quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb even gebeld, met de uitleg van de rokersmeet.
Ze maken een uitzondering.
Je moet je alleen ff melden bij de bar.
Ik heb voor jullie gereserveerd onder de naam fok.
Prima, hoop op een leuke rel, groetjes thuis!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:46 schreef Ouqz het volgende:
Ik ben vrijwilliger voor een niet nader te noemen goed doel tegen kanker die geld investeert in human cancer research en heb op de ledenraadvergadering opgevangen dat ze deze meet gaan dwarsbomen. Ik distantieer mij van die actie, maar wil jullie toch even waarschuwen.
Watquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Prima, hoop op een leuke rel, groetjes thuis!
Arie en de kids.
Ah, terrasverwarming wel aanwezig neem ik aan?quote:
Nee, alleen toffe mensen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:55 schreef stoptonendsein het volgende:
mag iedereen komen die rookt ?
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, terrasverwarming wel aanwezig neem ik aan?
Ditquote:
Mooi. Hoe oud ben je? Waar kom je precies vandaan? Hoelang rook je al? Wat rook je? Heb je een vriend(in)?quote:
Crewbashquote:
Nee, gelukkig niet, of nouja, je weet het nooitquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef stoptonendsein het volgende:
de groene paal klinkt wel eng gaat er nog meer gebeuren dan roken ?
quote:
ow nouja ik zal wel even kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Crewbash
[..]
Nee, gelukkig niet, of nouja, je weet het nooit
Ik hoorde dat we liedjes gaan zingen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef stoptonendsein het volgende:
de groene paal klinkt wel eng gaat er nog meer gebeuren dan roken ?
Dat ziet er uit als een vuige lapohuntquote:
waarom zou je naar een meet gaan met mensen die je niet eens kent, laat staan heb meegepost in de SC of ken van FOK!?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
ow nouja ik zal wel even kijken
Gezelligquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
ow nouja ik zal wel even kijken
Dont worry about a thing cause every little thing is gonna be alright.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat we liedjes gaan zingen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dont worry about a thing cause every little thing is gonna be alright
het is zo dichtbij, lees al we tijdje mee, maar je hebt wel een puntquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom zou je naar een meet gaan met mensen die je niet eens kent, laat staan heb meegepost in de SC of ken van FOK!?
Ohquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een vuige lapohunt
Strak plan wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen we naar de ROO SC verhuizen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb even gebeld, met de uitleg van de rokersmeet.
Ze maken een uitzondering.
Je moet je alleen ff melden bij de bar.
Ik heb voor jullie gereserveerd onder de naam fok.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:46 schreef Ouqz het volgende:
Ik ben vrijwilliger voor een niet nader te noemen goed doel tegen kanker die geld investeert in human cancer research en heb op de ledenraadvergadering opgevangen dat ze deze meet gaan dwarsbomen. Ik distantieer mij van die actie, maar wil jullie toch even waarschuwen.
Geeft niks, je bent toch welkomquote:
Exact, gewoon doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent toch welkom
Ja en als ik dan niet kom ga je bitchen tegen me zekerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:33 schreef LompeHork het volgende:
Doe ik niet aan.enkel ja of nee, en jij blijft staan waar je staat!
Dat is een aardig stukkie rijden hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:
Nee natuurlijk niet, dan kom ik een keer op de koffie
Alsof ik iets te doen hebquote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een aardig stukkie rijden hoor
En dan afzetten bij Jan?quote:
Je bent welkom!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik kom wel hallo zeggen en thee drinken goed? En dan naar Jan.
topquote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik kom wel hallo zeggen en thee drinken goed? En dan naar Jan.
heujquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe laat was het nu precies ?
dan kan ik corresponderen met mijn wederhelft
klopt, en is goed, hoe laat?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heuj
17:00
maarmaar jullie gingen daarvoor al meeten toch op Amsterdam CS? DAN kom ik wel even hallo zeggen tegen jou omgomgknuffelen bff jij xoxox
geen idee hoe laat ik uit benquote:
is goe, moet je aan hem ff vragen, bel hem ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee hoe laat ik uit benhoe laat kan jij daar zijn? anders gaan jullie toch eerst chillen bij Dastan ?
Right, we gaan alleen even eten bij de Febo/Chinees tussendoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben pas om 18.00 uur klaar.Dan is straks iedereen al weg
Dan laat ik mij door steven wel even op de hoogte houden voor hoelaat jullie gaan eten. Kan ik even kieken of ik mee eet met jullie of zelf ergens wat haal.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Right, we gaan alleen even eten bij de Febo/Chinees tussendoor
ik bel nooit ja, maar ik zal hem morgen smsen ja ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
is goe, moet je aan hem ff vragen, bel hem ofzo
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan laat ik mij door steven wel even op de hoogte houden voor hoelaat jullie gaan eten. Kan ik even kieken of ik mee eet met jullie of zelf ergens wat haal.
met die pretstudie van je kan je vast wel om 3 uur de benen nemenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik bel nooit ja, maar ik zal hem morgen smsen ja ofzo
maar het stomme is dus dat i k niet weet hoe laat ik vrijdag uit ben
nee neequote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
met die pretstudie van je kan je vast wel om 3 uur de benen nemen
> DMquote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee nee
maar denk dat ik rond dat tijdstip wel uit benhou je op de hoogte ofzo.
ga ik je foppenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan laat ik mij door steven wel even op de hoogte houden voor hoelaat jullie gaan eten. Kan ik even kieken of ik mee eet met jullie of zelf ergens wat haal.
Wij zijn er pas rond 9quote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben pas om 18.00 uur klaar.Dan is straks iedereen al weg
Okay nu moet ik wel komenquote:
serieus?quote:
Ik!!quote:
Doe dat maar. Zie je. Vrijdag.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik!!
Maar ik moet gaan slapen nu!!
Gezellig!!quote:
Naar de ArenA reizen!quote:Op donderdag 1 december 2011 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
Waar zit dit precies? In de arena zelf ofzo?
Waar moet ik heen reizen?
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar de ArenA reizen!
Dan vind je het cafe wel!
Kusje
Thanks.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Groene paal zit tegen de arena aan
Heb ik goed gehosseld hequote:
Jazekerquote:
Maakt niet uit, ik zit er dan ook nog wel, Oerbeer denk ik ook wel omdat hij er om 20:00 isquote:Op donderdag 1 december 2011 08:33 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, het lijkt er op dat ik ook aanwezig zal zijn. Moet wel werken tot 19:30, dus ik ben er pas ergens tussen 21:00 en 22:00.
Omdat het een gave kroeg is met Guinness. We gaan zo laat niet nog eens van kroeg wisselen en ze hebben vast wel terrasverwarming, gaan we gezellig met z'n allen buiten staanquote:Op donderdag 1 december 2011 08:54 schreef Dastan het volgende:
Lees ik nou dat je niet mag roken daarzo?Wat een kutplek dan, waarom was dat café ook alweer gekozen? Zat rookkroegen in Amsterdam.
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:33 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, het lijkt er op dat ik ook aanwezig zal zijn. Moet wel werken tot 19:30, dus ik ben er pas ergens tussen 21:00 en 22:00.
Het is toch niet zo dat iedereen om een uur of 11 a 12 al weg gaat hè?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik zit er dan ook nog wel, Oerbeer denk ik ook wel omdat hij er om 20:00 is
Volgens mij is die kans wel erg aanwezigquote:Op donderdag 1 december 2011 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat iedereen om een uur of 11 a 12 al weg gaat hè?
Als dat zo is, dan is mijn schoenenkwestie nu opgelost.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat iedereen om een uur of 11 a 12 al weg gaat hè?
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is mijn schoenenkwestie nu opgelost.
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Als iedereen zo vroeg weg gaat doe jij je pumps aan?
Dan mag je vast wel bij iemand op zn rugquote:Op donderdag 1 december 2011 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
Edit: Als men wel de stad in gaat, dan zou ik dus een probleem hebben
Dan zitten we er nog wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 11:45 schreef cherrycoke het volgende:
morgen tot 8 uur werken, ben ik 9 thuis denk niet dat ik het ga redden.
dan moet ik nog de trein pakken vanuit gouda naar amsterdamquote:Op donderdag 1 december 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zitten we er nog wel hoor
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zitten we er nog wel hoor
16 jaar en ouder.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef brutebob het volgende:
Zit er nog een leeftijds limiet aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |