Ik blijf ze lelijk vinden, sorryquote:Op maandag 19 december 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, je hebt zelfs soorten die alleen planten eten
Ja ok het zijn meestal aso's om het maar zo te zeggenquote:Op maandag 19 december 2011 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je een serieuze liefhebber bent dan geloof ik dat wel, echter zie ik (net zoals bij Pitbulls) vaak een bepaald "type" mens wat dit soort vissen heeft. En dan druk ik me nog vrij politiek correct uit denk ik.
Ik vind het dus niks, ook die verlichting staat mij niet aan. Het valt me nog mee dat er geen doodskopquote:Op maandag 19 december 2011 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ok het zijn meestal aso's om het maar zo te zeggen
Maar dit vind ik echt wel mooi hoor
Een niet al te vol aquarium, en die verlichting!
Kan je zoiets ook voor sluierstaarten gebruiken of worden ze daar gek van ?
Ze eten nog vrij beschaafd moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ok het zijn meestal aso's om het maar zo te zeggen
Maar dit vind ik echt wel mooi hoor
Een niet al te vol aquarium, en die verlichting!
Kan je zoiets ook voor sluierstaarten gebruiken of worden ze daar gek van ?
Haha plus dat je je hand niet in zo'n bak wil houden om nieuwe plantjes te plantenquote:Op maandag 19 december 2011 19:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze eten nog vrij beschaafd moet ik zeggen.
Blauw licht = alglicht.
Er is een reden dat de man op het filmpje alleen twee nepplantjes in z'n bak heeft
Volgens Perry valt dat dus wel mee. En je weet het nog niet, maar Perry is in ieder geval in mijn ogen de aquariumgoeroe.quote:Op maandag 19 december 2011 19:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha plus dat je je hand niet in zo'n bak wil houden om nieuwe plantjes te planten
Do not want.quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef AchJa het volgende:
Vaak zijn het van dit soort jokers die Piranhas wel "cool" vinden...
Hmm daar kan ik ook niet zo goed tegen...quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef AchJa het volgende:
Vaak zijn het van dit soort jokers die Piranhas wel "cool" vinden...
Ik heb daar persoonlijk niet zoveel moeite mee, net zomin dat ik echt moeite heb om een vis uit zijn lijden te verlossen. Maar waar ik wel moeite mee heb is dat alles weer pontificaal gefilmd moet worden en op youtube gezet wordt. Dat typeert imo weer een beetje het type mens wat achter de Piranha "liefhebbers" schuilt.quote:Op maandag 19 december 2011 19:38 schreef Messina het volgende:
De titel zegt ook al genoeg. Ik ga dat echt niet kijken.
Dit is geen achterwand maar een poster. Gaat reflecteren, zeker als je foto's wilt nemen zeer irritant.quote:Op maandag 19 december 2011 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga denk ik qua kleuren en indeling een beetje voor zoiets:
Alleen dan een stuk kleiner.
Zo'n soort achterwand heb ik al besteld
Heb in de vissenkom nu alleen rose en paars/blauw grint liggen, dat ga ik nog vervangen voor grijs grind denk ik
Die uit dat filmpje is wel mooi toch?
Ik weet ook wel dat die beestjes moeten eten en dat levend voer dus op hun menu staat, maar inderdaad, waarom het filmen?quote:Op maandag 19 december 2011 19:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb daar persoonlijk niet zoveel moeite mee, net zomin dat ik echt moeite heb om een vis uit zijn lijden te verlossen. Maar waar ik wel moeite mee heb is dat alles weer pontificaal gefilmd moet worden en op youtube gezet wordt. Dat typeert imo weer een beetje het type mens wat achter de Piranha "liefhebbers" schuilt.
Ik heb zelf deze gehaald:quote:Op maandag 19 december 2011 19:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Dit is geen achterwand maar een poster. Gaat reflecteren, zeker als je foto's wilt nemen zeer irritant.
Wat voor kleur grind/zand je kiest is puur smaak, al zou ik niet voor felle kleuren gaan. Probeer het lekker natuurlijk te houden
[..]
Ik weet ook wel dat die beestjes moeten eten en dat levend voer dus op hun menu staat, maar inderdaad, waarom het filmen?
Ik zou in ieder geval niet kiezen voor vissen die perse levend voer moeten hebben.
(Stom eigenlijk, met het voeren van artremia heb ik dan weer totaal geen moeite...)
Dat, ik vind het een beetje van "Kijk mij eens stoer een kikker voeren aan mijn vissen!"quote:Op maandag 19 december 2011 19:46 schreef Messina het volgende:
Ik weet ook wel dat die beestjes moeten eten en dat levend voer dus op hun menu staat, maar inderdaad, waarom het filmen?
Ik ben ook een verwoed hengelaar en vis veel op snoek, en ja ik heb met levend aas gevist (mag niet meer) Dus nu vang ik een voorntje en maak hem dood en ga daar mee vissen. Daarom heb ik wsl wat minder moeite met het doodmaken van vissen, neemt niet weg dat ik mijn aquarium bewoners het leven zo goed mogelijk wil maken.quote:Ik zou in ieder geval niet kiezen voor vissen die perse levend voer moeten hebben.
(Stom eigenlijk, met het voeren van artremia heb ik dan weer totaal geen moeite...)
Ik heb niks met vissen, ik ben bang om grote vissen aan te raken.quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef AchJa het volgende:
Ik ben ook een verwoed hengelaar en vis veel op snoek, en ja ik heb met levend aas gevist (mag niet meer) Dus nu vang ik een voorntje en maak hem dood en ga daar mee vissen. Daarom heb ik wsl wat minder moeite met het doodmaken van vissen, neemt niet weg dat ik mijn aquarium bewoners het leven zo goed mogelijk wil maken.
Ik heb nog ergens een foto staan met een "snoekje" van een meter. Heb hem hier niet tot mijn beschikking zit op mijn werk, maar ter illustratie:quote:Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb niks met vissen, ik ben bang om grote vissen aan te raken.Grootste vis die ik aan durf te raken (en in m'n bak heb) zijn garra rufa's. Mijn angst is door die vissen licht verminderd, maar verdwijnen zal het nooit. Als er bijv. een tegen m'n hand zwemt trek ik uit reflex -angst- m'n hand uit het water.
En m'n man maar lachen.
Ik verlos vissen wel uit hun lijden als dat nodig is, maar ook niet met m'n feestmuts op.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:10 schreef loecje het volgende:
haha dan moet je bij mij maar niet met je hand in het water gaan hangen. goerami's vinden het heerlijk om uit mn hand te eten. zodra ik ook maar iets met mn hand in de bak zit komen ze kijken of er wat lekkers is.
*doet vijf stappen naar achter, sluipt richting uitgang & gets the fok out*quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto staan met een "snoekje" van een meter. Heb hem hier niet tot mijn beschikking zit op mijn werk, maar ter illustratie:
[ afbeelding ]
Dit ben ik niet, maar vond deze op het net en is vergelijkbaar.
http://www.opgelichtopint(...)l?num=1315325755/230quote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaringen met www.aquariumnederland.nl ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit*
Nieuwe topicstarter opgelet!
Graag het nieuwe topic even hier vandaan halen.Je raekt an de dinge geweun.
Ben er ook wel ff druk mee geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 20:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
@Achja, das een flink beestje zo op die grootte
Waren je clowns erg groot?quote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Messina, ik schrik ook altijd als er een vis tegen me aan zwemtHeel raar eigenlijk, want ik verwacht het gewoon niet.
Ook ben ik eens door een clownbotia gestoken door z'n oogdoorn toen ik met me planten bezig wasEn ja, dat voelde je wel.. Maargoed, dat is het beestje z'n afweermechanisme. (inmiddels zijn de clowns weg, want ze sloopte al m'n planten
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |