ja of gewoon elkaar negeren wanneer je iemand niet magquote:Op woensdag 30 november 2011 22:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb een nieuwe quote voor udowu
in plaats van iemand te pesten als je hem irritant vind zeg dan gewoon
"ik ben 12 jij bent stom"
Dan weet iedereen meteen waar die aan toe is
*hemquote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zweetteef idem dito
ik heb nooit problemen met haar persoonlijk
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat wordt een aardig feestje dan
Ik ben geen ONZ-mod vrind!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef JellyBeanz het volgende:
LompeHork sluit even mijn topicMarokkaanseKip en Coban
Ohquote:Op woensdag 30 november 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]sowieso
[..]
Ik ben geen ONZ-mod vrind!
Wel een aanrader?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Heeft er iemand hier American Horror Story gezien?
Wat een vage leipe serie zeg
ja manquote:
Nee laat maar is goed zo laat maar openquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik leg het wel even neer achter.
Ja, te laat hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee laat maar is goed zo laat maar open
Ook maar eens downloaden dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man
ben nu bij aflevering 3 en het is echt ziek haha
t/m 6 is nu te downloaden
Ga ik even downloaden dan, mijn voorraad series raakt opquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man
ben nu bij aflevering 3 en het is echt ziek haha
t/m 6 is nu te downloaden
Beter ga je ff Naruto shippuuden kijkenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga ik even downloaden dan, mijn voorraad series raakt op
Ik kreeg de tip van iemand anders en was een beetje zo van mwah ik kijk wel ff, aflevering 1 en meteen het begin was al redelijk leip dus meteen de rest van de afleveringen die er zijn binnen gehaaldquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga ik even downloaden dan, mijn voorraad series raakt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |