Ja. tot hij kapot gaat en je man er weinig moeite voor doet om hem te (laten) makenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Keshet het volgende:
Ik hoor juist altijd hele enthousiaste verhalen over die stofzuigrobots! Waar ik altijd benieuwd naar ben is: Gebruik je zo'n ding na een maand of 4 ook nog?
Rookvlees lijkt me helemaal niet licht verteerbaar! Ik zou veel fruit eten, goed op vezels letten, en misschien wat voedingssuplementen kopen. Biergisttabletten ofzo. Lijkt me dat je vooral in ijzer veel misloopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Duurt 5 werkdagen, buuf, dus dinsdag denk ik de uitslag.
Gisteren rond 4 uur pas de eerste 2 capsules loperamide genomen, want ik wilde eerst een paar uur werken en was bang verstopt te raken. Niet echt dusDaarna gisteravond nog tweemaal 1 capsule en vanochtend tweemaal 1 capsule. Ik kijk het nog even aan, maar anders zal ik inderdaad nog maar even bellen. Morgen weer de hele dag met Senna en het is ook zo sneu als ik niet echt leuk mee vooruit kan. En vrijdag wil ik toch wel echt weer gaan werken!
Wat valt er allemaal onder lichtverteerbaar eten, zoals beschuitjes met rookvlees? Ik wilde dadelijk even wit brood halen en nieuwe rookvlees, maar wat zou ik nog meer kunnen doen? Voor het eten van gewoon eten en een stukje chocolade gisteravond werd ik vannacht behoorlijk gestraft, dus ik wil het toch even bij lichtverteerbaar houden
Hele rijpe bananen schijnen juist weer laxerend te werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Banaan! goede, dat is ook een beetje stoppend. Ik ga er NU een pakken!
Dat zeggen ze van chinees ook... Vreet ik 2 dagen achter elkaar chinees, nog verstopt..quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hele rijpe bananen schijnen juist weer laxerend te werken.
eet je ms ook de bakjes erbij op...quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van chinees ook... Vreet ik 2 dagen achter elkaar chinees, nog verstopt..
dat doet me denken aan die uitspraak (die ik nu ws verkeerd zeg)quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef miss_sly het volgende:
van een natuurgenezer het advies had gekregen om aloe vera sap te drinken, driemaal daags ene klein glaasje voor de maaltijd. Dan zou het binnen 14 dagen volledig over zijn.
Al moet ik zeggen dat nog 14 dagen me wel wat lang lijkt
hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die uitspraak (die ik nu ws verkeerd zeg)
griep gaat vanzelf over in 7 dagen en als je paracetamol neemt of naar de dokter gaat ben je er al na een week vanaf
Ik zou me qua spelling weinig van mij aantrekken Orea.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Orea het volgende:
Oh is het Kippesoep? Ik ben echt de weg kwijt na al die 300.000 miljoen aanpassingen van allerlei woorden
Zal ik je het recept inscannen enn mailen?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef snoopy het volgende:
Misschien moet ik maar kippensoep, ben eigenlijk nog steeds niet van mijn verkoudheid af na 3 weken
Zou het niet ergens op internet staan denk je? Ik ga wel even zoekenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik je het recept inscannen enn mailen?
Buuf, je hebt t niet tegen mij, maar ik zeg wel ja, graag !quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mij ook, buuf, als je wil!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind t ook cool!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, het is wel heel genezend anders hoor.:+ Ik vind dat juist zo cool, zelf soep maken met een hele kip en alles,
Moussy, combineer je dan de echte met de neppe?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef moussy het volgende:
Ik brak mn nek vandaag over de tig soorten nep-lego, heeft iemand ervaring met dat sluban (de legerversie)?
Als het november is bedoel jequote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef snoopy het volgende:
Het zal zeker een goed smaak afgeven buufMaar waar haalt een mens een meiraapje vandaan?
ik heb er dus geen ervaring mee, dus er wordt ook niet gecombineerdquote:Op woensdag 30 november 2011 14:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
Moussy, combineer je dan de echte met de neppe?
ik heb er geen ervaring mee, ik probeer t bij 1 soort te houden (vb megablocks zijn net eruit gegaan) ...
Het aroma van die gele pootjes is anders niet te versmaden, zeker als die kip zopas nog door zijn eigen stront liep te stappenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik vind t ook cool!![]()
alleen een hele kip ... zulke pannen heb ik nietén ik heb gewoon een vreemd voorstellingsvermogen...
Wij hebben hier een Stelth vliegtuig dat iedere keer als je er naar wijst al uit elkaar flikkert, dus nee, ik ben niet onder de indrukquote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef moussy het volgende:
Ik brak mn nek vandaag over de tig soorten nep-lego, heeft iemand ervaring met dat sluban (de legerversie)?
ja en de frustatie voor het kind als t niet past enzo... of afbreekt oid...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb er dus geen ervaring mee, dus er wordt ook niet gecombineerd
ooooit kocht ik eens een doosje nep bij zeeman, bricks of zo, dat kon zo de vuilnisbak in.
en bedanktquote:Op woensdag 30 november 2011 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Het aroma van die gele pootjes is anders niet te versmaden, zeker als die kip zopas nog door zijn eigen stront liep te stappen
Ff draden trekken, dan weet je het?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Jaja, waar zit jij in je cyclus?
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Jaja, waar zit jij in je cyclus?
hier had ik beter niet op kunnen reageren...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Ff draden trekken, dan weet je het?
Jij hebt toch al oudere kinderen?? Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]![]()
ik voelde vanmorgen voor de 6e keer deze cyclus mn ei springen![]()
(zie streepjes)
dus Buuf, t antwoord is : cyclus?![]()
Nou....quote:
Een tros?quote:
Die kist?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
of die komkommer waar jullie t laatst over hadden
quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Bestel maar een kratje ja. Raakt kant noch wal.
Handig als je je auto een keer nergens kwijt kan.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Handig als je je auto een keer nergens kwijt kan.
Het paste niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:33 schreef Cooki het volgende:
[..]ik heb daar nare assos bij...
pass...
Hahahhahaquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:33 schreef Cooki het volgende:
ik heb daar nare assos bij...
pass...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beterschap voor de zieken en jij hebt toch al genoeg gedaan!quote:Ik zit thuis met een zieke zoon en een half gammele dochter en eigenlijk moet ik even naar de action maar heb geen puf meerKonijnen hebben ene schoon hok, de katten kunnen weer op een schone bak, de ramen zijn gezeemd, ik heb nergens meer zin in nu
![]()
trakteer jezelf op een middagje fok![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef Cooki het volgende:
Misschien kun je het kwijt in nog een ander topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien kun je het kwijt in nog een ander topic?
Oh je hoort het dus vaker?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:51 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
hobby: andere users proberen te beïnvloeden?![]()
daar kwam ik er laatst nog 1 van tegen hier...
ms je zus?![]()
Tussen de regels door?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:57 schreef Cooki het volgende:
waar kan ik trouwens de ongeschreven regels van OUD lezen?
Ik doe niet aan kliekjes...quote:
en wie zitten er in die groep?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kliekjes...
In dit geval misschien bij de groep die zich stoort aan je postdiaree...
Wel in de mijne toch?? anders zit ik in mijn eentje in mijn kliekje ...quote:
Dat kostte mijn hele auto niet eens...quote:Op woensdag 30 november 2011 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
En ik kreeg net een mailtje van Peace.. met goed nieuws en slecht nieuws. Auto was voor reparatie bij garage en bleek dat er na het vervangen van het kapotte onderdeel ook iets anders kapot was... en het slechte nieuws: kosten ¤ 547,=, goede nieuws: hij rijdt weer als nieuw. Nou voor zo'n bedrag had ik ook niet wat anders verwacht... dag eindejaarsuitkering!!
Ik lees her en der, dat het groepje steeds meer aanhangers krijgt.quote:
echt?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik lees her en der, dat het groepje steeds meer aanhangers krijgt.
Ow dat is ook niet leuk. Grote beurt is ook belachelijk duur vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:01 schreef Saffier het volgende:
Ah da's ietsje meer dan bij ons de apk plus grote beurt was Diaan en dan is er niets vervangen
Ow werkelijk? Dat is ruk zeg!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat kostte mijn hele auto niet eens...
Maar dan heb ik het ff niet over de auto die we nog geen jaar hebben en niet meer te repareren is...
Auto vorig jaar gekocht, dik 6000 eu.. Prachtige renault scenic (grand, met schuif dak alles erop en eraan) Vanaf april raar start probleem, 3x startknop duwen en dan startte hij pas door. Wij computer laten resetten, brandstoffilter laten vervangen, gloeispiralen en de verstuivers laten reinigen... Al met al.... Dikke kosten... Resultaat, helemaal niet meer starten... Nu stond hij bij een revisie bedrijf, die hebben de inspuitcomputer vervangen, die was aangedaan door een kortsluiting bij het gloeispiraalsysteem... Maar ook na het plaatsen van de nieuwe computer (800 eu) bleek dat ook de andere computers in de motor zijn overleden... Of te wel, de reparatie gaat meer kosten dan de auto waard is... Total loss.... Factuur die er nog ligt: 2000 eu.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is ook niet leuk. Grote beurt is ook belachelijk duur vind ik.
[..]
Ow werkelijk? Dat is ruk zeg!
Genoeg, maar ik vind het een beetje lomp om dat zo te posten.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:06 schreef Cooki het volgende:
[..]
echt?
heb je ms een paar voorbeelden?
das waarquote:Op woensdag 30 november 2011 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik vind het een beetje lomp om dat zo te posten.
Pff dat is echt kut zeg. Ik vind al dat computerwerk in de auto ook maar niets... het is nooit 1 dingetje.. maar altijd wel veer verbonden aan iets anders dat je pas merkt als dat ene onderdeel is vervangen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Auto vorig jaar gekocht, dik 6000 eu.. Prachtige renault scenic (grand, met schuif dak alles erop en eraan) Vanaf april raar start probleem, 3x startknop duwen en dan startte hij pas door. Wij computer laten resetten, brandstoffilter laten vervangen, gloeispiralen en de verstuivers laten reinigen... Al met al.... Dikke kosten... Resultaat, helemaal niet meer starten... Nu stond hij bij een revisie bedrijf, die hebben de inspuitcomputer vervangen, die was aangedaan door een kortsluiting bij het gloeispiraalsysteem... Maar ook na het plaatsen van de nieuwe computer (800 eu) bleek dat ook de andere computers in de motor zijn overleden... Of te wel, de reparatie gaat meer kosten dan de auto waard is... Total loss.... Factuur die er nog ligt: 2000 eu.
Tico, ik ben zo benieuwdquote:
SPOILER: posts over users die zich storen aan mijn postdiarreeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 30-11-2011 19:16:06 (inhoud spoiler verwijderd, t is wel klaar) ]
Nee, garage/dealer....quote:Op woensdag 30 november 2011 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff dat is echt kut zeg. Ik vind al dat computerwerk in de auto ook maar niets... het is nooit 1 dingetje.. maar altijd wel veer verbonden aan iets anders dat je pas merkt als dat ene onderdeel is vervangen.
Verrot zeg!!
Die auto staat nu dus nutteloos bij huis?
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef Cooki het volgende:
[..]
Tico, ik ben zo benieuwd
Je presenteert je nogal direct, ik vind t interessant om te merken of je doorkomt met je verwijzingenOh je wilt dat ik je ga pmmen?? Nou dat kun je wel vergeten.SPOILER: posts over users die zich storen aan mijn postdiarreeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien was ik ff aan het werk, en heb ik wel wat beters te doen.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
ok das een duidelijke en voorspelbare reactiequote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh je wilt dat ik je ga pmmen?? Nou dat kun je wel vergeten.
Bovendien was ik ff aan het werk, en heb ik wel wat beters te doen.
Prima... Zo ben ik... lekker voorspelbaar...quote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Cooki het volgende:
[..]
ok das een duidelijke en voorspelbare reactie
dat zeg jijquote:Op woensdag 30 november 2011 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima... Zo ben ik... lekker voorspelbaar...
Want dat is minder lomp?quote:
waar zie je me iets ontkennen?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Want dat is minder lomp?
Ik heb helemaal geen zin om dit zo aan te zwengelen, want leven en laten leven enzo, maar je kan niet ontkennen dat je véél post en graag smileys gebruikt.
Schroot??quote:
Nergens. En moet je helemaal zelf weten. En zeg ik, heb hier helemaal geen zin in. Gezellig dat je er bij bent, serieus. Voor mij mag t soms wel wat minder. Maar hey, wie ben ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:47 schreef Cooki het volgende:
[..]
waar zie je me iets ontkennen?
oh edit: en veel edits uitvoer op mn posts
En kan je nog iets verhalen op de vorige eigenaar ofzo?quote:
Nou ja, daar is M. mee bezig... Ik heb zoiets van verlies pakken en doorgaan... Kijken wat het ding aan onderdelen nog opbrengt en dan maar een kleinere auto terugkopen...quote:Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En kan je nog iets verhalen op de vorige eigenaar ofzo?
ok, dank voor je openbare feedback, ik vind dat je gelijk hebt hoor (dat t wel wat minder mag)quote:Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nergens. En moet je helemaal zelf weten. En zeg ik, heb hier helemaal geen zin in. Gezellig dat je er bij bent, serieus. Voor mij mag t soms wel wat minder. Maar hey, wie ben ik.
Er bleek veel meer mis te zijn ja... De auto is ons verkocht als dealeronderhouden... Maar er mist ergens 40k aan kilometers. Blijken onderdelen onder te zitten die niet origineel waren, dat heeft uiteindelijk de kortsluiting veroorzaakt.. Maar ook de hele motor is al eens vervangen, door renault zelf, en dat bleek een verkeerd type te zijn...quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Damn wat balen zeg. Zouden ze het hebben kunnen weten? De vorige eigenaren bedoel ik?
Ja, maar ik post hier al sinds 1611quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef Cooki het volgende:
[..]
ok, dank voor je openbare feedback, ik vind dat je gelijk hebt hoor (dat t wel wat minder mag)
enzo..
maar hey.. ik heb gemiddeld 3 posts per dag... en hullie 15!
dan beginnen ze daar ook te muitenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, maar ik post hier al sinds 1611toen de sc nog met drie per avond gingen. En BB nog op tv.
En als je forumbreed post valt het minder op *gratis tip*
Goh, als je ook een profiel hebt van 2009, en pas sinds een maand actief meepost, dan is dat ook niet zo raar he??quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef Cooki het volgende:
[..]
ok, dank voor je openbare feedback, ik vind dat je gelijk hebt hoor (dat t wel wat minder mag)
(maar ivm tijdelijk geen leven hebbende, is fok mn target)
maar hey.. ik heb gemiddeld 3 posts per dag... en hullie 15!
Nou... M. is er mee bezig, ik bemoei me er verder niet mee... Ik hoef alleen te lappen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben jullie er nog wel geld voor gekregen? Of ben je nu alles kwijt?
joh goh tico... je hebt gelijk!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goh, als je ook een profiel hebt van 2009, en pas sinds een maand actief meepost, dan is dat ook niet zo raar he??
Echt een mooie vergelijking...
Damn!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er bleek veel meer mis te zijn ja... De auto is ons verkocht als dealeronderhouden... Maar er mist ergens 40k aan kilometers. Blijken onderdelen onder te zitten die niet origineel waren, dat heeft uiteindelijk de kortsluiting veroorzaakt.. Maar ook de hele motor is al eens vervangen, door renault zelf, en dat bleek een verkeerd type te zijn...
Echt miskoop van de eeuw.
Dat dus wat zij zegt.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nergens. En moet je helemaal zelf weten. En zeg ik, heb hier helemaal geen zin in. Gezellig dat je er bij bent, serieus. Voor mij mag t soms wel wat minder. Maar hey, wie ben ik.
met welke post van Buurvrouw? of gewoon met alle?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb gewoon gemiddeld 22 posts per dag... maar dat komt vooral door de Serious Requests en top2000 topics..![]()
Maar cooki, ik ben het eens met Buurvrouw. Mooier of beter kan ik het niet verwoorden.
Ik zal eens kijken. Alhoewel ik denk dat een meiraapje bij Marqt 10 euro kost ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Of bij Marqt, de supermarkt. Ook biologisch enzo.
* *ironie alert!quote:
Ik had het net teruggelezen... jeetje, wat een schoften zeg!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou... M. is er mee bezig, ik bemoei me er verder niet mee... Ik hoef alleen te lappen.
Nou ja, ik heb een auto.. Maar het zou handig zijn als M. er ook 1 heeft, ik rij me de tyfus...quote:Op woensdag 30 november 2011 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Damn!wat een oplichters. Hopelijk vind je nog een andere auto.
Uiteraardquote:Op woensdag 30 november 2011 16:01 schreef Cooki het volgende:
[..]
met welke post van Buurvrouw? of gewoon met alle?
Wel met veel posts, maar niet met alle. Maar in dit geval ging het me om deze:quote:Op woensdag 30 november 2011 16:01 schreef Cooki het volgende:
[..]
met welke post van Buurvrouw? of gewoon met alle?
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je wel Joodse Penicilline hèquote:Op woensdag 30 november 2011 16:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Alhoewel ik denk dat een meiraapje bij Marqt 10 euro kost ofzo
Misschien eens vragen op de Dappermarkt van de week.
Waarom dan dat toontje ineens? Dat snap ik dan weer niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
* *ironie alert!
oh nog een!
lijstje loopt vol
straks ff bij tico checken of ik ze allemaal goed geraden heb
* *//ironie alert!
Saffier, ik snap m, echt serieus bedankt! ik ga er op letten![]()
quote:
Ja zeg!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel met veel posts, maar niet met alle. Maar in dit geval ging het me om deze:
[..]
Kijk nog een... Schrijf je m op?quote:
Sorry.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja zeg!wat is dit voor therapiesessie?
dat toontje komt voort uit mn post-wisseling met Ticootje, samengevat in post nr 93quote:Op woensdag 30 november 2011 16:04 schreef Saffier het volgende:
[..]
Waarom dan dat toontje ineens? Dat snap ik dan weer niet.
oeh joh, heb je ze allemaal opgetrommeld?quote:
Dat dan weer welquote:Op woensdag 30 november 2011 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je wel Joodse Penicilline hè
Ja. Zo scoor ik zometeen weer hoog bij mn kliekje...quote:Op woensdag 30 november 2011 16:08 schreef Cooki het volgende:
[..]
oeh joh, heb je ze allemaal opgetrommeld?![]()
ik maak n lijstje, jij ook? kunnen westraks vergelijken
ik ben surprises aan het maken. of nou ja, begeleiden. joy. mijn sterkste punt ook gelijk. dingen met geduld.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik moet eigenlijk nog een presentatie voor morgen voorbereiden, maar heb geen zin meer... en ben een beetje misselijk van de heerlijke chocoladeletter die we vandaag hebben gekregen.
ik ben er klaar mee en ben klaar trouwens...quote:Op woensdag 30 november 2011 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Zo scoor ik zometeen weer hoog bij mn kliekje...
Maar wel in een antwoord op een reactie van mij, kwam mij erg raar over.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat toontje komt voort uit mn post-wisseling met Ticootje, samengevat in post nr 93
Fijn! Uurtje geen spam...quote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik ben er klaar mee en ben klaar trouwens...
dus ik ga ff handen wassen en dan mn kind halen
oeh edit (jouw edit , vet)quote:Op woensdag 30 november 2011 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Ja. Zo scoor ik zometeen weer hoog bij mn kliekje...
Zal ik ook meteen ff een facebook oproep doen??
Je was toch klaar?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
oeh edit
ja, joh doe vooral wat jij wil
ja Saffier, als ik t zo nalees, komt t idd raar over... sorry...quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Saffier het volgende:
[..]
Maar wel in een antwoord op een reactie van mij, kwam mij erg raar over.
ja maar toen ik op invoeren klikte, zag ik dat jij je post ge-edit had...quote:
Oh, het gaat dus nu pas in?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:14 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja maar toen ik op invoeren klikte, zag ik dat jij je post ge-edit had...
dus daarom nog 1 post erbij ivm niet editten in mijn post
Succes!! Ik mag nog met Twan. Al denk ik dat het erop neerkomt, dat ik het maak..quote:Op woensdag 30 november 2011 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben surprises aan het maken. of nou ja, begeleiden. joy. mijn sterkste punt ook gelijk. dingen met geduld.
echt?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, het gaat dus nu pas in?
Wat een rust...
als je er uit bent hoe het anders moet, hoor ik het graag. Mijn oudste doet het nu helemaal zelf, maar nummer twee heeft nog niks. en dat van nummer drie heb ik gemaakt. Ik merk dat ik vooral de bedenkdingen moet doen. En ik pas er ff voor.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succes!! Ik mag nog met Twan. Al denk ik dat het erop neerkomt, dat ik het maak..ik doe toch iets fout.
Je postgemiddelde, wat doe je???quote:
ja.. jeetje zegquote:Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je postgemiddelde, wat doe je???
Zink <3quote:Op woensdag 30 november 2011 16:20 schreef Saffier het volgende:
Ik heb Ylana maar in dr blote billen neergezet, d'r hele huid is kapotIk vind dat zó zielig
Wat goed van je dat je er even voor past. Jij moet het natuurlijk ook voor 3 doen, ik maar voor 1. Als ik het niet doe, doet niemand het.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je er uit bent hoe het anders moet, hoor ik het graag. Mijn oudste doet het nu helemaal zelf, maar nummer twee heeft nog niks. en dat van nummer drie heb ik gemaakt. Ik merk dat ik vooral de bedenkdingen moet doen. En ik pas er ff voor.
Sneu is dat he. Hier is dat ook al een paar dagen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:20 schreef Saffier het volgende:
Ik heb Ylana maar in dr blote billen neergezet, d'r hele huid is kapotIk vind dat zó zielig
Dat is idd erg sneu. Arm meisje. En ook voor Floris!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:20 schreef Saffier het volgende:
ja, eerst met hulp natuurlijk, maar ik probeer ze het wel zelf te laten doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je er even voor past. Jij moet het natuurlijk ook voor 3 doen, ik maar voor 1. Als ik het niet doe, doet niemand het.
En de gedichtjes? Maken ze die zelf?
Arch, ff snel op en neer naar de drogist??quote:Op woensdag 30 november 2011 16:25 schreef Saffier het volgende:
Ik heb geen zinkzalf in huis Ticoo, en ook geen katoentjes. Maar even zo proberen. Son ze is al maanden bezig met d'r kiezen, de laatste speelt ons echt parten. Ik loop makkelijk 's nachts 3 uur op met haar. Inmiddels ben ik moe. Ik zag dat er 2 punten nu helemaal door zijn, ongeveer 1/3 van die laatste kies, dan volgt de rest hopelijk snel nu.
Doet me denken aan een gedicht dat mijn broertje vroegah voor zijn meester had geschreven met Sint. Daar stond in 'de meester is gek, dus hou je bek'quote:Op woensdag 30 november 2011 16:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, eerst met hulp natuurlijk, maar ik probeer ze het wel zelf te laten doen.
En dat begint bij een niveau jij bent lief en geen enge dief. maar dat is leuk toch?
Ja, dat is ook leuk. Ik ga morgenavond er maar eens met Twan voorzitten. Maar dat kind heeft het soms nog drukker dan ik. Voetbal, met oma naar de stad, feestje.. en daarnaast moet ie ook nog huiswerk maken waar hij bijna niet aan toekomt.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, eerst met hulp natuurlijk, maar ik probeer ze het wel zelf te laten doen.
En dat begint bij een niveau jij bent lief en geen enge dief. maar dat is leuk toch?
Ah.. Sudo combi met bepanthen... Doet ook de truuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef Saffier het volgende:
Tobias is ook ziek, ik blijf wel thuis, ik heb sudo, bepanthen, paracetamol, chamodent, dentinox, bijtringen en ijs. UItzingen gewoon vrees ik.
Waarom doe je dat eigenlijk, al die spoilers op niks af?quote:
moussy wat bedoel je: die spoilers op niks af? is n uitdrukking, maar ik begrijp m niet letterlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk, al die spoilers op niks af?
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef Ssserpente het volgende:
Wat ontzettend flauw, kinderachtig en onaardig richting Cooki.
waarom al die dingen in de spoiler?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
moussy wat bedoel je: die spoilers op niks af? is n uitdrukking, maar ik begrijp m niet letterlijk
Zo hehe, even computertijd.quote:
oh, dat was om t ff samen te vatten en in spoiler neemt t minder ruimte in, dacht ikquote:Op woensdag 30 november 2011 17:47 schreef moussy het volgende:
[..]
waarom al die dingen in de spoiler?
dat hoor ik later graag van je!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nu even bijlezen. Wat heb ik gemist?
maar dat hoefde toch helemaal geen samenvatting? één keer het gekat lezen was wel genoeg hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 17:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
oh, dat was om t ff samen te vatten en in spoiler neemt t minder ruimte in, dacht ik
meer dan genoeg...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:50 schreef moussy het volgende:
[..]
maar dat hoefde toch helemaal geen samenvatting? één keer het gekat lezen was wel genoeg hoor
Wees gerust. Ik neem m'n woorden niet terug.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:52 schreef Cooki het volgende:
[..]
meer dan genoeg...![]()
ok dan wegens backup voor mezelf oid
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:23 schreef Ticootje het volgende:
Jij hebt toch al oudere kinderen?? Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik heb het nergens over je leeftijd?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef Cooki het volgende:
[..]oeh, terugkijkend op t hele gekat is bovenstaande post nog pikant, bedacht ik me net in de auto.
* ik heb me in 2009 nog uit t veld laten slaan door mn leeftijd... maar toen was ik jong![]()
jij hebt t niet over mn leeftijd, maar vraagt hoe oud ik ben, das voor mij van gelijke betekenis...quote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb het nergens over je leeftijd?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Het is meer omdat je in werkelijk elk topic zit, dat ik oprecht benieuwd was hoe en wat.
dat vraagt toch niemand, of jij t interessant vindtquote:Al ben je 55 en ga je nog een keer zwanger worden, het zal me werkelijk me reet roesten.
ik ga de posts die ik als gekat ervaar niet quotenquote:
dat is t wmb ookquote:dan is het zo klaar volgens mij.
Neurofibromatose type 1quote:Op woensdag 30 november 2011 18:35 schreef Saffier het volgende:
Lekker dubbel verhaal dan Amaranta. En navragen kan je toch altijd doen? (ik weet even niet zo snel wat je bedoeld met nf 1)
Is dat niet heel vaak met zogenaamd "onafhankelijke" adviseurs?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:35 schreef Saffier het volgende:
Lekker dubbel verhaal dan Amaranta. En navragen kan je toch altijd doen? (ik weet even niet zo snel wat je bedoeld met nf 1)
Ja, maar zij verdient nu goed als adviseur begrijp ik?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neurofibromatose type 1
Maar goed, het is best een eye-opener hoeveel je er op achteruit kán gaan.
En dan staat zij daar met dr aangepaste kruk en dr teen met sensording. En dan denk je...tja...het is ook zo gebeurd.
Ze was niet zo heel uitgebreid over haar eigen ding, maar ze is half verlamd, en die sensor in dr teen geeft seintjes naar haar hersenen ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is dat niet heel vaak met zogenaamd "onafhankelijke" adviseurs?
[..]
Ja, maar zij verdient nu goed als adviseur begrijp ik?
En wat is een teen met sensordingDe teen snap ik, het sensording niet.
Op zich ook hoopgevend, dat je dan toch weer aan het werk komt. Al is dat waarschijnlijk maar een klein percentage.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze was niet zo heel uitgebreid over haar eigen ding, maar ze is half verlamd, en die sensor in dr teen geeft seintjes naar haar hersenen ofzo.
Maar ja, ze is inmiddels (ze zei niet voor hoeveel %) hergekeurd en is werkzaam als adviseur ja.
Mijn schoonbroer is 100% afgekeurd. En het schijnt dat hij echt nooit meer kan werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op zich ook hoopgevend, dat je dan toch weer aan het werk komt. Al is dat waarschijnlijk maar een klein percentage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn schoonbroer is 100% afgekeurd. En het schijnt dat hij echt nooit meer kan werken.Als hij een hoog IQ heeft, dan wordt hij toch vrij snel gek als hij achter een bureautje loempia's gaat zitten vouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Hij heeft niet echt een heel hoog IQ. Netjes gezegd.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Als hij een hoog IQ heeft, dan wordt hij toch vrij snel gek als hij achter een bureautje loempia's gaat zitten vouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, gewoon lekker rammen, en voor de hele buurt mee genieten. Ik hou echt heel erg van Drum.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Estrys het volgende:
drumles. cool!maareh geluidsdichte kamer?
Amaranta, dat kan je inderdaad wel weer even met je neus op de feiten drukken.
Hier bijna weekend. Morgen nog even naar een congres en dan vrijdag lekker vrij voor de laatste sintvoorbereidingen.
Ik had vanmorgen iets grappigs, ik stuurde een sms naar mijn man dat hij de groene kliko aan de straat moest zetten. Vanmorgen stuurde ik 'groene klojo aan de straat zetten' (damn autocorrect)
Vrijdag weer.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef Troel het volgende:
Fijn dat het meeviel BEEn nu morgen weer slikken? Of gaat het wennen wat rustiger?
31-12-2007quote:Op woensdag 30 november 2011 19:42 schreef Saffier het volgende:
En vanaf wanneer voor het echie? sorry, weet echt zijn verjaardag niet uit mijn hoofd
Misschien had ik het inderdaad beter in het sub kunnen doenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:04 schreef moussy het volgende:
[..]
hij gaat met terugwerkende kracht voor het echie?
al is het blokfluitquote:Op woensdag 30 november 2011 20:14 schreef Saffier het volgende:
Tf welk instrument heb je op het oog voor een van je spruiten?
Wees blij dat er nog een muziekschool isquote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Yo K_i_m
oudste wil graag op Keyboard dat moet ik nog steeds regelen. En die kleine krijgt na de kerst kennismaking met gitaar, keyboard en drums. ze krijgen dan een aantal weken les, op school, vanuit de muziekschool. als ze dan et orientatiejaar hebben gedaan volgen ze in groep 6 nog een half jaar les in één instrument. Daarna mag je voor een klein bedrag nog schakelklaslessen doen op de muziekschool. En dan ben je al zo ingeburgerd op de muziekschool.
Ik vind muziekles wel schrijnend duur trouwens
wow, wat gaaf zegquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef snoopy het volgende:
Bij morris op school hebben ze dit project: http://amsterdamelectric.com/amsterdam-electric-educatieproject/
Oh da's jammer zeg! Ik had geloof ik wel meer dan gemiddelde druk uitgeoefendquote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:
Omg amaranta, te treurig!
Gaaf hè lily. Stiekem verdenk ik M ervan niet mee te willen doen om teleurstelling bij uitloting te voorkomen
Surprise is hier maandag pas.. dus we kunnen nog tm zondagavond mcGyver spelen met plakband, verf etc..quote:Op donderdag 1 december 2011 08:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Druk man die Sinterklaasperiode. Net terug van het droog en heel overbrengen van de surprise van oudste (inclusief kind) morgen nog met de andere twee naar het Sinterklaassprookje dan hoop ik nog wat boodschappen te kunnen doen eigenlijk
conditie/motivatie?, wat heb je Snoopy?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:35 schreef snoopy het volgende:
Ik heb net alles ingepakt en nu nog wat gedichten maken. Normaal kan ik dat best snel en goed al zeg ik het zelf maar ik heb nu de conditie van een slak. Motivatie ligt in verweggistan.
Omdat ik toch nog de stad in moet morgen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Cooki het volgende:
Snoopy, meh.. dat zeurt dan zo lang door he.. beter 3 dg echt ziek ofzo, mja, herkenbaar...
Estrys, geen tip, wel een dankjewel: ik ga m bestellen, leuk kerstkadootje![]()
btw waarom wil je niet bij bol kopen? nieuwsgierig...
Nee niet perse, het is voor mezelf voor Sint. Heb je hem op DVD?quote:
quote:
voor mij om 17.00 uur..quote:
Over een uurtje eerst snacken en dan nog een vergaderingquote:
Morgen de stad in voor sinterklaas en nog kadootje kopen want zaterdag eerst nog naar een verjaardag...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Orea het volgende:
Sssstik moet morgen gewoon nog werken...
Check!! Ik blijf bezig voor mn gevoel...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De ramen van de balkondeuren in de woonkamer zemen heeft ook geen zin meer als je een kind hebt
Je tvscherm poetsen is trouwens ook een kansloze zaak![]()
Yeps x2quote:Op donderdag 1 december 2011 12:29 schreef Leandra het volgende:
Is het toch nog goedgekomen Diaan!!
Wat staat hij mooi bij je tegeltjes
We hebben wel eerder een glazen theepot gehad, is ook goed gekomen...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik om half 6.
En dan weekend
Leuk je theepot Diaan. Ik zou alleen bang zijn m te laten vallen
Zal ook welquote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps x2![]()
[..]
We hebben wel eerder een glazen theepot gehad, is ook goed gekomen...
Leandra wat balen dat je droom zo nu uiteenspat.
Nah, als ze de financiering niet rond kunnen krijgen dan zouden ze sowieso niet aan dat huis moeten beginnen, je moet nogal een flinke pot extra ruimte hebben om het huis een beetje naar deze eeuw te brengenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef miss_sly het volgende:
Wat is ie leuk en echt retro, Diaan! Zoiets hadden we vroeger thuis ook
Leandra, als je toch zo lekker aan het dromen was, spin je er nu toch gewoon nog even in dat de huidige potentiele kopers hun financiering niet rondkrijgen, waardoor het straksjes weer op de markt komt als jullie het willen kopen!
interessant object ja, met idd hoop werk nog, mja..quote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik droom nog wel even door... aan de andere kant ben ik niet het type dat een ander pech toewenst, ik hoop alleen dat ze er wat moois van maken
Lief huisje inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik droom nog wel even door... aan de andere kant ben ik niet het type dat een ander pech toewenst, ik hoop alleen dat ze er wat moois van maken
Doe ze de groeten en geef aan dat je niks van het onderstaande hebt ontvangen:quote:Op donderdag 1 december 2011 13:09 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh echt zo raar he!! Van de week werd ik gebeld door Weekend company (ofzo) dat er op mijn naam een hotel was geboekt in Zandvoort voor aankomend weekend. Dat moest nog betaald worden. Ik weet er helemaal van niks. Dus zij hebben het geannuleerd. Krijg ik net een brief van dat hotel dat we 100 euro annuleringskosten moeten betalen![]()
Dus zo maar even achteraan bellen want ik weet nergens van en om nu zomaar even 100 euro te betalen![]()
Dus eigenlijk kan je zomaar op iedereen zijn naam een hotel boeken en diegene mooi in de shit helpen!!
Dus, brief sturen, aangeven dat jij niks hebt gereserveerd en dat als zij beweren van wel, dat ze bewijs mogen overleggen. In elk geval niks betalen!quote:Wat ontvang ik allemaal van Weekend Company?
Wanneer u boekt, ontvangt u de volgende documenten:
* Een automatische bevestiging. Deze ontvangt u direct na uw internetreservering op het e-mailadres van de hoofdboeker.
* Een reisovereenkomst/factuur. Indien de accommodatie beschikbaar is, sturen wij u binnen 24 uur de reisovereenkomst/factuur per e-mail.
* Een voucher. Na ontvangst van uw betaling sturen wij de voucher per e-mail. Wanneer u niet over een e-mailadres beschikt of wanneer er zaken zoals een concertticket of entreebewijs meegestuurd dienen te worden, wordt de voucher per post aan u verstuurd. Tevens bestaat de mogelijkheid de voucher voor u in de accommodatie klaar te laten leggen.
Sjeen, uiteraard is dat leukquote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Sjeen het volgende:
Vinden jullie het ook zo leuk om stiekem wat kadootjes voor jezelf en partner in de zak tussen de kinderkadootjes te smokkelen?
ja.. het pand is vooral groot en moet wmb nog wel wat aan gedaan worden, plat dak vind ik ook nix, maar oke.. als dat alles is...quote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef Leandra het volgende:
Cooki wat een pand.... ik ben geen fan van huizen met een plat dak, maar om het uitzicht en de ruimte alleen al zou ik daar in het geval van dat huis wel overheen kunnen stappen
Ja, nee... dat gaat hier niet gebeuren vrees ikquote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef Cooki het volgende:
[..]
Sjeen, uiteraard is dat leukik heb er een paar voor mezelf en wat meer voor vriend.. ik neem aan dat hij dezelfde lieve gedachte heeft, dan komen we op hetzelfde aantal kadootjes
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef Sjeen het volgende:
Ja, nee... dat gaat hier niet gebeuren vrees ik
Nee geen rechtsbijstandsverzekering.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Doe ze de groeten en geef aan dat je niks van het onderstaande hebt ontvangen:
[..]
Dus, brief sturen, aangeven dat jij niks hebt gereserveerd en dat als zij beweren van wel, dat ze bewijs mogen overleggen. In elk geval niks betalen!
Heb je toevallig een rechtsbijstandverzekering?
Dan verwijs je het hotel in die brief naar weekendcompanyquote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee geen rechtsbijstandsverzekering.
Maar we hadden idd niks ontvangen verder. Ze belde van de week dat was het enige. Ze vroeg ook wel of het niet een verrassing van iemand kon zijn maar we waren net 2 weekenden achter elkaar weg geweest dus lijkt me niet. En dan nog dan doe je dat maar op je eigen naam.
Ze deden er bij Weekend Company ook verder niet moeilijk over. Maar het hotel blijkbaar wel.
Heb het hotel gebeld en zij zeggen dat ik bij weekend company moet zijn. De brief is van hotel zelf he! Dus weekend company gebeld en die bellen me zo terug. Die moeten even overleggen aangezien het niet bij hun weg komt. Lekker gedoe weer!!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan verwijs je het hotel in die brief naar weekendcompany
Volgens mij moet het hotel bij weekend company zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Heb het hotel gebeld en zij zeggen dat ik bij weekend company moet zijn. De brief is van hotel zelf he! Dus weekend company gebeld en die bellen me zo terug. Die moeten even overleggen aangezien het niet bij hun weg komt. Lekker gedoe weer!!
Met dit soort huizen heb ik helemaal niets. Ik hou van oude authentieke huizen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef Cooki het volgende:
[..]
interessant object ja, met idd hoop werk nog, mja..
heey en tof dat je een ander geen pech toewenst, maar ms kunnen we ze wel spijt toewensen?en dat ze daarom van de koop afzien
![]()
mn droomhuis ivm uitzicht en mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |