quote:
Vraag maar aan haar zelf ik heb haar noooooit maar dan oooook nooooitquote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
blijf vooral janken erover, daar wordt het alleen maar beter van
Als jullie je nou niet elke keer als ware mongooltjes reageren tegen haar dan kan zij ook normaal doen
maar elke keer is het kutwijf dit kutwijf dat, nee dat gaat helpen
hou een hele grote spiegel voor je een keertje
Als jij normaal met haar kan praten wat is jou probleem met haar dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Die was ook een beetje stom aan het doen.
Maar ik heb heel lief met haar gepraat en nu doet ze wel aardig.
[..]ok
[..]
Vraag maar aan haar zelf ik heb haar noooooit maar dan oooook nooooit
kutwijf genoemd
Ik heb zelfs even met haar gepraat hoe het misschien anders kan op een hele normale manier
Provoceren is een kunst, maar hij heeft inderdaad een punt.quote:
geen probleemquote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als jij normaal met haar kan praten wat is jou probleem met haar dan?
Lekker tegestrijdig weer
Een feit gebasseerd op wat?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
geen probleem
ik noem enkel een feit
ee kom niet praten ik post gewoon normaal en je gaat al huilenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Provoceren is een kunst, maar hij heeft inderdaad een punt.
Nu weer lief verder spelen buiten UDOWU
jups. voor 5 euro al. is best de moeite zeg ik jequote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef Monopoly het volgende:
Steven neukt mannen achter station Sloterdijk in ruil voor crack
Je was wel lekker krap hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups. voor 5 euro al. is best de moeite zeg ik je
Daar ga je weer he. LH maakt een normale post en jij gaat meteen weer lomp doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ee kom niet praten ik post gewoon normaal en je gaat al huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
trololololquote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens als ik denk wat MK heeft gezegd, heeft zij gelijk.
waren het maar gewoon katten.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Er zijn zo verschrikkelijk veel mensen die elkaar totaal verkeerd begrijpen.
En daar komt denk ik ook al dit gekut van
Het was positief bedoeldquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ee kom niet praten ik post gewoon normaal en je gaat al huilen
Deze mevrouw weet van wanten.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Er zijn zo verschrikkelijk veel mensen die elkaar totaal verkeerd begrijpen.
En daar komt denk ik ook al dit gekut van
Plastic zak word blijkbaar door mensen gehaatquote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld
[..]
Deze mevrouw weet van wanten.
Het probleem is dat de mensen die door het gros meestal afgezeken wordt, het meestal ook wel verdient, vanwege irritant gedrag.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Plastic zak word blijkbaar door mensen gehaat
ik heb er nooit problemen mee
Zweetteef idem dito
ik heb nooit problemen met haar persoonlijk
wel zag ik waar het kon veranderen en daarom ben ik met haar gaan praten gister
en andere mensen gingen gewoon door met zeiken
typisch basisschool gedrag er word een pispaaltje gezocht en de groep kan diegene dan lekker treiteren en gewoon schelden.
die persoon bijt vervolgens van zich als defensief gedrag
en dan krijg je een vicieuze cirkel.
dus waar gaat het dan fout?
bij de pestkoppe
of bij het pispaaltje?
Ik vind dat iedereen dan gewoon moet stoppen.
Sta er boven en wees geen basisschool kind aub
Voel je het al?quote:
Bij voorbaat kansloosquote:Op woensdag 30 november 2011 22:09 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die LompeHork niet kennen_!
100 miljoen miljard boetequote:Op woensdag 30 november 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gezien, dat wordt een flinke boete aan zijn adres!
een auto op de snelweg?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ben weg, even buiten zomaar mensen omhelzen
Dat wordt een aardig feestje danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso, van dat geld moeten we de ROO-meet bekostigen
ja of gewoon elkaar negeren wanneer je iemand niet magquote:Op woensdag 30 november 2011 22:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb een nieuwe quote voor udowu
in plaats van iemand te pesten als je hem irritant vind zeg dan gewoon
"ik ben 12 jij bent stom"
Dan weet iedereen meteen waar die aan toe is
*hemquote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zweetteef idem dito
ik heb nooit problemen met haar persoonlijk
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat wordt een aardig feestje dan
Ik ben geen ONZ-mod vrind!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef JellyBeanz het volgende:
LompeHork sluit even mijn topicMarokkaanseKip en Coban
Ohquote:Op woensdag 30 november 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]sowieso
[..]
Ik ben geen ONZ-mod vrind!
Wel een aanrader?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Heeft er iemand hier American Horror Story gezien?
Wat een vage leipe serie zeg
ja manquote:
Nee laat maar is goed zo laat maar openquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik leg het wel even neer achter.
Ja, te laat hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee laat maar is goed zo laat maar open
Ook maar eens downloaden dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man
ben nu bij aflevering 3 en het is echt ziek haha
t/m 6 is nu te downloaden
Ga ik even downloaden dan, mijn voorraad series raakt opquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man
ben nu bij aflevering 3 en het is echt ziek haha
t/m 6 is nu te downloaden
Beter ga je ff Naruto shippuuden kijkenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga ik even downloaden dan, mijn voorraad series raakt op
Ik kreeg de tip van iemand anders en was een beetje zo van mwah ik kijk wel ff, aflevering 1 en meteen het begin was al redelijk leip dus meteen de rest van de afleveringen die er zijn binnen gehaaldquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga ik even downloaden dan, mijn voorraad series raakt op
Skills?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef Monopoly het volgende:
wattafak, ik hossel op skype 3 minuten en opeens 17 berichten. wat is dezen
Kut fillers van afgelopen wekenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
Beter ga je ff Naruto shippuuden kijken
De eerste 2 afleveringen staan in de lijstquote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
HEt is serieus een vette aanrader dit
Maar er zijn maar 6 afleveringen uit?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
HEt is serieus een vette aanrader dit
Nectar heeft daar een lijstje voorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Kut fillers van afgelopen weken
Je naaktfotos zullen wel weer aan het cirkuleren zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef Monopoly het volgende:
wattafak, ik hossel op skype 3 minuten en opeens 17 berichten. wat is dezen
Bij het begin ga je echt denken van wtf is dit danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De eerste 2 afleveringen staan in de lijst![]()
Wat zit iedereen nou te huilen in dat topicquote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef JellyBeanz het volgende:
LompeHork sluit even mijn topicMarokkaanseKip en Coban
Nectar lijstje aubquote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nectar heeft daar een lijstje voor
ja seizoen 1 is nog bezig in Amerikaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar er zijn maar 6 afleveringen uit?
Bazen huil topicquote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat zit iedereen nou te huilen in dat topic
Tja misschien heb je wel gelijk maar ik vind het tot nu toe wel vermakelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
american horror story is wel leuk maar denk dat het niet nog heel lang meegaat. steeds dezelfde setting (het huis), verder is het een klein beetje twilight zone achtig de eerste keer dat je het ziet, maar dat is het dus niet doordat het steeds elementen heeft die hetzelfde blijven. wel aardig, na 7 afleveringen begint het een beetje saai te worden imo.
Ik schaam mij niet voor mijn naaktfoto'squote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je naaktfotos zullen wel weer aan het cirkuleren zijn
Om de afwezigheid van MK en Coban mag je huilenquote:
Haha dat plaatje op imdb is wel zoquote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij het begin ga je echt denken van wtf is dit dan
057-071quote:
is het ook. heb ze allemaal gekekenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja misschien heb je wel gelijk maar ik vind het tot nu toe wel vermakelijk
Dat schoonmaakstertje is ook leip, lekker wijf/oud wijf, heb elke keer iets vanquote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is het ook. heb ze allemaal gekekenmaar twilight zone bleef leuk, en hier begon het me al iets te vervelen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
057-071
090-112
144-151
170-171
176-196
223-240+
Waarschijnelijk gaan die kut fillers van nu nog wel een paar weken door
Ik kan niet wachten tot de 4th shinobi world war arc
UDUWO BLIJFT BAASquote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Om de afwezigheid van MK en Coban mag je huilen
Maar dat UDOWU verpest is ditdatzuszo, waar slaat dat op?
waar ben jij danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]Kut fillers, maar nog steeds leuk om te kijken
[..]
UDUWO BLIJFT BAAS
hahaha ja die is wel leuk bedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat schoonmaakstertje is ook leip, lekker wijf/oud wijf, heb elke keer iets van
Gewoon waar vorig week is gestopt.quote:
ik vroeg je nog, moek geen condoom omdoen, en jij, nee man, ik ben stoer , ik wil je voelen. NOU DIT KRIJG JE ER DUS VAN SMEERBATS!quote:
Terecht topic wel jaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:30 schreef JellyBeanz het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort Adoratie Topic
Ja slimbo ik heb het ook over de animequote:Op woensdag 30 november 2011 22:29 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Gewoon waar vorig week is gestopt.
Ik houd niet van om Manga te gaan lezen, heb geen tijd ervoor en wil ook mijn tijd niet daaraan aan verdoen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]Kut fillers, maar nog steeds leuk om te kijken
[..]
UDUWO BLIJFT BAAS
Weet ik veelquote:Op woensdag 30 november 2011 22:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja slimbo ik heb het ook over de anime
noem es jou top 5 op
mensen die series volgen voor het volgen en niiet oplettenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik volg gewoon die serie man.
Ik vond ze allemaal prachtig
Ja moet ik precies zijn dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
mensen die series volgen voor het volgen en niiet opletten
Ik 6:30, niet zeuren!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
Wat een kutleven
Morgen om 09:30 me nest uit
Pain episodes waren gevaarlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
mensen die series volgen voor het volgen en niiet opletten
Dat is midden in de nacht manquote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
Wat een kutleven
oh wat erg zegquote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
Wat een kutleven
laatst was het nog 6uurquote:
Ik heb morgen gesprek.quote:
m'nquote:
Tijden veranderenquote:
Ga dan naar bed muts!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb morgen gesprek.
Ik voorspel een nacht woelen en draaien en vooral niet slapen
wat voor gesprek danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb morgen gesprek.
Ik voorspel een nacht woelen en draaien en vooral niet slapen
je doet alsof je vrouw bent maar je zit zijn piemelquote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nooit val ik jou lastig en jij komt mij lastig vallen?
Waarom die haat
Ik was net om 22:00 klaar met werken luizakquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
oh wat erg zeg
ik moet 2 uur eerder eruit, stomme luizak
Hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
je doet alsof je vrouw bent maar je zit zijn piemel
Ik ook, alleen vond ik kakuzu en hidan vs da gang wel iets beter.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef JellyBeanz het volgende:
Nectar
Ik vond Pain, en gevecht van Danzo vs Sasuke en Sasuke vs Itachi masterlijk
nee oké dan zijn we cool weet jequote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij
Namen zeggen niks
dit niet wetenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
nee oké dan zijn we cool weet je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |