Ik heb ze ook niet gehad bij Willem hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 15:06 schreef Orea het volgende:
Stolsels heb ik eigenlijk niet gehaddus dat kan ook heel erg meevallen
Preciesquote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet gehad bij Willem hoorMaar het is veel te leuk om de onwetenden op te fokken
Dat dus!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef Orea het volgende:
! Ondanks dat bevallen mijn hobby niet wordt, doe ik het zo nog een keer! (ja duh anders was ik nu niet zwanger geweest
)
Ik weet wel dat ik 1 dag na de bevalling (ik moest een nachtje blijven) dacht, toen de bloedprik dame bloed kwam prikken voor mijn HB en Rhesus en ze vertelde dat ze 2 kindjes had, WOW!! Er zijn mensen die dit nóg een keer doenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef Kyara het volgende:
Dat is ook mijn houvast Orea. Het is het blijkbaar allemaal waard want anders zou iedereen maar 1 kind hebben.
Zo het het bloeden etc. na de bevallingquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Zoë23 het volgende:
kraamzuivering? weer iets anders dan 't bloeden enz?
dat wilde ik net vragenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Zoë23 het volgende:
kraamzuivering? weer iets anders dan 't bloeden enz?
Dat had ik nou ook!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
Maar, als je dan na een poosje voor het eerst op straat loopt, eventueel een keer zonder kind, dan heb je echt het gevoel te moeten schreeuwen tegen iedereen: YOEHOE!!! IK HEB EEN KIND GEKREGEN!!!![]()
ik kan dingen!!
echt zo'n overweldigend gevoel....
Ja, precies zo had ik het ookquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
Maar, als je dan na een poosje voor het eerst op straat loopt, eventueel een keer zonder kind, dan heb je echt het gevoel te moeten schreeuwen tegen iedereen: YOEHOE!!! IK HEB EEN KIND GEKREGEN!!!![]()
ik kan dingen!!
Ik ben.alleen thuisquote:Op woensdag 30 november 2011 15:13 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik 1 dag na de bevalling (ik moest een nachtje blijven) dacht, toen de bloedprik dame bloed kwam prikken voor mijn HB en Rhesus en ze vertelde dat ze 2 kindjes had, WOW!! Er zijn mensen die dit nóg een keer doen![]()
![]()
![]()
Gewoon de heftigheid van de hele ervaring... het: voorlopig even niet duurde hier niet zo lang overigens.. na een week rammelden zowel meneer als ik alweer volop!
Son, Als je je dan niet lekker voelt werkt dat dubbel op je humeur hoor! Laat je je goed verzorgen? (straks dan als je meneer thuis is?)
net als na de 1e keer zoenen of sex dusquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
ik kan dingen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |