quote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef miss-jones25 het volgende:
Dankjullie wel.
en deze heb ik van hem gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
mooi!
Goede smaak heeft je lief![]()
Deepfreeze, dat wist ik niet, goeie info van jequote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Kyara, als je een verplaatste thuisbevalling hebt, moet je soms je kraampakket meenemen (inc navelding). Hangt even af van de afspraken. Hier is dat afgelopen jaar veranderd. Anders moest je zo'n grote doos meeslepen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:33 schreef Kyara het volgende:
Op de heenweg zal het wel meevallen met die grote doos, maar op de terugweg....![]()
wehehe.. echt.. zon navelklem moeten ze daar toch gewoon hebben, stel je voor dat de bevallige m vergeet... dan laten ms de navelstreng en placenta er aan zitten,quote:Orea, ja inderdaad. Je moet al ongeveer 300 euro betalen om alleen al te mogen bevallen (met je eigen verloskundige). Nou ja, ik prop het allemaal wel in een tas en dan zien ze maar wat ze nodig hebben.
ja of die van de hema, zijn ook fijnquote:Die netbroekjes heb ik ook niet maar wel mega onderbroeken van de Zeeman. Dat komt ook op het zelfde neer toch?
dat deed ik ook met de hema 3 voor 3 euroquote:Op woensdag 30 november 2011 14:36 schreef Orea het volgende:
Kan prima hoor Kyara! Wat ik echter fijn vond aan die netdingen, is dat je ze gewoon zo weg kunt keilen na gebruikvooral handig als je toch eens doorlekt (ondanks maat stoomboot aan kraamverbanden
)
Dwars door 3 kraamverbanden heenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:36 schreef Orea het volgende:
Kan prima hoor Kyara! Wat ik echter fijn vond aan die netdingen, is dat je ze gewoon zo weg kunt keilen na gebruikvooral handig als je toch eens doorlekt (ondanks maat stoomboot aan kraamverbanden
)
wat denk je dat ik van plan ben met die mega onderbroeken van de Zeeman....quote:Op woensdag 30 november 2011 14:36 schreef Orea het volgende:
)
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef Cooki het volgende:
dat deed ik ook met de hema 3 voor 3 euro
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef Kyara het volgende:
wat denk je dat ik van plan ben met die mega onderbroeken van de Zeeman....
of je krijgt daarna nog een rekening meequote:Op woensdag 30 november 2011 14:36 schreef Cooki het volgende:
wehehe.. echt.. zon navelklem moeten ze daar toch gewoon hebben, stel je voor dat de bevallige m vergeet... dan laten ms de navelstreng en placenta er aan zitten,
mevrouw, dat moet u thuis nog ff afhechten...
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
wat denk je dat ik van plan ben met die mega onderbroeken van de Zeeman....
ik ben wel geen modje maar kon de op nog wel editten. Aangepast dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef clauwheee het volgende:
O ja en ik ben ook drie dagen teruggezet. wil een modje mijn datum op 30 juni zetten? Tenk joe very muchie!
Wat denk je wel niet van mij zegquote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef Cooki het volgende:
[..]
Deepfreeze, dat wist ik niet, goeie info van je![]()
enne vet:
![]()
daar weet Flugeltje straks best iets grappig op te zeggen denk ik zo
ja, dat heb ik ook gedaan... tenminste mn verloskundige die de nacontrole deed, zei dat ze dat ging doenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb wat over was van mijn kraampakket, en dat was veel want ik eindigde in het ziekenhuis, ingeleverd bij stichting baby hope die het naar derde wereld landen meeneemt
hebben ze die omatenten ook in boxer uitvoering eigk? want ik had altijd last van die randen bij mn benen..quote:Op woensdag 30 november 2011 14:39 schreef flugeltje het volgende:
In die netdingen ben ik net zo'n rollade, daar is m'n kont gewoon echt te dik voor. Zit ernstig ongemakkelijk. Hier wordt het dus ook weer een ritje Wibra of Zeeman voor formaatje omatent
Waarschijnlijk wel dan ja want ik heb alleen wat matjes nog gebruikt in bed en de alcohol iets (maar die mag je ook geopend inleveren) maar da wast. Watten, kraammatrassen, handschoenen en de hele rambam allemaal niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef Orea het volgende:
Ondanks ZKH bevalling heb ik toch best nog wel veel gebruikt in mijn kraampakket en had amper iets over...? Heb ik dan toch een ZKH kraampakket gehad met alleen het hoognodige? (er zijn verschillende heb ik begrepen en ik heb direct bij aanmelding aangegeven dat ik in het ZKH ging bevallen..)
haha okquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom te weinig bij de action om dat te weten. Sterker nog ik kom pas bij de action sinds ik godzijdank geen kotex meer nodig heb![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef flugeltje het volgende:
Wat denk je wel niet van mij zeg
waarschijnlijk de waarheid![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef flugeltje het volgende:
Effe een gore mental image om te checken hoe het met jullie verbeeldingsvermogen is
Je ligt op bed verpakt in tentonderbroek en luiermaandverband. Tot op dan nog niets aan de hand... Vervolgens sta je even op.....
Ken je die reclame van vroeger... Spinazi a la bloooooep?
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef flugeltje het volgende:
Effe een gore mental image om te checken hoe het met jullie verbeeldingsvermogen is
Je ligt op bed verpakt in tentonderbroek en luiermaandverband. Tot op dan nog niets aan de hand... Vervolgens sta je even op.....
Ken je die reclame van vroeger... Spinazi a la bloooooep?
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef Orea het volgende:
Kotex kingsize jaen dan 3 of 4 verbanden over elkaar heen geplakt
daar houdt je het in het begin wel een uurtje mee uit...
Dat is me gelukkig allemaal bespaard gebleven, meer dan een zware ongesteldheid was het niet. Lang leve de ksquote:Op woensdag 30 november 2011 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja en dat de boel niet gehouden heeft en je een heel spoor na laat dwars door je ziekenhuiskamer naar je wc?
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou voor sommige dingen kan je maar beter gewoon goed voorbereid zijn dan dat het je overkomt en denkt WTF? er is vast iets heel erg mis hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |