Waarom slecht?quote:
Waarom heb je lelijk staan als ondertitel?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Laniboekje het volgende:
Beetje geīrriteerd en onzeker. Waarom mailen zij mij niet terug? I need to know.
Omdat dat mijn stopwoord is. Waarom heb jij een 5 achter je naam staan, alsof het dienst doet als een s?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Waarom heb je lelijk staan als ondertitel?
Daar had ik nog niet eens over nagedacht dat de 5 als een s dienst zou kunnen doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Omdat dat mijn stopwoord is. Waarom heb jij een 5 achter je naam staan, alsof het dienst doet als een s?
why does my mind always tell me differentquote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef Daalder82 het volgende:
Ik wil keihard janken maar ik houd me in* candygirl lukt niet zoals altijd ......
Sterkteequote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut, ik weet dat mn kat er over 24u niet meer is
Ah, das echt kut... Heel veel sterktequote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut, ik weet dat mn kat er over 24u niet meer is
Is dat werkelijk zo of vult een negatieve stemming dat zo voor je in?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef Mishu het volgende:
Echt mensen lopen me al de hele tijd te negeren en ontwijken op school en ik weet niet waaromZo frustrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |