Boehoe!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Maringo het volgende:
Nu ben ik eens de jattert.Leeell zn schuld. Ik wilde weten hoe dat voelde
Ik ben verpest, voor de rest van mn leven nu
Aww kom maar uithuilenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Maringo het volgende:
Maakt mij eigenlijk niet veel uit wist toch niet echt een lekkere TTquote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Maringo het volgende:
Dat probleem heb ik dus ook vaakquote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet veel uit wist toch niet echt een lekkere TT
ik zat te knoeien met woordvolgorde, tot ik zag dat er een nieuw topic was.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook vaak
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef LompeHork het volgende:
*fap fap fap*
Tien minuten?
[..]
Boehoe!
* LompeHork denkt dat Maringo sowieso geen neuk geeft
Aw, DANKJE! *rent in slo-moquote:
Fixedquote:Op maandag 28 november 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu hebben we wel nog een topic met een geil pijpbekkie als PI
Geile pijpbekkiesquote:
Ja nee. Niet bij een man. Dan is het gewoon nastyquote:
Whehequote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nee. Niet bij een man. Dan is het gewoon nasty
Heldennummer dit.quote:
Die gast woont hier in de buurtquote:
Ez moet beter zijn van mijquote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef LompeHork het volgende:
Mr. Polska is een held![]()
Al wat beter Ez?
Eens met deze man.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef LompeHork het volgende:
Mr. Polska is een held![]()
Al wat beter Ez?
Vroeg slapen alles.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens met deze man.
En mwah, niet echt eigenlijk.
Maar ik ga mijn best doen er vrijdag bij te zijn!
Je moet! Ik moet helemaal niets! © Ezechielkquote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens met deze man.
Anders maak ik wel grok voor meneer, dan zweet hij het wel uitquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez moet beter zijn van mij![]()
Al moet ik hoogstpersoonlijk kippensoep, verse jus d'orange en vitaminepillen door zn strot duwen
Vroeg naar bed jij!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens met deze man.
Ik ga zo ook mijn mandje in.quote:
Ik moet niets inderdaad. Tevens, zoals aangegeven doe ik mijn best.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet! Ik moet helemaal niets! © Ezechielk
Na alle moeite die ik heb gedaan voor jouw OV-chipkaart!!
DOEN!!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders maak ik wel grok voor meneer, dan zweet hij het wel uit
[..]
Vroeg naar bed jij!
Slaap lekker schat!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga zo ook mijn mandje in.
[..]
Ik moet niets inderdaad. Tevens, zoals aangegeven doe ik mijn best.
Het is Whisky met thee, citroensap, honging, tabasco en je moet er bijna van over je nek! Het is echt fantastisch!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DOEN!!
Morgenochtend voor 10 uur brengen in Purmerend of na 11 uur in Zuidoost!
Doe dan morgen maar na 8 uur 's avonds in purmerend brengenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is Whisky met thee, citroensap, honging, tabasco en je moet er bijna van over je nek! Het is echt fantastisch!
Slaap lekker zo Ez
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan morgen maar na 8 uur 's avonds in purmerend brengen
Klinkt goed. Ik zie een dagje thuiswerken aankomen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is Whisky met thee, citroensap, honging, tabasco en je moet er bijna van over je nek! Het is echt fantastisch!
Slaap lekker zo Ez
Zweten doe ik nu al.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]Je zweet je echt een ongeluk, maar na een nacht ben je wel overal vanaf is mijn ervaring
Nog steeds koud?quote:
Ik heb kippenvel over mijn hele lichaam.quote:
I know.quote:
Nee?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb kippenvel over mijn hele lichaam.
Weet je hoe klote dat is wanneer je een spijkerbroek aan hebt.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgenvroeg weer hier om goedemorgen te wensen, genot.
Ik ookquote:
Sliep pas rond uur of 3quote:Op donderdag 1 december 2011 07:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoe komt het?
Ik ga nu wel richting JanDan ga ik daar huiswerk maken.
Jeetje, waarom sliep je zo laat? Je keek gewoon een serie!!quote:Op donderdag 1 december 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sliep pas rond uur of 3![]()
Wekker om half 7, straks belangrijk gesprek
Nee niet!quote:Op donderdag 1 december 2011 07:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje, waarom sliep je zo laat? Je keek gewoon een serie!!
Succes met gesprek!
Geen nood, je moet je pas zorgen maken als ie op je kont wil slaanquote:
Kinderen, altijd leuk!!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:40 schreef Maringo het volgende:
Mogge![]()
Echt he, normaal word die kleine van me niet later dan half 8 wakker. Maar precies vandaag, als ik naar de dokter moet én mn wekker vergeet te zetten slaapt ie uit tot kwart voor 9Gelukkig schrok ik zelf wakker om 10 voor 8 terwijl ik om 8 uur de deur uit moest
Ghehe.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alvast bedankt voor het waarschuwen
Ha, dat is dan inderdaad wel makkelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Mjah ik heb gewoon een ideaal kind. Hij is nu 13,5 en slaapt al 12 jaar uit. Ik maakte dus sowieso al geen afspraken 's ochtends
Ghehe.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ha, dat is dan inderdaad wel makkelijk
Als ons kind op mij gaat lijken dan heb ik er een dagtaak bij(hoewel, niet als klein kind zijnde, maar als het begint te puberen)...och och, nog een paar jaartjes.
Je moest eens weten hoe vaak ik uitgeluld ben door 1 van zijn bijdehandte opmerkingenquote:
Ik heb toen de rest van de vaat laten staan, ben naar de woonkamer gelopen en heb een peuk opgestokenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:00 schreef LompeHork het volgende:
Wheheheik moest hardop lachen, dat is inderdaad wel heel beidehand!
Nee. Ik wist gewoon ff niks meer te zeggen. Kind lag compleet in een lachstuip enzquote:
En zn moeder?quote:
Da's ook een toffe madam.quote:
quote:
Ik zal je nog een keer virtuele kippensoep en versgeperste jus d'orange sturen als je ziek bentquote:
Doen!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keer virtuele kippensoep en versgeperste jus d'orange sturen als je ziek bent
Geen echte?quote:
Da's nog beter inderdaad. Maar de afstand hè. De afstand..quote:
Ik zwijg nu wel ffquote:Op donderdag 1 december 2011 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's nog beter inderdaad. Maar de afstand hè. De afstand..
Ja geen ideequote:
Wat heeft mijn vraag als aandeel dat je het nu al helemaal niet meer weet?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee![]()
Nu al helemaal niet meer
Niks, maar toen ik die las was ik net gebeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat heeft mijn vraag als aandeel dat je het nu al helemaal niet meer weet?
Sommige zijn daar erg goed in. Dat je met een goed gevoel én een afwijzing weggaatquote:Op donderdag 1 december 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks, maar toen ik die las was ik net gebeld.
Ik geloof dat ik de meest vriendelijke en complimenteuze afwijzing ooit heb gehad
Ja nou nee was niet echt een afwijzing geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sommige zijn daar erg goed in. Dat je met een goed gevoel én een afwijzing weggaat
Maar toch jammer
Geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen met een slechte invloed hebben een slechte invloed.
quote:
Ik droomde laatst over hem.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb ik toch nog iets goed gedaan in mijn leven
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen met een slechte invlspeldoed hebben een slechte invloed.
echt wel.quote:
Dat was dan sowieso 1 bazendroomquote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik droomde laatst over hem.
Hoiquote:
Haha ja echt heel vaagquote:Op donderdag 1 december 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was dan sowieso 1 bazendroom
Hij heeft er een hekel aan als ik hem huppelkind noemquote:Op donderdag 1 december 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HoiVertel.
[..]
Haha ja echt heel vaagHij was aan het praten met mn zusje en zei: Ja ik ben huppelkind.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft er een hekel aan als ik hem huppelkind noem
Heb nog geprobeerd om hem dan B-boy Huppel te noemen. Vond hij ook niksquote:
waarom doe je dattttttttttttttquote:Op donderdag 1 december 2011 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kijk maar in de bovenste quote die je quote, je eigen quote dus.
ohjaquote:
weet ik, bel hem opquote:Op donderdag 1 december 2011 21:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ohja
nu dastan nog, hij kan niet meer smsen, geen beltegoed fzeu
dat staat er nietquote:Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik trek kutkleding aan wat ik altijd aan heb, je speciaal aankleden voor een meet:
altijd zwart overhemdquote:Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
leeeelll wat trek jij morgen aan? we moeten wel matchen enzo
dastan trekt vast zijn zwarte overhemd aan
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef LompeHork het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest bijna huilen van het lachen: Sorry.
Dan lig ik dus gewoon dubbel als je hoi zegt?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
in het echt ben ik honderd keer grappiger
misschien welquote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan lig ik dus gewoon dubbel als je hoi zegt?
Ik heb nog steeds mijn schoenendilemma hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik trek kutkleding aan wat ik altijd aan heb, je speciaal aankleden voor een meet:
als men drank op heeft kijken ze toch niet meer naar je schoenenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn schoenendilemma hoor
Whehehe!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn schoenendilemma hoor
Of juist wel wel omdat ze op de grond liggen...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als men drank op heeft kijken ze toch niet meer naar je schoenen
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of juist wel wel omdat ze op de grond liggen...
Dat maakt mij niet uitquote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als men drank op heeft kijken ze toch niet meer naar je schoenen
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehe!
[..]
Ik ookMaar waarschijnlijk worden het gewoon afgetrapte Vans
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik de enige die niet op de grond ligt!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, maar dat matched welquote:Op donderdag 1 december 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
! Jammer dat ik alleen afgetrapte all stars heb, anders hadden wij gematched
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en dan lachen om mij omdat ik niet weet wat voor kleren ik aan moet trekken, lekker ben jij lompje
Okee dan worden het niet m'n pumps maar afgetrapte allstarsquote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik de enige die niet op de grond ligt!
[..]
Oh, maar dat matched wel![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee dan worden het niet m'n pumps maar afgetrapte allstars![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee dan worden het niet m'n pumps maar afgetrapte allstars![]()
![]()
![]()
Genoeg drinken, dan kom je er vanzelfquote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik de enige die niet op de grond ligt!
Dit argument opperen aan een West-Friesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Genoeg drinken, dan kom je er vanzelf
blauw, ik baal nog steeds elke dag dat ik niet weer zwarte heb gekochtquote:
Yesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Doe ik semi-hoge-Vans aan(en ja, ik heb een paar of 20
)
Donkerblauw met zwart is goed? Anders heb ik nog een paar felblauw, ik ben gesponsordquote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
blauw, ik baal nog steeds elke dag dat ik niet weer zwarte heb gekocht
[..]
Yes
Donkerblauw met zwart is goed genoegquote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Donkerblauw met zwart is goed? Anders heb ik nog een paar felblauw, ik ben gesponsord
Die jaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
blauw als in navy? dat is een geile kleur
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
blauw als in navy? dat is een geile kleur
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Donkerblauw met zwart is goed genoeg
Dus ik ben nu een vrouw?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom morgen vet vroeg en kom dan gedag zeggen en dan ga ik weer.
Dan zie ik je dus nietquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom morgen vet vroeg en kom dan gedag zeggen en dan ga ik weer.
Ik ben nu aan het kijken of en hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik toch vroeger aanwezig kan zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef LompeHork het volgende:
Ja zoiets, en als er nog niemand is ga ik wel even naar de Mediamarkt
Want wat zijn west-friezen beter met drinken dan de rest van de Nederlanders?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit argument opperen aan een West-Fries
Nee sorry, "genoeg" ken ik niet
Dastan en Klinkerquote:
Wij kennen "genoeg" niet, nee.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Want wat zijn west-friezen beter met drinken dan de rest van de Nederlanders?
Mogge.quote:
quote:
Lastigertquote:
Logisch, je kan nooit genoeg drinken.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij kennen "genoeg" niet, nee.
Hoiquote:
Dat bedoel ik maar, deze baas weet.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Logisch, je kan nooit genoeg drinken.
[..]
Hoi
Woordenboek uitbreidenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij kennen "genoeg" niet, nee.
Ons vocabulaire breiden wij alleen uit met nuttige toevoegingen. 'Genoeg' valt daar niet onder.quote:
"Genoeg"quote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ons vocabulaire breiden wij alleen uit met nuttige toevoegingen. 'Genoeg' valt daar niet onder.
Ik citeer:quote:
1e hit op Google.quote:Genoeg is een tijdschrift voor mensen die graag een wat eenvoudiger leven leiden, met minder gedoe en meer tijd voor de belangrijke dingen.
Ah zo, nee, dat kennen we niet!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
1e hit op Google.
Je mist me nu al hè na vorige weekquote:
Moet je nagaan als ik straks 14 dagen moet wachten tot ik je weer ziequote:Op donderdag 1 december 2011 23:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mist me nu al hè na vorige week
De langste dagen uit mijn levenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik straks 14 dagen moet wachten tot ik je weer zie
Inderdaad, dat moeten we dan maar goed vieren als we elkaar weer zienquote:Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De langste dagen uit mijn leven
Ik heb al een feesthoed gekocht.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moeten we dan maar goed vieren als we elkaar weer zien
Goed bezig. Ik heb een kaartje gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb al een feesthoed gekocht.
Clanquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:45 schreef Bastard het volgende:
Ik heb clan pijptabak gekocht nadat ik mn pijp weer had gevonden
*kuche kuche*
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, afgezet op het werk. Ik ben er vanavond rond een uur of 8.
Zo'n pakje kost dus inmiddels wat het in het guldentijdperk koste, 7.60!quote:
Zo veel? Sjees...nouja, lekker is het inderdaad wel, voordeel is dat je er vaak ook vrij lang mee doet. Ik vroeg het laatst bij onze tabakszaak, maar daar verkopen ze het niet (meer), binnenkort maar eens op jacht!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo'n pakje kost dus inmiddels wat het in het guldentijdperk koste, 7.60!![]()
Rookt lekker.
In gedachten ben je erbijquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef Maringo het volgende:
Alvast veel plezier vanavond allemaal.Ik kan er helaas niet bij zijn
Moet je doen, zeker wel het geld waard! En zoals je zegt, je doet er ook lang mee. Savonds een pijpje zo nu en dan meer niet, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo veel? Sjees...nouja, lekker is het inderdaad wel, voordeel is dat je er vaak ook vrij lang mee doet. Ik vroeg het laatst bij onze tabakszaak, maar daar verkopen ze het niet (meer), binnenkort maar eens op jacht!
Ja dat bestaat nog jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Bestaat dat nog joh.
Mijn pedofiele opa rookte altijd pijp.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je doen, zeker wel het geld waard! En zoals je zegt, je doet er ook lang mee. Savonds een pijpje zo nu en dan meer niet, wat mij betreft.
Pijpen achter Station Sloterdijk is goedkoperquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat bestaat nog ja![]()
Weet niet meer wat ik er voor betaald heb, maar de pijpen begonnen bij de 50euro in de tabakszaak bij ons ..
Waar is de tijd gebleven dat je een restaurant blauw kon zetten
Dat is een ding dat ik echt altijd smerig gevonden heb, ondanks dat ik zelf rook. Mensen die in een restaurant een pijp of dikke sigaar naast je gaan opsteken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef Bastard het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je een restaurant blauw kon zetten
Ik doe het gratisquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik rookte vroeger veel Clan, heerlijk is het! En inderdaad: gewoon af en toe 'savonds, lekker is dat.
[..]
Pijpen achter Station Sloterdijk is goedkoper
Ik vroeg zelfs in de snackbar aan de mensen die een tafeltje verderop zaten te eten of ze het erg vonden als ik een peuk opstakquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een ding dat ik echt altijd smerig gevonden heb, ondanks dat ik zelf rook. Mensen die in een restaurant een pijp of dikke sigaar naast je gaan opsteken.
Hihiquote:
Mja, een peuk had ik minder moeite mee, maar vooral die dikke zware sigaren die zo ongelooflijk stinken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg zelfs in de snackbar aan de mensen die een tafeltje verderop zaten te eten of ze het erg vonden als ik een peuk opstak
Ja maar dan rookte diegene geen Clanquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een ding dat ik echt altijd smerig gevonden heb, ondanks dat ik zelf rook. Mensen die in een restaurant een pijp of dikke sigaar naast je gaan opsteken.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dan rookte diegene geen Clan
En een kwijlende josti met een sigaar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens vind ik nog steeds gillende kinderen met strontluiers of kwijlende josti's erger in een restaurant dan iemand die een sigaar opsteekt!!
Gillende en rennende kinderen in een restaurantquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens vind ik nog steeds gillende kinderen met strontluiers of kwijlende josti's erger in een restaurant dan iemand die een sigaar opsteekt!!
Ik ben wat dat aangaat gewoon verziekt omdat ik zelf in de Horeca heb gewerkt... Want gillende en loslopende kinderen zijn voor de gasten erg, maar voor het personeel nog erger. Want meestal moeten wij politieagent gaan spelen terwijl de ouders lekker zitten te ouwehoeren aan tafel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
De MIquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
En een kwijlende josti met een sigaar?
Ik heb echt een keer gehad dat ik mijn biefstukje kreeg en aan het tafeltje naast ons zat een gezin met 2 gillende kutkoters. De jongste nog in luier, luier volgescheten. Moeder ging luier verschonen. OP DE TAFEL !!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gillende en rennende kinderen in een restaurant
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb geen idee hoe dat moet ruiken danquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dan rookte diegene geen Clan
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt een keer gehad dat ik mijn biefstukje kreeg en aan het tafeltje naast ons zat een gezin met 2 gillende kutkoters. De jongste nog in luier, luier volgescheten. Moeder ging luier verschonen. OP DE TAFEL !!
Ik heb mijn eten bij hun neergezet en ze de rekening gegeven en ben weggegaan.
Personeel gaf mij gelijk!
En het maar vreemd vinden dat de jeugd geen normen en waarden meer heeftquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]Gatverdamme, goed personeel ook trouwens! Niet meer dan terecht, waar zijn die mensen in godesnaam mee bezig? Wat een achterlijke klapjosti's.
Ik heb er eens iemand uitgezet omdat ze dr stinkende kind niet wilde verschonen en de tafels erom heen klaagde van de stank.. Wel extra tip gekregen van een tafel speciaal omdat ik ze eruit had gezetquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt een keer gehad dat ik mijn biefstukje kreeg en aan het tafeltje naast ons zat een gezin met 2 gillende kutkoters. De jongste nog in luier, luier volgescheten. Moeder ging luier verschonen. OP DE TAFEL !!
Ik heb mijn eten bij hun neergezet en ze de rekening gegeven en ben weggegaan.
Personeel gaf mij gelijk!
Die mensen gingen los tegen mij omdat ik ze onze rekening gaf. Was iets van 55 euro.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb er eens iemand uitgezet omdat ze dr stinkende kind niet wilde verschonen en de tafels erom heen klaagde van de stank.. Wel extra tip gekregen van een tafel speciaal omdat ik ze eruit had gezet
Ik was 2! En toen wilde ik geen potje eten meer, maar ook nasiquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof dat mijn zoon 8 was toen ik hem voor het eerst meenam naar een restaurant
Als ik echt last heb van rondrennende kinderen zeg ik dat eerst netjes en beleefd tegen de ouders, dan iets minder netjes en beleefd en als ze er dan nog niets aan doen ga ik of bij ze aan de tafel zitten of ik laat hun kind struikelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was 2! En toen wilde ik geen potje eten meer, maar ook nasiik vond het altijd raar als kinderen gewoon rond rende in het restaurant, vond het maar vervelend.
Ik heb me echt voorbeeldig gedragen zoals het van een ober hoort. Ik stond versteld van mezelfquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mensen gingen los tegen mij omdat ik ze onze rekening gaf. Was iets van 55 euro.
Het personeel had ook zoiets van ja nou door jullie schuld lopen wij dat geld mis dus compenseer het maar.
Ben die vrouw later nog wel eens tegen gekomen. Ze vond me echt niet aardig meer![]()
En ik snap dat sowieso niet. Als je zit te eten heb je zelf toch ook last van de stank? Ook ik heb wel eens tijdens het eten mn zoon zn luier verschoont hoor en daarna vrolijk verder eten. Maar dat was dan gewoon thuis.
Geloof dat mijn zoon 8 was toen ik hem voor het eerst meenam naar een restaurant
Beide delen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:54 schreef LompeHork het volgende:
Mwah, ik vond die film maar matig eigenlijk
Heu, ik wist niet eens dat er een tweede deel was!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beide delen?
1e vond ik wat matig inderdaad, de 2e was al een stap vooruit. Benieuwd of ze de stijgende lijn doorzetten bij het 3e deel.
Jij wil nog wel thuis komen vandaag?quote:
Ik denk niet dat ik tijd heb voor deel 2.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heu, ik wist niet eens dat er een tweede deel was!morgen even kijken dan maar. Het eerste deel vond ik dus inderdaad matig
Beter opletten jongen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heu, ik wist niet eens dat er een tweede deel was!morgen even kijken dan maar. Het eerste deel vond ik dus inderdaad matig
Jazeker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil nog wel thuis komen vandaag?
Zonde!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tijd heb voor deel 2.![]()
Wat jammer nou
Slecht van mezelf, met een beetje mazzel kijk ik hem na de meetquote:
Doe eens lief dan tegen je privechauffeurquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter opletten jongen.
[..]
Jazeker.
Misschien had ik eerst de trailers moeten bekijken.quote:
Ja die centipede zit in elkaar. Gewoon het idee. Zit je opeens met je mond vast aan de harige anus van een of andere japanner.quote:
Ja en dat vond ik al nastyquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:08 schreef Maringo het volgende:
Zeker ook niet de reclame van Southpark gezien die per uur 30 keer voorbij kwam op CC?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kiss my ass krijgt zo wel een heel nieuwe betekenis
Whehehe, die Japanner vond ik juist een enorme baasquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die centipede zit in elkaar. Gewoon het idee. Zit je opeens met je mond vast aan de harige anus van een of andere japanner.
Overigens vind ik die jap heel irritant
Spoiler ik?quote:
Achterlijke schreeuwlelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, die Japanner vond ik juist een enorme baas
Ik zit straks angstig in een hoekje en mij zie je vanavond nietquote:
Ah jammer, wou je net wat drinken aanbiedenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit straks angstig in een hoekje en mij zie je vanavond niet
Sinas aubquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah jammer, wou je net wat drinken aanbieden
Ik durf allesquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat nog aan durft te nemen?
Geef maar een gil als je die andere 23 hebtquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, nou, ik heb hier nog een project liggen, ik heb er alleen wel 24 vrijwilligers voor nodig
Die probeer ik vanavond te werven, het idee is om een soort duizendpoot te vormenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je die andere 23 hebt
Zwemmers?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga zo leeell meeten, ik zweet emmers
Mag ik het hoofd zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die probeer ik vanavond te werven, het idee is om een soort duizendpoot te vormen
Naakt?quote:
Komt goed!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, wel genoeg eten he!![]()
Ik zet Ez zn huis wel ff blankquote:
Dat ben ik sowieso wel gewendquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
En andere mensen die het alleen horen maar niet zien kijken je dan zo raar aan
Doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso wel gewend![]()
Maar ik heb hem dus afgekeken!
Nu twijfel ik of ik 2 ook ga kijken of niet
Goeden grap dit hihahoquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, voor de mensen die vanavond gaan meeten, morgen weer een ochtend uitbrakken in het zwembad?![]()
Ssssssssssst.quote:
Ok.quote:
Is goed, maak je ff 100 euro naar me over zodat ik een bikini kan gaan kopen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, voor de mensen die vanavond gaan meeten, morgen weer een ochtend uitbrakken in het zwembad?![]()
Je mag mijn zwembroek wel aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed, maak je ff 100 euro naar me over zodat ik een bikini kan gaan kopen dan?
Meestal mag je van een zwembad niet in je bh/topless dusquote:
Ik kom straks ff kanis en gunnik bij je kopenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik ontdek net na 6 uur op mn werk te zijn, dat ik een chocoladeletter van 'de sint' in mijn postvak heb
Whehehe ik ben in de winkel binnen nu en 3 minuten dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom straks ff kanis en gunnik bij je kopen![]()
Gewoon omdat het kan
Neuh ik kijk deze film af en dan ga ik op padquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehehe ik ben in de winkel binnen nu en 3 minuten dus
Je PI verontrust mijquote:
Jij bent te jong voor een neukpeuk!quote:
Stoerquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb net macaroni gegeten met Dastan en leeell.
quote:
Tuig is het! Allemaal!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb gehoord dat ze er nog gaan roken ook![]()
wat een stelletje deugnieten bij elkaar zeg
Schandalig inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat zit op FOK!, belachelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat was vroeg...
geslaagde meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |