Ik durf te wedden dat we al een hele berg vaste lurkers hebben (hoiquote:Op woensdag 30 november 2011 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal dit lurkers trekken ja?
Tof Coco
^^!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:25 schreef Ml-etje het volgende:
Wat leuk Coco! Ik wil het ook wel even zien!
er zit nogal een verschil tussen hoge hakken en hoge hakken. Die Ewelina postte, die zwarte, vind ik echt vrij hoerig...quote:Op woensdag 30 november 2011 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^!
En als ik hoge hakken aantrek naar kantoor heb ik daar nog nooit rare blikken voor gekregen. Ik kijk mensen toch ook niet raar aan op hun ecco bejaardenschoeisel? Moeten ze lekker zelf weten. Crocs kunnen wel een-blik verwachten
. Maar die nog nooit gesignaleerd, behalve bij de naar zweet ruikende schoonmaakster.
Ik vind ze hoog, maar hoerig...nee. Dan denk ik meer aan hoge plateaus, veel riempjes en gespen, lakleer, etc.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
er zit nogal een verschil tussen hoge hakken en hoge hakken. Die Ewelina postte, die zwarte, vind ik echt vrij hoerig...
Ik vind van niet. 't Is gewoon zwart leer, geen lakleer oid.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
er zit nogal een verschil tussen hoge hakken en hoge hakken. Die Ewelina postte, die zwarte, vind ik echt vrij hoerig...
Doe eens een fotootje? /hebgeentijdomterugtelezen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Die Louboutins? Hoerig? Wel een dure hoer dan...
Boer!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
*kisten en ouwe spijkerbroek aantrekt*
Herm!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dát vind ik nou hoerige laarzen.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je nou kijkt naar laarzen die ik hoerig vind en die wel 'vrij verkrijgbaar' zijn:
ff onder spoiler ivm grootteCkr weten hoerig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dát vind ik nou hoerige laarzen.![]()
Die louboutins hikt er tegen aan, met de juiste outfit zijn ze denk erg mooi!~ Bonito La Risa ~
Ergens strookt dat niet helemaal met je post erbovenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb gister per ongeluk trouwens allemaal kleren bij H&M besteld.
Dat was gisterochtend, vóór dat ik bij de dierenarts was geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ergens strookt dat niet helemaal met je post erboven.
Je kan je kat 12x laten bestralen of je zet zn pootje af... Wat brengt meer last?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef loveli het volgende:
Cardioloog voor dieren.. vroeger had je James Harriot en die deed allesSnap wel dat er grenzen zijn aan wat je aan medische kosten uitgeeft.
Nou ja, ik ken wel wat katten die met 3 poten beter uit de voeten kunnen dan die van ons met 4quote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan je kat 12x laten bestralen of je zet zn pootje af... Wat brengt meer last?
Denk dat het wel kan hoor. Zou het zelf ook wel wat ongemakkelijk vinden, maar waarom ergens omheen draaien als je er misschien relatief snel met medicatie zou kunnen beginnen?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Chicolate het volgende:
Is het stom om naar een huisarts te gaan met 'hoi ik denk dat ik *insert psychische afwijking* heb'? Heb bij toeval een online testje gedaan omdat iemand het erover had en herken me compleet in de diagnose (en heb ook echt last van de symptomen, beperken mijn dagelijks leven), maar vind het zo stom om langs te gaan bij een arts daarvoor. Al zou het effect van medicatie ertegen me wel goed uitkomen, kan wel wat rust in mijn hoofd gebruiken.
Verder zie ik dat Phaidra een garnaaltje verwacht. Gefeliciteerd!
En dat Floris ziek is! Arm beestjeen arme Cali.
Nog wat gemist verder?
Mja ik stel het nog wel even uit, tot ik een keer voor iets 'echts' moetquote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, hebt pm!
Echter, ook al denk je ergens aan, dat betekent niet dat de huisarts geen verder onderzoek zou willen. Of dat ie het perse met je eens is
Dat heeft je huisarts zo door hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik stel het nog wel even uit, tot ik een keer voor iets 'echts' moet. En dan tussen neus en lippen door vragen.
Dat en als je al zegt dat het je dagelijks leven belemmert... Zonde om dat lang door te laten gaan!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat heeft je huisarts zo door hoor
Edit: iets 'echts'? Dit is net zo echt en lastig als een ingegroeide teennagel hoor!
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat heeft je huisarts zo door hoor
Edit: iets 'echts'? Dit is net zo echt en lastig als een ingegroeide teennagel hoor!
Nee. Ga langs. En niet gaan wachten op een gelegenheid waarbij je eigenlijk voor wat anders komt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Chicolate het volgende:
Is het stom om naar een huisarts te gaan met 'hoi ik denk dat ik *insert psychische afwijking* heb'? Heb bij toeval een online testje gedaan omdat iemand het erover had en herken me compleet in de diagnose (en heb ook echt last van de symptomen, beperken mijn dagelijks leven), maar vind het zo stom om langs te gaan bij een arts daarvoor. Al zou het effect van medicatie ertegen me wel goed uitkomen, kan wel wat rust in mijn hoofd gebruiken.
quote:
Eens! Er bestaat ook online zwangerschapstesten, ga niet uit van een testje op internet, maar ga naar de professional.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Ga langs. En niet gaan wachten op een gelegenheid waarbij je eigenlijk voor wat anders komt.
Handel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |