Boehoe!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Maringo het volgende:
Nu ben ik eens de jattert.Leeell zn schuld. Ik wilde weten hoe dat voelde
Ik ben verpest, voor de rest van mn leven nu
Aww kom maar uithuilenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Maringo het volgende:
Maakt mij eigenlijk niet veel uit wist toch niet echt een lekkere TTquote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Maringo het volgende:
Dat probleem heb ik dus ook vaakquote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet veel uit wist toch niet echt een lekkere TT
ik zat te knoeien met woordvolgorde, tot ik zag dat er een nieuw topic was.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook vaak
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef LompeHork het volgende:
*fap fap fap*
Tien minuten?
[..]
Boehoe!
* LompeHork denkt dat Maringo sowieso geen neuk geeft
Aw, DANKJE! *rent in slo-moquote:
Fixedquote:Op maandag 28 november 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu hebben we wel nog een topic met een geil pijpbekkie als PI
Geile pijpbekkiesquote:
Ja nee. Niet bij een man. Dan is het gewoon nastyquote:
Whehequote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nee. Niet bij een man. Dan is het gewoon nasty
Heldennummer dit.quote:
Die gast woont hier in de buurtquote:
Ez moet beter zijn van mijquote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef LompeHork het volgende:
Mr. Polska is een held![]()
Al wat beter Ez?
Eens met deze man.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef LompeHork het volgende:
Mr. Polska is een held![]()
Al wat beter Ez?
Vroeg slapen alles.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens met deze man.
En mwah, niet echt eigenlijk.
Maar ik ga mijn best doen er vrijdag bij te zijn!
Je moet! Ik moet helemaal niets! © Ezechielkquote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens met deze man.
Anders maak ik wel grok voor meneer, dan zweet hij het wel uitquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez moet beter zijn van mij![]()
Al moet ik hoogstpersoonlijk kippensoep, verse jus d'orange en vitaminepillen door zn strot duwen
Vroeg naar bed jij!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens met deze man.
Ik ga zo ook mijn mandje in.quote:
Ik moet niets inderdaad. Tevens, zoals aangegeven doe ik mijn best.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet! Ik moet helemaal niets! © Ezechielk
Na alle moeite die ik heb gedaan voor jouw OV-chipkaart!!
DOEN!!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders maak ik wel grok voor meneer, dan zweet hij het wel uit
[..]
Vroeg naar bed jij!
Slaap lekker schat!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga zo ook mijn mandje in.
[..]
Ik moet niets inderdaad. Tevens, zoals aangegeven doe ik mijn best.
Het is Whisky met thee, citroensap, honging, tabasco en je moet er bijna van over je nek! Het is echt fantastisch!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DOEN!!
Morgenochtend voor 10 uur brengen in Purmerend of na 11 uur in Zuidoost!
Doe dan morgen maar na 8 uur 's avonds in purmerend brengenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is Whisky met thee, citroensap, honging, tabasco en je moet er bijna van over je nek! Het is echt fantastisch!
Slaap lekker zo Ez
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan morgen maar na 8 uur 's avonds in purmerend brengen
Klinkt goed. Ik zie een dagje thuiswerken aankomen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is Whisky met thee, citroensap, honging, tabasco en je moet er bijna van over je nek! Het is echt fantastisch!
Slaap lekker zo Ez
Zweten doe ik nu al.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]Je zweet je echt een ongeluk, maar na een nacht ben je wel overal vanaf is mijn ervaring
Nog steeds koud?quote:
Ik heb kippenvel over mijn hele lichaam.quote:
I know.quote:
Nee?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb kippenvel over mijn hele lichaam.
Weet je hoe klote dat is wanneer je een spijkerbroek aan hebt.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgenvroeg weer hier om goedemorgen te wensen, genot.
Ik ookquote:
Sliep pas rond uur of 3quote:Op donderdag 1 december 2011 07:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoe komt het?
Ik ga nu wel richting JanDan ga ik daar huiswerk maken.
Jeetje, waarom sliep je zo laat? Je keek gewoon een serie!!quote:Op donderdag 1 december 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sliep pas rond uur of 3![]()
Wekker om half 7, straks belangrijk gesprek
Nee niet!quote:Op donderdag 1 december 2011 07:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje, waarom sliep je zo laat? Je keek gewoon een serie!!
Succes met gesprek!
Geen nood, je moet je pas zorgen maken als ie op je kont wil slaanquote:
Kinderen, altijd leuk!!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:40 schreef Maringo het volgende:
Mogge![]()
Echt he, normaal word die kleine van me niet later dan half 8 wakker. Maar precies vandaag, als ik naar de dokter moet én mn wekker vergeet te zetten slaapt ie uit tot kwart voor 9Gelukkig schrok ik zelf wakker om 10 voor 8 terwijl ik om 8 uur de deur uit moest
Ghehe.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alvast bedankt voor het waarschuwen
Ha, dat is dan inderdaad wel makkelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Mjah ik heb gewoon een ideaal kind. Hij is nu 13,5 en slaapt al 12 jaar uit. Ik maakte dus sowieso al geen afspraken 's ochtends
Ghehe.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ha, dat is dan inderdaad wel makkelijk
Als ons kind op mij gaat lijken dan heb ik er een dagtaak bij(hoewel, niet als klein kind zijnde, maar als het begint te puberen)...och och, nog een paar jaartjes.
Je moest eens weten hoe vaak ik uitgeluld ben door 1 van zijn bijdehandte opmerkingenquote:
Ik heb toen de rest van de vaat laten staan, ben naar de woonkamer gelopen en heb een peuk opgestokenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:00 schreef LompeHork het volgende:
Wheheheik moest hardop lachen, dat is inderdaad wel heel beidehand!
Nee. Ik wist gewoon ff niks meer te zeggen. Kind lag compleet in een lachstuip enzquote:
En zn moeder?quote:
Da's ook een toffe madam.quote:
quote:
Ik zal je nog een keer virtuele kippensoep en versgeperste jus d'orange sturen als je ziek bentquote:
Doen!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keer virtuele kippensoep en versgeperste jus d'orange sturen als je ziek bent
Geen echte?quote:
Da's nog beter inderdaad. Maar de afstand hè. De afstand..quote:
Ik zwijg nu wel ffquote:Op donderdag 1 december 2011 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's nog beter inderdaad. Maar de afstand hè. De afstand..
Ja geen ideequote:
Wat heeft mijn vraag als aandeel dat je het nu al helemaal niet meer weet?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee![]()
Nu al helemaal niet meer
Niks, maar toen ik die las was ik net gebeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat heeft mijn vraag als aandeel dat je het nu al helemaal niet meer weet?
Sommige zijn daar erg goed in. Dat je met een goed gevoel én een afwijzing weggaatquote:Op donderdag 1 december 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks, maar toen ik die las was ik net gebeld.
Ik geloof dat ik de meest vriendelijke en complimenteuze afwijzing ooit heb gehad
Ja nou nee was niet echt een afwijzing geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sommige zijn daar erg goed in. Dat je met een goed gevoel én een afwijzing weggaat
Maar toch jammer
Geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen met een slechte invloed hebben een slechte invloed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |