Precies. Zelfde een beetje als met Heroes toch? Ondanks dat die serie een wereldwijde hit was nooit echt winst op gemaakt toch?quote:Op maandag 26 december 2011 13:57 schreef Xaobotnik het volgende:
AMC heeft over de meeste series die ze uitzenden alleen maar de licentie om het te mogen uitzenden. De daadwerkelijke rechten hebben ze niet. Die hebben ze wel over om. The Walking Dead en Rubicon. Die laatste (goede serie overigens) hebben ze gecancelled, en in The Walking Dead zijn ze gaan snijden. De series waar ze de rechten niet van hebben, hebben ze namelijk weinig invloed op. Mad Men moet gewoon een x-bedrag kosten, en dat dient AMC te betalen.
Verder lijk je te denken dat wanneer je een succesvolle serie hebt, je dan ook meer budget hebt. Dit is echter niet zo. Sowieso zijn de opbrengsten een meerjaren plan. In de meeste gevallen wordt het echte geld pas echt verdient wanneer de serie verkocht wordt aan andere zenders, wereldwijd. Tijdens de initiële uitzendperiode niet echt, afgezien van wat TV-gelden.
Tnx voor de uitlegquote:Op maandag 26 december 2011 13:57 schreef Xaobotnik het volgende:
AMC heeft over de meeste series die ze uitzenden alleen maar de licentie om het te mogen uitzenden. De daadwerkelijke rechten hebben ze niet. Die hebben ze wel over om. The Walking Dead en Rubicon. Die laatste (goede serie overigens) hebben ze gecancelled, en in The Walking Dead zijn ze gaan snijden. De series waar ze de rechten niet van hebben, hebben ze namelijk weinig invloed op. Mad Men moet gewoon een x-bedrag kosten, en dat dient AMC te betalen.
Verder lijk je te denken dat wanneer je een succesvolle serie hebt, je dan ook meer budget hebt. Dit is echter niet zo. Sowieso zijn de opbrengsten een meerjaren plan. In de meeste gevallen wordt het echte geld pas echt verdient wanneer de serie verkocht wordt aan andere zenders, wereldwijd. Tijdens de initiële uitzendperiode niet echt, afgezien van wat TV-gelden.
Fix deze zin eens.quote:Op maandag 26 december 2011 13:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoezo? "Die hebben ze wel over ondermeer The Walking Dead en Rubicon". Klopt dit volgens jou niet?quote:
Ok. 'Om.' moet overigens eigenlijk 'o.m.' zijn. Ik heb lang gedacht dat 'onder meer' gespeld dient te worden als 'ondermeer', vandaar dat ik die fout vaak maak. 'Rechten over' wordt redelijk vaak gebruikt in dit verband, maar 'van' is inderdaad meer gangbaar. Of het gebruik van 'over' in werkelijkheid juist of onjuist is durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:40 schreef Mirel het volgende:
oa. ken ik wel maar om. niet. Las zo raar. En het is 'van' en niet 'over'.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:40 schreef Mirel het volgende:
oa. ken ik wel maar om. niet. Las zo raar. En het is 'van' en niet 'over'.
Dat klinkt zoveel beter dan S2. Jammer dat daar dan niets mee gedaan wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:25 schreef Tokus het volgende:
interessant artikeltje:
http://spinoff.comicbookr(...)ing-dead-web-series/
er waren dus nog wat grotere plannen, inderdaad.
Oh nee, dat had zo tof kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:25 schreef Tokus het volgende:
interessant artikeltje:
http://spinoff.comicbookr(...)ing-dead-web-series/
er waren dus nog wat grotere plannen, inderdaad.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het was dan ook niet grappig
Geen wonder dat de weblog niet loopt
Minder toch? 8 feb?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:21 schreef Mestras het volgende:
FOLKS! Nog een maandje!![]()
[ afbeelding ]
Vind je er echt niks aan? Seizoen 2 is iets minder. Hoop dat 3e wat beter wordt, maar betwijfel het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:16 schreef Merkie het volgende:
Ik vind seizoen 1 al waardeloze troep, ik kan maar beter niet aan seizoen 2 beginnen dan. Alleen S01E01 was leuk.
Ik vond S01 om te huilen, zo slecht. Niveautje GTST, maar dan met zombies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je er echt niks aan? Seizoen 2 is iets minder. Hoop dat 3e wat beter wordt, maar betwijfel het.
Dat riep iedereen hier ook maar in seizoen 2 is het opeens nostalgisch terugkijken naar seizoen 1 dat de klok slaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond S01 om te huilen, zo slecht. Niveautje GTST, maar dan met zombies.
Is dat zo? Behalve aflevering 1 (en 2) vond ik seizoen 1 dramatisch slecht. In seizoen 2 vind ik dat ze het al iets beter hebben aangepakt, hoewel er nog steeds ruimte is voor -veel- verbetering. Ik kijk in ieder geval niet nostalgisch terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:02 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat riep iedereen hier ook maar in seizoen 2 is het opeens nostalgisch terugkijken naar seizoen 1 dat de klok slaat.![]()
Oei, die 9 gemiddeld gaat ie dan niet meer halen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:34 schreef computerprobleem het volgende:
En ik heb er geen spijt van gehad.
Binnen één dag heel seizoen 1 afgekeken. Dit is echt een goede en soms best spannende serie.
Voor nu al een 9.0.
Gisteren met seizoen 2 begonnen, ik ga nu verder met episode 2.
Same here.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef toetsenbordridder het volgende:
Nu ik al dit gezeur zo lees kan ik het best begrijpen, maar toch blijf ik kijken. Kwestie van zombies, de hele apocalyptische setting en wat er nog kán gebeuren met de serie doet me blijven hopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Nice, maar het is gewoon dit seizoen wat verder gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef NoBody122 het volgende:
Kwam zojuist deze promo tegen voor het volgende seizoen
Het is formeel nog steeds seizoen 2, inderdaad, maar aangezien er een paar maanden tussen zitten, zou je dit ook als een volgend (sub)seizoen kunnen zien..quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nice, maar het is gewoon dit seizoen wat verder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Ik denk dat ze zo langzaamaan ook wel enige frictie hebben gekregen met die boer, die heel zijn familie- en vriendenkring afgeschoten zag worden, dus het lijkt me vrij waarschijnlijk dat ze direct weer op pad gaan...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:05 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze zitten al veel te lang bij die boerderij. Ze moeten weer gaan verder trekken, dat kindje is nu toch dood, dus daar hoeven ze niet meer naar te zoeken.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef NoBody122 het volgende:
Kwam zojuist deze promo tegen voor het volgende seizoen
Season 2 is season 2 bro. Laten we vooral lekker moeilijk doen! Tweede subseizoen! Wilt u daar alle groentes op?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:53 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het is formeel nog steeds seizoen 2, inderdaad, maar aangezien er een paar maanden tussen zitten, zou je dit ook als een volgend (sub)seizoen kunnen zien..
Kun je het al niet meer volgen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:58 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Season 2 is season 2 bro. Laten we vooral lekker moeilijk doen! Tweede subseizoen! Wilt u daar alle groentes op?
Tnx but no tnx! Ik wacht totdat de nieuwe ep er in zijn geheel isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef planethugo het volgende:
De eerste 3 minuten van aflevering 8, direct na laatste scene van aflevering 7
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef planethugo het volgende:
bawsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef planethugo het volgende:
Ietwat voorspelbare eerste 3 minuten, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef planethugo het volgende:
Wedden dat het je lukt?quote:
Ik heb een middel om me te overleven tot die tijd! Ik kijk SE1 en eerste gedeelte van SE2 voor de 5e keer!quote:
Agree, mijn fav. personage, waar ik mezelf het meest mee kan overwegen, is Shane.quote:
Goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:13 schreef NoBody122 het volgende:
Info over die 3 minuten graag in spoilertags. Even bij voorbaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie film is datquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond The Mist weer eens gezien, van Frank Darabont...wat een feest van herkenning met een grote rol voor Dale en Andrea en kleinere rollen voor Carol en....de zombie uit de tank
Ik denk dat die negerin met de zwaarden er wel inkomt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:31 schreef truedestiny het volgende:
Jammer dat ze niet wat meer de comics volgen. Komen namelijk wel wat toffe personages in voor.
Ja, kijk maar naar de nieuwe dawn of the dead!quote:Op zondag 4 december 2011 07:22 schreef FoXje het volgende:
[..]
Die OTIS bv werd echt opgegeten, net zoals die fietsen zombie. Hangt er misschien vanaf hoeveel honger de walker heeft. Zou je trouwens besmet worden als je wordt gebeten, of heeft iedereen het zombie virus, en wordt het actief als je dood gaat? Hoe zou dat dan werken als een vrouw een baby heeft die in de baarmoeder sterft, wordt dat dan ook een zombie ?
Iedereen heeft het zombie virus en het wordt actief als je dood gaat. Daarnaast zijn zombiebeten zeer dodelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 07:22 schreef FoXje het volgende:
[..]
Die OTIS bv werd echt opgegeten, net zoals die fietsen zombie. Hangt er misschien vanaf hoeveel honger de walker heeft. Zou je trouwens besmet worden als je wordt gebeten, of heeft iedereen het zombie virus, en wordt het actief als je dood gaat? Hoe zou dat dan werken als een vrouw een baby heeft die in de baarmoeder sterft, wordt dat dan ook een zombie ?
Als iemand door een kogelwond sterft wordt diegene ook een zombie, tenzij het een headshot is. Waarschijnlijk komt dat nog wel een keer voor in de serie.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef Mirel het volgende:
En als iemand door een kogelwond doodgaat, maar niet gebeten wordt?
Op de een of andere manier klopt dat niet dat 'iedereen het virus heeft die actief wordt als die persoon doodgaat'. Waarom zou je dan doodgaan van een zombiebeet als je het virus toch al hebt?
quote:Robert Kirkman: "...the rule is: WHATEVER it is that causes the zombies, is something everyone already has. If you stub your toe, get an infection and die ... you turn into a zombie. UNLESS your brain is damaged. If someone shoots you in the head and you die ...you're dead. A zombie bite kills you because of infection, or blood loss ... not because of the zombie "virus."
Ook niet bekend, ook in de comics niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:26 schreef computerprobleem het volgende:
En weet iemand hoe de infectie begonnen is? Want dat heb ik volgens mij nog niet gezien.
Je gooit toch niet 'gewoon even' atoombommen op je eigen bevolking.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:26 schreef computerprobleem het volgende:
Ha, net aflevering 6 en 7 van seizoen 2 gekeken.
Nu nog 5 dagen wachten op aflevering 8
Erg goede serie.
Ik hoop dat ze wel verder gaan nu, want bijna heel seizoen 2 waren ze op die boerderij!
Maar ja, ik ben benieuwd of er echt nog grote gemeenschappen zijn!
En weet iemand hoe de infectie begonnen is? Want dat heb ik volgens mij nog niet gezien.
En waarom heeft de regering niet gewoon chemische wapens of atoombommen gebruikt op de steden? En is alleen de VS besmet of heel de wereld?
Ik zou dat wel doen hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:40 schreef Mestras het volgende:
[..]
Je gooit toch niet 'gewoon even' atoombommen op je eigen bevolking.
Wel vreemd dat de regeringen nog niet aan het woord gekomen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:41 schreef Stefan het volgende:
En of de hele wereld is besmet weet ook niemand, de mensen hebben geen communicatiemiddelen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |