abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105063434
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.

Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 19:08:31 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105063439
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopic ;) Daar zitten een hoop ervaringsdeskundigen :) Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 19:10:14 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105063514
he bah meissie, dat verwacht je toch ook niet zeg ... goed dat je zo snel geholpen kunt worden! sterkte morgen :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105063780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef meissie1595 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.

Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
Sterkte ermee
pi_105064424
Jeetje Meissie, sterkte! :*
pi_105065593
Meissie, dat is even schrikken. Sterkte ermee.. :*
pi_105067285
@ meissie, seth heeft dat ook gehad toen hij 6 weken was. Ligt jullie ventje ook in het amc?
pi_105067451
Nee Juliana kinder ziekenhuis in den haag.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:23:18 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105067696
Sterkte meissie!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105067813
Doen ze het daar ook met een kijk operatie?
pi_105067974
Ja als de chirurg uit rotterdam er is. Anders halen ze het stukje VIA de nagel eruit en maken ze er een sneetje in.
pi_105068478
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
  donderdag 1 december 2011 @ 20:47:22 #113
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_105069048
quote:
12s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef DJMO het volgende:
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopic ;) Daar zitten een hoop ervaringsdeskundigen :) Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.
zit ik met mijn duffe harses gewoon in het verkeerde topic eigenlijk te posten :@
Rayen 2½ jaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 20:49:53 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105069215
je zag het gewoon even niet goed door je roze wolk :P

pi_105070055
Wat heftig zeg! Sterkte voor jullie en de kleine Rowan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 21:13:23 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105070663
oh en morgen is Geert negen maanden, wat inhoudt dat hij langer uit m'n buik is dan hij erin gezeten heeft .. en dat ik negen maanden voed O+ O+

pi_105071642
meissie sterkte :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105074178
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
Nee na gistermiddag 1 uur Heeft die geen eten meer gehad. Krijgt nu wel vocht toegediend.
pi_105074819
Meissie; wat ontzettend vervelend! Heel veel sterkte en beterschap voor jullie!

Verder nog helemaal niet ingelezen hier, maar ik meld me bij deze ook in dit topic met mijn kleine man die vandaag precies 3 weken oud is. Na een moeilijke start voor zowel hem als mij gaat het hier nu best goed. Het is zo'n lief en tevreden kereltje, ben er helemaal verliefd op. We zijn alleen nog wat zoekende met de voeding, hij drinkt ontzettend snel en gulzig en we moeten hem echt afremmen. We hebben nu de avent-fles, nadat de difrax helemaal in 5 min leeg is. Blijkbaar is er geen fles die nog langzamer gaat, dus het is ff uitzitten. Verder ben ik heel blij met de draagdoek, hij heeft 's avonds last van krampjes en kan echt krijsend in bed liggen. In de draagdoek is hij gelijk stil en slaapt hij als een roosje, zowel voor hem als mij heerlijk, zo knus!
Sinds begin van deze week kan ik echt van hem genieten, heb me daarvoor heel schuldig gevoeld dat hij niet tot de 40 weken in mijn buik kon blijven en daardoor een moeilijke start heeft gehad, ookal weet ik dat het in mijn buik ook niet goed meer voor hem was.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:17:14 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105075136
:W Poezebeest! Fijn om te horen dat het goed gaat!
pi_105075553
Meissie veel beterschap zeg!

Poezebeest gefeliciteerd.
Heb je toevallig al een dental speen geprobeerd? Daar moeten ze meer moeite voor doen om de melk uit de fles te krijgen. Heeft hier erg geholpen van 7 minuten fles leeg naar meer dan 20 minuten (op het einde wisselen we vaak even van speen als ie moe gezogen is en dan gaat de rest weer in een mooi tempo)
pi_105076333
Hilliebillie; nee nog niet geprobeerd, ik ga er naar kijken. Thnx voor de tip.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:54:33 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105077631
Dames, wij komen even afscheid nemen met een enorme fotospam, daarom het gros gespoilerd ;)

Het begon zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was gistermorgen (in pyjama) al een hele knul op z'n nieuwe "fiets" O+

Ik heb hier met heel veel plezier gepost en de ontwikkeling van onze krummels gevolgd en ik zie jullie graag in het dreumes-topic :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105078181
Prachtige spam van Soneal O+

Puck heeft vanavond weer gespuugd. Gelukkig had ik hem net uit bed gehaald en nam hem op schoot en hij spuugt zo mijn decolleté in. Aangezien het bij mij tot in mijn haren en mijn beha :') zat ben ik onder de douche gesprongen en mocht papa de boel opruimen :7
Maar mijn puckje is zielig en sneu en morgen zou hij op het kdv sinterklaas vieren ;(
De wasmachine draait ook overuren :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105083312
Meissie, jeetje wat heftig! Sterkte de komende tijd :*

Poezebeest, wij hadden bij Mette hetzelfde probleem. De dr Brown speen is het kleinste gat wat we hebben kunnen vinden destijds. Na 10 weken ging ze iets minder gulzig drinken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105084373
poezebeest, bij ons werkte de medela calma goed. Daar moet echt aan gezogen worden voor er iets uitkomt,

Leandra O+
pi_105084415
Oh en beterschap voor Puck! :*
pi_105084796
Meissie :* veel sterkte hoor!

Poezebeest, wij hebben (maar ik geef bv) een speen van medela die dezelfde zuigtechniek vraagt als de borst, dus die gaat ook niet zo snel...

Leandra, wat een stoere kerel is het al O+ en :W
pi_105084802
Beterschap Puck!

En Meissie, wat heeft ie nou precies? :@

Ik zit mijzelf vast weer onwijs in de probleem te helpen, maar ik geef Jelte nooit de fles. Het komt er gewoon niet van. Ik ben toch altijd thuis en ik zou niet weten welke voeding ik zou moeten kolven.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105085292
Poezebeest welkom. Er zijn wel flessen die langzamer gaan volgens mij de breath flow flessen. Wij hebben dr brown maar je hebt er verschillenden.
@meissie hopelijk verloopt de operatie vandaag voorspoedig.
@DML hoe is het nu met Puck?

Hier een bagger nacht Ean heeft heel veel gehuild en d'r vader alleen maar gespuugd. Vanmorgen had ze 39,4 als temp. Vriend belt straks even de HA aangezien die haar ook op de HAP heeft gezien. En ik heb een hele hectische dag voor de boeg jeuh sinterklaas
pi_105085324
f_r, wat vervelend zo. Hopen dat ean zich toch snel wat beter gaat voelen zeg... En jij sterkte vandaag..
pi_105085335
En mijn jochie is vandaag 6 maanden! O+

Hij is nu ook echt met geluidjes bezig, het speeltje met een belletje erin is sinds deze week toch wel erg interessant.. O ja, en de hele dag hoor je prrrrr, prrr, brrrrr
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:08:26 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_105085380
Sterkte meissie!
tiekje, gefeliciteerd :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:20:53 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105085497
Sterkte en beterschap met Rowan!
pi_105085608
arme puck :*

sterkte meissie!!

hier eten we om de 2 uur snachts :O en poepen we net zo veel :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105085924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 05:30 schreef Nirak het volgende:

Poezebeest, wij hebben (maar ik geef bv) een speen van medela die dezelfde zuigtechniek vraagt als de borst, dus die gaat ook niet zo snel...
Dat is dus de Medela Calma die wij ook hebben! Werkt prima, met een avent had ie in 2min alles op, met deze moet ie er echt voor werken.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:30:20 #137
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_105086684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 05:39 schreef Vlindur het volgende:
Beterschap Puck!

En Meissie, wat heeft ie nou precies? :@

Ik zit mijzelf vast weer onwijs in de probleem te helpen, maar ik geef Jelte nooit de fles. Het komt er gewoon niet van. Ik ben toch altijd thuis en ik zou niet weten welke voeding ik zou moeten kolven.
de spier tussen de maag en 12 vingerige darm is verdikt waardoor er weinig voeding langs kan en de rest omhoog komt door projectiel spugen. Een chirurg kan de spier klieven en dan werkt het weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 02-12-2011 10:35:31 ]
pi_105087991
zo vanochtend Evan naar KDV gebracht...wat een lol vanochtend..de afgelopen 2 weken is het echte babyplezier begonnen :) Hij wil alleen nog steeds geen groente eten. Ik heb bruine bonen geprobeerd, maar hij moet er van kokhalzen. Na 4 hapjes is het ook helemaal over. We blijven het proberen.

oh ja...en ik hoor af en toe van die rrrr geluidjes of prrrr...da's ook nieuw. Hij lijkt een heel stuk groter geworden in z'n gedrag ook.

gefeliciteerd laiveneertiekje!
arme Puck, Ean en Rowan!
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:28:35 #139
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105088322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
En mijn jochie is vandaag 6 maanden! O+

Hij is nu ook echt met geluidjes bezig, het speeltje met een belletje erin is sinds deze week toch wel erg interessant.. O ja, en de hele dag hoor je prrrrr, prrr, brrrrr
Dat vraagt om een fotospam van de afgelopen 6 maanden. ;)
* Mijn Lientje is nog lang heul geen 6 maanden hoor * O-)

@Meissie, wat een gedoe met Rowan, sterkte ermee...

@DML en F_R, beterschap voor de zieke hummeltjes. :*

@Leandra, wow wat een mooie spam, wat is het toch een echt jongetje als je hem zo ziet. Lekker ventje. ;)
pi_105089144
Oh wauw, wat een mooie spam, Leandra! Gefeliciteerd nog met je dreumes. :* En die foto buiten op het gras is geweldig!

Ik heb geloof ik de verjaardag van V. gemist, Pvoesss. Ook jij nog van harte gefeliciteerd. :* Ik zag je cadeautips voorbij komen waarvoor dank!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105089331
Ik heb in mijn pauze even naar huis gebeld. Ean heeft weer oorontsteking maar ze mag geen AB omdat ze te zwak is. Blegh ik voel mij nu echt een beetje naar ervan.
pi_105089421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb in mijn pauze even naar huis gebeld. Ean heeft weer oorontsteking maar ze mag geen AB omdat ze te zwak is. Blegh ik voel mij nu echt een beetje naar ervan.
-O- :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105089600
Och wat naar, f_r. Er is niets wat ze voor haar kunnen doen? Heeft je meisje er erg last van?

De kindjes hier zijn ook ziek. Lena was gister net een dood vogeltje, zo zielig. Als je haar op de bank zette zakte ze wat opzij om met haar hoofdje tegen het kussen te rusten. Ze wou alleen maar tegen ons aan liggen. Ze viel zelfs weer eens bij me in slaap:

Ik merk dat ik hier weinig post en weinig gepost heb ook, het afgelopen jaar. Ik heb er niet zo'n behoefte aan als bij Ivan indertijd. I know the drill, en het loopt hier allemaal lekker. Lena is een heerlijk meisje. Ze is rustig, vrolijk, kan heel lang geconcentreerd met één ding spelen en ze ontwikkelt zich voorbeeldig, in haar eigen tempo. De laatste tijd begint ze wat meer temperament te krijgen. Als ze pindakaas krijgt bij het ontbijt zet ze het op een schreeuwen. :')

Sinds ze doorslaapt slaapt ze bovendien echt door. Dat geeft ons weer energie om flink aan de slag te gaan met de voorbereidingen op onze verhuizing in januari. Intussen passen opa en oma regelmatig op. En ik heb flinke voorpret om alles wat er komen gaat, twee kindjes die samen in een zandbak spelen voor ons eerste, eigen huis.

Ik ben zo dol op onze Leen. En wat is het geweldig om te zien dat Ivan minstens zo dol op zijn zusje is. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105089753
Ze mag behalve paracetamol niks hebben. Ze deed vanmorgen niks anders dan huilen. Mijn vriend is ook ziek dus ze zijn nu samen ziek thuis. Vanmiddag ben ik weer thuis. Ik vind het zo naar dat ik haar niet kan troosten.
pi_105090727
F-r wat naar voor je kleine dametje!
Meissie sterkte vandaag!
Wat een geweldige spam van Soneal O+
Tiekje gefeliciteerd met je mijlpaal *O*
Claudia beterschap voor de kids en wat een mooie foto van je zieke meisje.
pi_105091841
Leandra's fotospam O+ Wat leuk zo van elke maand een foto!
Meissie... veel sterkte en beterschap!
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:28:34 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105092228
Wat veel zieke baby's zeg, sterkte!
Hier geen zieke baby, maar wel een poep-en plascrisis. De poep zat tot aan zijn nek. Bij het uitkleden zat de poep ook op zijn achterhoofd (romper ging niet naar omlaag uit). Inmiddels poedeltjenaakt deed hij er nog een plasje achteraan. Ik wist echt even niet meer wat te doen, heb ventje uiteindelijk met aankleedkussen en al naar de badkamer gesleept, het badje gevuld en hem er doorheen gehaald. Wat een bende :D
pi_105092442
Rowan word rond half 4 geopereerd, bloedwaardes zijn goed nu.
Als het goed is mag die morgen ochtend zijn eerste voeding weer.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:44:19 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105092781
Aventura, ik weet niet of jullie een bad hebben, maar als Soneal helemaal onder zit leg ik hem gewoon in het grote bad voor ik hem verder uitkleed, kan hij direct afgespoeld worden ;)

Meissie, wat een pittige toestand, heel veel sterkte en succes vanmiddag.

Dank voor alle complimenten dames :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105093628
Wat een feest Aventura :D
Floris is heel druk aan het oefenen met van buik naar rug rollen, zo leuk om te zien O+
pi_105093875
Heftig, meissie... Hopelijk gaat het snel beter.

Wat een hoop zieke kindjes zeg. Dikke :*

Claudia, ik weet wat je bedoelt. Ik heb ook minder de behoefte om alles te posten van J. Ik ben ook veel zekerder dan bij Thomas. En het gaat gewoon lekker.

Maar lurken is natuurlijk nooit weg :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:20:36 #152
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105093988
Leandra, wat een mooie serie! O+

En ook zo'n mooie foto van Claudia d'r zieke meissie! Beterschap! Voor alle kindjes dan maar! :*

Aventura! :o Wat een bende moet dat geweest zijn!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 13:43:45 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105094823
Aventura :D

Soneal, gisteren vergeten, maar alsnog gefeliciteerd met je 1e jaar *O*

Meissie: sterkte om half vier :*

Claudia: wat een mooie foto van je leentje O+ O+ beterschap!

Hier vanmorgen ook een luierprobleempje. Ik had z'n luier wel goed vastgemaakt, maar één klein stukje van het antilekrandje zat niet goed. En hoe hij het voor elkaar kreeg, joost mag het weten, hij poepte net aan die kant van de luier :') en het rompertje was nog vrij schoon, alleen het randje was een beetje aangedaan, maar z'n pakje zat vol :X

en vandaag vermaanddag, 9 maanden al weer O+

vrijdag 2 december 2011 @ 14:07:41 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105095684
Djmo; ook een poepfeest Hoe krijgen ze het voor elkaar!

Ik heb mijn handen echt vol vandaag :D Sinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.
Ik tref hem dan ong. zo aan in zijn bedje:

pi_105095701
Jeetje wat een zieke kinders allemaal :*
Hoop dat de operatie goed gaat meissie!

Vandaag weer naar consultatiebureau geweest omdat t navelgranuloompje nog niet weg was. Mevrouw faithz ging mee en de artse vondt het leuk ook de andere moeder te ontmoeten :) We hebben echt een heeeeele lieve mevrouw als arts :)

Vanmorgen laatste check up bij de gyn gehad. Nog een keer bloed gaan prikken voor HB en B12, want als dat goed is mag ik m'n conditie weer op gaan bouwen. Dus maar verteld dat ik daar toch al mee bezig was...

En zometeen fysio en daarna boodschapjes doen met zn allen. Maar Danne moet eerst even lekker slapen. Gisterenmiddag heb ik hem na 3,5 uur wakker gemaakt, want anders zat er bijna 5 uur tussen zn voedingen en dat is voor overdag te lang denk ik?
pi_105095783
Aventura :') bekend " probleem" :)
pi_105096064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:
Djmo; ook een poepfeest Hoe krijgen ze het voor elkaar!

Ik heb mijn handen echt vol vandaag :D Sinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.
Ik tref hem dan ong. zo aan in zijn bedje:
herkenbaar :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:25:44 #158
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105096291
Poepfest *O* Eigenlijk moet er een poepfest topic komen, met de beste poeperts + luier :9
Trotse mamma :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 14:28:16 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105096390
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:25 schreef Faithz het volgende:
Poepfest *O* Eigenlijk moet er een poepfest topic komen, met de beste poeperts + luier :9
:r

vrijdag 2 december 2011 @ 14:29:48 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105096445
Poepfest, met de volgende acts:

- De dunne drekkers
- 'Tot aan de kruin'
- Poep op je Hoofd
- De wind van voren
- Herenkoor Remspoor
pi_105096515
:')

[ Bericht 56% gewijzigd door Vlinder op 02-12-2011 15:22:49 ]
pi_105096540
_O-
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:33:02 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105096563
Het bewijsmateriaal zit al in de wasmachine.
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:33:58 #164
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105096607
:')

- 'De snottebellen'

Voor babies die tandjes krijgen :9
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:34:36 #165
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105096638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Aventura het volgende:
Het bewijsmateriaal zit al in de wasmachine.
Er komt vast wel nieuwe O-)
pi_105096956
Overal foto's van maken dames. Hoe ranziger hoe beter :P

Dit was Jelte's eerste doorlekactie. Eergister ^O^
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:45:12 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105096999
Go Jelte!
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:12:11 #168
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098001
Het topic is een feit *O* dan heb je de keuze om te klikken of niet (speciaal voor DJMO) :9
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:17:07 #169
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098151
En ik had natuurlijk kunnen weten dat het heel veel ONZ posters zou trekken :')
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:18:14 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098177
Sporen jullie wel?
Zal je kind leuk vinden over ene paar jaar.
Hé Freek, je staat op internet met stront aan je kont.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:18:59 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098204
En die ouders maar zeggen:
"Nee, je mag niet op internet, veel te gevaarlijk, alleen als wij meekijken"

Right.
Arme kids.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_105098220
Wanneer moet een baby gericht gaan kijken? Jelte is vandaag 4 weken (off. 2 weken) en zijn oogjes schieten nog alle kanten op. Rienk keek ons toen allang aan.. Hij zal toch niet blind ofzo zijn?
pi_105098238
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
Ja, boeiend zeg! :W
pi_105098274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Boeiend niet.
Compleet idioot en doorgeslagen wel.
Wat vind de vader ervan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_105098369
Zo. En wie van jullie heeft hem natuurlijk bewaard? :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:24:29 #176
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098379
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:26:20 #177
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098441
Nja, laten we dit topic niet volkakken over een topic poging van mijn kant die blijkbaar voor sommige mensen zo offensive is dat ze er niet mee kunnen leven.

Vlindur :*

En ik hoop dat we binnenkort SummerBreeze hier mogen verwelkomen :D
pi_105098523
Ik vond het een mooie traktatie van Danne hoor Faithz :)

magoe, iemand die het van het scherp kijken weet? :@
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:30:33 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef Faithz het volgende:

[..]

En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?
Klopt helemaal.

vrijdag 2 december 2011 @ 15:31:12 #180
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098590
Oh overheen gelezen. Op Babybytes staat dat ze in de tweede maand meer gaan zien. Danne is nu 5 weken en ziet iets meer heb ik het idee. Ik gok nu een cm of 50 maar ik weet niet hoe scherp. En hij zit de tv wel op 3m afstand en het vuur in de kachel ook op dezelfde afstand maar dat is heel erg fel.

Zonlicht of fel daglicht haat ie echt. Consultatiebureau arts zei dat dit normaal is.
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:31:38 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098609
quote:

[..]

Boeiend? :D Jij bepaalt hier en nu even voor je kind hoe hij/zij voor z'n hele leven te zien is op internet.

pi_105098627
pff ontspan mens!
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:32:20 #183
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098628
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Dan zou ik nu maar met een stofkammetje door de rapley topics gaan :s)
pi_105098644
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Ik vind jou echt helemaal niet leuk, maar daar heb je waarschijnlijk SCHIJT aan :')
pi_105098658
:D :D
bv luiers fight!
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:34:09 #186
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098686
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
:D :D
bv luiers fight!
Dit is goeie teambuilding :D
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:34:46 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098707
Zo zo, dat OUDpubliek is écht op vooruit gegaan :{

vrijdag 2 december 2011 @ 15:35:37 #188
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098742
Nirak vreet ondertussen een zak Bugels leeg :9
pi_105098805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:35 schreef Faithz het volgende:
Nirak vreet ondertussen een zak Bugels leeg :9
Moet je mijn luier straks zien :') Nag ik die wel posten? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen :D
Al is t maar om te bewijzen dat het OUD publiek erop vooruit is gegaan ;)
pi_105098814
:9~
\
lastiog typen met een zuiplap aan je tiet
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:38:45 #191
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
:9~
\
lastiog typen met een zuiplap aan je tiet
Heb je het mutsje nog besteld?
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:39:00 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105098873
quote:

[..]

Meen je dat nou?
Om de zoveel tijd breekt er een ohmijngodwemoetenanoniemwantinternet-manie uit, kinderen worden hier met de meest vreemde nicknames aangesproken, want oh wee... maar we gaan met droge ogen poepfoto's van ons kind op internet gooien?
Om zo 2 categorieen perverts in de kaart te spelen?

Het kan aan mij liggen, maar ik zie daar dus echt de lol niet van in...
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:39:00 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098874
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef Nirak het volgende:

[..]

Moet je mijn luier straks zien :') Nag ik die wel posten? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen :D
Al is t maar om te bewijzen dat het OUD publiek erop vooruit is gegaan ;)
Je spoort niet, echt.
Maar be my guest post vooral je luier.
De oude tubgirl zijn we op uit gekeken namelijk.

Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:40:25 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098931
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Om de zoveel tijd breekt er een ohmijngodwemoetenanoniemwantinternet-manie uit, maar we gaan met droge ogen peopftoto's van ons kind op internet gooien?
Om zo 2 categorieen perverts in de kaart te spelen?

Het kan aan mij liggen, maar ik zie daar dus echt de lol niet van in...
Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooid 8)7

vrijdag 2 december 2011 @ 15:41:52 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105098983
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooid 8)7
Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijn :X
pi_105099068
Jemig, ik laat een gele vlek zien. Geen blote kont ofzo. :')
En ik hoor niet bij de categorie die alles afkort ook he ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:46:17 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105099132
En nu ben ik heel benieuwd naar die foto, istie echt zo erg? :@
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105099134
Hoe is het inmiddels met de zieke kindertjes? Voelen ze zich al wat beter?

Net voor t laatst bij fysio geweest *O* nog wat goede tips en oefeningen mee gekregen dus ik kan er weer tegen :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:46:25 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105099140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Vlindur het volgende:
Jemig, ik laat een gele vlek zien. Geen blote kont ofzo. :')
En ik hoor niet bij de categorie die alles afkort ook he ;)
Heb je de Op gelezen van het topic dat dicht is? Dat vroeg om hele andere dingen.
Het is toch niet gek dat er vraagtekens bij gesteld worden?
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:47:23 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105099170
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijn :X
Internet beperkt zich niet tot familie en kennissen, daar circuleren de kiekjes namelijk onder, maar komop, internet.
Hebben jullie énig idee hoeveel views FOK! dagelijks trekt?
Enig idee hoe snel dit rondgaat? :D

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')