Sterkte ermeequote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef meissie1595 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.
Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
Thanksquote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef DJMO het volgende:
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopicDaar zitten een hoop ervaringsdeskundigen
Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.
Nee na gistermiddag 1 uur Heeft die geen eten meer gehad. Krijgt nu wel vocht toegediend.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was gistermorgen (in pyjama) al een hele knul op z'n nieuwe "fiets"![]()
Ik heb hier met heel veel plezier gepost en de ontwikkeling van onze krummels gevolgd en ik zie jullie graag in het dreumes-topic![]()
Dat is dus de Medela Calma die wij ook hebben! Werkt prima, met een avent had ie in 2min alles op, met deze moet ie er echt voor werken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 05:30 schreef Nirak het volgende:
Poezebeest, wij hebben (maar ik geef bv) een speen van medela die dezelfde zuigtechniek vraagt als de borst, dus die gaat ook niet zo snel...
de spier tussen de maag en 12 vingerige darm is verdikt waardoor er weinig voeding langs kan en de rest omhoog komt door projectiel spugen. Een chirurg kan de spier klieven en dan werkt het weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 05:39 schreef Vlindur het volgende:
Beterschap Puck!
En Meissie, wat heeft ie nou precies?
Ik zit mijzelf vast weer onwijs in de probleem te helpen, maar ik geef Jelte nooit de fles. Het komt er gewoon niet van. Ik ben toch altijd thuis en ik zou niet weten welke voeding ik zou moeten kolven.
Dat vraagt om een fotospam van de afgelopen 6 maanden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
En mijn jochie is vandaag 6 maanden!
Hij is nu ook echt met geluidjes bezig, het speeltje met een belletje erin is sinds deze week toch wel erg interessant.. O ja, en de hele dag hoor je prrrrr, prrr, brrrrr
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb in mijn pauze even naar huis gebeld. Ean heeft weer oorontsteking maar ze mag geen AB omdat ze te zwak is. Blegh ik voel mij nu echt een beetje naar ervan.
herkenbaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:
Djmo; ook een poepfeest Hoe krijgen ze het voor elkaar!
Ik heb mijn handen echt vol vandaagSinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.
Ik tref hem dan ong. zo aan in zijn bedje:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:25 schreef Faithz het volgende:
PoepfestEigenlijk moet er een poepfest topic komen, met de beste poeperts + luier
Er komt vast wel nieuwequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Aventura het volgende:
Het bewijsmateriaal zit al in de wasmachine.
Ja, boeiend zeg!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
Zal je kind leuk vinden over ene paar jaar.
Hé Freek, je staat op internet met stront aan je kont.
Boeiend niet.quote:
En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
Zal je kind leuk vinden over ene paar jaar.
Hé Freek, je staat op internet met stront aan je kont.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?
Boeiend?quote:
Moet je mijn luier straks zienquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:35 schreef Faithz het volgende:
Nirak vreet ondertussen een zak Bugels leeg
Heb je het mutsje nog besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
\
lastiog typen met een zuiplap aan je tiet
Meen je dat nou?quote:
Je spoort niet, echt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Moet je mijn luier straks zienNag ik die wel posten? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen
![]()
Al is t maar om te bewijzen dat het OUD publiek erop vooruit is gegaan
Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooidquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Om de zoveel tijd breekt er een ohmijngodwemoetenanoniemwantinternet-manie uit, maar we gaan met droge ogen peopftoto's van ons kind op internet gooien?
Om zo 2 categorieen perverts in de kaart te spelen?
Het kan aan mij liggen, maar ik zie daar dus echt de lol niet van in...
Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooid
Heb je de Op gelezen van het topic dat dicht is? Dat vroeg om hele andere dingen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Vlindur het volgende:
Jemig, ik laat een gele vlek zien. Geen blote kont ofzo.![]()
En ik hoor niet bij de categorie die alles afkort ook he
Internet beperkt zich niet tot familie en kennissen, daar circuleren de kiekjes namelijk onder, maar komop, internet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |