Ik vind het ook absoluut niet kunnen. Wat mij betreft mogen dat soort types gelijk worden overgedragen aan de politie. Want zolang er niet betaald is is het niet jouw eigendom.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zó pauper vind ik dat, je kan toch wel even het geduld opbrengen om éérst te betalen alvorens je begint met het nuttigen van je voer of drank? Dat leer je toch van kleins af aan? Eerst je piemel uit je broek voor je gaat plassen, eerst je veters vaststrikken voor je gaat rennen en éérst betalen voor je gaat eten/drinken.
Sommige mensen doen er nog een stap bovenop door dat met baby's of kleine kinderen te doen. Je gaat toch niet toegeven aan het gehuil van zo'n mormel door ze meteen te geven wat ze willen? En goed voorbeeld voor kleuters en peuters. Ik loop liever een uur in pek en veren over de Dam, dan dat men mij ziet rondlopen in de winkel met voedsel dat ik verorber nog voordat ik daarvoor heb betaald.
AH heeft een niet tevreden? Geld terug garantie. Failed troll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Ouqz het volgende:
Ik proef altijd en pak dan een gesloten verpakking, indien het mij bevalt. Je gaat het toch niet mee naar huis nemen en dan terugbrengen als het niet lekker is? Getuigt maar weer van de gemiddelde kamertemperatuur IQ van TS.
Niks. Het oogt alleen kinderlijk, pauper en is bovendien ook nog strafbaar op zich, zoals eerder gezegd hier.quote:
Die clasule betreft de kwaliteit, niet een subjectieve smaak. Get your facts straight.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
AH heeft een niet tevreden? Geld terug garantie. Failed troll.
Gast iedereen weet nu wel dat je bodybuilder bent met je draken shirt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Doe ik zelf ook altijd, soms moet ik gewoon volgens mijn schema 50g eiwitten weg klappen. Dan lepel ik gewoon een bak kwark leeg in de AH.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Doe ik zelf ook altijd, soms moet ik gewoon volgens mijn schema 50g eiwitten weg klappen. Dan lepel ik gewoon een bak kwark leeg in de AH.
\hahahahaahhahaahahahahhahaahahhaahah jij bent echt grappig baas !!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Eens. Hier is laatst voor het eerst een Lidl geopend en volgens mij denken mensen dat de broodjesafdeling een soort van gratis service voor klanten is want die vreten gewoon een paar verse broodjes/croissantjes op onderweg naar de kassa
Dat is diefstal?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Ouqz het volgende:
Ik proef altijd en pak dan een gesloten verpakking,
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
\hahahahaahhahaahahahahhahaahahhaahah jij bent echt grappig baas !!!!![]()
Je hebt het vast verkeerd geïnterpreteerd ik zag het al helemaal voor mijquote:
en h ij heeft een kleine pik ivm de anabolenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Gast iedereen weet nu wel dat je bodybuilder bent met je draken shirt.
Owquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Je hebt het vast verkeerd geïnterpreteerd ik zag het al helemaal voor mij
Eh nee, ik neem niks weg. Ik proef en spuug het dan terug in de geopende verpakking. Anders word je echt snel dik.quote:
Waarom quote jij de op?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik vind het ook absoluut niet kunnen. Wat mij betreft mogen dat soort types gelijk worden overgedragen aan de politie. Want zolang er niet betaald is is het niet jouw eigendom.
FUCK ME!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eerst je piemel uit je broek voor je gaat plassen
in Dubai is het andersomquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Sala-adin het volgende:
In een restaurant vreet jij jezelf toch ook helemaal kenkah vol voor je eerst BIETAALT! Dus waarom niet in een supaaahmaakt!
Terwijl iedereen weet dat hij een MBO maagd is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik waardeer jouw posts trouwens serieus, gewoon consequent overdrijven is ook een vak
. Met je kwark
.
hahaha jij hebt me door mattiequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat hij een MBO maagd is.
Ik dacht dat jij achter een raam werkte...quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Bukhoer het volgende:
Ik heb een tijdje in een supermarkt gewerkt, en daar deden mensen dat ook gewoon. Kwamen ze aan met een leeg zakje. Wtf? Ik zou me kapot schamen.
Ik had het gevraagd aan m'n leidinggevende, en het mocht in die winkel. :S
beter dat ze het lege zakje betalen, dan ze het zakje ergens tussen de producten gooien en dus niks betalen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Bukhoer het volgende:
Ik heb een tijdje in een supermarkt gewerkt, en daar deden mensen dat ook gewoon. Kwamen ze aan met een leeg zakje. Wtf? Ik zou me kapot schamen.
Ik had het gevraagd aan m'n leidinggevende, en het mocht in die winkel. :S
Ja, doe ik ook. Daarom staat er ook dat ik er héb gewerkt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij achter een raam werkte...
Dit, het moet toch veel discipline vergen om het trollen naar zo'n level te brengen als jahr00nquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik waardeer jouw posts trouwens serieus, gewoon consequent overdrijven is ook een vak
. Met je kwark
.
Als ik dat zie in de supermarkt dan vind ik dat raar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zó pauper vind ik dat, je kan toch wel even het geduld opbrengen om éérst te betalen alvorens je begint met het nuttigen van je voer of drank? Dat leer je toch van kleins af aan? Eerst je piemel uit je broek voor je gaat plassen, eerst je veters vaststrikken voor je gaat rennen en éérst betalen voor je gaat eten/drinken.
Sommige mensen doen er nog een stap bovenop door dat met baby's of kleine kinderen te doen. Je gaat toch niet toegeven aan het gehuil van zo'n mormel door ze meteen te geven wat ze willen? En goed voorbeeld voor kleuters en peuters. Ik loop liever een uur in pek en veren over de Dam, dan dat men mij ziet rondlopen in de winkel met voedsel dat ik verorber nog voordat ik daarvoor heb betaald.
Jahr00nquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit, het moet toch veel discipline vergen om het trollen naar zo'n level te brengen als jahr00n
Maar die zijn er om in de winkel te etenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef Adelaar74 het volgende:
Ik bedenk me wel dat er veel winkels zijn die vaak proefschaaltjes neerzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |