Droeftoeter of beunhaasquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind faalhaas een mooi woord.
Niet echt hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij bent geniaal...met taal ;D
And proud of itquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
gehosseld en geswaffeld, jij bent het.
Dikke faal dat ik je niet kon/mocht hosselen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dikke faal vind ik ook wel een leuke.
Hosselen blijft het mooiste woord en daarna kusjekroel, vind ik.
Je bent geswaffeld? Mijn wereld stort in, wat doe je!?!quote:
Genieën falen niet in studeren, omdat ze het niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onze Loka...de bescheidenheid zelve
Nee hoor, grapje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent geswaffeld? Mijn wereld stort in, wat doe je!?!
Haha.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikke faal dat ik je niet kon/mocht hosselen.
Kusjekroel
Ik geloof je, want je liegt nooit.quote:
quote:
Damn...dat is jeugdsentiment zegquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja... Zoals in de film Honneponnetje!
Ik herinner me alleen van die film dat op het einde een vrouw met een vrouw mee ging. Daar lette ik dus als kind al op blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn...dat is jeugdsentiment zegToen Nada van Nie nog een lekker ding was
Gebruikte ik al voor FOK!, true story.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:24 schreef Heathcliff80 het volgende:
Klapjosti vind ik ook een mooie.
klapvee vind ik veel leuker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:24 schreef Heathcliff80 het volgende:
Klapjosti vind ik ook een mooie.
Ik weet niet eens meer waar die film over ging, behalve dat ik haar lekker vondquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen van die film dat op het einde een vrouw met een vrouw mee ging. Daar lette ik dus als kind al op blijkbaar.
Vuig.quote:
Die is druk geweest, op haar 16e al meer dan 200 mannen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/44392/Je_zal_het_maar_zijn/
Waarom loop ik dit soort types niet tegen het lijf?
Die had mij zo gedaan joh!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is druk geweest, op haar 16e al meer dan 200 mannen.
Dat wil je toch niet? Gisteren zei je nog dat je niet met de eerste de beste het bed in zou springen. En dit is misschien wel de eerste, maar zeer zeker niet de bestequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/44392/Je_zal_het_maar_zijn/
Waarom loop ik dit soort types niet tegen het lijf?
Ik zie het verhaal wel verschijnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
wat jammer nou.
tegelijk oversteken?
Welke monkey?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Hebben jullie het meegekregen, de rel over monkyyy?
Neequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Ik ben dan ook niet helemaal serieus he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet? Gisteren zei je nog dat je niet met de eerste de beste het bed in zou springen. En dit is misschien wel de eerste, maar zeer zeker niet de beste
Nee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Misschien wel de beste, want ze heeft wel enorm veel ervaring natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet? Gisteren zei je nog dat je niet met de eerste de beste het bed in zou springen. En dit is misschien wel de eerste, maar zeer zeker niet de beste
Ik denk het niet, want zo iemand is te hard bezig met dr eigen bevrediging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien wel de beste, want ze heeft wel enorm veel ervaring natuurlijk.
Gewoon je banaan in der pruim peren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien wel de beste, want ze heeft wel enorm veel ervaring natuurlijk.
weet het niet meer woord voor woord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik zie het verhaal wel verschijnenEn dan vertel ik mijn super secret leeftijd wel
nee? vertel eens, je post het niet zomaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Vertel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Ja, maar die post hier niet, dus waarom zou het ze iets kunnen boeien?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Omdat relquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar die post hier niet, dus waarom zou het ze iets kunnen boeien?
Monkyyy deed alsof het een meisje was, foto's kwamen gewoon van een blog van een of ander zweeds ofzo meisje. Een grote troll. That's all.quote:
Was het een man of een lelijk meisje dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monkyyy deed alsof het een meisje was, foto's kwamen gewoon van een blog van een of ander zweeds ofzo meisje. Een grote troll. That's all.
link naar topic met comingout?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monkyyy deed alsof het een meisje was, foto's kwamen gewoon van een blog van een of ander zweeds ofzo meisje. Een grote troll. That's all.
Man volgens mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het een man of een lelijk meisje dan?
Daarom moet je nooit een relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien, je ziet maar weer wat er af en toe uit kan komen.quote:
Soms komt er liefde uitquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef Soit het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit een relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien, je ziet maar weer wat er af en toe uit kan komen.
monkyyy nep deel 5, de echte monkyyy weet ervan!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
link naar topic met comingout?
krentenbol-flashback.
Wat een apenstrekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of een keiharde afwijzing.quote:
Ik heb maar thee voor hem gemixt, dat kon mijn portemonnee aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef dawg het volgende:
loka, al een geurtje op de kop getikt ergens trouwens?
Nu vertrouw ik Strawberry ook niet meer. Halcon heeft gewoon gelijk gehad.quote:
Soms moet je risico's durven nemen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Soit het volgende:
[..]
En soms verdriet en jarenlange trauma's.
mooi meisje welquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
tsk tsk, beetje jammer. ben nog speciaal 4x naar de badkamer gelopen om even de namen te checken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb maar thee voor hem gemixt, dat kon mijn portemonnee aan
Soit!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Soit het volgende:
[..]
En soms verdriet en jarenlange trauma's.
je kunt toch ook gewoon geen relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef Soit het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit een relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien, je ziet maar weer wat er af en toe uit kan komen.
Hoelang heeft deze gast het volgehouden? Bwhehe, ik ga het even lezenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Supersoep het volgende:
Ja het is wat.
[..]
Nu vertrouw ik Strawberry ook niet meer. Halcon heeft gewoon gelijk gehad.
je wordt oud.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch ook gewoon geen relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien?
ik vind een voorwaarde toch wel dat je ooit samen in een ruimte bent geweest
silly me
Dat is sowieso waar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch ook gewoon geen relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien?
silly me
Ja, dat vind jij maar voor sommige mensen niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
silly me
ja en sommige mensen vinden zand eetbaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij maar voor sommige mensen niet.
Zand is prima eetbaar hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en sommige mensen vinden zand eetbaar
maakt het nog niet eetbaar
Alles wat in je mond past is eetbaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vertel dat kos-met-de-snor maar eens!!!quote:
Wat wil je zeggen? Je hebt zwakbegaafde/domme/onsociale/onzekere mensen die zo'n relatie via internet uiterst serieus nemen en daarom de dupe worden van zoiets, dat is wat ik aangeef.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar daar hosselt ie dan toch geen vrouwen mee? Of was dat ook niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vies meisjequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat in je mond past is eetbaar
Nee, gewoon lekker ouderwets trollen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar daar hosselt ie dan toch geen vrouwen mee? Of was dat ook niet de bedoeling?
nee hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat in je mond past is eetbaar
dat maakt het nog geen relatiequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Je hebt zwakbegaafde/domme/onsociale/onzekere mensen die zo'n relatie via internet uiterst serieus nemen en daarom de dupe worden van zoiets, dat is wat ik aangeef.
misschien wou ie mannen hosselen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar daar hosselt ie dan toch geen vrouwen mee? Of was dat ook niet de bedoeling?
gasten die onoprecht bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar wat versta jij dan onder players?
Of gewoon hosselen waar de term oorspronkelijk voor bedoeld was, geld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien wou ie mannen hosselen?
Maar voor die mensen wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt het nog geen relatie
als ik denk dat ik een relatie heb met een lamp wil dat nog niet zeggen dat dat zo is
Hij hosselt er wel zielige, wanhopige berichtjes mee van allerlei (bekende) Fokkers.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Noem eens één van die redenen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
eetbaar is letterlijk: geschikt om te eten
monnikskap past prima in mijn mond maar is giftig en dus niet geschikt om te eten
zand is ook niet geschikt om te eten om meer dan 1 rede
maar onder de dodelijke hoeveelheid is het dan eetbaar toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Noem eens één van die redenen dan?
Inmens veel chantage-materiaal heb je dan voor handenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij hosselt er wel zielige, wanhopige berichtjes mee van allerlei (bekende) Fokkers.
Ja. Anders zou je zoveel dingen oneetbaar kunnen noemen omdat het in grotere hoeveelheden giftig is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar onder de dodelijke hoeveelheid is het dan eetbaar toch?
wacht, is een zelfmoordpil eetbaar? ik snap het niet
serieus? haar naam zegt me wel wat. was dat niet die pokermeid waar mrkn achter aanzat met al ze gedoe?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgekeerd, te veel water is al dodelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar onder de dodelijke hoeveelheid is het dan eetbaar toch?
wacht, is een zelfmoordpil eetbaar? ik snap het niet
idd. alles kan dodelijk zijn in dat geval.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Omgekeerd, te veel water is al dodelijk.
nee jij snapt het punt nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar voor die mensen wel.![]()
Je begrijpt het punt niet echt, of wel? Dat jij het verstand hebt om te zeggen dat geen relatie is, wil niet zeggen dat die mensen zoiets niet zien en voelen als een relatie.
het blijft achter in je buik en moet dan operatief verwijderd wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Noem eens één van die redenen dan?
teveel lucht is ook dodelijk, dan ontplof je als je dat te snel inneemt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te veel piano is ook dodelijk. Vooral als anaal ingenomen.
Het blijft helemaal niet achter in je buikquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het blijft achter in je buik en moet dan operatief verwijderd worden
vraag maar aan kos met de snor die werd niet meer wakker na zo'n operatie!
Een klein beetje lucht in je slagader is al dodelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
teveel lucht is ook dodelijk, dan ontplof je als je dat te snel inneemt.
is teveel vacuum dodelijk?
Ja, in vacuum zit geen zuurstof.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Nee, in een vacuum kan je prima overleven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Het lijkt me plakkerig en kleverig spul, samengaand met alle vloeistoffen in je maag, dus het lijkt mij wel plausibel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het blijft helemaal niet achter in je buik
Wat? Is er hier een verhaal dat ik niet ken? Kos was wel een chille kerel, maar niet gek geloof ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het blijft achter in je buik en moet dan operatief verwijderd worden
vraag maar aan kos met de snor die werd niet meer wakker na zo'n operatie!
Ik weet niet of er iets bestaat als teveel vacuum. Iets is vacuum of niet. Vacuum is dodelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is nog meer dan je denkt. iets van 5ml voordat het echt gevaar oplevert.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een klein beetje lucht in je slagader is al dodelijk.
dan nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het blijft helemaal niet achter in je buik
kos was een paardquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Is er hier een verhaal dat ik niet ken? Kos was wel een chille kerel, maar niet gek geloof ik.
[..]
Ik weet niet of er iets bestaat als teveel vacuum. Iets is vacuum of niet. Vacuum is dodelijk.
Hij at ook gewoon teveel, één hapje zand kan geen enkel kwaad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan niet
behalve dan dat kos met de snor echt eens 75 kilo heeft moeten laten verwijderen
en het slijt je tanden af en zorgt voor verstoppingen (omdat het dus achter blijft)
Kos met de snor was een onzin user een paar jaar geleden.quote:
Weinig consequenties voor 75 kilo zandquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan niet
behalve dan dat kos met de snor echt eens 75 kilo heeft moeten laten verwijderen
en het slijt je tanden af en zorgt voor verstoppingen (omdat het dus achter blijft)
dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij at ook gewoon teveel, één hapje zand kan geen enkel kwaad.
dat doet mij dan weer denken aan oh oh cherso.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:15 schreef Soit het volgende:
Kos? Paard? Het doet mij denken aan Kos op Griekenland waar je zowat alleen maar kiezelstranden hebt.
Jij hebt weer trek. Take it easyquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook nergens?
ik zeg alleen dat het niet eetbaar is en daarmee word bedoeld dat het niet bedoeld is om te consumeren
pfoe wat een discussie om niks
als je een definitie niet kent google het in het vervolg gewoon
het zorgt er dus voor dat je darmen en zo verstopt raken en dan moet je geopereerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weinig consequenties voor 75 kilo zand
Hapje zand? Ik zeg doen.
Allebei wel oké.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dat doet mij dan weer denken aan oh oh cherso.
Jij voelt je echt te snel aangevallen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook nergens?
ik zeg alleen dat het niet eetbaar is en daarmee word bedoeld dat het niet bedoeld is om te consumeren
pfoe wat een discussie om niks
als je een definitie niet kent google het in het vervolg gewoon
Ik moet wel altijd dingen die ik zie proeven, anders achtervolgt het me nog wekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zorgt er dus voor dat je darmen en zo verstopt raken en dan moet je geopereerd
en het kan ook zorgen dat er dus van alles stuk gaat in je darmen
kos was een paarddus kon waarschijnlijk meer hebben als een mens
maar hij is dus wel overleden aan een van die operaties
er is trouwens een psychische aandoening die er voor zorgt dat mensen alles moeten eten wat ze dien
zand, poep, stenen etc
ook niet zo handig om te hebben
nee ik heb geen trek maar ik vind dit wel heel domquote:
I don't like where this is goingquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd dingen die ik zie proeven, anders achtervolgt het me nog weken
Ik begrijp je, echter is het commotie om niets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik heb geen trek maar ik vind dit wel heel dom
sommige dingen zijn gewoon zo, heeft weinig zin om daar tegen in te gaan
begrippen liggen vast zoals wat een relatie is
als je daar al niet mee om kunt gaan
ik voel mij niet aangevallen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Allebei wel oké.
[..]
Jij voelt je echt te snel aangevallen.
Je eet alleen je eigen poep als je echt niet goed in je hoofd of gehandicapt bent en je d'r geen weet van hebt. Heeft niks met een aandoening te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zorgt er dus voor dat je darmen en zo verstopt raken en dan moet je geopereerd
en het kan ook zorgen dat er dus van alles stuk gaat in je darmen
kos was een paarddus kon waarschijnlijk meer hebben als een mens
maar hij is dus wel overleden aan een van die operaties
er is trouwens een psychische aandoening die er voor zorgt dat mensen alles moeten eten wat ze dienzand, poep, stenen etc
ook niet zo handig om te hebben
Misschien heb je daar wel last vanquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd dingen die ik zie proeven, anders achtervolgt het me nog weken
waarom ziet iedereen hier alles als commotie?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik begrijp je, echter is het commotie om niets.
Klinkt als een lichtelijke dwangneurose. Heb je nog meer tics?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een dwang, en best wel kut eigenlijk
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt als een lichtelijke dwangneurose. Heb je nog meer tics?
Whoa whoa.. *hier heb je een cracker*quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ziet iedereen hier alles als commotie?
ik ga ergens op in en ik ben fel (ik ben nou eenmaal fel)
dat maakt het nog geen commotie
maar zo veel domheid daar moet gewoon iemand wat van zeggen for the sake of the nation
ja waar denk je dat jou frivole uitspraak 'niet goed in je hoofd' vandaan komt? juist een psychische aandoeningquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Je eet alleen je eigen poep als je echt niet goed in je hoofd of gehandicapt bent en je d'r geen weet van hebt. Heeft niks met een aandoening te maken.
Felheid is soms mooi maar soms ook dodelijk vermoeiend. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat je zo op je werk goed kunt functioneren als je ook zo fel reageert zoals je hier doet. Twee mensen uit mijn omgeving die net zo reageren als jij doet en die komen op dit moment niet echt bepaald ver met zo'n houding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ziet iedereen hier alles als commotie?
ik ga ergens op in en ik ben fel (ik ben nou eenmaal fel)
dat maakt het nog geen commotie
maar zo veel domheid daar moet gewoon iemand wat van zeggen for the sake of the nation
Je verzint het niet maar als je dat doet ben je ziek. Heb je geeneens een bepaalde label voor nodig. Hoe wordt dat genoemd dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja waar denk je dat jou frivole uitspraak 'niet goed in je hoofd' vandaan komt? juist een psychische aandoening
ik verzin dit niet hoor, het bestaat
Heb je er daadwerkelijk last van? Die bewegingen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Niet te weinig.
Maar vooral bewegingen verder.
Haar lamp welquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je er daadwerkelijk last van? Die bewegingen?
Ja. Het zorgt voor onder andere mijn slaapproblemen en ik krijg er blauwe plekken vanquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je er daadwerkelijk last van? Die bewegingen?
bedankt voor je bezorgdheid maar ik functioneer prima op mijn werkquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Felheid is soms mooi maar soms ook dodelijk vermoeiend. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat je zo op je werk goed kunt functioneren als je ook zo fel reageert zoals je hier doet. Twee mensen uit mijn omgeving die net zo reageren als jij doet en die komen op dit moment niet echt bepaald ver met zo'n houding.
[..]
Je verzint het niet maar als je dat doet ben je ziek. Heb je geeneens een bepaalde label voor nodig. Hoe wordt dat genoemd dan?
Ik ben niet bezorgd, eerder benieuwd. Je werkt in de hulpverlening/zorg/onderwijs? Nog mooier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bedankt voor je bezorgdheid maar ik functioneer prima op mijn werk
gelukkig is mijn werk domheid de wereld uit helpen dus dat scheelt
de aandoening heet geloof ik pica trouwens
Scheld je ook wel eens hardop zonder échte redenen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Het zorgt voor onder andere mijn slaapproblemen en ik krijg er blauwe plekken van
teveel vacuum in je mond doen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Is er hier een verhaal dat ik niet ken? Kos was wel een chille kerel, maar niet gek geloof ik.
[..]
Ik weet niet of er iets bestaat als teveel vacuum. Iets is vacuum of niet. Vacuum is dodelijk.
aangezien jij al zoveel moeite hebt met het concept psychische aandoening heb ik er weinig vertrouwen in dat het zin heeft om je uit te leggen wat ik doequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ben niet bezorgd, eerder benieuwd. Je werkt in de hulpverlening/zorg/onderwijs? Nog mooier.
Alleen bij veel stress, anders kan ik dat nog wel tegenhouden, spraaktics zijn makkelijker te onderdrukken dan bewegingen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Scheld je ook wel eens hardop zonder échte reden?
Wut?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
teveel vacuum in je mond doen natuurlijk
Serieus kerel, ik ga dadelijk echt iets naar je hoofd gooien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Ik mag niet zeiken deze week en ik heb er nu al moeite mee.
Wordt een leuke week.
Je kunt het welquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Ik mag niet zeiken deze week en ik heb er nu al moeite mee.
Wordt een leuke week.
jij bent gewoon een heel leuk mens waar prima mee valt te leven (denk ik)quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen bij veel stress, anders kan ik dat nog wel tegenhouden, spraaktics zijn makkelijker te onderdrukken dan bewegingen.
Bijna niemand overtreft mijn broertje met ticsquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij bent gewoon een heel leuk mens waar prima mee valt te leven (denk ik)
alles wat je doet is gewoon een beetje een uiting van hoe je je voelt, heel doorzichtig voelt het, heel vertrouwd omdat je eerlijk bent.
niks vervelends dus, alleen wel niet helemaal normaal omdat het zeker meer is dan bij andere mensen.
Welke heeft hij?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niemand overtreft mijn broertje met tics
Zit je tampon scheef?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Serieus kerel, ik ga dadelijk echt iets naar je hoofd gooien.
Ik zie.. klinkt voor mij in ieder geval wel klassiek OCS. Niets ergs verder zodra je ermee weet om te gaan. Verder moet je mijn comment met een korrel zout nemen uiteraard. Diagnose via internet is als een dierenarts die een harttransplantatie moet verrichten op een mens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen bij veel stress, anders kan ik dat nog wel tegenhouden, spraaktics zijn makkelijker te onderdrukken dan bewegingen.
bij haar lijkt het niet echt op willekeurige of steeds dezelfde tics.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bijna niemand overtreft mijn broertje met tics
Nee ik word gek van jou gezeur of dat je niet mag zeurenquote:
Ik ben helemaal niet de hele dag nerveusquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bij haar lijkt het niet echt op willekeurige of steeds dezelfde tics.
maar meer een erge uitvergroting hoe ze zich voelt (Vaak nerveus)
Ik heb ze niet nodig gelukkig.quote:
Heb ik ook, is heel normaalquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet de hele dag nerveus
Het is gewoon beweging die eruit moet.
Zal ik dan maar weer gewoon zeuren?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee ik word gek van jou gezeur of dat je niet mag zeuren
Je hebt me nooit gezienquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik ook, is heel normaal
Met matequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik dan maar weer gewoon zeuren?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef Soit het volgende:
Tics lijken me wel klote. Ik zou ook geen partner willen hebben met overduidelijke tics, zou er zelf zenuwachtig van worden.
Ik wou tampon eerst vervangen door iets anders maar dat vond ik net te ver gaan.quote:
Misschien, waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je nog naar de decembermeet?
Wat dan? Nou ben ik benieuwd?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou tampon eerst vervangen door iets anders maar dat vond ik net te ver gaan.
Okido.quote:
Nou Stefan heeft wel een verteld dat je een spiraaltje hebt laten zetten.quote:
Dat mn spiraal scheef zou zitten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou Stefan heeft wel een verteld dat je een spiraaltje hebt laten zetten.
jij kent jezelf het bestequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet de hele dag nerveus
Het is gewoon beweging die eruit moet.
dit klinkt erg, ik denk niet dat het uit die richting komt bij haar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie.. klinkt voor mij in ieder geval wel klassiek OCS. Niets ergs verder zodra je ermee weet om te gaan. Verder moet je mijn comment met een korrel zout nemen uiteraard. Diagnose via internet is als een dierenarts die een harttransplantatie moet verrichten op een mens.
Daarom zei ik ook tampon.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat mn spiraal scheef zou zitten?
Ik vind de tampon beter
Wat vind je daar zo erg aan? Veel vrouwen gebruiken zequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, tampons
maandverband?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo erg aan? Veel vrouwen gebruiken ze
Why?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, tampons
Ik ben de hele tijd bang dat dat touwtje afbreektquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo erg aan? Veel vrouwen gebruiken ze
Dat is wel een eng idee inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd bang dat dat touwtje afbreekt
Bovendien heb ik toch niet meer nodig dan van dat spul tegen urineverlies, dus tampons zijn nogal overbodig voor mij.
Sowieso ben ik blij dat ik geen meisje ben. Immens veel nadelen (sorry, but it's true)quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maandverband?
als ik een chick zou zijn zou ik alleen maar dat gebruiken(denk ik)
Amen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso ben ik blij dat ik geen meisje ben. Immens veel nadelen (sorry, but it's true)
[ afbeelding ]
Welke nog meer dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso ben ik blij dat ik geen meisje ben. Immens veel nadelen (sorry, but it's true)
[ afbeelding ]
- Jullie dragen het kindquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik stopte hier met lezenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]zondag een filmpje gezien waarin een vrouw met haar naaldhak op een pik gaat staan, vervolgens haar andere been optilt, en als ze daarna van die pik afstapt komt er een straal bloed uit.
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
- Jullie dragen het kind Dat is een keuze
- Wij krijgen meer loon Waarschijnlijk valt dat mee als je geen kinderen krijgt
- In sommige landen lopen jullie verplicht in een zwarte (soms blauwe) slaapzak Ik woon daar niet
- Jullie zijn (meestal) fysiek zwakker. Rhubarb, niet slaan. Ik kan je niet aan. Gewoon niet vechten dan
- Meisjes zijn ongewenst als kind in China Zie je derde punt
etc..
Maar een paar voorbeelden. Als ik me erin zou verdiepen.. phuuhh
Ik durf niet eens te kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]zondag een filmpje gezien waarin een vrouw met haar naaldhak op een pik gaat staan, vervolgens haar andere been optilt, en als ze daarna van die pik afstapt komt er een straal bloed uit.
![]()
Ongestelde vrouwen zijn vaak wel ontvankelijker en kleding zich uitdagender.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bevestigd wel het stereotype dat ongestelde vrouwen maar beter vermeden kunnen worden
altijd baas boven baas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Ach zo schokkend vond ik dat filmpje niet.
Ik heb nog filmpjes gezien van een lul over stroom en een opengesneden lul die daarna weer werd dicht genaaid.
idd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bevestigd wel het stereotype dat ongestelde vrouwen maar beter vermeden kunnen worden
Wat is er nou dan leuk aan een ongestelde vrouw?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongestelde vrouwen zijn vaak wel ontvankelijker en kleding zich uitdagender.
Heloef, bahquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog filmpjes gezien van een lul over stroom en een opengesneden lul die daarna weer werd dicht genaaid.
Sowieso ben ik niet geschokt door filmpjes met een gemartelde lul erin, ik kan me toch niet in die pijn verplaatsenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
We hebben het niet over Sinji en Loka verschillen uiteraard, maar algemene verschillen waarmee je als vrouw mee te maken kan hebben en als man niet.quote:
Of die van die mensen zonder armen/benenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
't is echt niet meer te geleuven topic
Fffffuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Het is een vrouw waar je nog van alles mee kunt doen. Alleen liever niet bij het bloedende gedeelte. En daarna moet je niet te lang blijven hangen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd.
[..]
Wat is er nou dan leuk aan een ongestelde vrouw?
Ik kan er niks bij bedenken.
Ik zou me ook in een toegetakelde kut kunnen verplaatsen, zegmaar. Klinkt raar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet geschokt door filmpjes met een gemartelde lul erin, ik kan me toch niet in die pijn verplaatsen
Daar ga je aan wennen als je het heel vaak ziet. Ik tenminste.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of die van die mensen zonder armen/benen
Nty.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een vrouw waar je nog van alles mee kunt doen. Alleen liever niet bij het bloedende gedeelte. En daarna moet je niet te lang blijven hangen natuurlijk.
een kut lijkt al op een vleeswond, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik zou me ook in een toegetakelde kut kunnen verplaatsen, zegmaar. Klinkt raar.Maar als iemand een blauw oog heeft, vind ik het al
en kijk ik er liever niet naar. Of als iemand in details verteld hoe hij/zij is gevallen of geslagen.
Ik won 5 euro, als ik hem uit zou kijken.quote:
Denk aan..quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik zou me ook in een toegetakelde kut kunnen verplaatsen, zegmaar. Klinkt raar.Maar als iemand een blauw oog heeft, vind ik het al
en kijk ik er liever niet naar. Of als iemand in details verteld hoe hij/zij is gevallen of geslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BME pain olympics.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik won 5 euro, als ik hem uit zou kijken.
Het was een torture compilatie.
Nee dat was het niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Denk aan..
een A4 papier die je onhandig vastpakt.. waardoor het snijdt tussen het gedeelte van je duim en wijswinger, dat tere stukje huid.Van die films met veel marteling erin doen me eigenlijk vrij weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee man, chicks kunnen naar buiten, en makkelijk contact krijgen met het andere geslacht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn ook chicks die geïsoleerd zijn en niet naar buiten gaan. Het is niet inherent aan het geslacht, maar je gedrag. Wat je nu beschrijft in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee man, chicks kunnen naar buiten, en makkelijk contact krijgen met het andere geslacht.
als jongen zit je maar geisoleerd totdat je een X-factor hebt ofzo.
Ik kijk/luister dan op dat moment niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van die films met veel marteling erin doen me eigenlijk vrij weinig
En hoe verklaar je het dan dat de doodnormale roomblanke boeren jongens wel naar buiten gaan, vrienden hebben, successen hebben op het gebied van studie/werk, hobby's hebben en uiteindelijk ook vriendinnetjes krijgen? Kortom leven, zonder de X factor en al die andere onzin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee man, chicks kunnen naar buiten, en makkelijk contact krijgen met het andere geslacht.
als jongen zit je maar geisoleerd totdat je een X-factor hebt gevonden ofzo die je alleen kan vinden door ervaring, en je kan pas ervaring hebben met x factor. kip en ei probleem, en niemand die het erkent.
Jij kunt best naar buiten, als je het probeert. Dat heeft niet veel te maken met of je jongen of meisje bent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als jongen zit je maar geisoleerd totdat je een X-factor hebt gevonden ofzo die je alleen kan vinden door ervaring, en je kan pas ervaring hebben met x factor. kip en ei probleem, en niemand die het erkent.
grappig dat jij het eigenlijk zwakke geslacht (de man) verdedigt
Neeeee joh dat zie je verkeerd. Vrouwen kunnen áltijd sex krijgen, hoe lelijk ook. Mannen als mlig moeten er voor betalen, anders gaat dat niet Dat snap je toch zeker wel??quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zijn ook chicks die geïsoleerd zijn en niet naar buiten gaan. Het is niet inherent aan het geslacht, maar je gedrag. Wat je nu beschrijft in ieder geval
Door de komst van het internet kan echt iedere vrouw een man krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neeeee joh dat zie je verkeerd. Vrouwen kunnen áltijd sex krijgen, hoe lelijk ook. Mannen als mlig moeten er voor betalen, anders gaat dat niet Dat snap je toch zeker wel??
En dat geldt ook voor zulke mannen. Soort zoekt soort!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de komst van het internet kan echt iedere vrouw een man krijgen.
Als je moddervet bent ga je gewoon naar het feederforum en kies je een vent uit.
ja idd. je wil het absurt laten klinken maar het is precies zo juist. en nog veel erger nog eens hor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neeeee joh dat zie je verkeerd. Vrouwen kunnen áltijd sex krijgen, hoe lelijk ook. Mannen als mlig moeten er voor betalen, anders gaat dat niet Dat snap je toch zeker wel??
Nou voor mannen gaat het iets moeilijk omdat een wanhopige man met een lage standaar 10x makkelijker is te vinden dan een dito vrouw en vind je er een heb je nog 10 andere wanhopige mannen waar ze uit kan kiezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef Soit het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor zulke mannen. Soort zoekt soort!
Ga jij vaak naar hoeren dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja idd. je wil het absurt laten klinken maar het is precies zo juist. en nog veel erger nog eens hor.
en ik mag het natuurlijk niet toegeven dat het ook over seks gaat enzo, want dan ben ik weer een enge gast die hard wil neuken en seksverslaafd is.
het gaat ook op kansen om mensen te ontmoeten en lol te hebben enzo!!, en dat is nog veel erger
Een vriendin van mij, zoekt al jaren een vriend, maar kan er geen een vinden. Ze is er ook heel open over dat ze een man zoekt en dan nog lukt het niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de komst van het internet kan echt iedere vrouw een man krijgen.
Is ze iets voor mij?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij, zoekt al jaren een vriend, maar kan er geen een vinden. Ze is er ook heel open over dat ze een man zoekt en dan nog lukt het niet.
Waar denk je dat het aan kan liggen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij, zoekt al jaren een vriend, maar kan er geen een vinden. Ze is er ook heel open over dat ze een man zoekt en dan nog lukt het niet.
Je bedoelt dan lukt het juíst nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
te hoge lange eisenlijstquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar denk je dat het aan kan liggen?
Is ze 21 of jonger? En waarom is ze niet in dit topic?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja als je echt een leuke vriend of vriendin wilt gaat het natuurlijk wat moeilijker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
ik kan ook wel precies ditum dit gaan vragen.quote:
een man zoeken komt wanhopig over en aangezien het heersende beeld is dat vrouwen niet zoveel moeite hoeven te doen om aan een man te geraken krijgen mannen bij zulke vrouwen argwaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Waarom jongerquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Is ze 21 of jonger? En waarom is ze niet in dit topic?
Dan is ze misschien wat voor mij.quote:
Ligt helemaal aan jezelf. Als jij gewoon leuk, spontaan en sociaal bent heb je waarschijnlijk internet niet eens nodig om iemand te vinden. Of je nou mooi of lelijk bent, een leuk innerlijk doet echt heel veel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou voor mannen gaat het iets moeilijk omdat een wanhopige man met een lage standaar 10x makkelijker is te vinden dan een dito vrouw en vind je er een heb je nog 10 andere wanhopige mannen waar ze uit kan kiezen.
Kijk, deze jongen hier snapt hetquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
grappig dat jij het eigenlijk zwakke geslacht (de man) verdedigt netzoals alle andere mannen nog proberen vol te houden.
Mannen net zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als je echt een leuke vriend of vriendin wilt gaat het natuurlijk wat moeilijker.
Maar een vrouw met een lage standaard heeft zo een vent.
You're not helping himquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Kijk, deze jongen hier snapt het
Ik ben die eerste twee en dat derde gematigd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef Soit het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan jezelf. Als jij gewoon leuk, spontaan en sociaal bent heb je waarschijnlijk internet niet eens nodig om iemand te vinden. Of je nou mooi of lelijk bent, een leuk innerlijk doet echt heel veel.
Vrouwen vallen meestal alleen voor jongens met dezelfde leeftijd of hoger, dus ik moet een meisje zoeken van dezelfde leeftijd of lager. Simpele wiskundequote:
Benzin snapt het, gewoon meisjes van 17 versieren. Die geilen allemaal op ouder.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen vallen meestal alleen voor jongens met dezelfde leeftijd of hoger, dus ik moet een meisje zoeken van dezelfde leeftijd of lager. Simpele wiskunde
Misschien overheersen je slechte karaktertrekken wel, kan ook nog.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben die eerste twee en dat derde gematigd.
Dus...
Echter is het geen zelfvertrouwen wat ik observeer bij jou, maar eerder selfpityquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben die eerste twee en dat derde gematigd.
Dus...
Ze is 25.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Is ze 21 of jonger? En waarom is ze niet in dit topic?
Dat dus wel een beetjequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Echter is het geen zelfvertrouwen wat ik voel bij jou, maar eerder selfpity![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze is 25.
Misschien kent ze dit topic niet.
En ik ga haar niet tippen, want dan moet ik toegeven dat ik op Fok zit.
En toegeven dat ik in dit topic zit,
hoe is het met die ene vriendin afgelopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze is 25.
25, klinkt goed!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze is 25.
De selfpity overheerst denk ik wel een beetje ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Misschien overheersen je slechte karaktertrekken wel, kan ook nog.
Sja, daar komen we maar op 1 manier achter...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken je uiterlijk en je karakter IRL niet...
Ik geef mijn zoektocht naar de liefde op...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze is 25.
Denk dat ze TE open is. Ze neemt echt geen enkel blad voor de mond en zegt precies wat ze wil. Misschien komt dat dus over alsof ze te graag wil.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar denk je dat het aan kan liggen?
Ik mag dat wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Denk dat ze TE open is. Ze neemt echt geen enkel blad voor de mond en zegt precies wat ze wil. Misschien komt dat dus over alsof ze te graag wil.
Arrogante zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef Soit het volgende:
Wat is erger: zelfmedelijden of arrogantie?
Zelfmedelijden, no doubt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef Soit het volgende:
Wat is erger: zelfmedelijden of arrogantie?
Man natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
Was het een man of een lelijk meisje dan?
Was de wereld maar zo mooi als dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Man natuurlijk.
Vrouwen mogen niet op internet. Vrouwen moeten naakt met hoge hakken en alleen een schortje voor, afwassen en ramen lappen en allerlei andere dingen om manlief te behagen.
Ze heeft een lage/normale standaard en vindt dus geen vent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als je echt een leuke vriend of vriendin wilt gaat het natuurlijk wat moeilijker.
Maar een vrouw met een lage standaard heeft zo een vent.
oke, erg overdreven, maar klinkt als een grote kans op succes als je als vrouw zo sletterig mogelijk en met hoge hakken naar buiten gaat, en dan later kan melden dat je heel huiselijk bent goed kan ramen lappen en goed kan koken..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Man natuurlijk.
Vrouwen mogen niet op internet. Vrouwen moeten naakt met hoge hakken en alleen een schortje voor, afwassen en ramen lappen en allerlei andere dingen om manlief te behagen.
Ja dan is het waarschijnlijk hetzelfde als bij mij, gewoon nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze heeft een lage/normale standaard en vindt dus geen vent.
Aan de haren meetrekken naar huis, vinden ze heerlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke, erg overdreven, maar klinkt als een grote kans op succes als je als vrouw zo sletterig mogelijk en met hoge hakken naar buiten gaat.
kan jij vertellen wat de man moet doen?
Fascinerende, edoch verwarrende naam heb jijquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Man natuurlijk.
serieuse vraag klein fatzo geval!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Aan de haren meetrekken naar huis, vinden ze heerlijk.
Door een menneke van 17?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel alvast een alibi regelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
serieuse vraag klein fatzo geval!
(is dit goed?, met testosteron reageren tegen anderen mannetjes?)
quote:
ik voel me er nu al slecht bij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan is het waarschijnlijk hetzelfde als bij mij, gewoon nog niet tegengekomen.
jij snapt het.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Man natuurlijk.
Hebben die Saudi's goed begrepen.quote:
Onmoggelikquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze heeft een lage/normale standaard en vindt dus geen vent.
Ze heeft lang blond haar, slank, gewoon uiterlijk verder, niet echt knap, ook zeker niet lelijk, een open uitstraling, een beetje te, te zoekende denk ik. Weet niet wat verder te vertellen, kan haar toch niet naar jullie toe brengen, want ik ga niet toegeven dat ik hier zit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
25, klinkt goed!
Wat kun je verder over haar vertellen?
Wie weet, vind het er wel een type voor, zal dat topic eens bekijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik geef mijn zoektocht naar de liefde op...
misschien zit ze al op fok. 2 mogelijkheden zelfs in dit topic.
je kan iemand van hier toevoegen op facebook waar je haar ook hebtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze heeft lang blond haar, slank, gewoon uiterlijk verder, niet echt knap, ook zeker niet lelijk, een open uitstraling, een beetje te, te zoekende denk ik. Weet niet wat verder te vertellen, kan haar toch niet naar jullie toe brengen, want ik ga niet toegeven dat ik hier zit.
Hamza Karimquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hebben die Saudi's goed begrepen.
Je hebt een single vriendin die lang blond haar heeft en slank is, en dat hoor ik nu pas?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze heeft lang blond haar, slank, gewoon uiterlijk verder, niet echt knap, ook zeker niet lelijk, een open uitstraling, een beetje te, te zoekende denk ik. Weet niet wat verder te vertellen, kan haar toch niet naar jullie toe brengen, want ik ga niet toegeven dat ik hier zit.
Ik ben dik, daar doe je me geen pijn mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
serieuse vraag klein fatzo geval!
(is dit goed?, met testosteron reageren tegen anderen mannetjes?)
dit komt wel heel erg kansloos over he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een single vriendin die lang blond haar heeft en slank is, en dat hoor ik nu pas?
een beetje zoals de gemiddelde mens, denk ik. niet knap, niet lelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan iemand van hier toevoegen op facebook waar je haar ook hebt![]()
Maar ik vraag me altijd af he. niet echt knap, ook zeker niet lelijk
Wat kan je daar nou van verwachten?
Ja, want ik ben altijd serieus in dit topic.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit komt wel heel erg kansloos over he?
Ja, ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven. Gewoon een gemiddeld uiterlijk, weet ik veel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan iemand van hier toevoegen op facebook waar je haar ook hebt![]()
Maar ik vraag me altijd af he. niet echt knap, ook zeker niet lelijk
Wat kan je daar nou van verwachten?
Nou, zorgen dat zijn vrouw naakt met hoge hakken en alleen een schortje voor, afwast en ramen lapt en allerlei andere dingen doet om manlief te behagen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
kan jij vertellen wat de man moet doen?
talitha -of hoe je dat ook spelt- vond ik echt niks. verkapte hoer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hebben die Saudi's goed begrepen.
Die gemiddeld wel mooi 22 wordt geschat.quote:
Die beschrijving heb je niet zoveel aan. Het kan nog steeds een draak van een vrouw zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een single vriendin die lang blond haar heeft en slank is, en dat hoor ik nu pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |