De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat is dan inderdaad best wel sneu en ook iets wat ik niet doe. Ik neem in beginsel niks wat op dit forum gezegd wordt serieus.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Mijn ex deed dat ook bij mij. Hij deed het om mij in de gaten te houden. Daarom vind ik het sneu. Verder zal het me mn reet roesten wat je doet hoor
![]()
Goeien zaak.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad best wel sneu en ook iets wat ik niet doe. Ik neem in beginsel niks wat op dit forum gezegd wordt serieus.
Ik deed meezingen met Phineas en Ferbquote:
Oh, dan is het goed. Phineas en Ferb is baas.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed meezingen met Phineas en Ferb
Dat sowiesoquote:Op woensdag 30 november 2011 11:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Phineas en Ferb is baas.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:19 schreef Oceanview het volgende:
I told a chemistry joke
There was no reaction
Geduld hebben en wachten tot de persoon van ouderdom overlijdt. Niemand die jou verdenkt.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe zouden jullie de perfecte moord plegen?
Vraag maar aan Joranquote:Op woensdag 30 november 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe zouden jullie de perfecte moord plegen?
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Geduld hebben en wachten tot de persoon van ouderdom overlijdt. Niemand die jou verdenkt.
Natalee was wel redelijk perfect. Wel verdacht, iedereen weet dat hij het heeft gedaan maar geen bewijsquote:Op woensdag 30 november 2011 13:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was die perfect ja? Je laten opnemen op een camera?
Die 1e moord was wel perfectquote:Op woensdag 30 november 2011 13:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was die perfect ja? Je laten opnemen op een camera?
Niet zo generaliseren Ik zou P_z missenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
In het geval van P_z maakt het niet veel uit. Niemand die hem mist.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
In het geval van P_z maakt het niet veel uit. Niemand die hem mist.
Ja nee, die andere.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natalee was wel redelijk perfect. Wel verdacht, iedereen weet dat hij het heeft gedaan maar geen bewijs
Ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren Ik zou P_z missen
Ja maar jijquote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toekomstig mod/admin.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Gewoon.. Zomaar iemand op het internet. En jij?
ik jou ookquote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat is dezequote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
we gaan allemaal dood
[ afbeelding ]
storm van zondag op maandag nacht enzo datum dit dat alles staat er bij.quote:
eindelijk een bazenstormquote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
storm van zondag op maandag nacht enzo datum dit dat alles staat er bij.
Vraag maar aan psy-freak
ohja plaatje is van mij zoals je ziet mijn naam staat er op
Hallon pajsasajtje 19128908quote:
Ja leuk he even uitwaaienquote:Op woensdag 30 november 2011 13:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eindelijk een bazenstormgelukkig zijn de huizen hier niet van karton zoals in amerika
_!
Ja wat doet die spatie daar? Opnieuw gaarne.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallon pajsasajtje 19128908
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wat doet die spatie daar? Opnieuw gaarne.
Nee, bij omi.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar jij bent waarschijnlijk thuis?
Ja lastige naam heb ik.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dus psy freak heeft zo een generator zegt ie ohja kan ik nog internetten enzo tijdens de storm
met stroom dit dat alles
dus ik zeg ook tv kijken?
hij zo ja
Ik zo leuk regen buiten
en sneeuw binnen
hij vond et niet grappig
quote:
diequote:Op woensdag 30 november 2011 14:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bedoel je nukutgrap
of haha lol
de grap of psyfreak?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
diewas omdat hij zo dom is
_!
psyfreakquote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
de grap of psyfreak?
Hoiquote:
euh neequote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef Psy-freak het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
haat liefde verhoudingen he zo werkt datquote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Vroeger haatte Trollscience me, hij bedreigde me zelfs via DM/PM. Nu zijn we goede vrienden
Zeker swaquote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Vroeger haatte Trollscience me, hij bedreigde me zelfs via DM/PM. Nu zijn we goede vrienden
Niet zo opscheppen met je generator.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef Psy-freak het volgende:
Oh en
[ afbeelding ]
+
KPN's
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet zo opscheppen met je generator.
Dat ding heb je alleen om benzine te kunnen snuiven
je nieuwe addiction
wat doe je met ronnie?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja druk bezig hoor ja ronnie heeft het ook druk dus gr gr
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoi
Rezania welke level ben jij
slapenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wat doe je met ronnie?
waarom kan ik nooit een print screen makenquote:
Omdat ik het spel legaal heb.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
waarom kan ik nooit een print screen maken
ik ben level 20
oja ik heb het al door ik speel in de windowed mode dus als ik chrome ernaast even klein maak dan kan ik print screen doen als chrome op voogrondquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:28 schreef Trollscience het volgende:
Ik speel eerst Oblivion uit voordat ik nogmaals ga piraten.
Henk, zijn mini-krokodil.quote:
3 secondenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was ook gewoon op de seconde
Goed van mij hequote:Op woensdag 30 november 2011 14:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wilde nog editten, maar je spotte de fout al
Ik heb ook nog een archer van level 30 ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nu 105 uur in Skyrim gestoken, als ik niet opnieuw was begonnen was ik nu waarschijnlijk leven 50.
? wutquote:Op woensdag 30 november 2011 14:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die nog geen level 44 zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie zit er in de buurt van Amsterdam Zuidoost?Alleen als jij het eerst bij mij langs komt brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben nu level 20 en ik zit nog geen week in skyrimquote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een archer van level 30 ofzo
Dan rij ik zelf wel door naar Ezquote:Op woensdag 30 november 2011 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen als jij het eerst bij mij langs komt brengen
Niet dat levels veel uitmaken. Je kan ook gewoon level vijftig halen met alleen smithing, enchanting en speech.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een archer van level 30 ofzo
Nee, mn 2h is ook al bijna 100, dus dat zou betekenen dat mn rest van de skills op beginlvl zitten en dat zitten ze nietquote:Op woensdag 30 november 2011 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet dat levels veel uitmaken. Je kan ook gewoon level vijftig halen met alleen smithing, enchanting en speech.
Heldquote:Op woensdag 30 november 2011 14:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[Elder Scrolls: Skyrim] #46: Draken zitten te trollen
Nee, te veel spoilers.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze kende ik nog niet eensquote:Op woensdag 30 november 2011 14:47 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie zit er in de buurt van Amsterdam Zuidoost?Waar in zuidoost dan? Overigens kom kippensoep zit er niet in, moet ie zelf doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlakbij de Macquote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar in zuidoost dan? Overigens kom kippensoep zit er niet in, moet ie zelf doen
Laterquote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, te veel spoilers.
Maar ja, ik moet toch al weer weg. Later.![]()
Bij de Ikea, Mac enz.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar in zuidoost dan? Overigens kom kippensoep zit er niet in, moet ie zelf doen
Graag gedaan hoorquote:
deze post is het bewijs van jouw baasheidquote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee mang, vanavond pas om mn stoelgang minder snel te maken zodat ik dikkergespierder wordt
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
deze post is het bewijs van jouw baasheid
Gefeliciteerd, ik al een stuk of 5quote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mijn 1e post in de skyrimreeks geplaatst
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |