Sandwich door bandledenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Tussen de kast? dat is toch dan 'kasten' ..
Dus die van net viel onder de 0.1%? Want die begon niet met iets anti-Amsterdams.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar de standaard anti-Amsterdamopmerkingen zijn 99,9% van de tijd de aanleiding, niet mijn pro-Amsterdam, ik reageer meestal, ik begin er niet mee.
Noem het Pavlov.
Dat is nou juist de grap. Dit zijn allemaal kast-woordjesquote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Tussen de kast? dat is toch dan 'kasten' ..
nee dna moet je zo oppassen voor die openslaande deur.quote:
Er zitten geen fouten/maximaal 1 fout in de TT.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik stem voor een TT change! teveel fouten
Maar het viel me nu pas op.. toen nooitquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nou juist de grap. Dit zijn allemaal kast-woordjes
Wie weet is het wel een ladenkastquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dna moet je zo oppassen voor die openslaande deur.
quote:
Mooi is dat hequote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het viel me nu pas op.. toen nooit
Ik kwam met rotterdam, en daar werd Amsterdam van gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus die van net viel onder de 0.1%? Want die begon niet met iets anti-Amsterdams.
Mijn Anti-Amsterdam komt juist in 99.9% van de gevallen als reactie op weer 1 of andere arrogante "beter" opmerking.
Dus als wij maar in 0.1% van de gevallen botsen, dan snap ik nietw aarom ik me zo irriteer
Als je in de schuilkelder zit.. zit je eig gewoon onder de vloer en niet de kast.. dus dat telt ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Als je kan zitten onder de kast dan ben je wel heul klein of dan is het zo'n wandkast die hangt of zo?
Bek dicht Narcissus!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam met rotterdam, en daar werd Amsterdam van gemaakt.
maar goed, gewoon niet zo happen dus, domme provinciaal.
Ik vind 't maar een Siepert hoorquote:
Onder de kast hoeft niet perse een persoon te zijn dat daar zit he. Het kan ook een liefdesbriefje zijn dat onder de kast is gevallenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Als je kan zitten onder de kast dan ben je wel heul klein of dan is het zo'n wandkast die hangt of zo?
Ik scheer netjes hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet hetero natuurlijk elke avond
Ja als je dan toch tussen de kast zit met de bandleden dan neem ik aan dat het niet is om een potje Axis & Allies te spelenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging niet over de krullen van jou of Syb op jullie hoofden?
Past dus onder de kast!quote:
Wie zegt dan dat syb niet geschoren isquote:Op woensdag 30 november 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als je dan toch tussen de kast zit met de bandleden dan neem ik aan dat het niet is om een potje Axis & Allies te spelen
Ik ben sweeterquote:Op woensdag 30 november 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben zo druk met happen in Heatwave dat ik vergeet mijn bammetjes met geitenkaas en honing op te eten
*smikkel*
Het is een hetero, dus de kans is iig groterquote:Op woensdag 30 november 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat syb niet geschoren is
And you've got more cheese?quote:
Ik heb gedouched hoorquote:
Levensweg?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Levensweg op de telefoonEn kan ook met max. 4 man gespeeld worden op dezelfde telefoon. Of op de tablet
Cool
Oh fuck!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DOORSTREPEN!!!
Dat staat toch in de eerste post!
Mensen die wel eens kaneel snuiven voor de gein?quote:Er zijn ook mensen die proberen Guarana te snuiven:
Men vermaalt de pillen en legt dus een paar lijntjes, Guarana snuiven brand als een gek, mensen die wel eens Kaneel hebben gesnoven voor de gein, weten wat ik bedoel.
Na 2 lijntjes komt er een merkbaar effect:
-De ruimte om je heen wordt stil
-Je hoort gegons door heel je lichaam heen
Hmmmm... ik zit me te bedenken waar ik het liefste op zit. Ik weet het! Een speedboot! Echt heerlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. nu weten we .. we zitten allemaal op de kast![]()
Ik zit liever op een tafel.
Of op een strand op een mooi eiland met warm weerquote:Op woensdag 30 november 2011 16:10 schreef MNR het volgende:
Hmmmm... ik zit me te bedenken waar ik het liefste op zit. Ik weet het! Een speedboot! Echt heerlijk.
Dat komt daarna. Om vervolgens op het strand, OP een tafel te dansen op geweldige muziek! Like it.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of op een strand op een mooi eiland met warm weer
Nou, van jou had ik dan wel weer "on top" verwachtquote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit het liefst op een festival. Met een biertje in mijn handen. In het zonnetje. Bij een toffe band
Die van EA games?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
The Game of Life. Ik heb hem op Android, maar zal er vast ook zijn voor eiFoon.
Op een eiland. Op het strand!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit het liefst op een festival. Met een biertje in mijn handen. In het zonnetje. Bij een toffe band
nee, ik heb liever haar on topquote:Op woensdag 30 november 2011 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, van jou had ik dan wel weer "on top" verwacht
Grappigquote:
Dat doe je expres!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grappig
Toch vraag ik me af of t de charme van het bordspel aankan.
Alhoewel, carcassonne vind ik net zo leuk op de iPhone dan op tafel
Van World of Warcraft is er wel eentjequote:Op woensdag 30 november 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Komt er ook een bordspel van Modern Warfare? Dan zal ik er ook eens over nadenken.
Maar op een bord heb je een beetje een totaal overzicht van waar iedereen staat en zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doe je expres!!!
Wat ik wel leuk vind aan dit spel is dat je het met meerdere personen op hetzelfde apparaat kan spelen
Dat vind ik van Catan ook leuk op de iPad.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doe je expres!!!
Wat ik wel leuk vind aan dit spel is dat je het met meerdere personen op hetzelfde apparaat kan spelen
Hier in Eindhoven willen ze ook verplaatsen. De gemeente wil dat ze weggaan op het Clausplein. Nu hebben ze gisteren een andere locatie toegewezen gekregen, maar de "Occupiers" hebben bezwaar ingediend omdat het bekend staat als een zwerversplek. Ze hebben nu een nieuwe aanvraag gedaan voor een nieuwe locatie.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Occupy Amsterdam wil kamp verkleinen
De titel klonk veelbelovend.. maar ze blijven nog altijd
Voor ons gevoel wel .. jammergenoeg zien ze het zelf niet inquote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
Dus zwervers gaan in bezwaar tegen een zwerversplek?
De Occupy-bezetters "voorzien problemen met junks die er zouden rondhangen".quote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
Dus zwervers gaan in bezwaar tegen een zwerversplek?
Er zit een kaartfunctie op en en je kunt over het bord heen scrollen. Je ziet ook hoeveel poen iedereen heeft.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar op een bord heb je een beetje een totaal overzicht van waar iedereen staat en zo.
Heb je dat hier ook dan?
Je krijgt wel automatisch een roze poppetje bij je in de auto als je als man zijnde trouwt...quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar op een bord heb je een beetje een totaal overzicht van waar iedereen staat en zo.
Heb je dat hier ook dan?
valt me nog mee hoe lang dit duurdequote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef Godtje het volgende:
Maar Rival en Spirit zijn dus klonen?
??quote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef Godtje het volgende:
Rival? Wie is dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef Godtje het volgende:
Ik zit hier niet elke seconde. Ik moet wel eens iets drinken pakken.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
valt me nog mee hoe lang dit duurde
Heather Nova of Nova Zemblaquote:Op woensdag 30 november 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga eens lekker Terra Nova kijken in de trein
Heet dat Clausplein onder de Regent?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven willen ze ook verplaatsen. De gemeente wil dat ze weggaan op het Clausplein. Nu hebben ze gisteren een andere locatie toegewezen gekregen, maar de "Occupiers" hebben bezwaar ingediend omdat het bekend staat als een zwerversplek. Ze hebben nu een nieuwe aanvraag gedaan voor een nieuwe locatie.
Weet niet waar de Regent ligt, maar is tegen de WillemII straat aan. Vlak voor de Kleine Berg begint, zeg maar.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet dat Clausplein onder de Regent?
WAT?!!?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je krijgt wel automatisch een roze poppetje bij je in de auto als je als man zijnde trouwt...
hard?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ik merk het alweer: uit het oog, uit het hard
Maar inderdaad, waarschuw ik mijn vrienden ook vaak voorquote:Op woensdag 30 november 2011 16:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ik merk het alweer: uit het oog, uit het hart
De Willemstraat ja. De Regent is die hoge woontoren met dat Nat.Nederlanden logo er op.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet niet waar de Regent ligt, maar is tegen de WillemII straat aan. Vlak voor de Kleine Berg begint, zeg maar.
Ik weet waar jij woont! Je hebt een kei-mooi huis! Ik herinner me nog dat zelfs je waxine lichtjes gerangschikt stonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Willemstraat ja. De Regent is die hoge woontoren met dat Nat.Nederlanden logo er op.
De hoogste van Einhdhoven. Daar staan ze aan de voet.
Wist niet dat dat plein een naam had
En ik woon bij de Kleine Berg
Relaxedquote:
Alweer denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe baan? Of kom ik hier gewoon al zo lang?
Nou, gefeliciteerd dan maar!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Relaxed
[..]
Alweer denk ik(na 18 maandjes ongeveer, maar had sinds januari een nieuw contract)
O jaquote:Op woensdag 30 november 2011 16:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet waar jij woont! Je hebt een kei-mooi huis! Ik herinner me nog dat zelfs je waxine lichtjes gerangschikt stonden.
gelukkig heb ik elders onderdak gevondenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
jeetje tis echt niks meer hier he?
Dat is een beetje de oorzaak gok ik, mensen hebben een leven gevonden...quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
gelukkig heb ik elders onderdak gevondenanders had ik nu geen leven meer
PSVquote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
jeetje tis echt niks meer hier he?
Het hoogtepunt van je levenquote:Op donderdag 1 december 2011 06:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1ste vakje van mijn LEGO adventkalender openmaken
Volgens mij likt baby nog liever sperma uit zo een raampje.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als er chocola achter zit wel ja.
chocolade achter het vakje in een LEGO kalender, wat denk je?quote:Op donderdag 1 december 2011 07:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als er chocola achter zit wel ja.
Spongebob wekkerradioquote:Op donderdag 1 december 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]iBood hunt! [ afbeelding ]
Minder hard werken, denk ik dan zoquote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Cue_ het volgende:
Hoofdpijnal drie dagen zo af en toe van die stekende
Hey zonnebloemetje, alles goed?quote:
Karaokequote:Op donderdag 1 december 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
Beast of Burden op de radio, dat heb ik ooit eens lichtelijk beschonken gekaraoked.. Oj..
Ahhhhhquote:Op donderdag 1 december 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey zonnebloemetje, alles goed?
Haha, ik ben haast nooit weg te sleuren van het karaoke podiumquote:
Ja, goed, al gaat het wat langzamer dan gepland.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Hier! Missb! Hoe is het met de tat?
Dat sowieso jaquote:
Vanmorgen geweest, vanmiddag weerquote:
Waarom noemt iedereen mij rood?quote:
Onkruid vergaat niet!quote:
Ik gisteren ook weer geweest, heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen (maakt me altijd zo blij!).quote:Op donderdag 1 december 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanmorgen geweest, vanmiddag weerEn weer spierpijn in mijn buik
[..]
Geen idee, keek net ook al in je fobo. Ik vind je niet rood!quote:Waarom noemt iedereen mij rood?
Gister was mijn vrije dagquote:Op donderdag 1 december 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Wow, allemaal mensen die er gisteren niet waren.
babsiequote:Op donderdag 1 december 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Wow, allemaal mensen die er gisteren niet waren.
Bukakequote:Op donderdag 1 december 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook veel dingen die sowieso al leuk zijn en nog leuker worden als je gedronken hebt.
Tarrel happen dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef MNR het volgende:
Ik geloof dat ik gelukkiger was op het moment dat ik nog niet wist wat dat betekende.
Cue_tie!
Niks mis met met 3+ man klaarkomen over het gezicht van iemandquote:Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef MNR het volgende:
Ik geloof dat ik gelukkiger was op het moment dat ik nog niet wist wat dat betekende.
Cue_tie!
Het deed toch meer pijn dan verwacht las ik ergens?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, goed, al gaat het wat langzamer dan gepland.
Inderdaad. Voordat die heerlijke grote borsten van jou vergaan... damn woman!quote:
Wéér een FoBo-faal van mij?quote:
Nee-hee, ik zou niet durven beweren dat dat anders is.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks mis met met 3+ man klaarkomen over het gezicht van iemand
Wanneer kan je?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee-hee, ik zou niet durven beweren dat dat anders is.
Ah God... ik zit helemaal volgeboekt!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer kan je?
Tukker, doe je mee?
Huh? Wie is dit keer 'de sjaak'?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer kan je?
Tukker, doe je mee?
MNRquote:Op donderdag 1 december 2011 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Huh? Wie is dit keer 'de sjaak'?
Dat zijn die opgedroogde stukjes poep in het konthaar, of het wol van een schaap bijvoorbeeld.quote:
Je moet gewoon niet alles geloven wat babs zegt, Tukker.quote:
Gad-verdamme!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn die opgedroogde stukjes poep in het konthaar, of het wol van een schaap bijvoorbeeld.
Heb ik ook! Tevens heb ik een automatische wasmachine, een kookapparaat en een stofzuiger. Alles-in-1.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:26 schreef MNR het volgende:
Jeeeee! Vanaf zaterdagavond heb ik ook een vaatwasser
Joehoeeee!
Dan zullen ze bij jou wel een tijdje bezig zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als je dan je vent ligt te rimmen kan je die er even uit knabbelen.
En voor de intimiteit, warmte en seks?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik ook! Tevens heb ik een automatische wasmachine, een kookapparaat en een stofzuiger. Alles-in-1.
Ik noem het 'vrouw'.
Nee, hoor. Het wordt regelmatig bijgehouden.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zullen ze bij jou wel een tijdje bezig zijn
Opblaaspop met verwarmingquote:Op donderdag 1 december 2011 10:33 schreef MNR het volgende:
[..]
En voor de intimiteit, warmte en seks?
Ow.... dan ben je daar vast de enige niet inquote:Op donderdag 1 december 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het wordt regelmatig bijgehouden.
Gaattie naar een hoer.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee het zal...quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee het zal...
De kosten van een vrijgezelle man zijn vele malen lager dan die met een relatie.
Nou, ik denk er niet over na... maar ik vraag me wel even af waar een vrouw nou 'duur' in is..quote:
Zo'n beetje in allesquote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik denk er niet over na... maar ik vraag me wel even af waar een vrouw nou 'duur' in is..
www.tube8.comquote:Op donderdag 1 december 2011 10:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan kun je alleen maar kijken... heb je geen warm lichaam tegen je aan. Ja, als jij daar tevreden mee bent, fine by me. Ik neem er geen genoegen meequote:
Het begint met de kadootjes die je voor haar koopt. Dat zijn directe kosten.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik denk er niet over na... maar ik vraag me wel even af waar een vrouw nou 'duur' in is..
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het deed toch meer pijn dan verwacht las ik ergens?
En ik maar denken dat Cue_ vroeg naar de tarrels.quote:
Je weet wat ze zeggen over denken.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:45 schreef MNR het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Cue_ vroeg naar de tarrels.
Dat geld andersom voor mannen ook. Tenminste mijn man. Maar dat maakt vrouwen nog steeds duur.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het begint met de kadootjes die je voor haar koopt. Dat zijn directe kosten.
Daarnaast ga je vaker uit eten, dagjes/weekendjes/weekjes weg. Dat zijn de indirecte kosten.
Dan komt er nog bij dat zij vindt dat er van alles moet veranderen aan het huis, aan de man, aan zijn auto, etc. etc. Dat zijn de verborgen kosten.
Nou ja, zij koopt ook cadeautjes voor jou. Eveneens directe kosten.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het begint met de kadootjes die je voor haar koopt. Dat zijn directe kosten.
Daarnaast ga je vaker uit eten, dagjes/weekendjes/weekjes weg. Dat zijn de indirecte kosten.
Dan komt er nog bij dat zij vindt dat er van alles moet veranderen aan het huis, aan de man, aan zijn auto, etc. etc. Dat zijn de verborgen kosten.
Iets over waar het hart vol van is?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over denken.
Dit is gewoon even ten opzichte van vrijgezel zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat geld andersom voor mannen ook. Tenminste mijn man. Maar dat maakt vrouwen nog steeds duur.
Ik heb het niet over kosten vrouw vs. kosten man. Ik heb het over kosten man vrijgezel vs. kosten man relatie.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, zij koopt ook cadeautjes voor jou. Eveneens directe kosten.
Je gaat vaker uit eten, samen weg, uitstapjes.. maar dat deed je voorheen meer met je vrienden. Dus die indirecte kosten waren er al.
Nou ja, reken ff uit wat zij voor jou allemaal extra aan moet schaffen. Scheermesjes vliegen er opeens veel harder doorheen (en dat deden ze al), die dingen zijn niet goedkoop. Dan dat extra setje dat ze speciaal voor jou koopt. Ook allemaal verborgen kosten, allemaal voor jou.
Haha.quote:
Het kan inderdaad soms best wel in de cijfers lopen jaquote:Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kosten vrouw vs. kosten man. Ik heb het over kosten man vrijgezel vs. kosten man relatie.
Dat wat ik voorheen met vrienden doe, doe ik in een relatie nog steeds overigens.
Hmmm... daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kosten vrouw vs. kosten man. Ik heb het over kosten man vrijgezel vs. kosten man relatie.
Dat wat ik voorheen met vrienden doe, doe ik in een relatie nog steeds overigens.
Soms wel, maar aan de andere kant krijg je er zo enorm veel voor terug dat het het allemaal waard is.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan inderdaad soms best wel in de cijfers lopen ja
Ik woon nu voor de 3de keer samen, en ben bezig met een verbouwing die tot nu toe 6000e kost. Trust mequote:Op donderdag 1 december 2011 10:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... daar kan ik niet over oordelen
Wat een enorme jeuk-opmerking *ril*quote:Op donderdag 1 december 2011 10:57 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Soms wel, maar aan de andere kant krijg je er zo enorm veel voor terug dat het het allemaal waard is.
Hahaha! Okay, convinced!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik woon nu voor de 3de keer samen, en ben bezig met een verbouwing die tot nu toe 6000e kost. Trust me
Had je maar in een goed/groot huis moeten wonen.. had je daar geen last van gehadquote:Op donderdag 1 december 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik woon nu voor de 3de keer samen, en ben bezig met een verbouwing die tot nu toe 6000e kost. Trust me
Begrijp me niet verkeerd, ik wil dat zelf ook! Alleen zou het nooit zijn gebeurt als ik alleen wasquote:
Regelmatig batsen!!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:57 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Soms wel, maar aan de andere kant krijg je er zo enorm veel voor terug dat het het allemaal waard is.
Dat had ik al bedachtquote:Op donderdag 1 december 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik wil dat zelf ook! Alleen zou het nooit zijn gebeurt als ik alleen was
Gelul! Een perfect huis voor mij is anders dan een perfect huis voor onsquote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je maar in een goed/groot huis moeten wonen.. had je daar geen last van gehad
bijvoorbeeld, dat is echt een hoop ellende waardquote:
Gewoon vooruitdenken.. jouw definitie van een perfect huis aanpassenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
Gelul! Een perfect huis voor mij is anders dan een perfect huis voor ons
Jij niet neequote:Op donderdag 1 december 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb je geen relatie voor nodig.
Dat snap ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is gewoon even ten opzichte van vrijgezel zijn
Een hoop gezeik, geschreeuw en gejank!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:57 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ik heb hooguit 1x in de 2 jaar ruzie. Ik ken dat niet echt.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:01 schreef MNR het volgende:
Goedmaakseks!
Al had ik maar 1 vriendje die dat mij geleerd heeft en daar gek op was
Heb je gister nou nog gebatst?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je niet regelmatig WIL batsen als je geen relatie hebt, is iets anders.
Ik had ook nooit vaak ruziequote:Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hooguit 1x in de 2 jaar ruzie. Ik ken dat niet echt.
geen idee, maar het klinkt goed, en werkte wel om te zeggen dat ze er zo mooi uit ziet als ze boos isquote:Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hooguit 1x in de 2 jaar ruzie. Ik ken dat niet echt.
Wegens zijn vleesgrillskills?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Mijn papa is geridderd door de Sloveense ambassade
Langer dan 8 uur zit er meer druk achter!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij Babs maakt het niet uit.. zolang er maar 8 uur tussenzit
Nuhuhquote:Op donderdag 1 december 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wegens zijn vleesgrillskills?
Dat welquote:Op donderdag 1 december 2011 11:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Langer dan 8 uur zit er meer druk achter!
Wát een homo. Ik krijg hem na 6 uur wachten al weer omhoog!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij Babs maakt het niet uit.. zolang er maar 8 uur tussenzit
Omhoog krijgen en rondspuiten is wat anders dan weer een volledige lading hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wát een homo. Ik krijg hem na 6 uur wachten al weer omhoog!
Ja sorry babe, beetje gedoe hier..quote:Op donderdag 1 december 2011 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moet ook echt alles uit je trekken, of niet?
Altijd zo lekker concreetquote:Op donderdag 1 december 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
Nou hij is dus geridderd voor al zijn inzet tbv Slovenië.
Hij was een goede in het Slovenië promotieteam denk ik.quote:
Weer kleding besteld?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
hopelijk komt de postmeneer voor 16 uur
De eerste twee kan ik beamen. De derde niet. Ik heb het nooit getest met maatbekers of zo...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omhoog krijgen en rondspuiten is wat anders dan weer een volledige lading hebben.
Dat eerste lukt me over het algemeen binnen 5 minuten wel, dat tweede binnen 15 minuten (gemiddeld), dat laatste 8 uur, net zoals elke andere man.
Al dat moois wat hij van de balkan hierheen bracht! Ik vind het meer dan terecht!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was een goede in het Slovenië promotieteam denk ik.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Al dat moois wat hij van de balkan hierheen bracht! Ik vind het meer dan terecht!
Hij is leukquote:Op donderdag 1 december 2011 12:01 schreef MNR het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)eert-op-kamervragen/
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:00 schreef Sgt.Warlock het volgende:
maar ook gewoon samen op de bank in elkaars armen , gewoon een boek lezen
Bij groupon zochten ze ook zo iemandquote:Op donderdag 1 december 2011 12:15 schreef MNR het volgende:
Oeh! Een functie voor Social Media Specialist. Dat klinkt dan wel weer leuk
(ik zit zo door de aanvragen heen te scrollen)
nummer?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:15 schreef MNR het volgende:
Oeh! Een functie voor Social Media Specialist. Dat klinkt dan wel weer leuk
(ik zit zo door de aanvragen heen te scrollen)
Thanksquote:Op donderdag 1 december 2011 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij groupon zochten ze ook zo iemand
Ja erg he? Dat vond ik dus ook!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik
Ws. ingescand vanaf geschreven tekst of zo.
Lijkt wel een leuke
Betaald Facebookenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef MNR het volgende:
En applied! Ole, ole, ole, ole!+ DM gecontacteerd. Ff mezelf van m;n enthousiaste kant laten zien
Ja, dat bedoel ik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |