hebben ze die omatenten ook in boxer uitvoering eigk? want ik had altijd last van die randen bij mn benen..quote:Op woensdag 30 november 2011 14:39 schreef flugeltje het volgende:
In die netdingen ben ik net zo'n rollade, daar is m'n kont gewoon echt te dik voor. Zit ernstig ongemakkelijk. Hier wordt het dus ook weer een ritje Wibra of Zeeman voor formaatje omatent
Waarschijnlijk wel dan ja want ik heb alleen wat matjes nog gebruikt in bed en de alcohol iets (maar die mag je ook geopend inleveren) maar da wast. Watten, kraammatrassen, handschoenen en de hele rambam allemaal niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef Orea het volgende:
Ondanks ZKH bevalling heb ik toch best nog wel veel gebruikt in mijn kraampakket en had amper iets over...? Heb ik dan toch een ZKH kraampakket gehad met alleen het hoognodige? (er zijn verschillende heb ik begrepen en ik heb direct bij aanmelding aangegeven dat ik in het ZKH ging bevallen..)
haha okquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom te weinig bij de action om dat te weten. Sterker nog ik kom pas bij de action sinds ik godzijdank geen kotex meer nodig heb![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef flugeltje het volgende:
Wat denk je wel niet van mij zeg
waarschijnlijk de waarheid![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef flugeltje het volgende:
Effe een gore mental image om te checken hoe het met jullie verbeeldingsvermogen is
Je ligt op bed verpakt in tentonderbroek en luiermaandverband. Tot op dan nog niets aan de hand... Vervolgens sta je even op.....
Ken je die reclame van vroeger... Spinazi a la bloooooep?
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef flugeltje het volgende:
Effe een gore mental image om te checken hoe het met jullie verbeeldingsvermogen is
Je ligt op bed verpakt in tentonderbroek en luiermaandverband. Tot op dan nog niets aan de hand... Vervolgens sta je even op.....
Ken je die reclame van vroeger... Spinazi a la bloooooep?
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef Orea het volgende:
Kotex kingsize jaen dan 3 of 4 verbanden over elkaar heen geplakt
daar houdt je het in het begin wel een uurtje mee uit...
Dat is me gelukkig allemaal bespaard gebleven, meer dan een zware ongesteldheid was het niet. Lang leve de ksquote:Op woensdag 30 november 2011 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja en dat de boel niet gehouden heeft en je een heel spoor na laat dwars door je ziekenhuiskamer naar je wc?
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou voor sommige dingen kan je maar beter gewoon goed voorbereid zijn dan dat het je overkomt en denkt WTF? er is vast iets heel erg mis hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |