Je bent welkom!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik kom wel hallo zeggen en thee drinken goed? En dan naar Jan.
topquote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik kom wel hallo zeggen en thee drinken goed? En dan naar Jan.
heujquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe laat was het nu precies ?
dan kan ik corresponderen met mijn wederhelft
klopt, en is goed, hoe laat?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heuj
17:00
maarmaar jullie gingen daarvoor al meeten toch op Amsterdam CS? DAN kom ik wel even hallo zeggen tegen jou omgomgknuffelen bff jij xoxox
geen idee hoe laat ik uit benquote:
is goe, moet je aan hem ff vragen, bel hem ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee hoe laat ik uit benhoe laat kan jij daar zijn? anders gaan jullie toch eerst chillen bij Dastan ?
Right, we gaan alleen even eten bij de Febo/Chinees tussendoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben pas om 18.00 uur klaar.Dan is straks iedereen al weg
Dan laat ik mij door steven wel even op de hoogte houden voor hoelaat jullie gaan eten. Kan ik even kieken of ik mee eet met jullie of zelf ergens wat haal.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Right, we gaan alleen even eten bij de Febo/Chinees tussendoor
ik bel nooit ja, maar ik zal hem morgen smsen ja ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
is goe, moet je aan hem ff vragen, bel hem ofzo
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan laat ik mij door steven wel even op de hoogte houden voor hoelaat jullie gaan eten. Kan ik even kieken of ik mee eet met jullie of zelf ergens wat haal.
met die pretstudie van je kan je vast wel om 3 uur de benen nemenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik bel nooit ja, maar ik zal hem morgen smsen ja ofzo
maar het stomme is dus dat i k niet weet hoe laat ik vrijdag uit ben
nee neequote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
met die pretstudie van je kan je vast wel om 3 uur de benen nemen
> DMquote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee nee
maar denk dat ik rond dat tijdstip wel uit benhou je op de hoogte ofzo.
ga ik je foppenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan laat ik mij door steven wel even op de hoogte houden voor hoelaat jullie gaan eten. Kan ik even kieken of ik mee eet met jullie of zelf ergens wat haal.
Wij zijn er pas rond 9quote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben pas om 18.00 uur klaar.Dan is straks iedereen al weg
Okay nu moet ik wel komenquote:
serieus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |