Ik heb ze ook niet gehad bij Willem hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 15:06 schreef Orea het volgende:
Stolsels heb ik eigenlijk niet gehaddus dat kan ook heel erg meevallen
Preciesquote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet gehad bij Willem hoorMaar het is veel te leuk om de onwetenden op te fokken
Dat dus!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:08 schreef Orea het volgende:
! Ondanks dat bevallen mijn hobby niet wordt, doe ik het zo nog een keer! (ja duh anders was ik nu niet zwanger geweest
)
Ik weet wel dat ik 1 dag na de bevalling (ik moest een nachtje blijven) dacht, toen de bloedprik dame bloed kwam prikken voor mijn HB en Rhesus en ze vertelde dat ze 2 kindjes had, WOW!! Er zijn mensen die dit nóg een keer doenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:09 schreef Kyara het volgende:
Dat is ook mijn houvast Orea. Het is het blijkbaar allemaal waard want anders zou iedereen maar 1 kind hebben.
Zo het het bloeden etc. na de bevallingquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Zoë23 het volgende:
kraamzuivering? weer iets anders dan 't bloeden enz?
dat wilde ik net vragenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Zoë23 het volgende:
kraamzuivering? weer iets anders dan 't bloeden enz?
Dat had ik nou ook!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
Maar, als je dan na een poosje voor het eerst op straat loopt, eventueel een keer zonder kind, dan heb je echt het gevoel te moeten schreeuwen tegen iedereen: YOEHOE!!! IK HEB EEN KIND GEKREGEN!!!![]()
ik kan dingen!!
echt zo'n overweldigend gevoel....
Ja, precies zo had ik het ookquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
Maar, als je dan na een poosje voor het eerst op straat loopt, eventueel een keer zonder kind, dan heb je echt het gevoel te moeten schreeuwen tegen iedereen: YOEHOE!!! IK HEB EEN KIND GEKREGEN!!!![]()
ik kan dingen!!
Ik ben.alleen thuisquote:Op woensdag 30 november 2011 15:13 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik 1 dag na de bevalling (ik moest een nachtje blijven) dacht, toen de bloedprik dame bloed kwam prikken voor mijn HB en Rhesus en ze vertelde dat ze 2 kindjes had, WOW!! Er zijn mensen die dit nóg een keer doen![]()
![]()
![]()
Gewoon de heftigheid van de hele ervaring... het: voorlopig even niet duurde hier niet zo lang overigens.. na een week rammelden zowel meneer als ik alweer volop!
Son, Als je je dan niet lekker voelt werkt dat dubbel op je humeur hoor! Laat je je goed verzorgen? (straks dan als je meneer thuis is?)
net als na de 1e keer zoenen of sex dusquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
ik kan dingen!!
quote:
Zoooooooo herkenbaarquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
ik kan dingen!!
Heb k niet in huis, maar komt goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:18 schreef Orea het volgende:
Zorg je dat je even dat je goed bouillonetjes neemt ofzo Son?
Ik ging na een week of 3 geloof ik voor het eerst alleen de straat op, even de stad in. Ik bekeek mezelf in elke winkelruit. Ging toen ergens in mijn eentje koffiedrinken. Weet nog dat ik toen bij mezelf dacht: 'weten jullie wel dat ik net een kind heb gebaard'? Heel vreemd gevoel. Ik voel me ook gelukkig en trots en lid van een geheim genootschap als ik iets koop waaruit blijkt dat ik een kind heb. Zoals de Ouders van nu bij de AKO, zeker wanneer ik in mijn zakelijke outfit tip-top verzorgd naar kantoor ga. En dat dan op kantoor dat blad in mijn tas zitquote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef Orea het volgende:
ik kan dingen!!
SPOILER: heel veel vooruit gedacht... of niet?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ging na een week of 3 geloof ik voor het eerst alleen de straat op, even de stad in. Ik bekeek mezelf in elke winkelruit. Ging toen ergens in mijn eentje koffiedrinken. Weet nog dat ik toen bij mezelf dacht: 'weten jullie wel dat ik net een kind heb gebaard'? Heel vreemd gevoel. Ik voel me ook gelukkig en trots en lid van een geheim genootschap als ik iets koop waaruit blijkt dat ik een kind heb. Zoals de Ouders van nu bij de AKO, zeker wanneer ik in mijn zakelijke outfit tip-top verzorgd naar kantoor ga. En dat dan op kantoor dat blad in mijn tas zit
Haha! Ik vind het lief.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:27 schreef Orea het volgende:
[..]
Heel herkenbaar
Ik heb het nu bij de prenataldan loop ik met kind op de rug, maar dan toch even bij de hele kleine maatjes vast kijken.. of iets te hard tegen meneer roepen dat ik niet kan wachten tot buikbaby erin kan
best triest eigenlijk
haha had ik gister bij de babydump, met mn overduidelijk zwangere zusquote:Op woensdag 30 november 2011 15:30 schreef Kyara het volgende:
Orea, ook herkenbaar. Net zwanger zijn en dan naar de prenatal en zo. Hoewel ik me met mijn 12 weken zwangerschap ook wel een beetje misplaatst voelde bij de babydump.
ja, en dan je jas open zodat mensen echt kunnen zien dat er heus iets groeitquote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha had ik gister bij de babydump, met mn overduidelijk zwangere zus
ben ook zwanger hoor
Dat had k toen k met mn zus bij villa happ was, was k iets van 28weken ofzo. Vroeg ze of.t ren kadootje wasquote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha had ik gister bij de babydump, met mn overduidelijk zwangere zus
ben ook zwanger hoor
Kijk dan!! hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, en dan je jas open zodat mensen echt kunnen zien dat er heus iets groeit
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat had k toen k met mn zus bij villa happ was, was k iets van 28weken ofzo. Vroeg ze of.t ren kadootje wasuhm nee is voor.mijn baby
![]()
Mn zus was toen 8 weken verder dan ik (en een stuk groter)
dat 1e vind ik niet zo netjes..quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Kyara het volgende:
ook leuk
hoewel ik het ook niet leuk vond toen een verkoopster door de winkel schalde "ah, het wordt dus een jongetje" toen ik met mijn kleertjes bij de kassa stond. Toen heb ik het wel laten inpakken.
De 1e zwangerschapsboeken die ik kocht toen ik net zwanger was heb ik trouwens ook laten inpakken. Hoewel de verkoopster me wel door had denk ik.
Ahaha dat heb ik precies t zelfde..of dat mensen denken dat ik tips nodig heb omdat ik een verse moeder ben (als ik alleen loop met lex) neehee heb ook al een bijna 3jarige~!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ging na een week of 3 geloof ik voor het eerst alleen de straat op, even de stad in. Ik bekeek mezelf in elke winkelruit. Ging toen ergens in mijn eentje koffiedrinken. Weet nog dat ik toen bij mezelf dacht: 'weten jullie wel dat ik net een kind heb gebaard'? Heel vreemd gevoel. Ik voel me ook gelukkig en trots en lid van een geheim genootschap als ik iets koop waaruit blijkt dat ik een kind heb. Zoals de Ouders van nu bij de AKO, zeker wanneer ik in mijn zakelijke outfit tip-top verzorgd naar kantoor ga. En dat dan op kantoor dat blad in mijn tas zit
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zwangerschapstesten kopen vond.k de eerste.keer ook vreemd![]()
Afgelopen keer voelde.t.minder vreemd![]()
Zoe, ik was t gewendmn buik is nooit heel groot geweest
Met 33weken was iemand zelfs verbaasd day k daar niet wilde.komen werken in de zomer, want dan was.k uitgerekend
Had toen wel een ruim shirt aan, maar.toch
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, de testen. Lang leve de scanner bij de AH. Even scannen en hup de tas in. En later via internet......
met 36 weken en mn jas aan vroeg de zuster nog waar dan de zwangere wasquote:Op woensdag 30 november 2011 15:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zwangerschapstesten kopen vond.k de eerste.keer ook vreemd![]()
Afgelopen keer voelde.t.minder vreemd![]()
Zoe, ik was t gewendmn buik is nooit heel groot geweest
Met 33weken was iemand zelfs verbaasd day k daar niet wilde.komen werken in de zomer, want dan was.k uitgerekend
Had toen wel een ruim shirt aan, maar.toch
Dit was met 37 wekenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]haha das wel apart!
heb je ook nog een oude buikfoto? ben wel benieuwd
Haha das helemaal erg!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met 36 weken en mn jas aan vroeg de zuster nog waar dan de zwangere was
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:02 schreef Orea het volgende:
Echt Son, zo'n buik had ik met een week of 25 bij Leia
Mijne was lichter hequote:Op woensdag 30 november 2011 16:16 schreef Orea het volgende:
Ja jut en jul waren even zwaar bij geboorte(al was die van mij natuurlijk geboren bij 38,1!)
Oh ik val om.. bijna tijd om naar huis te gaan! Ik ben benieuwd of ik de nieuwe Dexter vanavond kan gaan kijken, of weer na het eet-naar bed- ritueel van de muppet in slaap donder op de bank
Kan ik wel volgende week 2 afleveringen achter elkaar kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Ruikt nergens naarquote:Op woensdag 30 november 2011 16:36 schreef Kyara het volgende:
Ja, hier ook sinds een week of 10, "zo, laatste loodjes" etc.
1e babywas zit in de wasmachine!![]()
En gezien de hoeveelheid kleertjes, doekjes en weet ik veel wat denk ik dat er nog heel wat zullen volgen. Kind heeft best veel kleren![]()
neutral ruikt helemaal niet zo lekker
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:36 schreef Kyara het volgende:
Ja, hier ook sinds een week of 10, "zo, laatste loodjes" etc.
1e babywas zit in de wasmachine!![]()
En gezien de hoeveelheid kleertjes, doekjes en weet ik veel wat denk ik dat er nog heel wat zullen volgen. Kind heeft best veel kleren![]()
neutral ruikt helemaal niet zo lekker
Niks aan.. Voel me schuldig tegenover m'n lief die heeft t zo druk..quote:Op woensdag 30 november 2011 16:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
hier ook minder dan gepland/gehoopt/verwacht
Hoe gaat het met je Bitterend? Doet de kleine het goed??? Nog tips om aan te trekken tijdens/voor/na de bevalling? Of wil je ook nog ranzige verhalen delen?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:39 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
![]()
Neutral ruikt neutral he![]()
leuk wasjes
Ik ben nog steeds de badkamer in etappes aan het uitruimen/opruimen/schoonmaken. Maar dat kan vanavond wel af. Vanochtend kon ik niks doen omdat toen een monteur kon komen. Verder nog best wel wat praktische boodschapjes gedaan en bezig geweest met de adressenlijst voor de geboortekaartjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:41 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Niks aan.. Voel me schuldig tegenover m'n lief die heeft t zo druk..
Zo wel ff stofzuigen en proberen iets lekkers te koken met wat ik in huis heb..
Toen was het nog leuk ja....quote:Op woensdag 30 november 2011 16:39 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
![]()
Neutral ruikt neutral he![]()
leuk wasjes
Heel moe, kleine wil het hele nacht aan de borst en ik heb tot nu toe niet genoeg dus we moeten af en toe een flesje geven en ik kolf ookquote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Bitterend? Doet de kleine het goed??? Nog tips om aan te trekken tijdens/voor/na de bevalling? Of wil je ook nog ranzige verhalen delen?
lolquote:
Yup, ter voorbereiding en zo?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:54 schreef bitterend het volgende:
tips? voor de bevalling bedoel je?
![]()
![]()
ja, euh, jij telt niet mee hoor. Maar ik hoop toch dat je morgenmiddag gewoon weer thuis bent en dat je dan eens rustig op te bank kunt zitten met een boek. Maar volgens mij lukt je dat niet eens, al zou je het willen.....quote:Op woensdag 30 november 2011 16:53 schreef NotTheSame het volgende:
Hmmmm... Hier dus ook het verhaal over kraamranzigheid etc. gemist... Fijn!
Maaruuh... Te weinig uitgevoerd vandaag? Neu...
Ik moet... ik moet... ik moet, want STEL dat ze me morgen in het zkh houden *bibber*!
Ik ben dus naar de winkel gewaggeld, de hele hut weer eens gepoetst, gestofzuigd en gedweild, 2 machines was gedraaid en gedroogd (en hier komt geen ander wasmiddel dan Robijntje binnen!), de laatste rommetjes in m'n vluchttas gegooid, het ledikantje even fatsoenlijk opgemaakt en nog een half uur met mams aan de lijn gehangen terwijl ik haar morgen zie. Ik weet alleen niet of die Brabo's in het zkh blij zullen zijn met os Limburgs gewazel
!
Nou nog koken en alles wat erbij hoort en dan hebben we het toch echt wel gehad voor vandaag!
Sonnetje, probeer lekker uit te zieken! Beterschap!
Bitterend, wijffie, even eenvoor jou!
ja, dat is het volgens mij ook. Ga je je verhaal nog opschrijven voor het bevallingstopic?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef bitterend het volgende:
om heel eerlijk te zijn.....je kan je op zoiets niet voorbereiden...zo voelde ik het
ik had alles gelezen, alle horror verhalen en ook goede verhalen
maar die pijn...het hele gebeuren is zo overweldigend...ik wist niet wat me overkwam
het ging ook zo snel ik raakte in paniek omdat ik niet alle weeën goed kon opvangen, ik heb soms echt hard gegild
Dat is snel! Maar ook jou verhaal is interessant om te lezen!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef bitterend het volgende:
dankje zoe![]()
kyara ja misschien wel...het zal alleen niet zo spannend zijn
het is in totaal 5 uur gepiept
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dat is snel! Maar ook jou verhaal is interessant om te lezen!
heb ik ook gedaan.. heb me zo misdragen in die verloskamerquote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef bitterend het volgende:
het ging ook zo snel ik raakte in paniek omdat ik niet alle weeën goed kon opvangen, ik heb soms echt hard gegild
ja precies! ik heb me erg voor geschaamd daarna...zat te denken dat het hele ziekenhuis mij had gehoordquote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan.. heb me zo misdragen in die verloskamerDe verpleegkundige vond het nogal meevallen.. maar ook nu als ik erop terugkijk denk ik: dat had ook wel wat zachter gekunt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |