Knuffel van mij.quote:Op maandag 5 december 2011 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Dubbel het is vandaag precies 2 jaar terug dat een vriend van me zelfmoord pleegde en moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind
Jij hebt tenminste nog een graf, ik heb niks.quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef formerjellybean het volgende:
Net naar Leon's graf geweest en ben blij dat ik het gedaan heb vandaag , het geeft rust en ben je toch voor je gevoel even bij hem geweest. Zijn familie had in een lantaarntje die ik gekocht een kaarsje gedaan die niet uitging en er branden ook andere kaarsjes door waarschijnlijk familie .
quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef formerjellybean het volgende:
Net naar Leon's graf geweest en ben blij dat ik het gedaan heb vandaag , het geeft rust en ben je toch voor je gevoel even bij hem geweest. Zijn familie had in een lantaarntje die ik gekocht een kaarsje gedaan die niet uitging en er branden ook andere kaarsjes door waarschijnlijk familie .
Beidequote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een graf, ik heb niks.![]()
Dat lijkt me ook heel moeilijk . Sterktequote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een graf, ik heb niks.![]()
kun je je eigen verhaaltjes erbij verzinnen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:08 schreef hexta het volgende:
Ik vindt dit een lastig topic. Ik vraag me teveel af wat er achter zit denk ik.
Als een bekende hier zit, dan kan ik me voorstellen dat dat inderdaad vervelend is.quote:Op maandag 5 december 2011 22:08 schreef hexta het volgende:
Ik vindt dit een lastig topic. Ik vraag me teveel af wat er achter zit denk ik.
Ook zonder dat ik iemand ken, ik ben bijvoorbeeld erg nieuwsgierig naar waar miam zich schuldig over voelt, waarom tralala de behoefte heeft dat soort zaken te melden, en of scrub-nurse en Marcbl elkaar kennen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als een bekende hier zit, dan kan ik me voorstellen dat dat inderdaad vervelend is.
Omdat kromme tenen na verloop van tijd pijn gaan doen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
Waarom begin ik altijd te janken bij kerstmuziek?!
Die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Omdat kromme tenen na verloop van tijd pijn gaan doen?
haha nu ik het zo terug lees lijkt dat wel zo,maar nee mijn reactie was op een post van mij eerder,dat ik pijn aan mijn voeten had en nog moest gaan dansen...dat was geen succesquote:Op maandag 5 december 2011 22:59 schreef hexta het volgende:
[..]
Ook zonder dat ik iemand ken, ik ben bijvoorbeeld erg nieuwsgierig naar waar miam zich schuldig over voelt, waarom tralala de behoefte heeft dat soort zaken te melden, en of scrub-nurse en Marcbl elkaar kennen.
Dat werkt idd een heel stuk fijner. Alleen helaas niet altijd mogelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heerlijk om gewoon vanzelf wakker te worden ipv door de wekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |