Ja. tot hij kapot gaat en je man er weinig moeite voor doet om hem te (laten) makenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Keshet het volgende:
Ik hoor juist altijd hele enthousiaste verhalen over die stofzuigrobots! Waar ik altijd benieuwd naar ben is: Gebruik je zo'n ding na een maand of 4 ook nog?
Rookvlees lijkt me helemaal niet licht verteerbaar! Ik zou veel fruit eten, goed op vezels letten, en misschien wat voedingssuplementen kopen. Biergisttabletten ofzo. Lijkt me dat je vooral in ijzer veel misloopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Duurt 5 werkdagen, buuf, dus dinsdag denk ik de uitslag.
Gisteren rond 4 uur pas de eerste 2 capsules loperamide genomen, want ik wilde eerst een paar uur werken en was bang verstopt te raken. Niet echt dusDaarna gisteravond nog tweemaal 1 capsule en vanochtend tweemaal 1 capsule. Ik kijk het nog even aan, maar anders zal ik inderdaad nog maar even bellen. Morgen weer de hele dag met Senna en het is ook zo sneu als ik niet echt leuk mee vooruit kan. En vrijdag wil ik toch wel echt weer gaan werken!
Wat valt er allemaal onder lichtverteerbaar eten, zoals beschuitjes met rookvlees? Ik wilde dadelijk even wit brood halen en nieuwe rookvlees, maar wat zou ik nog meer kunnen doen? Voor het eten van gewoon eten en een stukje chocolade gisteravond werd ik vannacht behoorlijk gestraft, dus ik wil het toch even bij lichtverteerbaar houden
Hele rijpe bananen schijnen juist weer laxerend te werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Banaan! goede, dat is ook een beetje stoppend. Ik ga er NU een pakken!
Dat zeggen ze van chinees ook... Vreet ik 2 dagen achter elkaar chinees, nog verstopt..quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hele rijpe bananen schijnen juist weer laxerend te werken.
eet je ms ook de bakjes erbij op...quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van chinees ook... Vreet ik 2 dagen achter elkaar chinees, nog verstopt..
dat doet me denken aan die uitspraak (die ik nu ws verkeerd zeg)quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef miss_sly het volgende:
van een natuurgenezer het advies had gekregen om aloe vera sap te drinken, driemaal daags ene klein glaasje voor de maaltijd. Dan zou het binnen 14 dagen volledig over zijn.
Al moet ik zeggen dat nog 14 dagen me wel wat lang lijkt
hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die uitspraak (die ik nu ws verkeerd zeg)
griep gaat vanzelf over in 7 dagen en als je paracetamol neemt of naar de dokter gaat ben je er al na een week vanaf
Ik zou me qua spelling weinig van mij aantrekken Orea.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Orea het volgende:
Oh is het Kippesoep? Ik ben echt de weg kwijt na al die 300.000 miljoen aanpassingen van allerlei woorden
Zal ik je het recept inscannen enn mailen?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef snoopy het volgende:
Misschien moet ik maar kippensoep, ben eigenlijk nog steeds niet van mijn verkoudheid af na 3 weken
Zou het niet ergens op internet staan denk je? Ik ga wel even zoekenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik je het recept inscannen enn mailen?
Buuf, je hebt t niet tegen mij, maar ik zeg wel ja, graag !quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mij ook, buuf, als je wil!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind t ook cool!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, het is wel heel genezend anders hoor.:+ Ik vind dat juist zo cool, zelf soep maken met een hele kip en alles,
Moussy, combineer je dan de echte met de neppe?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef moussy het volgende:
Ik brak mn nek vandaag over de tig soorten nep-lego, heeft iemand ervaring met dat sluban (de legerversie)?
Als het november is bedoel jequote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef snoopy het volgende:
Het zal zeker een goed smaak afgeven buufMaar waar haalt een mens een meiraapje vandaan?
ik heb er dus geen ervaring mee, dus er wordt ook niet gecombineerdquote:Op woensdag 30 november 2011 14:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
Moussy, combineer je dan de echte met de neppe?
ik heb er geen ervaring mee, ik probeer t bij 1 soort te houden (vb megablocks zijn net eruit gegaan) ...
Het aroma van die gele pootjes is anders niet te versmaden, zeker als die kip zopas nog door zijn eigen stront liep te stappenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik vind t ook cool!![]()
alleen een hele kip ... zulke pannen heb ik nietén ik heb gewoon een vreemd voorstellingsvermogen...
Wij hebben hier een Stelth vliegtuig dat iedere keer als je er naar wijst al uit elkaar flikkert, dus nee, ik ben niet onder de indrukquote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef moussy het volgende:
Ik brak mn nek vandaag over de tig soorten nep-lego, heeft iemand ervaring met dat sluban (de legerversie)?
ja en de frustatie voor het kind als t niet past enzo... of afbreekt oid...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb er dus geen ervaring mee, dus er wordt ook niet gecombineerd
ooooit kocht ik eens een doosje nep bij zeeman, bricks of zo, dat kon zo de vuilnisbak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |