Oh, famous op FOK! is natuurlijk wel een pluspunt!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Famous op FOK!
U jelly?
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, famous op FOK! is natuurlijk wel een pluspunt!
Ik ben nooit jelly
Jij had ook eens een mijlpaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, famous op FOK! is natuurlijk wel een pluspunt!
Ik ben nooit jelly
Ben je ookquote:
quote:
Whehehe, had er net nog 1 zag ikquote:Op woensdag 30 november 2011 11:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij had ook eens een mijlpaal.
UDOWU deel 427: Born to be a klootviool
Ik ben heul geen stalkerquote:Op woensdag 30 november 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
Als de stalker van OA
Could've fooled me!!quote:
Face it, you're following pussy!!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Leugens zijn het! Alles berust op toevalligheden! OPEN UW OGEN!
Crapdump.nlquote:
Doe wat je niet laten kan. Ik vind het sneu. Had je hier nog nooit gezien, je chick post hier en dus jij ook.quote:
Klopt!quote:
Ik postte vroeger ook al in udowuquote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan. Ik vind het sneu. Had je hier nog nooit gezien, je chick post hier en dus jij ook.
Ik zag hetquote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
En ik mag er ook wel eens filmpjes posten
Ik zeg ook niet dat ik er last van hebquote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik postte vroeger ook al in udowu
En dan nog? Niemand heeft er last van toch?
Que?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag het
Gefeli nog trouwens, hopelijk wordt het wat!
Nouja, blijkbaar doet het je iets? Anders zou je het niet sneu vinden..quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er last van heb![]()
Nogmaals doe wat je niet laten kan
Mijn ex deed dat ook bij mij. Hij deed het om mij in de gaten te houden. Daarom vind ik het sneu.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar doet het je iets? Anders zou je het niet sneu vinden..
Ja morgen vroeg mn bed uit verdommequote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tweede gesprek
Ik zal dat filmpje eens rippen voor een UI trouwens
Totally Spiesquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay in een tekenfilm wordt gezegd: Nou bedankt Virgil, dat was heel erotisch!
Vind ik ongepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |