Maar bij Romero is er helemaal geen sprake van een besmetting; daar gaat het erom dat 'de hel vol is' waardoor doden gereanimeerd worden.quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zijn meestal infected ipv zombies.
[..]
Walking Dead werkt met dezelfde regels als Romero's films. Dus het virus word actief als je dood gaat en waarschijnlijk heeft iedereen het al. De reden dat de meeste mensen zombie worden van een beet is dat een wond van een zombiebijt tot een dodelijke infectie leid. Een beetje bloed op je krijgen is dus waarschijnlijk ook niet zo gevaarlijk als in een 28 ... Later film waarin je met Infected zit.
(En of de baby er als zombie uit komt ligt er aan of het ver genoeg gevormd is om besmet te kunnen worden. Als dat zo is komt het er als zombie uit na overlijden in de baarmoeder. Al vraag ik mij af of ze dat wel in een TV serie willen stoppen, dat is zelfs voor een zombieverhaal nog vrij luguber)
Ook nooit bevestigd...dat is alleen een bekende quote geworden omdat die ene kerel dat zeiquote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maar bij Romero is er helemaal geen sprake van een besmetting; daar gaat het erom dat 'de hel vol is' waardoor doden gereanimeerd worden.
Comicspoilerquote:Op zondag 4 december 2011 19:32 schreef Mirel het volgende:
Ik had eens het idee en ik zie nu dat er over nog 'levende' hoofden gepraat wordt; zou het niet gaaf zijn als er een dude of een groepering is die andere mensen buiten hun groep of woonplek/fort houdt door zombiekoppen op hekken en dergelijke te rammen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In plaats van tvCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Ja euh, hier ben ik het dus totaal niet mee eens.quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef Ugjerke het volgende:
Dus het virus word actief als je dood gaat en waarschijnlijk heeft iedereen het al. De reden dat de meeste mensen zombie worden van een beet is dat een wond van een zombiebijt tot een dodelijke infectie leid.
quote:Op maandag 5 december 2011 02:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
ComicspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In plaats van tv![]()
Er is niet zoveel om mee eens of oneens te zijn. Dit is gewoon hoe het werkt in de serie.quote:Op maandag 5 december 2011 02:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja euh, hier ben ik het dus totaal niet mee eens.
Je zal vast ergens gelezen hebben dat de serie "Romero's regels" volgt maar in de serie komt het zeker over alsof je pas geïnfecteerd raakt ná een zombie-beet. Jij (en een zooi anderen) beweert dat als Carl was gestorven op de operatietafel hij weer opgestaan was als zombie? Ik geloof er niks van.
Toen de zus van Andrea was gebeten ging ze behoorlijk snel daarna dood, sneller dan zou gebeuren als je pus, uitwerpselen, bacteriën en virussen, rottend vlees en andere rotzooi in een willekeurige wond zou smeren. Dit is voor mij toch een indicatie dat het zombie-virus de reden van haar dood was.
Maar we zullen het zien als Shane (:r ) een survivor doodschiet (kwestie van tijd lijkt me, psycho). Ik durf te wedden dat die persoon dood blijft.
Laten we het om de eer houden, de winnaar moet de volgende link een week (?) lang in z'n signatuur zetten.quote:Op maandag 5 december 2011 02:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is niet zoveel om mee eens of oneens te zijn. Dit is gewoon hoe het werkt in de serie.Een zombiebeet leid gewoon tot een superinfectie. Maar in het geval van Andrea's zus was dat niet eens nodig denk ik, dat was een flinke beet.
[ afbeelding ]
Maar in plaats van je te verwijzen naar het interview waarin de schrijver praat over de dodelijkheid van zombiebeten troggel ik liever je geld af aangezien je wil wedden. Tientje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2011 02:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Laten we het om de eer houden, de winnaar moet de volgende link een week (?) lang in z'n signatuur zetten.
n0ir is een baas
Ugjerke is een baasDat is een nog leukere prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar op Shane, en nou geen headshot maken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Eigenlijk best een goeie observatie.quote:Op maandag 5 december 2011 02:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je zal vast ergens gelezen hebben dat de serie "Romero's regels" volgt maar in de serie komt het zeker over alsof je pas geïnfecteerd raakt ná een zombie-beet. Jij (en een zooi anderen) beweert dat als Carl was gestorven op de operatietafel hij weer opgestaan was als zombie? Ik geloof er niks van.
Toen de zus van Andrea was gebeten ging ze behoorlijk snel daarna dood, sneller dan zou gebeuren als je pus, uitwerpselen, bacteriën en virussen, rottend vlees en andere rotzooi in een willekeurige wond zou smeren. Dit is voor mij toch een indicatie dat het zombie-virus de reden van haar dood was.
Maar we zullen het zien als Shane (:r ) een survivor doodschiet (kwestie van tijd lijkt me, psycho). Ik durf te wedden dat die persoon dood blijft.
quote:Op maandag 5 december 2011 02:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
ComicspoilerNICESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In plaats van tv
When all else fails, you always have delusion.
ik ben het met jou eens, ik denk er hetzelfde over.quote:Op maandag 5 december 2011 02:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
In de strips is er wel het geval dat er een virus is en als je sterft je zombie wordt. Alleen komen ze hier pas veel later achter in de strips.quote:Op maandag 5 december 2011 02:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jup. Ik wil ook zo'n kruisboog.quote:Op maandag 5 december 2011 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn jullie ook zo'n fan van deze baas?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 12:53 schreef Mirel het volgende:
Hij jaagt ook op vampieren
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik op een bootje zou gaan zitten. De hele zee of rivier als mijn slotgracht.quote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef athlonkmf het volgende:
ik wacht eigenlijk nog steeds (ook voor de comics) dat ze eens eindelijk terugvechten.
Wat zullen jullie "anti-walkers plannen zijn?
Een paar ideen
Een of ander autodemolition-bedrijf vinden. Een sirene plaatsen, walkers komen er op af. Vallen in de schredder en...
Of om je fort heen een diepe tunnel graven met spietsen, messen en ander scherp spul. Walkers vallen er in, en worden door hun eigen pogingen om er uit te komen lekker fijngehakt.
Ach, zelfs Romero's zombies zijn niet 100% hetzelfde door alle films heen. Als men het heeft over de regels (bij gebrek aan beter woord) die zijn films volgen gaat het ook over de dingen die wel gelijk blijven. Zo zijn zombies in de eerdere films bang voor vuur en hebben ze er later vrijwel geen probleem mee en kunnen zombies in eerste instantie niks behalve eten en kunnen ze in latere films hele simpele dingen leren.quote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef Mirel het volgende:
[..]
Eigenlijk best een goeie observatie.
Hoe dan ook, ik heb zelf nooit de zombiefilms van Romero gezien, maar het is leuker als de nieuwe zombiefictie gewoon net even dingen wat anders doet. Anders blijft het hetzelfde. Beetje een regel in veel fictie, nieuwe dingen proberen. Ik zal nog wel Romero films kijken, en ik vind het al leuk dat ze daar uit hun graf opstaan, dan heb ik het gevoel dat ik niet gewoon een old school Walking Dead zit te kijken maar iets wat net even wat anders is.
[..]
NICE![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |