Knuffel van mij.quote:Op maandag 5 december 2011 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Dubbel het is vandaag precies 2 jaar terug dat een vriend van me zelfmoord pleegde en moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind
Jij hebt tenminste nog een graf, ik heb niks.quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef formerjellybean het volgende:
Net naar Leon's graf geweest en ben blij dat ik het gedaan heb vandaag , het geeft rust en ben je toch voor je gevoel even bij hem geweest. Zijn familie had in een lantaarntje die ik gekocht een kaarsje gedaan die niet uitging en er branden ook andere kaarsjes door waarschijnlijk familie .
quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef formerjellybean het volgende:
Net naar Leon's graf geweest en ben blij dat ik het gedaan heb vandaag , het geeft rust en ben je toch voor je gevoel even bij hem geweest. Zijn familie had in een lantaarntje die ik gekocht een kaarsje gedaan die niet uitging en er branden ook andere kaarsjes door waarschijnlijk familie .
Beidequote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een graf, ik heb niks.![]()
Dat lijkt me ook heel moeilijk . Sterktequote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een graf, ik heb niks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |