Waren die afgerekend of er gewoon tussen gemieterd?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:50 schreef andreas612 het volgende:
terechte klacht, heb ook in een supermarkt gewerkt waar we regelmatig lege blikjes bullit e.d. tussen de wijnflessen vonden
gewoon ertussen gemieterdquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:13 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Waren die afgerekend of er gewoon tussen gemieterd?
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eerst je piemel uit je broek voor je gaat plassen...
Ooooh begin je ook al.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:02 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Voor de rest wel teregden klagd.
Nou dan pak ik wel shit uit jouw karretje in plaats van het zelf te gaan zoeken. Je hebt er toch nog niet voor betaald.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik vind het ook absoluut niet kunnen. Wat mij betreft mogen dat soort types gelijk worden overgedragen aan de politie. Want zolang er niet betaald is is het niet jouw eigendom.
Wat een baas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef Levolution het volgende:
Zag laatst zo'n pauper uit een pak melk drinken om het daarna op de band te flikkeren. En wat doet hij daarna? Zijn mandje met boodschappen op z'n kop zetten op de band en alles met veel lawaai eruit schudden.
Ik zou je zo aankijken:quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:03 schreef Dreamyheadz het volgende:
Tregten klagt. Heb een bijbaan bij een drogist. Vaak zie ik dan mensen na het snoep scheppen stiekem even een graai in de zak doen voor ze betalen. Bij het afwegen bij de kassa tel ik daar mooi wat centen bij op. Met een rood hoofd verlaten ze dan de winkel:p
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
TS doet overal z'n piemel uit z'n broek.
Inderdaad wat is het probleem? Wij zeuren toch ook niet als zij weer eens haar tetten aan het showen is.quote:
Ja, echt een baas.quote:
Nog steeds vind ik hem een baas.quote:Op zondag 4 december 2011 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, echt een baas.
Er pauper uitzien, doen alsof je schijt hebt aan de maatschappij, maar wel heel braaf voor je boodschappen uit de supermarkt betalen.
Lekker 'tegendraads' ben je dan.
Ik heb het al aangepast voor je.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat, dit is een goed topic. De rest is een hoerige teringbende.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat, dit is een goed topic. De rest is een hoerige teringbende.
030 niet herkennenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, maar dan moet je wel ergens vandaan komen waarvan anderen het netnummer herkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |