Ik durf te wedden dat we al een hele berg vaste lurkers hebben (hoiquote:Op woensdag 30 november 2011 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal dit lurkers trekken ja?
Tof Coco
^^!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:25 schreef Ml-etje het volgende:
Wat leuk Coco! Ik wil het ook wel even zien!
er zit nogal een verschil tussen hoge hakken en hoge hakken. Die Ewelina postte, die zwarte, vind ik echt vrij hoerig...quote:Op woensdag 30 november 2011 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^!
En als ik hoge hakken aantrek naar kantoor heb ik daar nog nooit rare blikken voor gekregen. Ik kijk mensen toch ook niet raar aan op hun ecco bejaardenschoeisel? Moeten ze lekker zelf weten. Crocs kunnen wel een-blik verwachten
. Maar die nog nooit gesignaleerd, behalve bij de naar zweet ruikende schoonmaakster.
Ik vind ze hoog, maar hoerig...nee. Dan denk ik meer aan hoge plateaus, veel riempjes en gespen, lakleer, etc.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
er zit nogal een verschil tussen hoge hakken en hoge hakken. Die Ewelina postte, die zwarte, vind ik echt vrij hoerig...
Ik vind van niet. 't Is gewoon zwart leer, geen lakleer oid.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
er zit nogal een verschil tussen hoge hakken en hoge hakken. Die Ewelina postte, die zwarte, vind ik echt vrij hoerig...
Doe eens een fotootje? /hebgeentijdomterugtelezen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Die Louboutins? Hoerig? Wel een dure hoer dan...
Boer!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
*kisten en ouwe spijkerbroek aantrekt*
Herm!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dát vind ik nou hoerige laarzen.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je nou kijkt naar laarzen die ik hoerig vind en die wel 'vrij verkrijgbaar' zijn:
ff onder spoiler ivm grootteCkr weten hoerig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dát vind ik nou hoerige laarzen.![]()
Die louboutins hikt er tegen aan, met de juiste outfit zijn ze denk erg mooi!~ Bonito La Risa ~
Ergens strookt dat niet helemaal met je post erbovenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb gister per ongeluk trouwens allemaal kleren bij H&M besteld.
Dat was gisterochtend, vķķr dat ik bij de dierenarts was geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ergens strookt dat niet helemaal met je post erboven.
Je kan je kat 12x laten bestralen of je zet zn pootje af... Wat brengt meer last?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef loveli het volgende:
Cardioloog voor dieren.. vroeger had je James Harriot en die deed allesSnap wel dat er grenzen zijn aan wat je aan medische kosten uitgeeft.
Nou ja, ik ken wel wat katten die met 3 poten beter uit de voeten kunnen dan die van ons met 4quote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan je kat 12x laten bestralen of je zet zn pootje af... Wat brengt meer last?
Denk dat het wel kan hoor. Zou het zelf ook wel wat ongemakkelijk vinden, maar waarom ergens omheen draaien als je er misschien relatief snel met medicatie zou kunnen beginnen?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Chicolate het volgende:
Is het stom om naar een huisarts te gaan met 'hoi ik denk dat ik *insert psychische afwijking* heb'? Heb bij toeval een online testje gedaan omdat iemand het erover had en herken me compleet in de diagnose (en heb ook echt last van de symptomen, beperken mijn dagelijks leven), maar vind het zo stom om langs te gaan bij een arts daarvoor. Al zou het effect van medicatie ertegen me wel goed uitkomen, kan wel wat rust in mijn hoofd gebruiken.
Verder zie ik dat Phaidra een garnaaltje verwacht. Gefeliciteerd!
En dat Floris ziek is! Arm beestjeen arme Cali.
Nog wat gemist verder?
Mja ik stel het nog wel even uit, tot ik een keer voor iets 'echts' moetquote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, hebt pm!
Echter, ook al denk je ergens aan, dat betekent niet dat de huisarts geen verder onderzoek zou willen. Of dat ie het perse met je eens is
Dat heeft je huisarts zo door hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik stel het nog wel even uit, tot ik een keer voor iets 'echts' moet. En dan tussen neus en lippen door vragen.
Dat en als je al zegt dat het je dagelijks leven belemmert... Zonde om dat lang door te laten gaan!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat heeft je huisarts zo door hoor
Edit: iets 'echts'? Dit is net zo echt en lastig als een ingegroeide teennagel hoor!
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat heeft je huisarts zo door hoor
Edit: iets 'echts'? Dit is net zo echt en lastig als een ingegroeide teennagel hoor!
Nee. Ga langs. En niet gaan wachten op een gelegenheid waarbij je eigenlijk voor wat anders komt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Chicolate het volgende:
Is het stom om naar een huisarts te gaan met 'hoi ik denk dat ik *insert psychische afwijking* heb'? Heb bij toeval een online testje gedaan omdat iemand het erover had en herken me compleet in de diagnose (en heb ook echt last van de symptomen, beperken mijn dagelijks leven), maar vind het zo stom om langs te gaan bij een arts daarvoor. Al zou het effect van medicatie ertegen me wel goed uitkomen, kan wel wat rust in mijn hoofd gebruiken.
quote:
Eens! Er bestaat ook online zwangerschapstesten, ga niet uit van een testje op internet, maar ga naar de professional.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Ga langs. En niet gaan wachten op een gelegenheid waarbij je eigenlijk voor wat anders komt.
Handel.
Is inderdaad niet het niveau lijstje dat je normaal hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef conleche het volgende:
Ik ga eens een verrot lijstje posten.
O: gekookt eitje, 2x volkoren brood met ham en kaas
L: 2 x cracker met smeerkaas
T: wodka, beetje chips
D: stuk pizza, beetje pasta carbonara, beetje ceasar salade. Besteld bij Domino's. Laatste keer, aangezien koud en anderszins niet te vreten.
Ik moet normaal doen, maar ben zo hoeredruk de laatste dagen, dat ik geen zin/tijd/whatever heb om me met eten bezig te houden.
Oh en de Louboutins vind ik ook tegen het hoerige aan en ik weet ook precies waarom: door de ingebouwde plateauzool. Het kán net, maar alleen indien de rest van de kleding geen enkele aanstoot geeft. /mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 09:17 schreef Phaidra het volgende:
lol, ik krijg nu steeds die uggs van perruche te zien in de google-adds.
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
Het schoenen/laarzen/hakken topic
Klinkt super! Waar was je?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ach, smaakte goed! Crčme van gorgonzola heb ik laten liggen. Niet lekker.
En wel amusant hoor, zo'n ober die met handschoentjes aan vers de truffel boven je pastadinges komt raspen.
Oi, is het heel erg? Zonde van je diner als je het niet proeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klinkt super! Waar was je?
Morgen parkheuvel, met mn verkoudheid
Gaat tot het einde van het jaar duren, ben ik bang. Ik heb van het weekend iets meer tijd, dan hoef ik alleen 'normaal' te werken. Dan zal ik in ieder geval wat stoommaaltijden en fruit en zo inslaan. Want ik kan wel weekmenu's maken: als ik het vervolgens niet kook, dan heeft het nog weinig zin.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is inderdaad niet het niveau lijstje dat je normaal hebt.
Weet niet hoe lang het nog duurt dat je zo druk bent? Anders misschien weekmenu's in die tijd doen? Dan doe je in ieder geval niet die low-carb periode van laatst te niet, zou zonde zijn.
Hehe XM, ik zag gister die prijzen al, en 'een menu', weet alleen niet of jullie dat hebben gehad.
5 gangen was 75,-, en wijn 32,- voor vier glazen of zo?
Lijkt me strak plan MarMar, met dit weer kun je die extra goede vetten wel gebruiken
En gister weer leuk een potje gegamed met Coco en Maria(en M en Bier), alleen toen kwamen er problemen met de servers
Borg van 3 maanden huur mogelijk ipv inkomenseis? Dat kon evt ook bij mijn verhuurder.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:55 schreef Perruche het volgende:
Pfff arrogante huurorganisaties.
Ja je moet minstens zo en zoveel verdienen. Echt, als ik dat salaris had hoefde ik helemaal niet te huren, sufferd. En bij de volgende is het huis net zo duur en zitten ik en partner boven de inkomensgrensaargh!
Het punt is dat er zoveel mensen zijn die een woning zoeken, dat er vast 1 tussenzit die het wel wil betalen... maar goed bij die andere heb ik maar gezegd dat ik alleen hoofdhuurder ben en dat mijn partner geen inkomen heeft. Misschien dat als je met ze in gesprek bent, er wel een mouw aan te passen is?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Borg van 3 maanden huur mogelijk ipv inkomenseis? Dat kon evt ook bij mijn verhuurder.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het punt is dat er zoveel mensen zijn die een woning zoeken, dat er vast 1 tussenzit die het wel wil betalen... maar goed bij die andere heb ik maar gezegd dat ik alleen hoofdhuurder ben en dat mijn partner geen inkomen heeft. Misschien dat als je met ze in gesprek bent, er wel een mouw aan te passen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ml-etje op 01-12-2011 10:32:13 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
4x bruto huur willen ze toch? Al gaat het om netto lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:55 schreef Perruche het volgende:
Pfff arrogante huurorganisaties.
Ja je moet minstens zo en zoveel verdienen. Echt, als ik dat salaris had hoefde ik helemaal niet te huren, sufferd. En bij de volgende is het huis net zo duur en zitten ik en partner boven de inkomensgrensaargh!
Bij deze organisatie 4,5x de bruto huur, bruto per maand. Hm.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
4x bruto huur willen ze toch? Al gaat het om netto lijkt me.
Met mn onregelmatigheid zou ik wel in aanmerking komen soms voor een appartementje, maar het is idioot die eisen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net dik 1500 euro gekregen om naar Amerika te reizen in April!![]()
![]()
Er is nietsquote:Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:
Zo'n 1600-1700kcal Perr? Misschien i.v.m. bodycombat toch nog een extra T tussen L en D?
Eet die dan direct na je bodycombatquote:Op donderdag 1 december 2011 11:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Er is nietsbehalve sultana...
Wat leuk jagar!
Hip ik dacht dat mijn lichaam me vooral zat te pesten met mijn zin in suiker na het sportenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Yay voor Jagar!
[..]
Eet die dan direct na je bodycombatSuikers na je sporten zijn goed.
Zal zo even mezelf quoten, om het waarom.
Ja dat heb ik gelezen. Maar ik heb liever havermout erna. En ik kan dat niet wisselen want ben nu op kantoor en hier zijn sultana's, thuis havermout. Dus dat is de enige optiequote:Op donderdag 1 december 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Yay voor Jagar!
[..]
Die zin is heel natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hip ik dacht dat mijn lichaam me vooral zat te pesten met mijn zin in suiker na het sportenIk neem dan vaak een glas limo ofzo.
Bij voldoende eiwitten voortijd, zorgt de inname van suikers direct na je training dus voor een toename in vetvrije massa en een afname in lichaamsvet.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Valt voor beide wat te zeggen.
Die cappuccino kun je zonder suiker doen en dan zit je feitelijk alleen met een soort creamer, wat iets van 1,5gr suiker is. Dus dat valt reuze mee.
Chocolademelk is eigenlijk 'slecht', maar zou je het direct na je trainen nemen, dan overheerst het positieve effect er van.
Hier een artikel over waarom suikers na je training goed is.
Ik zou dus zeggen, rest v/d dag automaten cappuccino en na je sporten chocolademelk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
Wauw, dat is toch een mooie meevaller! En ook een soort erkenning denk ik?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net dik 1500 euro gekregen om naar Amerika te reizen in April!![]()
![]()
haha, jaaaa, maar het is en blijft mijn schoonmoeder hequote:Op donderdag 1 december 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
M_M,
Vond de mijne leuker![]()
3x spannen laten rijmen loopt niet echt lekker trouwens.
Voor een relaxed gevoel ben je hiermee onder de pannen,quote:Op donderdag 1 december 2011 11:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha, jaaaa, maar het is en blijft mijn schoonmoeder he
Daar hoort een gepast kado bij,
Iets om lekker te kunnen ontspannen.
Jaja, want met dit kado wordt je absoluut niet overspannen.
Zo beter?? Men, ben hier altijd zo slecht in.
Ik, maar ik wil een e-reader en geen android met e-reader functiequote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef Mixende_match het volgende:
Voor degene die nog een e reader zocht, weet niet meer wie??
http://www.ibood.com/nl/nl/
Die nieuwe sony ziet er mooi uit, als ie in de winkel ook bevalt wil ik die wel denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik, maar ik wil een e-reader en geen android met e-reader functiemaar toch bedankt!
Ik heb overigens geen tips voor je gedicht, ben ik niet zo goed in!
Mag ook welquote:Op donderdag 1 december 2011 12:19 schreef Nallie het volgende:
Lijstje dan maar:
O: havermout met appel en kiwi
T: koffie verkeerd, 4 pruimen, 4 abrikozen (gedroogd)
L: 2 brabantse roggebroodjes met pindakaas en de helft van de salade van gister (kreeg m niet op gister)
T: bio mueslireep
D: Tofuburger met komkommer en cherrytomaatjes en nog klein restje couscous denk ik
T: ga bakken vanavond dus zal wel een en ander in mn buik verdwijnen
Zo'n burger is meestal rond de 200 kcal. Maar heb de laatste tijd weinig trek 's avonds.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mag ook welRest is volgens mij namelijk beetje aan lage kant.
Maar ik heb dan geen flauw idee hoeveel zo'n tofuburger is of couscous...
okee, thx:quote:Op donderdag 1 december 2011 11:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Voor een relaxed gevoel ben je hiermee onder de pannen,
Want van dit kado word je erg ontspannen!
Of
Dit kado heeft een erg goed doel,
Een fijn en zeer ontspannen gevoel!
Ik hou van dichten
Dan zal iig niet meteen duidelijk zijn van wie het kadootje kwam!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef V1z0R het volgende:
'En haal nu eerst maar een lekker biertje voor de mannen!'
In my honest opinion: het moet altijd zo positief zijn. En bijna altijd hetzelfde. Terwijl ik ook weleens gedichten heb gemaakt voor mensen wiens bloed ik af en toe wel kan drinken. Maar goed, als je er dan in zet "Piet vindt je soms een irritant wijf, maar soms ben je aardig, dat staat buiten kijf" dan is de sfeer meteen meh. Dus dan maar geen gedichtquote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ben ik blij dat wij niet aan die onzin met gedichtjes en alles doen, zeg..
Ligt er aan met wie je het dan doet, want bij ons was het juist het punt om elkaar te beledigenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In my honest opinion: het moet altijd zo positief zijn. En bijna altijd hetzelfde. Terwijl ik ook weleens gedichten heb gemaakt voor mensen wiens bloed ik af en toe wel kan drinken. Maar goed, als je er dan in zet "Piet vindt je soms een irritant wijf, maar soms ben je aardig, dat staat buiten kijf" dan is de sfeer meteen meh. Dus dan maar geen gedicht
Dat vind ik dan wel weer tofquote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie je het dan doet, want bij ons was het juist het punt om elkaar te beledigen
Wij doen het alleen met vrienden, hoef je tenminste niet zo op je tenen te lopenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie je het dan doet, want bij ons was het juist het punt om elkaar te beledigen
Ja zoiets doen wij ook. Een gedicht is echt een samenvatting van alle stomme acties van die persoon in het afgelopen jaarquote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik vier dit jaar 2x Sinterklaas met vrienden (ach mag ook wel eensquote:Op donderdag 1 december 2011 13:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe het alleen met mijn schoonfamilie (hun traditie, wij vieren alleen Kerst). Dus dan let ik wel op mijn woorden
Mijn leidinggevende is getrouwd met een Mexicaanse man en zij vertelde dat de gedichten die hij in het NLs schreef nooit rijmden, terwijl hij dacht dat dat wel zo wasquote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net besloten dat ik wel een kadootje ga kopen voor mijn vriendje en hem ook een gedicht ga schrijven
"Je hebt dit wel verdiend,quote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is getrouwd met een Mexicaanse man en zij vertelde dat de gedichten die hij in het NLs schreef nooit rijmden, terwijl hij dacht dat dat wel zo was.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendinnetje in Australië had iets in de schoen van haar vriend gedaan, maar hij liep er steeds maar voorbij. Vriendin al gepikeerd, maar het bleek dat haar vriend dacht dat 'ie het moest laten zitten tot 5 december. Cultuurverschilletje.
Ach gosquote:Op donderdag 1 december 2011 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendinnetje in Australië had iets in de schoen van haar vriend gedaan, maar hij liep er steeds maar voorbij. Vriendin al gepikeerd, maar het bleek dat haar vriend dacht dat 'ie het moest laten zitten tot 5 december. Cultuurverschilletje.
Nuance: dat onderzoek gaat om de korte termijn en het aanzetten van spiermassa. Niet over diabetes op de lange termijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Yay voor Jagar!
[..]
Nu ben ik je even kwijt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Nuance: dat onderzoek gaat om de korte termijn en het aanzetten van spiermassa. Niet over diabetes op de lange termijn.
SPOILER: GezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder staat een lekker avondje bankhangen op het programma![]()
Nog een dagje, maar eigenlijk is alles al overgedragen dus ik ga alleen nog even voor de vormquote:Op donderdag 1 december 2011 18:08 schreef Phaidra het volgende:
Je laatste werkdag voor de vakantie Amsel? If so:
Och jeetje ik zal voor je duimen!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Syrena het volgende:
HooizIk ben ontzettend gaar. Maar mijn tas is gepakt en ik hoop en duim heel erg dat de Belgen morgen wel hun treinen laten rijden en liefst ook nog gewoon op tijd. Anders wordt het een duur weekend niet naar Londen
(tickets al betaald, hotel nog niet, maar dat is sinds vandaag niet meer kosteloos te annuleren).
Fish & chips
SPOILER: same old in een nieuw jasje, hoezeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welja, we trekken iig weer een plan B uit de kast want zo voortmodderen schiet geen klap op.
[ Bericht 6% gewijzigd door MariaEtcetera op 01-12-2011 19:40:47 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Sinterklaasquote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In my honest opinion: het moet altijd zo positief zijn. En bijna altijd hetzelfde. Terwijl ik ook weleens gedichten heb gemaakt voor mensen wiens bloed ik af en toe wel kan drinken. Maar goed, als je er dan in zet "Piet vindt je soms een irritant wijf, maar soms ben je aardig, dat staat buiten kijf" dan is de sfeer meteen meh. Dus dan maar geen gedicht
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria.. echt he? Stom is dat! Vind het sneu, je doet zo je best, je bent zo ongelooflijk slim (en mooi) dat ik het uberhaupt niet snap dat het werk gewijs nog niet wil lukken.Succes, het komt zoals het komt en ik hoop dat het voor je snel goed uitpakt
/mentale sint kado voor Maria *wish*
Sparren met een prof? Ik weet niet zozeer of het in-een-keer-goed moet, maar ik denk wel beter-dan-ditquote:Op donderdag 1 december 2011 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
lieve maria, moet jij dan niet eens even lekker sparren met een prof over je twentysomething-isernietmeerdandit-benikwelambitieusgenoeg-allesmoetineenkeergoed-blues?
ik ben moe. zware week op werk (in 3 dagen al zo'n 34 uur op school en aan schoolwerk gezeten) en heel weinig geslapen (werken tot half twaalf en dan niet kunnen slapen, 14 uur in drie nachten) and I'm not taking it very well... plus ik val bijna in slaap achter het stuur...
maar, goed nieuws: de sleutel van t nieuwe huisje gehaald! jeej! ook fotootjes gemaakt, post later wel een paar.
Op vakantie naar het andere eind van de wereld!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ging je ook alweer doen Amsel? *korsakov*
Het land van koala's en vogelbekdieren!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:51 schreef Amsel het volgende:
[..]
Op vakantie naar het andere eind van de wereld!
Maria, je hoeft helemaal niet streng te zijn voor jezelf. Er bestaan mensen die inderdaad zichzelf een schop onder de kont zouden moeten geven, maar jij behoort daar niet toe. Je bent toch hartstikke hard bezig met het zoeken naar een baan? Ik begrijp heel goed dat je sip wordt van je situatie, maar je moet niet streng zijn voor jezelf, juist lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh maar ondanks al dit geneuzel heb je wellicht ook gewoon gelijk![]()
Oh en toch weer een mekkerpost-watervol, snorry
Had me voorgenomen het luchtig ende kort te houden maar mijn innerlijke dweil was het daar kennelijk niet mee eens
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh maar ondanks al dit geneuzel heb je wellicht ook gewoon gelijk
Hé, ik kreeg de groeten van jequote:Op donderdag 1 december 2011 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
lieve maria, moet jij dan niet eens even lekker sparren met een prof over je twentysomething-isernietmeerdandit-benikwelambitieusgenoeg-allesmoetineenkeergoed-blues?
ik ben moe. zware week op werk (in 3 dagen al zo'n 34 uur op school en aan schoolwerk gezeten) en heel weinig geslapen (werken tot half twaalf en dan niet kunnen slapen, 14 uur in drie nachten) and I'm not taking it very well... plus ik val bijna in slaap achter het stuur...
maar, goed nieuws: de sleutel van t nieuwe huisje gehaald! jeej! ook fotootjes gemaakt, post later wel een paar.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, ik kreeg de groeten van je![]()
.
Groeten terug!
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, ik kreeg de groeten van je![]()
.
Groeten terug!
Raar he, zo'n internetclubje? Toch is het gewoon echt: jij bent echt, ik ben echt, wij zijn echte kennissen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ze had het over de "achterkant", en toen maakte ik een opmerking dat ik dan misschien wel iemand kende die aan t werk zou moeten als onze verzoeken ooit de lijst halen, niet wetend dat t bedrijf klein genoeg is om jou te kennen. dus toen ze vroeg wie dan zei ik 't maar, wel bedenkend dat je dat misshcien een beetje stom vond
ik zit in de ELO voortrekkersgroep op school, dus elke vier weken ofzo vergadering met deze dame.
Pareltje van de dag: je hebt Perr een goede tip gegeven.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
Jemig wat een ***dag
De optie in bed blijven was net zo productief geweest
Ik had die gemist, maar hij was wel van toepassing geweest!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Pareltje van de dag: je hebt Perr een goede tip gegeven.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Raar he, zo'n internetclubje? Toch is het gewoon echt: jij bent echt, ik ben echt, wij zijn echte kennissen.
quote:
Noem jij je vriendje zo??quote:Op donderdag 1 december 2011 20:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
x een boel.
En wat goed dat je bent wezen sporten nog! Heb je de smaak te pakken?Ik was ook van plan om te gaan
maar er kwam dus een snotlap en een boel knuffels in de weg
![]()
Nee.quote:
Huh?! Hiermee onderschrijf je denk ik juist waarom je moet aanvullen. Het is toch de bedoeling om je suikerspiegel stabiel te houden? Wat je hier aangeeft is dat je bloedsuikerspiegel tijdens en na inspanning daalt, hypoglycemie. Als je dan wacht tot ook alles uit je glycogeenvoorraad ook is verbrand, krijg je een gigantische dip lijkt mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef loveli het volgende:
"Whenever you actively use a muscle, you burn both fatty acids and glucose. During and after periods of activity, your falling glucose level is sensed by the beta cells in your pancreas, and they relax their output of insulin.
This gives your beta cells a break from excessive insulin production. In addition, the lower insulin levels signal your liver to empty its glucose reserves (glycogen) into the blood to supply the muscles with needed energy."
Mijn gevoel zegt dat geen suiker na een training beter is ivm diabetes, maar misschien weet puff dat beter. Uiteraard heb ik een stukje tekst gepakt dat mijn gevoel ondersteunt.
toen mijn vader kort nadat hij diabetes had ontwikkeld een sporttournooi speelde ging hij inderdaad bijna onderuit. hij spuit niet en had nog geen medicijnen, alleen dieet. die moest dus flink bij eten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef V1z0R het volgende:
Bijna jaloers op Coco met d'r zuurkoolstampotMaar er gaat mij niets boven bruine bonen met spek, en dat heb ik gehad vanavond.
[..]
Huh?! Hiermee onderschrijf je denk ik juist waarom je moet aanvullen. Het is toch de bedoeling om je suikerspiegel stabiel te houden? Wat je hier aangeeft is dat je bloedsuikerspiegel tijdens en na inspanning daalt, hypoglycemie. Als je dan wacht tot ook alles uit je glycogeenvoorraad ook is verbrand, krijg je een gigantische dip lijkt mij.
Kan een suikerpatiënt dan sowieso beter geen intensieve sporten doen? Of gigantisch opletten dat z'n bloedsuiker op peil blijft...
Daarnaast vul ik dus bij omdat ik niet wil dat m'n spieren worden aangesproken als brandstof, en tijdens of na het drinken van de shake merk ik niets aan m'n suikerspiegel.
Maar ik zal het eens opzoeken.
Glycogeenvoorraad in de spieren raakt sneller op dan die in de lever. Bloedsuiker daalt, alvleesklier krijgt rust, glycogeen uit lever wordt gebruikt. Als je suiker gaat toevoegen blijf je insuline aanmaken. Wanneer je alvleesklier overwerkt raakt (constant insuline aanmaken, vaak als gevolg van insulineresistentie) kun je op den duur geen insuline meer aanmaken en krijg je diabetes I (dus als gevolg van diabetes II).quote:Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef V1z0R het volgende:
Bijna jaloers op Coco met d'r zuurkoolstampotMaar er gaat mij niets boven bruine bonen met spek, en dat heb ik gehad vanavond.
[..]
Huh?! Hiermee onderschrijf je denk ik juist waarom je moet aanvullen. Het is toch de bedoeling om je suikerspiegel stabiel te houden? Wat je hier aangeeft is dat je bloedsuikerspiegel tijdens en na inspanning daalt, hypoglycemie. Als je dan wacht tot ook alles uit je glycogeenvoorraad ook is verbrand, krijg je een gigantische dip lijkt mij.
Kan een suikerpatiënt dan sowieso beter geen intensieve sporten doen? Of gigantisch opletten dat z'n bloedsuiker op peil blijft...
Dit komt uit m'n losse pols, dus als je wilt opzoeken, graagquote:Daarnaast vul ik dus bij omdat ik niet wil dat m'n spieren worden aangesproken als brandstof, en tijdens of na het drinken van de shake merk ik niets aan m'n suikerspiegel.
Maar ik zal het eens opzoeken.
Nah ze kon er niets mee begreep ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Pareltje van de dag: je hebt Perr een goede tip gegeven.
Oh, volgens mij ben ik gaar ofzo, want ik volg je nietquote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Coco, downloaden alleen gaat niet helpen hé![]()
Ik weet niet of ik de smaak echt te pakken heb, ben pas twee keer gegaan. En mijzelf kennende... Laten we zeggen dat ik in het begin altijd enthousiast benquote:Op donderdag 1 december 2011 20:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
x een boel.
En wat goed dat je bent wezen sporten nog! Heb je de smaak te pakken?Ik was ook van plan om te gaan
maar er kwam dus een snotlap en een boel knuffels in de weg
![]()
Ik ben al enkele minuten aan het inloggen!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de smaak echt te pakken heb, ben pas twee keer gegaan. En mijzelf kennende... Laten we zeggen dat ik in het begin altijd enthousiast ben
Wil je anders misschien nog potje lol doen straks? Uurtje of tien? Ik moet nu eerst even wat werk gaan verzetten
Dat jaquote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, volgens mij ben ik gaar ofzo, want ik volg je niet
Of heb je 't over LoL? Waar ik al dagenlang met smacht zit te wachten maar waar jij je steeds niet laat zien?
Ik zag het! Joe ar maai heerooquote:Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
maria, als je allemaal mails krijgt van mij, dat zijn diverse sollicitatiebrieven, hoef je niet nu naar te kijken, maar kun je opslaan als je er iets mee wilt doen
vrienden van mij met een minder onderwijs-CV zijn ook aan de slag gekomen, ter geruststelling.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zag het! Joe ar maai heerooHeel tof! Ik kan wel al zien dat jij sowieso al een beter CV had voor het onderwijs, maar ik denk dat ik er zeker wat aan heb om ze te lezen, dank je wel!
Ligt echt aan de inspanning. Als je op hoge intensiteit sport is je verbranding veel hoger, dus sneller door je voorraad heen omdat je daarvoor snelle energie nodig bent.quote:
Zal wel van meedere factoren afhangen iddquote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vrienden van mij met een minder onderwijs-CV zijn ook aan de slag gekomen, ter geruststelling.
oostbroek-zuid (vlakbij de soestdijksekade, de gelderse buurt). Typisch Haagse portiekquote:Op donderdag 1 december 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk kwak! Komt me bekend voor! Waar is 't?
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk, kwak! Jullie gaan er samen wonen, toch?.
is t ook! woonkamer is 10,5 bij 3,5quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zal wel van meedere factoren afhangen idd![]()
Wat een lief huisje!Lijkt best ruim ook!
Kopje thee dan maar?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:34 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben trouwens stom geweest. Ik heb gezwommen (), maar even niet bij nagedacht dat ik morgen bloed moet prikken. Nuchter. En nu heb ik honger wegens sporten en ik mag al niets meer eten
.
]afbeelding[/url] ]quote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef loveli het volgende:
[ [url=[quote]Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Lastig he, quotenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
]afbeelding[/url] ]
Ehm, wat probeer je te showen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog een lijstje:
O: havermout met appel en kiwi
T: koffie verkeerd en 4 abrikozen/4 pruimen
L: 2 brabantse roggebroodjes met pindakaas en bak sla met tonijn/ei/pitjes
T: bio mueslireep en 6 schoolkrijtjes (de dropjes he)
D: bruin pistoletje met tofuburger, groentespread en beetje geitenkaas![]()
T: halfje cupcake en bakje chips
Morgen weer sporten!
[ Bericht 3% gewijzigd door Nallie op 01-12-2011 23:26:48 ]Be someone that makes you happy
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Lastig he, quoten
Probeerde een stomme smiley te showenen er zijn er nog veel meer!
Wauw, dat moet een lekker gevoel zijn!quote:
Fijn zegquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, niet teruggelezen, maar wat een toffe avond gister! Jubilerende collega zat helemaal te stralen en alle dingen die we hadden georganiseerd vielen super in de smaak. Yay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning:
O: flinke bak havermout met blauwe bessen
T: appel
L: ik wil graag sushi
T: yoghurt met iets
B: 2x20 minuten fietsen
D: ik denk simpel pastaatje
T: ik wil koekjes bakken
[ Bericht 6% gewijzigd door Perruche op 02-12-2011 10:34:02 ]
Ja misschien overdrijf ik het wel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Noes PerrRest van je leven een beugel, wtf? Blij dat je in ieder geval de oorzaak hebt gevonden
waarom moest je bloedprikken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
Wow, Per!! Dat is een onverwachte wending... Sterkte ermee
Eindelijk thuis van het bloedprikken. Helemaal lekgeprikt. Links lukte niet na heel veel heen-en-weer gefrot. Daarna rechts in 1x raak. 6 buisjes bloed armer, de mevrouw was een beetje de draad kwijt wat betreft de stickertjes (welke moet waar? Oh deze is toch hiervan...), dus hoop maar dat alles goed gegaan is.
Nu een lekker vers croissantje.
Standaard bij zwangerschap. Om te bepalen of je ooit een geslachtsziekte hebt opgelopen, bloedgroep bepalen en suiker (vandaar nuchter). Misschien vergeet ik nog wat... Edit: zie hier http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/bloedonderzoekquote:
Jippie zegquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:23 schreef Perruche het volgende:
Oeps phaidra, lijkt me heel erg zo'n vergeetachtige zuster... ik heb graag medici die autoriteit uitstralen, dan kan ik daar vertrouwen in hebben.
En thankiesgelukkig heb ik een lieve tandarts, Hij had blijkbaar gisteren een seminar over "mijn afwijking", hij was helemaal blij en riep zijn assistende "kijk, hier hebben we een voorbeeld van gisterenavond!!"
But why?!quote:
wij maken de gedichten altijd zo sarcastisch mogelijk. Lekker iedereen voor de gek houden.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
But why?!
Ik kon vanochtend un petit peu uitslapen en net heb ik een surprise gebouwd. Zo meteen een werk-uitje dus nog even schrobben om pur en verf te verwijderen van mijn onderarmen. Klussen
Een berg van pur!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes/sterkte Tink! Hopelijk valt het mee.
Wat heb je gebouwd, Anna?
Ja, helaas dat. Maar goed, vaak kunnen mensen je wel verassen met kleine dingen. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben dol op cadeautjes krijgen. Heb alleen geen echte wensen, tenzij heel duur.
Met een aansteker of lucifer ben je wel tijdje bezig hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, helaas dat. Maar goed, vaak kunnen mensen je wel verassen met kleine dingen. Ben benieuwd!
ik heb zo zitten twijfelen over de spelling. Ik vind het zo moeilijk soms, nederlands. Gedichten schrijven is ook echt een crime!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met een aansteker of lucifer ben je wel tijdje bezig hoor.
En surprises vind ik stom, maar gedichten vind ik tof! Gelukkig waren mijn ouders het daarmee eens.
Doe je al mee aan dat project met Nederlandse gevangenen? Voor het onderhoud van je taal lijkt me dat ook nuttig. In je zinsbouw/spelling is met enige regelmaat te zien dat overschakelen tussen drie talen niet altijd even makkelijk is. Kost dat je ook niet ongemerkt veel energie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb zo zitten twijfelen over de spelling. Ik vind het zo moeilijk soms, nederlands. Gedichten schrijven is ook echt een crime!
Zodra er een gevange bij me in de buurt komt ga ik beginnen, maar tot nu toe is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe je al mee aan dat project met Nederlandse gevangenen? Voor het onderhoud van je taal lijkt me dat ook nuttig. In je zinsbouw/spelling is met enige regelmaat te zien dat overschakelen tussen drie talen niet altijd even makkelijk is. Kost dat je ook niet ongemerkt veel energie?
Hij is net uit dus denk het niet, ik zal eens kijken! Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
Proesj, misschien is je boek voordeliger via amazon of bookdepository te fixen??
Voor de rest eet ik vandaag normaal en ga ik na werk sporten want ik verander in fatty mcfatass :x
Of nu nog een broodje en dan iets later avondeten! *moedigt aan en doet boot-boot-boot*quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, mijn lijstje is bagger
Heb van 8.45u tot nu toe niks gegeten, want continu les gehad en andere afspraken. Waarbij ik niet zonder goed fatsoen kon eten tussendoor (omdat ik heel veel aan het woord was o.a., veel moest uitleggen, college geven,etc).
Dus. Straks maar een beetje goedmaken met fatsoenlijk avondeten.
Tssss pfannkuchen klinkt veel leuker!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef V1z0R het volgende:
Niet verkeerd Perr, gok weer zo rond de 1700kcal?
Waarom noem je het trouwens niet gewoon pannekoeken?
Ik wil dat boek van Ottolenghi!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:36 schreef Perruche het volgende:
Aaargh ik wil nu 2 boeken kopen; die Patisserie en "on food and cooking" van mcGee. Pfff. En ik wil ook het boek van David lebovitz, want nu zit ik iedere dag op zijn blog. Pffrt.
Die wil ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik wil dat boek van Ottolenghi!Plenty, met allemaal groentenreceptjes!
Hier ook hoor, dat neemt niet weg dat ik ze wilquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil geen kookboeken, dus iemand kan er eentje voor mij kopen.
Heb er een paar, gebruik ze nooit. Denk die vega-variant die ik van Henk overneem wel, want ben door mn vega-inspiratie heen. Maar reguliere kookboeken.. ongebruikt, most of them.
Ik heb "de dikke van dam" van A tot Z gelezenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hier ook hoor, dat neemt niet weg dat ik ze wilMooie plaatjes en harde kaften enzo
En ik krijg iig wel zín om te koken als ik ze doorblader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nouja het was mijn tijdelijke-oplossing-plan-B, voor tijdens het verder zoeken, omdat ik van thuiswerken kennelijk helemáál tuureluurs wordquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Maria, volgens mij kwijn jij weg in een administratieve functie. Of je gaat uit verveling "wh00ps" en "boot boot boot" of "whieptoewiediedoo" tussen de papieren schrijven![]()
.
You can do better dan administratief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |