abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105003326
Incantrix, wat klink je sterk. Prachtige naam hebben jullie gekozen, Gabriël O+. Wat fijn dat jullie zelf mogen bepalen wanneer jullie klaar zijn voor een inleiding.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105003327
Bij kruidvat hebben ze de bigshirts momenteel ook in de aanbieding.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_105003340
Inca, Een mooie naam! En wat fijn dat je even rustig kunt toewerken naar de inleiding. Veel sterkte met alles!
pi_105003378
Mooie naam Inca, rustig aan,fijn dat jullie zelf kunnen bepalen wanneer je wordt ingeleid.

En bijtje, twee :o! Kwam dat al voor in de familie? Leuk zeg! *O*

Ik ga m'n to do lijst voor vandaag maar eens afwerken :+.

:* voor iedereen die t nodig heeft!
pi_105003545
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hé jou had ik nog niet in het topic gezien of wel? :)
Bedankt ook voor je reactie. Ik begin vrijdag es met de verloskundige. Gisteren had ik ook weer zo'n buik die ik niet ontspannen kreeg. M'n hele lijf was net een plank. Dat is ook niet gezond denk ik.
Wat betreft je verlofconstructie voor je zw.verlof: ik ga ook zoiets doen. Ik heb toch uren zat volgend jaar.
Waarschijnlijk 50 topics terug ooit eens gepost :)
Ik las wel hier af en aan mee, maar heb inmiddels meer behoeft om over dingen mee te praten (zullen wel de hormonen zijn *kuch*)

Uren zat heb ik niet, maar met 4 maand verlof vanaf april kom je al een heel eind tot het einde van het jaar. Hou een dag of 10 over, dus dat is wel voldoende.
pi_105003589
Inca: wat fijn dat je zelf mag kiezen wanneer e er klaar voor bent. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Vind het echt een super mooie naam;)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  woensdag 30 november 2011 @ 12:56:11 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105003648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:33 schreef bijtje84 het volgende:
Marrije nee niet mijn eerste kind(eren). Ik heb al een dochter van 4, tegen die tijd 5 jaar. Dus we zijn meteen met zn vijven dan! :o
Is erg leuk hoor, met zn vijven :Y Met zn zessen nog leuker :+

Goed geslaagd NTS. Alles in huis nu dus?

Icantrix, prachtige naam, nogmaals veel sterkte.
  woensdag 30 november 2011 @ 12:58:22 #233
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_105003709
Thnx girls, wij zijn ook heel blij dat we ons eigen moment wel echt mogen kiezen. Het is gewoon zo'n raar en onbegrijpelijk gebeuren, dat je dan een bevalling moet regelen en alles wat erna komt, dus extra fijn om ons er op ons gemak en eigen tempo op voor te bereiden..
3!
pi_105003787
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:05 schreef Asyniur het volgende:

Hier in het ziekenhuis krijg je een eigen kamer en de baby op je kamer dus vandaar dat het zo warm was...
Asy, dat klinkt goed, van die eigen kamer! *O*
das niet remunj }:| welke wel?
  woensdag 30 november 2011 @ 13:04:17 #235
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105003867
Incantrix, fijn dat het ziekenhuis zoveel rekening met jullie houdt en jullie in je eigen tempo begeleidt tijdens deze heftige periode. Prachtige naam, heel passend ook.
  woensdag 30 november 2011 @ 13:05:39 #236
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_105003910
Bijtje84, Leuk joh een tweeling! Spannend! *O*

Incantrix, fijn dat jullie zelf voor een moment kunnen 'kiezen',
en jullie kindje heeft een mooie naam gekregen. Sterkte met alles !
pi_105003944
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Incantrix het volgende:
Ik had twee borstvoedingshemdjes van de noppies, relatief duur (ik meen iets van 25 of 30 per stuk), maar omg wat vond ik díe dingen fijn! Heb de eerste paar dagen mijn schoonzus al een exemplaar bij laten halen, ik was er zo aan verknocht. Denk dat ik die ook aan zou schaffen voor een 'echte' (voldragen) bevalling. Wel een dik vest erover want dunne bandjes, maar ach :)

En wij zijn in het ziekenhuis geweest en hebben veel nuttige informatie gekregen. Over een paar dagen tot een paar weken, wanneer wíj er klaar voor zijn, wordt ik ingeleid en zal ik bevallen van onze zoon, die we Gabriël hebben genoemd. Onze engel.. Wanneer hij ter wereld is gekomen kunnen we de crematie via het ziekenhuis laten verlopen en dan gebeurt dat bij de begraafplaats heel dicht bij ons thuis. Die begraafplaats is opgesplitst in een oud en een nieuw deel en op het oude deel ligt ook iemand die veel voor mij betekent, Gabriël zal dan gecremeerd worden op het nieuwe deel en de as mogen wij dan zelf ophalen. Over het inleiden hebben we nog niet heel uitvoerig gesproken, het duurt maximaal twee dagen en de placenta moet wellicht manueel (onder narcose) verwijderd worden, in ongeveer de helft van dit soort gevallen komt deze niet automatisch los.

Pfff, dat was het wel even, geloof ik. We zijn blij dat we ons kindje nu een naam hebben kunnen geven en het betekent ook iets voor ons dat hij naar een engel genoemd is. Een meisje zou ook een engelen-naam hebben gekregen.

Even een dikke :* voor allemaal, omdat ik het even niet goed voor elkaar krijg om bij te lezen en omdat jullie zo lief zijn en omdat ik weet dat iedereen zo zijn eigen gevechten te leveren heeft :*
Jeetje ik zit hier echt met tranen :'(
Ken jullie dan niet persoonlijk, maar vind ;t echt heel erg

Een mooie sterke naam hebben jullie gekozen voor jullie mannetje..
pi_105004488
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Incantrix het volgende:
En wij zijn in het ziekenhuis geweest en hebben veel nuttige informatie gekregen. Over een paar dagen tot een paar weken, wanneer wíj er klaar voor zijn, wordt ik ingeleid en zal ik bevallen van onze zoon, die we Gabriël hebben genoemd. Onze engel.. Wanneer hij ter wereld is gekomen kunnen we de crematie via het ziekenhuis laten verlopen en dan gebeurt dat bij de begraafplaats heel dicht bij ons thuis. Die begraafplaats is opgesplitst in een oud en een nieuw deel en op het oude deel ligt ook iemand die veel voor mij betekent, Gabriël zal dan gecremeerd worden op het nieuwe deel en de as mogen wij dan zelf ophalen. Over het inleiden hebben we nog niet heel uitvoerig gesproken, het duurt maximaal twee dagen en de placenta moet wellicht manueel (onder narcose) verwijderd worden, in ongeveer de helft van dit soort gevallen komt deze niet automatisch los.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:58 schreef Incantrix het volgende:
Thnx girls, wij zijn ook heel blij dat we ons eigen moment wel echt mogen kiezen. Het is gewoon zo'n raar en onbegrijpelijk gebeuren, dat je dan een bevalling moet regelen en alles wat erna komt, dus extra fijn om ons er op ons gemak en eigen tempo op voor te bereiden..
O+ Gabriël O+
Lieve Inca, wat een mooie naam voor jullie kleine mannetje O+ Hij zal altijd bij jullie horen :Y

Wat fijn dat jullie zelf t moment kunnen kiezen en in eigen tempo kunnen voorbereiden :*
Wat een onbegrijpelijk gebeuren voor t verstand, laat staan het invoelen van de situatie, de emoties :@ :* ...
t overkomt jullie en je hebt er mee te dealen, maar mén... ;(
onvoorstelbaar dit :'( ik zit hier met tranen en kippevel...
pi_105004538
Inca :*. Wat anderen al gezegd hebben. Een prachtige naam voor jullie jochie. En wat fijn dat jullie zelf een moment kunnen bepalen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_105005074
Inca :* Wat een prachtige naam voor jullie 2e zoon O+ en wat 'fijn' dat je alles op je gemakje kan doen zoals jullie dat willen.. neem je tijd! Maar wat blijft het verdrietig dat jullie nu al afscheid moeten gaan nemen van jullie zoon Gabriël ;( :*
pi_105005614
Gabriël O+ O+ O+ O+

Inc, sterkte en je weet me te vinden!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_105005710
Lieve Inca, wat een ontzettend mooie naam heeft jullie zoontje en wat een moeilijke tijd staat jullie nog te wachten. Fijn dat jullie het op je eigen tempo mogen doen.

Flugeltje, dat piesen hoef ik dan weer niet. Alleen bloeddruk en wegen en soms dus bloedprikken. En dan weer terug de wachtkamer in en door naar de vk.

Goed geslaagd NTS!

Okey, omslagdoek ook mee dus. Overigens zijn nu de onderbroeken en nachthemden/pyama's bij Zeeman in de aanbieding. Ben goed geslaagd met mega onderbroeken :X en een nachthemd dat niet eens zo lelijk is.

Voedingsbh moet ik ook nog.

Kraampakket ook gescoord, dwz. de onderleggers (de matrasbeschermer vond ik onzin aangezien ik al die waterdichte molton van de action heb), alcohol en doekjes. Kraamverband was niet meer op voorraad. Navelklem hadden ze niet maar is dat wel echt nodig? Heb ik nog meer dingen nodig behalve bovenstaande? Je word heel kritisch als je zelf dingen moet kopen trouwens...... niet dat het zo duur is maar vind het ook zonde om het maar te kopen omdat het op een lijstje staat.

Verder ook etiketten en geboortezegels gekocht dus de envelopppen voor de geboortjekaartjes kunnen komen.

Goh, lekker praktisch weer.....
pi_105005813
Kyara:
navelklem :Y of de vk moet m bij zich hebben, mja.. :@
edit: lezen cookewapper :')
pi_105005861
en als ik in t ziekenhuis beval? Hebben ze daar dan geen klem? Of moet je die dan zelf meenemen? Alcohol heb ik inderdaad wel. Watten moet ik ook nog.
pi_105005885
zh levert dat ofcurse.. :Y
pi_105005924
@inca wat een mooie naam O+ Neem de tijd om je voor te bereiden op de heftige periode die er dan aankomt. sterkte :*

Bijtje gefeliciteerd oO< oO<
Bij mij is t trouwens andersom toen ik zwanger was van mn meisjes helemaal niet zo misselijk geweest en nu wel.

Iedereen bedankt voor de felicitaties :D

Owja Nts ik heb als cadeau dat hij kan gaan micro vliegen, dat wou hij graag een keer doen dus, kon ook andere keuze maken dat we beide gingen vliegen, maar dat vond ik nou niet zo'n goed plan haha.

[ Bericht 7% gewijzigd door miss-jones25 op 30-11-2011 14:13:11 ]
pi_105005988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef bijtje84 het volgende:
Ow ja, kan iemand mijn datum in de OP veranderen? Hij stond al fout, het was eigenlijk 21 juni, maar dus teruggezet naar 29 juni. Al zal ik die waarschijnlijk niet halen ;)
ik heb het aangepast!
pi_105006112
Incantrix :* mooie naam hebben jullie uitgezocht voor jullie 2e zoon.. En wat fijn dat jullie op jullie eigen tempo afscheid kunnen en mogen nemen van jullieGabriel.

Bijtje een tweeling wat leuk *O*

Voor mijn eigen mijlpaal: 19 weken *O*

En voor mijlpalendag *O* *O*

MJ gefeliciteerd met jullie mijlpaal samen
pi_105006235
Kyara; begrijp 't wel dat je met n kritische blik gaat kijken, lijkt me ook erg lastig allemaal!

Roosje *O* 19wkn!

Leuk cadeau MJ
pi_105006353
Dankjullie wel.

en deze heb ik van hem gekregen *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')