De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat is dan inderdaad best wel sneu en ook iets wat ik niet doe. Ik neem in beginsel niks wat op dit forum gezegd wordt serieus.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Mijn ex deed dat ook bij mij. Hij deed het om mij in de gaten te houden. Daarom vind ik het sneu. Verder zal het me mn reet roesten wat je doet hoor
![]()
Goeien zaak.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad best wel sneu en ook iets wat ik niet doe. Ik neem in beginsel niks wat op dit forum gezegd wordt serieus.
Ik deed meezingen met Phineas en Ferbquote:
Oh, dan is het goed. Phineas en Ferb is baas.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed meezingen met Phineas en Ferb
Dat sowiesoquote:Op woensdag 30 november 2011 11:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Phineas en Ferb is baas.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:19 schreef Oceanview het volgende:
I told a chemistry joke
There was no reaction
Geduld hebben en wachten tot de persoon van ouderdom overlijdt. Niemand die jou verdenkt.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe zouden jullie de perfecte moord plegen?
Vraag maar aan Joranquote:Op woensdag 30 november 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe zouden jullie de perfecte moord plegen?
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Geduld hebben en wachten tot de persoon van ouderdom overlijdt. Niemand die jou verdenkt.
Natalee was wel redelijk perfect. Wel verdacht, iedereen weet dat hij het heeft gedaan maar geen bewijsquote:Op woensdag 30 november 2011 13:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was die perfect ja? Je laten opnemen op een camera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |