart mijn hond na 14jr laten inslapen. Heeft wel even geduurd voor ik er overheen was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Blegh.. nog 5uur en dan moeten we naar de dierenarts.. nu onderweg naar huis in de trein met een brok in mn keel ;x
dankje, en de anderen die gereageerd hebben ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe je je voelt, een paar jaar geleden hetzelfde meegemaakt en afgelopen maart mijn hond na 14jr laten inslapen. Heeft wel even geduurd voor ik er overheen was.
Nogmaals heel veel sterkte, het is ontieglijk naar...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |