quote:
Vraag maar aan haar zelf ik heb haar noooooit maar dan oooook nooooitquote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
blijf vooral janken erover, daar wordt het alleen maar beter van
Als jullie je nou niet elke keer als ware mongooltjes reageren tegen haar dan kan zij ook normaal doen
maar elke keer is het kutwijf dit kutwijf dat, nee dat gaat helpen
hou een hele grote spiegel voor je een keertje
Als jij normaal met haar kan praten wat is jou probleem met haar dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Die was ook een beetje stom aan het doen.
Maar ik heb heel lief met haar gepraat en nu doet ze wel aardig.
[..]ok
[..]
Vraag maar aan haar zelf ik heb haar noooooit maar dan oooook nooooit
kutwijf genoemd
Ik heb zelfs even met haar gepraat hoe het misschien anders kan op een hele normale manier
Provoceren is een kunst, maar hij heeft inderdaad een punt.quote:
geen probleemquote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als jij normaal met haar kan praten wat is jou probleem met haar dan?
Lekker tegestrijdig weer
Een feit gebasseerd op wat?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
geen probleem
ik noem enkel een feit
ee kom niet praten ik post gewoon normaal en je gaat al huilenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Provoceren is een kunst, maar hij heeft inderdaad een punt.
Nu weer lief verder spelen buiten UDOWU
jups. voor 5 euro al. is best de moeite zeg ik jequote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef Monopoly het volgende:
Steven neukt mannen achter station Sloterdijk in ruil voor crack
Je was wel lekker krap hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups. voor 5 euro al. is best de moeite zeg ik je
Daar ga je weer he. LH maakt een normale post en jij gaat meteen weer lomp doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ee kom niet praten ik post gewoon normaal en je gaat al huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
trololololquote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens als ik denk wat MK heeft gezegd, heeft zij gelijk.
waren het maar gewoon katten.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Er zijn zo verschrikkelijk veel mensen die elkaar totaal verkeerd begrijpen.
En daar komt denk ik ook al dit gekut van
Het was positief bedoeldquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ee kom niet praten ik post gewoon normaal en je gaat al huilen
Deze mevrouw weet van wanten.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Er zijn zo verschrikkelijk veel mensen die elkaar totaal verkeerd begrijpen.
En daar komt denk ik ook al dit gekut van
Plastic zak word blijkbaar door mensen gehaatquote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld
[..]
Deze mevrouw weet van wanten.
Het probleem is dat de mensen die door het gros meestal afgezeken wordt, het meestal ook wel verdient, vanwege irritant gedrag.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Plastic zak word blijkbaar door mensen gehaat
ik heb er nooit problemen mee
Zweetteef idem dito
ik heb nooit problemen met haar persoonlijk
wel zag ik waar het kon veranderen en daarom ben ik met haar gaan praten gister
en andere mensen gingen gewoon door met zeiken
typisch basisschool gedrag er word een pispaaltje gezocht en de groep kan diegene dan lekker treiteren en gewoon schelden.
die persoon bijt vervolgens van zich als defensief gedrag
en dan krijg je een vicieuze cirkel.
dus waar gaat het dan fout?
bij de pestkoppe
of bij het pispaaltje?
Ik vind dat iedereen dan gewoon moet stoppen.
Sta er boven en wees geen basisschool kind aub
Voel je het al?quote:
Bij voorbaat kansloosquote:Op woensdag 30 november 2011 22:09 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die LompeHork niet kennen_!
100 miljoen miljard boetequote:Op woensdag 30 november 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gezien, dat wordt een flinke boete aan zijn adres!
een auto op de snelweg?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ben weg, even buiten zomaar mensen omhelzen
Dat wordt een aardig feestje danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso, van dat geld moeten we de ROO-meet bekostigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |