ow nouja ik zal wel even kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Crewbash
[..]
Nee, gelukkig niet, of nouja, je weet het nooit
Ik hoorde dat we liedjes gaan zingen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef stoptonendsein het volgende:
de groene paal klinkt wel eng gaat er nog meer gebeuren dan roken ?
Dat ziet er uit als een vuige lapohuntquote:
waarom zou je naar een meet gaan met mensen die je niet eens kent, laat staan heb meegepost in de SC of ken van FOK!?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
ow nouja ik zal wel even kijken
Gezelligquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
ow nouja ik zal wel even kijken
Dont worry about a thing cause every little thing is gonna be alright.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat we liedjes gaan zingen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dont worry about a thing cause every little thing is gonna be alright
het is zo dichtbij, lees al we tijdje mee, maar je hebt wel een puntquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom zou je naar een meet gaan met mensen die je niet eens kent, laat staan heb meegepost in de SC of ken van FOK!?
Ohquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een vuige lapohunt
Strak plan wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen we naar de ROO SC verhuizen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb even gebeld, met de uitleg van de rokersmeet.
Ze maken een uitzondering.
Je moet je alleen ff melden bij de bar.
Ik heb voor jullie gereserveerd onder de naam fok.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:46 schreef Ouqz het volgende:
Ik ben vrijwilliger voor een niet nader te noemen goed doel tegen kanker die geld investeert in human cancer research en heb op de ledenraadvergadering opgevangen dat ze deze meet gaan dwarsbomen. Ik distantieer mij van die actie, maar wil jullie toch even waarschuwen.
Geeft niks, je bent toch welkomquote:
Exact, gewoon doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent toch welkom
Ja en als ik dan niet kom ga je bitchen tegen me zekerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:33 schreef LompeHork het volgende:
Doe ik niet aan.enkel ja of nee, en jij blijft staan waar je staat!
Dat is een aardig stukkie rijden hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:
Nee natuurlijk niet, dan kom ik een keer op de koffie
Alsof ik iets te doen hebquote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een aardig stukkie rijden hoor
En dan afzetten bij Jan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |