Le?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef loveli het volgende:
Ik ga voor de Franse vertaling van 'de'.
De is gewoon het lidwoord...quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DE-lovely. Dus dat is dan het tegenovergestelde ofzo
Ik vind van niet in dezenquote:
quote:
Wanneer krijgen we dat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef Nallie het volgende:
Een verhoging van de koopkracht is een goede ontwikkeling in deze tijden van crisis
Wat creepyquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80967503/
--> Pedophile Game Show Host
Iew iew iew iew iew iew iew!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80967503/
--> Pedophile Game Show Host
ja, zo noemen wij dat ook altijd...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij gaan sporten. Vanavond. Goed he?
Manon en ik. Wij doen geen vieze dingen met elkaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zo noemen wij dat ook altijd...
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Manon en ik. Wij doen geen vieze dingen met elkaar.
oh... *deceptie*quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Manon en ik. Wij doen geen vieze dingen met elkaar.
Dat doen de n00bs niet, maar de b00bs! Wel bijblijven he mr Struisvogelquote:
*late lunch boks*quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh... *deceptie*
Ik heb net m'n lunch maar 's gemaakt en opgegetenomeletje met kaas
Sorry. Ik zal eens vragen of ze mij aantrekkelijk vindt. Moment.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh... *deceptie*
Ik heb net m'n lunch maar 's gemaakt en opgegetenomeletje met kaas
Dat is toch geen vraag? Hoe kun je jou nou niet aantrekkelijk vinden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal eens vragen of ze mij aantrekkelijk vindt. Moment.
Bewijs.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ze vindt me wel aantrekkelijk, ik heb blijkbaar iets in mijn gezicht wat sexy is. Dus. Wie weet.
Awwww, wat liefquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is toch geen vraag? Hoe kun je jou nou niet aantrekkelijk vinden?
Awimbowé, awimbowéquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ze vindt me wel aantrekkelijk, ik heb blijkbaar iets in mijn gezicht wat sexy is. Dus. Wie weet.
Is dit een leeuw die een struisvogel gaat verorberen ofzo?quote:
Wellicht. Als het een sexy struisvogel is en de leeuw Manon heetquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dit een leeuw die een struisvogel gaat verorberen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik heb net een pot rode bieten op
Be someone that makes you happy
ik vond juist dat ik weinig carbs had vandaag. Bij de L bewust geen extra carbs gegeten (weet dat er in rode bieten wel carbs zitten). En groente carbonara klinkt niet zo lekker, en al het andere heb ik al op. Helaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
je mag heus wel eens blij met jeelf zijn Jeager. Je doet het heel goed. Zit eens stil en bedenk je dat jij het heel goed doet.
Je hebt wel veel carbs vandaag. Iets van carbs vervangen door groente?
Dat ken ik, erg frustrerend. Ik heb een weekje vakantie gehad en wilde vandaag zo veel doen. Maar ik had 70 mails in mijn mailbox, 4 mensen die ik terug moest bellen en een spoedoverleg. En zo gaat het eigenlijk al tijden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Bah, ik werk zo hard maar kan niet een voldaan gevoel krijgenv an het werk de laatste dagen, echt frustrerend. Het lukt allemaal net niet, op de een of andere manier...
Vandaag van 8 tot net gewerkt, met een half uurtje pauze. Keiveel gedaan, maar allemaal van die kleine dingen die geen zoden aan de dijk zetten, en dat geeft me dan geen voldaan gevoel. Dat morgen maar eens veranderen...
Grappige ervaring: collega's die wilden vergaderen over dat het zo druk wasquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
Ik doe mee met het "geen voldaan werkgevoel".
Zit meer te vergaarderen dan dat ik mijn werk kan doenen ja dat eerste is ook werk I know.
Zo gaat het bij mij de laatste tijd inderdaad ook een beetje (maar dan met studie/commissie/bijbaan dingen). Er lijken sneller dingen op mijn to-do-list bij te komen dan dat ik er dingen van afkrijg. Frustrerend. Van die sub-lijstjes klinkt wel als een goed plan!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat ken ik, erg frustrerend. Ik heb een weekje vakantie gehad en wilde vandaag zo veel doen. Maar ik had 70 mails in mijn mailbox, 4 mensen die ik terug moest bellen en een spoedoverleg. En zo gaat het eigenlijk al tijden.
Ik heb een hele grote to do list en probeer nu per dag een sub-do-list te maken met haalbare doelen voor die dag. Op die manier heb ik toch nog een beetje een voldaan gevoel als ik tenminste dat gehaald heb.
Nah mijn idee ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grappige ervaring: collega's die wilden vergaderen over dat het zo druk was![]()
Op zich handig om dan te plannen enzo, maar ik denk dan veelal: 'ga het dķen ipv erover praten'
Ah gusquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
Boos en verdrietig pupsel hier![]()
![]()
Ze heeft een eigen bont kussen gekregen dat toch een beetje te slap geworden was qua vulling en ze is dol op bont.
Wil ze naar buiten dus ik doe de deur open en ze kuiert weg..
Komt weer naar binnen dus ik til haar op de bank op het kussen, daar springt ze even later vanaf..
Ruik ik wat vreemds, heeft madam geplast op het kussen!
Die heb ik mopperend in de wasmachine gestopt en toen was ze verdrietig en nu ligt ze sipjes te slapenahhwww!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Phaidra het volgende:
*breekt in zonder bijlezen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteeerd!!!!
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |