Le?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef loveli het volgende:
Ik ga voor de Franse vertaling van 'de'.
De is gewoon het lidwoord...quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DE-lovely. Dus dat is dan het tegenovergestelde ofzo
Ik vind van niet in dezenquote:
quote:
Wanneer krijgen we dat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef Nallie het volgende:
Een verhoging van de koopkracht is een goede ontwikkeling in deze tijden van crisis
Wat creepyquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80967503/
--> Pedophile Game Show Host
Iew iew iew iew iew iew iew!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80967503/
--> Pedophile Game Show Host
ja, zo noemen wij dat ook altijd...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij gaan sporten. Vanavond. Goed he?
Manon en ik. Wij doen geen vieze dingen met elkaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zo noemen wij dat ook altijd...
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Manon en ik. Wij doen geen vieze dingen met elkaar.
oh... *deceptie*quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Manon en ik. Wij doen geen vieze dingen met elkaar.
Dat doen de n00bs niet, maar de b00bs! Wel bijblijven he mr Struisvogelquote:
*late lunch boks*quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh... *deceptie*
Ik heb net m'n lunch maar 's gemaakt en opgegetenomeletje met kaas
Sorry. Ik zal eens vragen of ze mij aantrekkelijk vindt. Moment.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh... *deceptie*
Ik heb net m'n lunch maar 's gemaakt en opgegetenomeletje met kaas
Dat is toch geen vraag? Hoe kun je jou nou niet aantrekkelijk vinden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal eens vragen of ze mij aantrekkelijk vindt. Moment.
Bewijs.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ze vindt me wel aantrekkelijk, ik heb blijkbaar iets in mijn gezicht wat sexy is. Dus. Wie weet.
Awwww, wat liefquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is toch geen vraag? Hoe kun je jou nou niet aantrekkelijk vinden?
Awimbowé, awimbowéquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ze vindt me wel aantrekkelijk, ik heb blijkbaar iets in mijn gezicht wat sexy is. Dus. Wie weet.
Is dit een leeuw die een struisvogel gaat verorberen ofzo?quote:
Wellicht. Als het een sexy struisvogel is en de leeuw Manon heetquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dit een leeuw die een struisvogel gaat verorberen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik heb net een pot rode bieten op
Be someone that makes you happy
ik vond juist dat ik weinig carbs had vandaag. Bij de L bewust geen extra carbs gegeten (weet dat er in rode bieten wel carbs zitten). En groente carbonara klinkt niet zo lekker, en al het andere heb ik al op. Helaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
je mag heus wel eens blij met jeelf zijn Jeager. Je doet het heel goed. Zit eens stil en bedenk je dat jij het heel goed doet.
Je hebt wel veel carbs vandaag. Iets van carbs vervangen door groente?
Dat ken ik, erg frustrerend. Ik heb een weekje vakantie gehad en wilde vandaag zo veel doen. Maar ik had 70 mails in mijn mailbox, 4 mensen die ik terug moest bellen en een spoedoverleg. En zo gaat het eigenlijk al tijden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Bah, ik werk zo hard maar kan niet een voldaan gevoel krijgenv an het werk de laatste dagen, echt frustrerend. Het lukt allemaal net niet, op de een of andere manier...
Vandaag van 8 tot net gewerkt, met een half uurtje pauze. Keiveel gedaan, maar allemaal van die kleine dingen die geen zoden aan de dijk zetten, en dat geeft me dan geen voldaan gevoel. Dat morgen maar eens veranderen...
Grappige ervaring: collega's die wilden vergaderen over dat het zo druk wasquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
Ik doe mee met het "geen voldaan werkgevoel".
Zit meer te vergaarderen dan dat ik mijn werk kan doenen ja dat eerste is ook werk I know.
Zo gaat het bij mij de laatste tijd inderdaad ook een beetje (maar dan met studie/commissie/bijbaan dingen). Er lijken sneller dingen op mijn to-do-list bij te komen dan dat ik er dingen van afkrijg. Frustrerend. Van die sub-lijstjes klinkt wel als een goed plan!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat ken ik, erg frustrerend. Ik heb een weekje vakantie gehad en wilde vandaag zo veel doen. Maar ik had 70 mails in mijn mailbox, 4 mensen die ik terug moest bellen en een spoedoverleg. En zo gaat het eigenlijk al tijden.
Ik heb een hele grote to do list en probeer nu per dag een sub-do-list te maken met haalbare doelen voor die dag. Op die manier heb ik toch nog een beetje een voldaan gevoel als ik tenminste dat gehaald heb.
Nah mijn idee ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grappige ervaring: collega's die wilden vergaderen over dat het zo druk was![]()
Op zich handig om dan te plannen enzo, maar ik denk dan veelal: 'ga het dóen ipv erover praten'
Ah gusquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
Boos en verdrietig pupsel hier![]()
![]()
Ze heeft een eigen bont kussen gekregen dat toch een beetje te slap geworden was qua vulling en ze is dol op bont.
Wil ze naar buiten dus ik doe de deur open en ze kuiert weg..
Komt weer naar binnen dus ik til haar op de bank op het kussen, daar springt ze even later vanaf..
Ruik ik wat vreemds, heeft madam geplast op het kussen!
Die heb ik mopperend in de wasmachine gestopt en toen was ze verdrietig en nu ligt ze sipjes te slapenahhwww!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Phaidra het volgende:
*breekt in zonder bijlezen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteeerd!!!!
Kwak
global world domination begint anders prima met een paar koters....quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:15 schreef Muis006 het volgende:
Global world domination is een pleonasme.
Neemt niet weg dat het een goed idee is
ik lees daar ook altijd mee, en ik heb t ook niet door gehad....quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het zoooo stom van mezelf dat ik nooit door heb gehad dat jaantje jouw kloon was, Phaidra.. Coco dacht eerst dat ik het was, weet ik nog.
.
volgens mij gaat het weer beter met je he? Je hebt iig je eetlust terugquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen palingworst
T: boterham palingworst
L: pistolet zeeuws spek met honingmosterdsaus
T: appel
D: slavink, zuurkoolsalade
T: yoghurt
Ontslagbrief op zn bureau voor morgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef progje het volgende:
ik zit nu nog te werken
Collega heeft de boel verneukt en die ging gewoon om 7 uur "al" weg terwijl hij al om 10:45 binnen wasEn dan nog zuchten ook.. Echt zoek het uit.
Ik geef het op met die gozer...
En ik mag nu fijn de boel oplossen *ik ben ook gek ook*
Heb je wel tegen hem gezegd: "Hey, ik verwacht wel dat je je uren maakt"?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:45 schreef progje het volgende:
Ja, donderdag is de "grote baas" in NL, dus dan maar eens een en ander gaan bespreken.
Maar ik moet eigenlijk eerst wel een vervanger hebben anders hebben we echt een probleem
*leve de IT*
bureaupoot+ketting.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel tegen hem gezegd: "Hey, ik verwacht wel dat je je uren maakt"?
Vast wel, maar goed, ik vraag het toch even.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
global world domination begint anders prima met een paar koters....
[..]
ik lees daar ook altijd mee, en ik heb t ook niet door gehad....
/spuit elf
overigens, phaidra, nu ontkom je niet meer aan mijn babysokjesbreimanie...
klopt, maar hij was zwaar aan het zuchten... en ik was al 9.5 uur aan het werk..quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:01 schreef Perruche het volgende:
Progje, dan heeft hij toch gewoon 8 uur gewerkt...? Wel laat binnengekomen maar ja...
In Time was superleuk!!
nee.. ik heb niks meer gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel tegen hem gezegd: "Hey, ik verwacht wel dat je je uren maakt"?
Vast wel, maar goed, ik vraag het toch even.
Ik denk het wel, cappuccino is melk + koffie, chocolademelk is melk + suiker + cacao. Tenzij je ook suiker in je cappuccino gooit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:55 schreef anna82 het volgende:
Wat ik mij nog afvroeg, is chocolademelk -op de schaal van Slankie- erger dan automaten cappuccino?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:53 schreef anna82 het volgende:
Dankie Maria
En Perruche, lunch lijkt me haske leuk, naar morgen is een busy day! Donderdag? Nog andere liefhebbers voor een zuid-as lunch?
Getsie... ik snap het helemaal. Arm beessie en arme jijquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Floristhahousecat heeft zn tweede echo gehad en t is niet zo goed.. Hij heeft die hartziekte cardiomyopathie ofzo, en nu moet hij naar de cardioloog voor heel veel geld. Ik hoop maar dat het vergoed wordt, want ik houd ontzettend veel van mijn beessie, maar om zo 350 euro neer te leggen voor een onderzoek, dat kan ik niet zomaar missen..
En dat geld is lastig, maar eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon een beetje verdrietig omdat ik zo graag wil dat hij gezond oud kan worden![]()
Inderdaad! Arme Florisquote:Op woensdag 30 november 2011 07:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Getsie... ik snap het helemaal. Arm beessie en arme jij. .
Jup, en aangezien alles nu harder aankomt (caffeine, suiker, alcohol) en ik sneller ga trillen door oa suiker en alcohol icm die medicijnen, zorgt het er ook nog eens voor dat ik redelijk gezond eet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij gaat het weer beter met je he? Je hebt iig je eetlust terug
Valt voor beide wat te zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:55 schreef anna82 het volgende:
Wat ik mij nog afvroeg, is chocolademelk -op de schaal van Slankie- erger dan automaten cappuccino?
quote:Op woensdag 30 november 2011 08:59 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Anna & phaidra donderdag is prima, vrijdag overigens ook. Even via facebooksels verder doen?
Na 2 dagen van geen-pijn doet de kaak nu weer wel pijn. Aaargh!! stomme kooi kaak
Lijstje gisteren:
O: dubbele bth pindakaas, druiven
T: peer
L: zalm, aardappels en salade, 150 ml optimel yoghurt
T: koffie verkeerd, banaan, handje amandelen
B: 2x20 minuten fietsen
D: 2 garnalen stoom dimsum, 3 mini (mini) loempia's, halve portie noodles met garnalen en groenten
T: blikje sprite
Planning:
O: 1 bth pindakaas, plak ontbijtkoek, druifjes (het brood was op
T: appel, kofffie verkeerd
L: 2 gebakken eieren ham/kaas met 1 bth, soep of salade
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan
D: denk simpel pastaatje met een rucolasalade
T: wijntje
Nein. En weet ook niet wat ik moet doen dus ik duw er maar een aleve in. Maar ik heb geen idee of het a) komt door die 2 tanden die gevuld zijn (terwijl die een stuk minder zeer doen) b) komt door een gebroken tand die eigenlijk een kroon moet maar dat doe ik in 2012 want kan het nu even niet betalen c) gewoon een random ontsteking en dat ik eigenlijk een AB kuurtje moet.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]Weet zeker nog niet wat het is?
Lijstjes zien er op het eerste gezicht netjes uit!Zie toch weer wat meer eiwitten de laatste tijd
Volgens mij is het meer dat ze het geld er niet aan kán uitgeven. Tenminste, dat begreep ik uit haar post.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad! Arme Floris. Maar stel dat ie met 350¤ nog jaren voort kan, dan is het bedrag ineens weer relatief. Ik vind zelf wel dat als je een huisdier neemt, je dan ook wel een soort 'zorgplicht' op je neemt. Ik zou zo'n bedrag ook niet uitgeven als 't beessie al zou lijden en het enkel levensduurverlenging is uit een soort eigenbelang. Maar als het dier geen last heeft en met pillen of operatie langer kan leven, dan wel. Dan hebben we er beiden wat aan
. Maar goed, dat zijn mijn 2 centen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Cali, misschien valt er wel een betalingsregeling te treffen als dat nodig is. Zou het in ieder geval even overleggen met de dierenarts.
Boerenkool met spekjes!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben aan het dubben wat ik vanavond zal eten. Iig iets makkelijks want ik moet rond half 7 de deur uit.
Ik was aan het denken om te gaan wokken (gewoon thuis dus) met heel veel groente en stukjes kip. Heb ik eigenlijk wel zin in.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Coco, als je nou goed veel groenten doet en vlees ofzo bij je D heb je een superlijstjeHoe gaat het eigenlijk met je buik enzo?
Ah fijn dat het beter gaatquote:Op woensdag 30 november 2011 09:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik was aan het denken om te gaan wokken (gewoon thuis dus) met heel veel groente en stukjes kip. Heb ik eigenlijk wel zin in.
Buik doet het primaHeb de laatste weken vooral heel veel last gehad van griep/verkoudheid. En volgende week is volgens mij alweer infuustime, dus dan word ik weer helemaal opgeladen
Een kleine portie patat mét een maaltijdsalade? Ik snap dat je wat warms wil eten, dan is dit misschien een compromis?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben aan het dubben wat ik vanavond zal eten. Iig iets makkelijks want ik moet rond half 7 de deur uit en dan kom ik waarschijnlijk pas vrijdag thuis.
Ben aan het overwegen om patat te halen.Maar morgen eet ik waarschijnlijk ook niet zo heel gezond.
Of een maaltijdsalade voor in de trein. Maar ik wil eigenlijk wel iets warms.
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik was aan het denken om te gaan wokken (gewoon thuis dus) met heel veel groente en stukjes kip. Heb ik eigenlijk wel zin in.
Buik doet het primaHeb de laatste weken vooral heel veel last gehad van griep/verkoudheid. En volgende week is volgens mij alweer infuustime, dus dan word ik weer helemaal opgeladen
Misschien, of een soepje.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een kleine portie patat mét een maaltijdsalade? Ik snap dat je wat warms wil eten, dan is dit misschien een compromis?
Vroegah was ik noooooit ziek, op mijn buikklachten na, maar daar raak je aan gewend. Sinds ik medicijnen krijg (immunosuppressiva) pik ik echter bijna alles op van iedereenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:
Zeker fijn Per! Ik ben gelukkig bijna nooit ziek (klopt af), dat vind ik echt een wonder met al mijn sardientjes-treingereis met verkouden medemensen. Laatste keer verkouden was in Peru, door de overgang naar de vochtige jungle, met een lange nasleep omdat ik verkouden terug in het vliegtuig moest. Da's echt niet goed voor je
.
Nu kan ik die smiley nooit meer normaal zienquote:Op woensdag 30 november 2011 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
![]()
Deze he, ben ik de enige die het eruit vindt zien alsof rechts links aan het bewerken is met een gebruikte tampon?
Als medicijnen je immunsysteem onderdrukken wil het wel jaquote:Op woensdag 30 november 2011 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vroegah was ik noooooit ziek, op mijn buikklachten na, maar daar raak je aan gewend. Sinds ik medicijnen krijg (immunosuppressiva) pik ik echter bijna alles op van iedereenMaar ik heb in ieder geval geen ontstekingen meer
![]()
![]()
Ik reageerde vooral op dit stukje uit jouw eerdere post: "Maar stel dat ie met 350¤ nog jaren voort kan, dan is het bedrag ineens weer relatief". Ik zou het zelf ook gewoon betalen, die ¤350. Maar wij kunnen het makkelijk missen. En als je dat niet kunt, relatief of niet, dan is het natuurlijk érg veel geld.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
@coco, zo bedoelde ik het ook hoor!
En niet als kritiek op Cali, maar meer algemeen, als je huisdieren neemt, weet je dat ze ook ze ziek kunnen worden en dat daar kosten bij kúnnen komen kijken. En als je geen of beperkte financiële middelen hebt, kan je je afvragen of een huisdier wel een goed idee is. Ik vind het not done om een dier in te laten slapen of naar het asiel te doen 'omdat je het niet kunt betalen'. Maar nogmaals, algemene opmerking, niet speciaal voor Cali, want ik weet dat ze het beste voor heeft met Floris![]()
Stoppen met eten?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nom!
Ik ben aardbeienyoghurt aan het eten, maar ik word er supermisselijk van.
Mwoah, ik vind er nog steeds veel haken en ogen aan zitten. Mgoed. Misschien dat wij het in de toekomst nog eens afsluiten, wie weet.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:07 schreef Phaidra het volgende:
Ow gerookte zalmHelaas een no-go voorlopig
.
Wij hebben ook geen verzekering voor de poezels. Ik heb er wel wat over gelezen destijds, maar er zaten behoorlijk wat haken en ogen aan (bepaalde dingen die niet vergoed werden, vaak gezeik om onder vergoeding uit te komen, enz.). Tegenwoordig is het misschien beter, maar toen wij onze kregen was het fenomeen nog vrij nieuw.
Ja. Gedaan al. Denk dat mijn lijf in protest komt. Too much healthy, aarhrghg@%#$*&!^#&^%.quote:
Ik zou volgens mij ook een slechte zijn om zwanger te zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Hoorde laatst dat 50% van de Nederlandse vrouwen tijdens hun zwangerschap door drinkt
Alles wat rauw is, wordt afgeradenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Perruche het volgende:
Ook geen rauwe vis phaidra? ik dacht alleen geen rauw vlees... en geen alcohol.. the horrorIk drink wel een extra wijntje voor je de komende maanden
.
Hoe zit het dan met sporten? Mag je wel intensief sporten of moet je maat houden?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vroegah was ik noooooit ziek, op mijn buikklachten na, maar daar raak je aan gewend. Sinds ik medicijnen krijg (immunosuppressiva) pik ik echter bijna alles op van iedereenMaar ik heb in ieder geval geen ontstekingen meer
![]()
![]()
Noh dat is ook cru. Heb je een garnaaltje in je buik, mag je geen rauwe vis.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Alles wat rauw is, wordt afgeraden. Verse vis van de visboer zou op zich mogen, maar je weet nooit hoe vers het écht is. Ik doe het maar niet (wel gebakken uiteraard!!). Voorverpakte (gerookte) vis uit de supermarkt mag niet in verband met mogelijke aanwezigheid van de listeria-bacterie.
Ja, echt bizar.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Hoorde laatst dat 50% van de Nederlandse vrouwen tijdens hun zwangerschap door drinkt
En ik me maar afvragen waarom de gemiddelde Nederlander zo stom lijkt/is.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Nou is 'ie zielig & alleen in het (vrucht)waterquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noh dat is ook cru. Heb je een garnaaltje in je buik, mag je geen rauwe vis.
Oh hell yeah, daar heb ik ook flink gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef Phaidra het volgende:
Voordeel: de kattenbak schoonmaken mag ook niet meer.
Geen idee eigenlijk... Dat moet ik eens navragen de volgende keer. Misschien dat mijn hartslag daardoor wel zo achterlijk deed.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef loveli het volgende:
Hoe zit het dan met sporten? Mag je wel intensief sporten of moet je maat houden?
Sport => reactie die te vergelijken is met ontstekingsereactie => boost immuunsysteem. Kan me voorstellen dat dat mechanisme door je medicatie verandert.
En hoe moet dat dan als je alleenstaand bent ofzo en je bent toch zwanger enzo, en je hebt 3 katten? oioioi.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap dat wel met dat dingen wel niet eten van dingen, maar er worden al eeuwen kinderen geboren en kan me niet voorstellen dat ze dat toen allemaal al wisten. Alcohol: duidelijk, maar gerookte zalm? Ja jeetje hè.
Vast wel hoor. Maar ik ga hem dat niet vertellenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Hoezo mag je de kattenbakk niet schoonmaken? Ook niet met handschoenen aan ofzo?arme mannen.
Ik heb er een keer naar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de verzekering veel en veel duurder is. Als je je kat 1 x niet ingeent hebt (of te laat) dan vergoeden ze al niets meer en dan ook nog lang niet eens alle ongevallen en medische kosten...quote:Op woensdag 30 november 2011 11:07 schreef Phaidra het volgende:
Ow gerookte zalmHelaas een no-go voorlopig
.
Wij hebben ook geen verzekering voor de poezels. Ik heb er wel wat over gelezen destijds, maar er zaten behoorlijk wat haken en ogen aan (bepaalde dingen die niet vergoed werden, vaak gezeik om onder vergoeding uit te komen, enz.). Tegenwoordig is het misschien beter, maar toen wij onze kregen was het fenomeen nog vrij nieuw.
Er is een minieme kans dat je een stukje gerookte zalm eet met nét die ene vervelende bacterie erop. En dat jij er dan toevallig net ziek van wordt & dat er iets gebeurt met de ongeboren baby.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah, eerste 3 maanden zijn het cruciaalst, maar ik geloof gewoon niet dat als je een stukje gerookte zalm eet dat ellende, rampspoed en ongeluk je zullen treffen.
en dat zou voor mij de belangrijkste reden zijn... Ik ken mezelf...quote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Plus, mocht het misgaan, dan hoef je jezelf in ieder geval geen schuldgevoel aan te praten achteraf.
Vooral tijdens de ontwikkeling van de hersenen is alcohol not done (dat is dus tot na je 22ste), roken zorgt voor minder zuurstof in je bloed/slechtere doorbloeding en moet je sowieso niet doen. Gerookte zalm wist ik niet eens, eigenlijk, is dat omdat gerookt spul nog rauw is? Rauwmelkse kazen mogen niet ivm risico op besmetting met listeria.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah, eerste 3 maanden zijn het cruciaalst, maar ik geloof gewoon niet dat als je een stukje gerookte zalm eet dat ellende, rampspoed en ongeluk je zullen treffen.
Katten weg. In F&F was dit zo'n leuke grap geweest!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
En hoe moet dat dan als je alleenstaand bent ofzo en je bent toch zwanger enzo, en je hebt 3 katten? oioioi.
Toxoplasmose. Met handschoenen aan mag het wel, maar het is wel makkelijk zoquote:Op woensdag 30 november 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Hoezo mag je de kattenbakk niet schoonmaken? Ook niet met handschoenen aan ofzo?arme mannen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Griet Titulaer is Phaidra's verloskundige?Awesome!
wonder wereld, niet wondere wereld
Oh dat laatste is dan wel weer relaxedquote:Op woensdag 30 november 2011 12:03 schreef Perruche het volgende:
Ah ik heb ook een keer zo''n droom gehad. Plop ineens is daar die baby. En ik was niet blij maar mijn vriendje welen we woonden in een grote woonboerderij met rustieke keuken
Noem je haar dan Rosiequote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat laatste is dan wel weer relaxedIk woonde nog in ons huidige kleine appartementje, want niet gepland enzo
![]()
Ik heb ook wel eens gedroomd dat we in een soort hobbit-dorpje woonden en ons dochtertje leek op die hobbitkindjes uit de filmEen mollige peuter met donkerbruin krulletjeshaar en grote donkere ogen en een flobberig hobbitjurkje. Wat op de klederdracht en harige voeten na nog best mogelijk zou kunnen wezen, want we zijn wat chubby aangelegd en niet zo groot en vriendje heeft bruin krulhaar
Jaaa daar zijn jullie stil van he!![]()
Jamaar als je Rosie doet kan je, als je boos op d'r bent, helemaal hysterisch in het Spaans gaan gillenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie weet!Of Elanor, zoals het kindje
</nerdmode>
Eeeeeeequote:Op woensdag 30 november 2011 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar als je Rosie doet kan je, als je boos op d'r bent, helemaal hysterisch in het Spaans gaan gillen
ROSITA, NO ME GUSTA!
Yupquote:
Wanneer is dat kreng op?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef Perruche het volgende:
Ok nieuw lijstje![]()
O: bth pindakaas, plak ontbijtkoek, druiven
T: banaan, 3 chocolaatjes
L: 2 gebakken ei met 1 plak ham & 1 tomaat op 1 bth, groentesoep
T: 6 fruittella
T: 150 ml yoghurt
D: pasta en rucolasalade
T: wijntje
eetmeter zegt rond de 1800 kcal
Vandaag. Maar ik was er erg blij mee, want het brood was ook op en geen tijd voor havermout. Hoe is het met jouw creme brulee?quote:
Heb ik al een maand niet op, geloof ik. Moet nu goed op m'n eten letten, anders haal ik de kerst niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vandaag. Maar ik was er erg blij mee, want het brood was ook op en geen tijd voor havermout. Hoe is het met jouw creme brulee?
Ja maar lekker is ook belangrijk! En met af en toe wat lekkers vind ik gezond eten een stuk beter vol te houden!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:37 schreef Perruche het volgende:
Vind je hem serieus goed nallie? minus de fruittella en chocolaatje en wijn en plus sport zou ik hem een heel stuk beter vinden
Dan pas je niet in je jurk of dan ben je bezweken?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik al een maand niet op, geloof ik. Moet nu goed op m'n eten letten, anders haal ik de kerst niet.
Uhh, dit is normaal hoor. Het overdag-lijstje is niet anders dan andersquote:Op woensdag 30 november 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
Goh XM, ziet er goed uit dat restaurant, althans de menukaart. Maar hoe kan jij overleven op zo weinig eten tot je D?
Het is geen kritiek, maar voor mij wel erg weinigquote:Op woensdag 30 november 2011 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uhh, dit is normaal hoor. Het overdag-lijstje is niet anders dan anders.
*boks*quote:Op woensdag 30 november 2011 13:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het is geen kritiek, maar voor mij wel erg weinig. Vind het een net lijstje
![]()
Zou willen dat ik soms wat minder trek had
Dat is echt al lang geleden hoor!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]Halve appel + mariakaakje + halve maaltijdsalade + RPM.
Voelt nu beter he?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is echt al lang geleden hoor!
Ik heb tijdens mijn zwangerschap geleefd op gerookte zalm en sushi. In die tijd mocht je het namelijk wel eten. Mijn kinderen zijn overigens gezond en zeer intelligent (dankzij de gezonde visvettenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterker nog, dankzij die visvetten had jij ook nog eens minder kans op een postnatale depressie. Zeker bij een tweede kind kan het zijn dat de moeder een tekort krijgt aan vetzuren om het kind niets tekort te laten komen. De gemiddelde dagelijkse inname is niet voldoende voor een zwangerschap.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn zwangerschap geleefd op gerookte zalm en sushi. In die tijd mocht je het namelijk wel eten. Mijn kinderen zijn overigens gezond en zeer intelligent (dankzij de gezonde visvetten)
Andersgezegd: mijns inziens zal het wel loslopen. Als je vliegtuig neerstort loopt je kind ook kans op beschadiging.
Uggs zijn fijnquote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef Perruche het volgende:
Ik zat op marktplaats naar uggs te kijken
De moeder van Martijn rookte als een ketter tijdens haar zwangerschap. Volgens jouw redenatie zou iemand dus ook gewoon kunnen roken. Zal toch wel loslopen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn zwangerschap geleefd op gerookte zalm en sushi. In die tijd mocht je het namelijk wel eten. Mijn kinderen zijn overigens gezond en zeer intelligent (dankzij de gezonde visvetten)
Andersgezegd: mijns inziens zal het wel loslopen. Als je vliegtuig neerstort loopt je kind ook kans op beschadiging.
Er is ook niks mis met visvetten. Ik zie alleen niet het nut ervan om het nu rauw te eten. Of nemen de goede vetten af als vis is verwarmd?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Sterker nog, dankzij die visvetten had jij ook nog eens minder kans op een postnatale depressie. Zeker bij een tweede kind kan het zijn dat de moeder een tekort krijgt aan vetzuren om het kind niets tekort te laten komen. De gemiddelde dagelijkse inname is niet voldoende voor een zwangerschap.
Eens. Vroeger was denk ik er minder kennis, met als gevolg dat men er wat losser mee om kon gaan, denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De moeder van Martijn rookte als een ketter tijdens haar zwangerschap. Volgens jouw redenatie zou iemand dus ook gewoon kunnen roken. Zal toch wel loslopen.
Ik snap wat je wilt zeggen, maar het is nogal kort door de bocht imo. Een vliegtuig dat neerstort: heb je zelf niet in de hand. Zalm in je mond stopppen, kauwen & doorslikken wel.
Overigens vind ik zelf óók dat je tegenwoordig wel heel veel niet mag en denk ik ook dat het allemaal wel los zal lopen. Maar je zult maar net dat ene toastje met zalm eten dat wél die bacterie heeft. Ik denk dat ik me heel lang heel schuldig zou voelen. Waarschijnlijk is dat wat de meeste vrouwen willen voorkomen.
Klinkt goed toch! Krampachtig bezig gaan is ook weer zoiets, maar als je net zo lief tig andere dingen eet, des te beter!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:44 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben er (vind ik zelf) niet echt krampachtig mee bezig. Als ik het voorgeschoteld krijg ergens anders zal ik het ook gewoon eten. Maar verder vind ik het niet nodig om het op te zoeken (ik heb ook eetlust genoeg om gevarieerd te eten, dat scheelt).
Dat bedoelde ik dus!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef anna82 het volgende:
Ik zou het dan gewoon niet eten hoor. Krampachtig is 1 ding, maar wij, in de wondere moderne wereld, hebben inmiddels een leuk kennisniveau bereikt waar je mooi je voordeel mee kan doen!
Bevallen schijn je ook prima in een bosje te kunnen doen, maar ik heb toch liever een ziekenhuis. En nog liever heb ik voorlopig geen babies
Precies, ik geloof niet in de maakbare wereld. Je probeert natuurlijk risico's te vermijden, maar ga er niet van uit dat alle risico's te vermijden zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
100% perfect wordt het niet, denk dat Tink dat bedoelt.
Nee, NEE, en hmpfz.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef Perruche het volgende:
Uniek ik wil alles van je lijstje eten!!!
Kijk dit zijn toch leuke uggs?
leuke laarsjes: http://www.assem.nl/schoe(...)/lynnea/1740.10.128/
leuke laarsjes: http://www.assem.nl/schoe(...)/cailyn/1740.30.160/
mooie laarzen: http://www.assem.nl/schoe(...)hanning/1710.1.1214/
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Precies, ik geloof niet in de maakbare wereld. Je probeert natuurlijk risico's te vermijden, maar ga er niet van uit dat alle risico's te vermijden zijn.
Ik vind ze nogal lomp...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef Perruche het volgende:
Uniek ik wil alles van je lijstje eten!!!
Kijk dit zijn toch leuke uggs?
leuke laarsjes: http://www.assem.nl/schoe(...)/lynnea/1740.10.128/
leuke laarsjes: http://www.assem.nl/schoe(...)/cailyn/1740.30.160/
mooie laarzen: http://www.assem.nl/schoe(...)hanning/1710.1.1214/
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:
Doe mij maar gewoon dit. Prachtig, warm en elegant.
[ afbeelding ]
"Prachtig" is ook subjectief natuurlijk. En verder zie ik je daar ook niet de hele dag op lopen eigenlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Ehm.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, al mag de hak van mij wel iets lager in het dagelijks verkeer.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat ruim-300-euro-schaapjesvacht?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:59 schreef Perruche het volgende:
Maria, maar maar maar er zit schaapjesvacht in![]()
![]()
!!
Meh.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Vind die eerste op zich nog niet verkeerd, maar niet voor die prijs. Kun je makkelijk 2 schapen voor kopen, en dan scheelt het je nog lopen ook!
Naar mijn werk trek ik dit soort schoenen wel aan hoor. (Oke, ik zit wel de hele dag op mijn luie reet dan.)quote:Op woensdag 30 november 2011 14:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
"Prachtig" is ook subjectief natuurlijk. En verder zie ik je daar ook niet de hele dag op lopen eigenlijk
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Vind die eerste op zich nog niet verkeerd, maar niet voor die prijs. Kun je makkelijk 2 schapen voor kopen, en dan scheelt het je nog lopen ook!
Meh?quote:
Al eens bij Dr.Adams gekeken? Die hebben vaak best leuke leren schoenen voor een redelijke prijs.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef Perruche het volgende:
Ja ja het ging ook niet om de prijs, ik kan het ook helemaal niet betalen hoor. Maar, schaapjes!!!
.
Fair enough!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef Perruche het volgende:
Ja ja het ging ook niet om de prijs, ik kan het ook helemaal niet betalen hoor. Maar, schaapjes!!!
.
Schaapjesquote:Op woensdag 30 november 2011 15:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Al eens bij Dr.Adams gekeken? Die hebben vaak best leuke leren schoenen voor een redelijke prijs.
WANT!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fair enough!![]()
Kijk hier, meer schaapschoeisel!![]()
[ afbeelding ]
Sheep shoes van Converse</toocoolforschool>
Daar loop ik ook niet zo hel vaak opquote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef Perruche het volgende:
Ja wel lomp maar ik ga echt niet op die hakjes lopen zoals loveli ze heeft. En lekker warm!! Vind ik ook wat waard in de winter, stedentrips en wandelen in de stad enzo gaan gewoon door.
Harder fietsen om het warm te krijgen. Heb jaren van en naar school gefietst in panty's en een rok, is prima te doen.quote:Fietste gisteren naar huis met mijn pumps met pantykousjes maar dat werden toch meer panty-k-k-k-oudjes.
Nice. Reteduur, maar nice.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Er is nog een tussencategorie gelukkig. Niet plat, wel redelijke hak, maar niet 10 cm hoog en model naaldhak.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Naar mijn werk trek ik dit soort schoenen wel aan hoor. (Oke, ik zit wel de hele dag op mijn luie reet dan.)
Alleen.... mooie platte laarzen zijn zo moeilijk te vinden.
Als ik er niet vaak op zou lopen zou ik het niet de moeite vinden ze te kopenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar loop ik ook niet zo hel vaak op
[..]
Harder fietsen om het warm te krijgen. Heb jaren van en naar school gefietst in panty's en een rok, is prima te doen.
True! Ik heb mooie donkerbruine laarsjes met 7 cm hakquote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er is nog een tussencategorie gelukkig. Niet plat, wel redelijke hak, maar niet 10 cm hoog en model naaldhak.
Met schaap er nog aan zijn ze goedkoper.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is dat ruim-300-euro-schaapjesvacht?
Ik snap het wel, want schaapjesvacht, boh lekker zacht en warm!Maar zo duuuur
Mijn laarsjes waren 45 euro ofzo!
Ik had ooit dat soort laarzen, maar die zijn helemaal stuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er is nog een tussencategorie gelukkig. Niet plat, wel redelijke hak, maar niet 10 cm hoog en model naaldhak.
Per persoon verschillend. Ik heb 1 paar écht hoge naaldhakken, maar daar loop ik echt niet prettig op. Lees: niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:14 schreef loveli het volgende:
12, hoger is niet loopbaar (aldus de ontwerper).
Louboutins schijnen zo te zijn ontworpen dat je er vrij comfortabel op kunt lopen. Helaas kan ik dat niet bevestigen of ontkrachten.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Per persoon verschillend. Ik heb 1 paar écht hoge naaldhakken, maar daar loop ik echt niet prettig op. Lees: niet.
Ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou zelf voor zoiets gaan denk ik.
[ afbeelding ]
^^quote:Op woensdag 30 november 2011 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Louboutins schijnen zo te zijn ontworpen dat je er vrij comfortabel op kunt lopen. Helaas kan ik dat niet bevestigen of ontkrachten.
quote:
Hoe kom jij er bij dat mannen die hebben ontworpen puur voor de esthetiek van vrouwen?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Moest ook wel gnorfen om die Marilyn Monroe quote uit het heels topic: dat vrouwen de uitvinder van de hoge hakken een boel verschuldigd zouden zijn oids. Pfrt, het staat dan (vaak) wel mooi, maar je voeten/loopcomfort vernaggelen voor esthetica terwijl mannen lekker doorkuieren op hun platte zolen... Nuh, zoveel zijn vrouwen die gast niet verschuldigd</comfort-liefhebber>
quote:High heels are not a modern invention. Rather, they enjoy a rich and varied history, for both men as well as women. Controversy exists over when high heels were first invented, but the consensus is that heels were worn by both men and women throughout the world for many centuries and for a variety of reasons.
Nou daar doelde Mevr. Monroe iig wel opquote:Op woensdag 30 november 2011 15:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom jij er bij dat mannen die hebben ontworpen puur voor de esthetiek van vrouwen?
[..]![]()
Dus wij moeten vrouwen eigenlijk boos aankijken op het feit dat zij, hoge hakken hun eigen hebben gemaakt en wij deze niet meer kunnen dragen. Om vervolgens ook nog eens te worden bejegend als seksistisch, omdat wij zogenaamd vrouwen in hoge hakken dwingen puur voor de esthetiek?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou daar doelde Mevr. Monroe iig wel opEn tegenwoordig kunnen mannen op hakken rekenen op een welgemeend '
' dus tja
Achja, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 30 november 2011 15:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dus wij moeten vrouwen eigenlijk boos aankijken op het feit dat zij, hoge hakken hun eigen hebben gemaakt en wij deze niet meer kunnen dragen. Om vervolgens ook nog eens te worden bejegend als seksistisch, omdat wij zogenaamd vrouwen in hoge hakken dwingen puur voor de esthetiek?
Zou sowieso niet snel de mening van een geestelijk gestoorde aannemen als argument, Maria
Wat leuk!! Link?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn heeft sinds gisteren zijn eigen miniwebwinkel geopend en net zijn eerste bestelling binnengekregen
Winnnn!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn heeft sinds gisteren zijn eigen miniwebwinkel geopend en net zijn eerste bestelling binnengekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |