Sandwich door bandledenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Tussen de kast? dat is toch dan 'kasten' ..
Dus die van net viel onder de 0.1%? Want die begon niet met iets anti-Amsterdams.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar de standaard anti-Amsterdamopmerkingen zijn 99,9% van de tijd de aanleiding, niet mijn pro-Amsterdam, ik reageer meestal, ik begin er niet mee.
Noem het Pavlov.
Dat is nou juist de grap. Dit zijn allemaal kast-woordjesquote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Tussen de kast? dat is toch dan 'kasten' ..
nee dna moet je zo oppassen voor die openslaande deur.quote:
Er zitten geen fouten/maximaal 1 fout in de TT.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik stem voor een TT change! teveel fouten
Maar het viel me nu pas op.. toen nooitquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nou juist de grap. Dit zijn allemaal kast-woordjes
Wie weet is het wel een ladenkastquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dna moet je zo oppassen voor die openslaande deur.
quote:
Mooi is dat hequote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het viel me nu pas op.. toen nooit
Ik kwam met rotterdam, en daar werd Amsterdam van gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus die van net viel onder de 0.1%? Want die begon niet met iets anti-Amsterdams.
Mijn Anti-Amsterdam komt juist in 99.9% van de gevallen als reactie op weer 1 of andere arrogante "beter" opmerking.
Dus als wij maar in 0.1% van de gevallen botsen, dan snap ik nietw aarom ik me zo irriteer
Als je in de schuilkelder zit.. zit je eig gewoon onder de vloer en niet de kast.. dus dat telt ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Als je kan zitten onder de kast dan ben je wel heul klein of dan is het zo'n wandkast die hangt of zo?
Bek dicht Narcissus!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam met rotterdam, en daar werd Amsterdam van gemaakt.
maar goed, gewoon niet zo happen dus, domme provinciaal.
Ik vind 't maar een Siepert hoorquote:
Onder de kast hoeft niet perse een persoon te zijn dat daar zit he. Het kan ook een liefdesbriefje zijn dat onder de kast is gevallenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Als je kan zitten onder de kast dan ben je wel heul klein of dan is het zo'n wandkast die hangt of zo?
Ik scheer netjes hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet hetero natuurlijk elke avond
Ja als je dan toch tussen de kast zit met de bandleden dan neem ik aan dat het niet is om een potje Axis & Allies te spelenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging niet over de krullen van jou of Syb op jullie hoofden?
Past dus onder de kast!quote:
Wie zegt dan dat syb niet geschoren isquote:Op woensdag 30 november 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als je dan toch tussen de kast zit met de bandleden dan neem ik aan dat het niet is om een potje Axis & Allies te spelen
Ik ben sweeterquote:Op woensdag 30 november 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben zo druk met happen in Heatwave dat ik vergeet mijn bammetjes met geitenkaas en honing op te eten
*smikkel*
Het is een hetero, dus de kans is iig groterquote:Op woensdag 30 november 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat syb niet geschoren is
And you've got more cheese?quote:
Ik heb gedouched hoorquote:
Levensweg?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Levensweg op de telefoonEn kan ook met max. 4 man gespeeld worden op dezelfde telefoon. Of op de tablet
Cool
Oh fuck!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DOORSTREPEN!!!
Dat staat toch in de eerste post!
Mensen die wel eens kaneel snuiven voor de gein?quote:Er zijn ook mensen die proberen Guarana te snuiven:
Men vermaalt de pillen en legt dus een paar lijntjes, Guarana snuiven brand als een gek, mensen die wel eens Kaneel hebben gesnoven voor de gein, weten wat ik bedoel.
Na 2 lijntjes komt er een merkbaar effect:
-De ruimte om je heen wordt stil
-Je hoort gegons door heel je lichaam heen
Hmmmm... ik zit me te bedenken waar ik het liefste op zit. Ik weet het! Een speedboot! Echt heerlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. nu weten we .. we zitten allemaal op de kast![]()
Ik zit liever op een tafel.
Of op een strand op een mooi eiland met warm weerquote:Op woensdag 30 november 2011 16:10 schreef MNR het volgende:
Hmmmm... ik zit me te bedenken waar ik het liefste op zit. Ik weet het! Een speedboot! Echt heerlijk.
Dat komt daarna. Om vervolgens op het strand, OP een tafel te dansen op geweldige muziek! Like it.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of op een strand op een mooi eiland met warm weer
Nou, van jou had ik dan wel weer "on top" verwachtquote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit het liefst op een festival. Met een biertje in mijn handen. In het zonnetje. Bij een toffe band
Die van EA games?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
The Game of Life. Ik heb hem op Android, maar zal er vast ook zijn voor eiFoon.
Op een eiland. Op het strand!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit het liefst op een festival. Met een biertje in mijn handen. In het zonnetje. Bij een toffe band
nee, ik heb liever haar on topquote:Op woensdag 30 november 2011 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, van jou had ik dan wel weer "on top" verwacht
Grappigquote:
Dat doe je expres!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grappig
Toch vraag ik me af of t de charme van het bordspel aankan.
Alhoewel, carcassonne vind ik net zo leuk op de iPhone dan op tafel
Van World of Warcraft is er wel eentjequote:Op woensdag 30 november 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Komt er ook een bordspel van Modern Warfare? Dan zal ik er ook eens over nadenken.
Maar op een bord heb je een beetje een totaal overzicht van waar iedereen staat en zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doe je expres!!!
Wat ik wel leuk vind aan dit spel is dat je het met meerdere personen op hetzelfde apparaat kan spelen
Dat vind ik van Catan ook leuk op de iPad.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doe je expres!!!
Wat ik wel leuk vind aan dit spel is dat je het met meerdere personen op hetzelfde apparaat kan spelen
Hier in Eindhoven willen ze ook verplaatsen. De gemeente wil dat ze weggaan op het Clausplein. Nu hebben ze gisteren een andere locatie toegewezen gekregen, maar de "Occupiers" hebben bezwaar ingediend omdat het bekend staat als een zwerversplek. Ze hebben nu een nieuwe aanvraag gedaan voor een nieuwe locatie.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Occupy Amsterdam wil kamp verkleinen
De titel klonk veelbelovend.. maar ze blijven nog altijd
Voor ons gevoel wel .. jammergenoeg zien ze het zelf niet inquote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
Dus zwervers gaan in bezwaar tegen een zwerversplek?
De Occupy-bezetters "voorzien problemen met junks die er zouden rondhangen".quote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
Dus zwervers gaan in bezwaar tegen een zwerversplek?
Er zit een kaartfunctie op en en je kunt over het bord heen scrollen. Je ziet ook hoeveel poen iedereen heeft.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar op een bord heb je een beetje een totaal overzicht van waar iedereen staat en zo.
Heb je dat hier ook dan?
Je krijgt wel automatisch een roze poppetje bij je in de auto als je als man zijnde trouwt...quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar op een bord heb je een beetje een totaal overzicht van waar iedereen staat en zo.
Heb je dat hier ook dan?
valt me nog mee hoe lang dit duurdequote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef Godtje het volgende:
Maar Rival en Spirit zijn dus klonen?
??quote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef Godtje het volgende:
Rival? Wie is dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef Godtje het volgende:
Ik zit hier niet elke seconde. Ik moet wel eens iets drinken pakken.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
valt me nog mee hoe lang dit duurde
Heather Nova of Nova Zemblaquote:Op woensdag 30 november 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga eens lekker Terra Nova kijken in de trein
Heet dat Clausplein onder de Regent?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven willen ze ook verplaatsen. De gemeente wil dat ze weggaan op het Clausplein. Nu hebben ze gisteren een andere locatie toegewezen gekregen, maar de "Occupiers" hebben bezwaar ingediend omdat het bekend staat als een zwerversplek. Ze hebben nu een nieuwe aanvraag gedaan voor een nieuwe locatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |