Henk, zijn mini-krokodil.quote:
3 secondenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was ook gewoon op de seconde
Goed van mij hequote:Op woensdag 30 november 2011 14:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wilde nog editten, maar je spotte de fout al
Ik heb ook nog een archer van level 30 ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nu 105 uur in Skyrim gestoken, als ik niet opnieuw was begonnen was ik nu waarschijnlijk leven 50.
? wutquote:Op woensdag 30 november 2011 14:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die nog geen level 44 zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie zit er in de buurt van Amsterdam Zuidoost?Alleen als jij het eerst bij mij langs komt brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben nu level 20 en ik zit nog geen week in skyrimquote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een archer van level 30 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |