Nice, maar het is gewoon dit seizoen wat verder gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef NoBody122 het volgende:
Kwam zojuist deze promo tegen voor het volgende seizoen
Het is formeel nog steeds seizoen 2, inderdaad, maar aangezien er een paar maanden tussen zitten, zou je dit ook als een volgend (sub)seizoen kunnen zien..quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nice, maar het is gewoon dit seizoen wat verder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Ik denk dat ze zo langzaamaan ook wel enige frictie hebben gekregen met die boer, die heel zijn familie- en vriendenkring afgeschoten zag worden, dus het lijkt me vrij waarschijnlijk dat ze direct weer op pad gaan...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:05 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze zitten al veel te lang bij die boerderij. Ze moeten weer gaan verder trekken, dat kindje is nu toch dood, dus daar hoeven ze niet meer naar te zoeken.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef NoBody122 het volgende:
Kwam zojuist deze promo tegen voor het volgende seizoen
Season 2 is season 2 bro. Laten we vooral lekker moeilijk doen! Tweede subseizoen! Wilt u daar alle groentes op?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:53 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het is formeel nog steeds seizoen 2, inderdaad, maar aangezien er een paar maanden tussen zitten, zou je dit ook als een volgend (sub)seizoen kunnen zien..
Kun je het al niet meer volgen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:58 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Season 2 is season 2 bro. Laten we vooral lekker moeilijk doen! Tweede subseizoen! Wilt u daar alle groentes op?
Tnx but no tnx! Ik wacht totdat de nieuwe ep er in zijn geheel isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef planethugo het volgende:
De eerste 3 minuten van aflevering 8, direct na laatste scene van aflevering 7
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef planethugo het volgende:
bawsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef planethugo het volgende:
Ietwat voorspelbare eerste 3 minuten, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef planethugo het volgende:
Wedden dat het je lukt?quote:
Ik heb een middel om me te overleven tot die tijd! Ik kijk SE1 en eerste gedeelte van SE2 voor de 5e keer!quote:
Agree, mijn fav. personage, waar ik mezelf het meest mee kan overwegen, is Shane.quote:
Goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:13 schreef NoBody122 het volgende:
Info over die 3 minuten graag in spoilertags. Even bij voorbaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie film is datquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond The Mist weer eens gezien, van Frank Darabont...wat een feest van herkenning met een grote rol voor Dale en Andrea en kleinere rollen voor Carol en....de zombie uit de tank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |