Droeftoeter of beunhaasquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind faalhaas een mooi woord.
Niet echt hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij bent geniaal...met taal ;D
And proud of itquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
gehosseld en geswaffeld, jij bent het.
Dikke faal dat ik je niet kon/mocht hosselen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dikke faal vind ik ook wel een leuke.
Hosselen blijft het mooiste woord en daarna kusjekroel, vind ik.
Je bent geswaffeld? Mijn wereld stort in, wat doe je!?!quote:
Genieën falen niet in studeren, omdat ze het niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onze Loka...de bescheidenheid zelve
Nee hoor, grapje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent geswaffeld? Mijn wereld stort in, wat doe je!?!
Haha.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikke faal dat ik je niet kon/mocht hosselen.
Kusjekroel
Ik geloof je, want je liegt nooit.quote:
quote:
Damn...dat is jeugdsentiment zegquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja... Zoals in de film Honneponnetje!
Ik herinner me alleen van die film dat op het einde een vrouw met een vrouw mee ging. Daar lette ik dus als kind al op blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn...dat is jeugdsentiment zegToen Nada van Nie nog een lekker ding was
Gebruikte ik al voor FOK!, true story.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:24 schreef Heathcliff80 het volgende:
Klapjosti vind ik ook een mooie.
klapvee vind ik veel leuker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:24 schreef Heathcliff80 het volgende:
Klapjosti vind ik ook een mooie.
Ik weet niet eens meer waar die film over ging, behalve dat ik haar lekker vondquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen van die film dat op het einde een vrouw met een vrouw mee ging. Daar lette ik dus als kind al op blijkbaar.
Vuig.quote:
Die is druk geweest, op haar 16e al meer dan 200 mannen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/44392/Je_zal_het_maar_zijn/
Waarom loop ik dit soort types niet tegen het lijf?
Die had mij zo gedaan joh!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is druk geweest, op haar 16e al meer dan 200 mannen.
Dat wil je toch niet? Gisteren zei je nog dat je niet met de eerste de beste het bed in zou springen. En dit is misschien wel de eerste, maar zeer zeker niet de bestequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/44392/Je_zal_het_maar_zijn/
Waarom loop ik dit soort types niet tegen het lijf?
Ik zie het verhaal wel verschijnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
wat jammer nou.
tegelijk oversteken?
Welke monkey?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Hebben jullie het meegekregen, de rel over monkyyy?
Neequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Ik ben dan ook niet helemaal serieus he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet? Gisteren zei je nog dat je niet met de eerste de beste het bed in zou springen. En dit is misschien wel de eerste, maar zeer zeker niet de beste
Nee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Misschien wel de beste, want ze heeft wel enorm veel ervaring natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet? Gisteren zei je nog dat je niet met de eerste de beste het bed in zou springen. En dit is misschien wel de eerste, maar zeer zeker niet de beste
Ik denk het niet, want zo iemand is te hard bezig met dr eigen bevrediging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien wel de beste, want ze heeft wel enorm veel ervaring natuurlijk.
Gewoon je banaan in der pruim peren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien wel de beste, want ze heeft wel enorm veel ervaring natuurlijk.
weet het niet meer woord voor woord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik zie het verhaal wel verschijnenEn dan vertel ik mijn super secret leeftijd wel
nee? vertel eens, je post het niet zomaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Vertel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Ja, maar die post hier niet, dus waarom zou het ze iets kunnen boeien?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef Soit het volgende:
Omdat relquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar die post hier niet, dus waarom zou het ze iets kunnen boeien?
Monkyyy deed alsof het een meisje was, foto's kwamen gewoon van een blog van een of ander zweeds ofzo meisje. Een grote troll. That's all.quote:
Was het een man of een lelijk meisje dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monkyyy deed alsof het een meisje was, foto's kwamen gewoon van een blog van een of ander zweeds ofzo meisje. Een grote troll. That's all.
link naar topic met comingout?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monkyyy deed alsof het een meisje was, foto's kwamen gewoon van een blog van een of ander zweeds ofzo meisje. Een grote troll. That's all.
Man volgens mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het een man of een lelijk meisje dan?
Daarom moet je nooit een relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien, je ziet maar weer wat er af en toe uit kan komen.quote:
Soms komt er liefde uitquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef Soit het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit een relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien, je ziet maar weer wat er af en toe uit kan komen.
monkyyy nep deel 5, de echte monkyyy weet ervan!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
link naar topic met comingout?
krentenbol-flashback.
Wat een apenstrekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of een keiharde afwijzing.quote:
Ik heb maar thee voor hem gemixt, dat kon mijn portemonnee aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef dawg het volgende:
loka, al een geurtje op de kop getikt ergens trouwens?
Nu vertrouw ik Strawberry ook niet meer. Halcon heeft gewoon gelijk gehad.quote:
Soms moet je risico's durven nemen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Soit het volgende:
[..]
En soms verdriet en jarenlange trauma's.
mooi meisje welquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
tsk tsk, beetje jammer. ben nog speciaal 4x naar de badkamer gelopen om even de namen te checken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb maar thee voor hem gemixt, dat kon mijn portemonnee aan
Soit!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Soit het volgende:
[..]
En soms verdriet en jarenlange trauma's.
je kunt toch ook gewoon geen relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef Soit het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit een relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien, je ziet maar weer wat er af en toe uit kan komen.
Hoelang heeft deze gast het volgehouden? Bwhehe, ik ga het even lezenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Supersoep het volgende:
Ja het is wat.
[..]
Nu vertrouw ik Strawberry ook niet meer. Halcon heeft gewoon gelijk gehad.
je wordt oud.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch ook gewoon geen relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien?
ik vind een voorwaarde toch wel dat je ooit samen in een ruimte bent geweest
silly me
Dat is sowieso waar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch ook gewoon geen relatie aangaan via internet zonder elkaar ooit te zien?
silly me
Ja, dat vind jij maar voor sommige mensen niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
silly me
ja en sommige mensen vinden zand eetbaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij maar voor sommige mensen niet.
Zand is prima eetbaar hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en sommige mensen vinden zand eetbaar
maakt het nog niet eetbaar
Alles wat in je mond past is eetbaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vertel dat kos-met-de-snor maar eens!!!quote:
Wat wil je zeggen? Je hebt zwakbegaafde/domme/onsociale/onzekere mensen die zo'n relatie via internet uiterst serieus nemen en daarom de dupe worden van zoiets, dat is wat ik aangeef.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar daar hosselt ie dan toch geen vrouwen mee? Of was dat ook niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vies meisjequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat in je mond past is eetbaar
Nee, gewoon lekker ouderwets trollen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar daar hosselt ie dan toch geen vrouwen mee? Of was dat ook niet de bedoeling?
nee hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat in je mond past is eetbaar
dat maakt het nog geen relatiequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Je hebt zwakbegaafde/domme/onsociale/onzekere mensen die zo'n relatie via internet uiterst serieus nemen en daarom de dupe worden van zoiets, dat is wat ik aangeef.
misschien wou ie mannen hosselen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar daar hosselt ie dan toch geen vrouwen mee? Of was dat ook niet de bedoeling?
gasten die onoprecht bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar wat versta jij dan onder players?
Of gewoon hosselen waar de term oorspronkelijk voor bedoeld was, geld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien wou ie mannen hosselen?
Maar voor die mensen wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt het nog geen relatie
als ik denk dat ik een relatie heb met een lamp wil dat nog niet zeggen dat dat zo is
Hij hosselt er wel zielige, wanhopige berichtjes mee van allerlei (bekende) Fokkers.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Noem eens één van die redenen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
eetbaar is letterlijk: geschikt om te eten
monnikskap past prima in mijn mond maar is giftig en dus niet geschikt om te eten
zand is ook niet geschikt om te eten om meer dan 1 rede
maar onder de dodelijke hoeveelheid is het dan eetbaar toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Noem eens één van die redenen dan?
Inmens veel chantage-materiaal heb je dan voor handenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij hosselt er wel zielige, wanhopige berichtjes mee van allerlei (bekende) Fokkers.
Ja. Anders zou je zoveel dingen oneetbaar kunnen noemen omdat het in grotere hoeveelheden giftig is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar onder de dodelijke hoeveelheid is het dan eetbaar toch?
wacht, is een zelfmoordpil eetbaar? ik snap het niet
serieus? haar naam zegt me wel wat. was dat niet die pokermeid waar mrkn achter aanzat met al ze gedoe?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgekeerd, te veel water is al dodelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar onder de dodelijke hoeveelheid is het dan eetbaar toch?
wacht, is een zelfmoordpil eetbaar? ik snap het niet
idd. alles kan dodelijk zijn in dat geval.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Omgekeerd, te veel water is al dodelijk.
nee jij snapt het punt nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar voor die mensen wel.![]()
Je begrijpt het punt niet echt, of wel? Dat jij het verstand hebt om te zeggen dat geen relatie is, wil niet zeggen dat die mensen zoiets niet zien en voelen als een relatie.
het blijft achter in je buik en moet dan operatief verwijderd wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Noem eens één van die redenen dan?
teveel lucht is ook dodelijk, dan ontplof je als je dat te snel inneemt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te veel piano is ook dodelijk. Vooral als anaal ingenomen.
Het blijft helemaal niet achter in je buikquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het blijft achter in je buik en moet dan operatief verwijderd worden
vraag maar aan kos met de snor die werd niet meer wakker na zo'n operatie!
Een klein beetje lucht in je slagader is al dodelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
teveel lucht is ook dodelijk, dan ontplof je als je dat te snel inneemt.
is teveel vacuum dodelijk?
Ja, in vacuum zit geen zuurstof.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Nee, in een vacuum kan je prima overleven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Het lijkt me plakkerig en kleverig spul, samengaand met alle vloeistoffen in je maag, dus het lijkt mij wel plausibel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het blijft helemaal niet achter in je buik
Wat? Is er hier een verhaal dat ik niet ken? Kos was wel een chille kerel, maar niet gek geloof ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het blijft achter in je buik en moet dan operatief verwijderd worden
vraag maar aan kos met de snor die werd niet meer wakker na zo'n operatie!
Ik weet niet of er iets bestaat als teveel vacuum. Iets is vacuum of niet. Vacuum is dodelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is nog meer dan je denkt. iets van 5ml voordat het echt gevaar oplevert.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een klein beetje lucht in je slagader is al dodelijk.
dan nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het blijft helemaal niet achter in je buik
kos was een paardquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Is er hier een verhaal dat ik niet ken? Kos was wel een chille kerel, maar niet gek geloof ik.
[..]
Ik weet niet of er iets bestaat als teveel vacuum. Iets is vacuum of niet. Vacuum is dodelijk.
Hij at ook gewoon teveel, één hapje zand kan geen enkel kwaad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan niet
behalve dan dat kos met de snor echt eens 75 kilo heeft moeten laten verwijderen
en het slijt je tanden af en zorgt voor verstoppingen (omdat het dus achter blijft)
Kos met de snor was een onzin user een paar jaar geleden.quote:
Weinig consequenties voor 75 kilo zandquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan niet
behalve dan dat kos met de snor echt eens 75 kilo heeft moeten laten verwijderen
en het slijt je tanden af en zorgt voor verstoppingen (omdat het dus achter blijft)
dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij at ook gewoon teveel, één hapje zand kan geen enkel kwaad.
dat doet mij dan weer denken aan oh oh cherso.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:15 schreef Soit het volgende:
Kos? Paard? Het doet mij denken aan Kos op Griekenland waar je zowat alleen maar kiezelstranden hebt.
Jij hebt weer trek. Take it easyquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook nergens?
ik zeg alleen dat het niet eetbaar is en daarmee word bedoeld dat het niet bedoeld is om te consumeren
pfoe wat een discussie om niks
als je een definitie niet kent google het in het vervolg gewoon
het zorgt er dus voor dat je darmen en zo verstopt raken en dan moet je geopereerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weinig consequenties voor 75 kilo zand
Hapje zand? Ik zeg doen.
Allebei wel oké.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dat doet mij dan weer denken aan oh oh cherso.
Jij voelt je echt te snel aangevallen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook nergens?
ik zeg alleen dat het niet eetbaar is en daarmee word bedoeld dat het niet bedoeld is om te consumeren
pfoe wat een discussie om niks
als je een definitie niet kent google het in het vervolg gewoon
Ik moet wel altijd dingen die ik zie proeven, anders achtervolgt het me nog wekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zorgt er dus voor dat je darmen en zo verstopt raken en dan moet je geopereerd
en het kan ook zorgen dat er dus van alles stuk gaat in je darmen
kos was een paarddus kon waarschijnlijk meer hebben als een mens
maar hij is dus wel overleden aan een van die operaties
er is trouwens een psychische aandoening die er voor zorgt dat mensen alles moeten eten wat ze dien
zand, poep, stenen etc
ook niet zo handig om te hebben
nee ik heb geen trek maar ik vind dit wel heel domquote:
I don't like where this is goingquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd dingen die ik zie proeven, anders achtervolgt het me nog weken
Ik begrijp je, echter is het commotie om niets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik heb geen trek maar ik vind dit wel heel dom
sommige dingen zijn gewoon zo, heeft weinig zin om daar tegen in te gaan
begrippen liggen vast zoals wat een relatie is
als je daar al niet mee om kunt gaan
ik voel mij niet aangevallen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Allebei wel oké.
[..]
Jij voelt je echt te snel aangevallen.
Je eet alleen je eigen poep als je echt niet goed in je hoofd of gehandicapt bent en je d'r geen weet van hebt. Heeft niks met een aandoening te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zorgt er dus voor dat je darmen en zo verstopt raken en dan moet je geopereerd
en het kan ook zorgen dat er dus van alles stuk gaat in je darmen
kos was een paarddus kon waarschijnlijk meer hebben als een mens
maar hij is dus wel overleden aan een van die operaties
er is trouwens een psychische aandoening die er voor zorgt dat mensen alles moeten eten wat ze dienzand, poep, stenen etc
ook niet zo handig om te hebben
Misschien heb je daar wel last vanquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd dingen die ik zie proeven, anders achtervolgt het me nog weken
waarom ziet iedereen hier alles als commotie?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik begrijp je, echter is het commotie om niets.
Klinkt als een lichtelijke dwangneurose. Heb je nog meer tics?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een dwang, en best wel kut eigenlijk
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt als een lichtelijke dwangneurose. Heb je nog meer tics?
Whoa whoa.. *hier heb je een cracker*quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ziet iedereen hier alles als commotie?
ik ga ergens op in en ik ben fel (ik ben nou eenmaal fel)
dat maakt het nog geen commotie
maar zo veel domheid daar moet gewoon iemand wat van zeggen for the sake of the nation
ja waar denk je dat jou frivole uitspraak 'niet goed in je hoofd' vandaan komt? juist een psychische aandoeningquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Je eet alleen je eigen poep als je echt niet goed in je hoofd of gehandicapt bent en je d'r geen weet van hebt. Heeft niks met een aandoening te maken.
Felheid is soms mooi maar soms ook dodelijk vermoeiend. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat je zo op je werk goed kunt functioneren als je ook zo fel reageert zoals je hier doet. Twee mensen uit mijn omgeving die net zo reageren als jij doet en die komen op dit moment niet echt bepaald ver met zo'n houding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ziet iedereen hier alles als commotie?
ik ga ergens op in en ik ben fel (ik ben nou eenmaal fel)
dat maakt het nog geen commotie
maar zo veel domheid daar moet gewoon iemand wat van zeggen for the sake of the nation
Je verzint het niet maar als je dat doet ben je ziek. Heb je geeneens een bepaalde label voor nodig. Hoe wordt dat genoemd dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja waar denk je dat jou frivole uitspraak 'niet goed in je hoofd' vandaan komt? juist een psychische aandoening
ik verzin dit niet hoor, het bestaat
Heb je er daadwerkelijk last van? Die bewegingen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Niet te weinig.
Maar vooral bewegingen verder.
Haar lamp welquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je er daadwerkelijk last van? Die bewegingen?
Ja. Het zorgt voor onder andere mijn slaapproblemen en ik krijg er blauwe plekken vanquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je er daadwerkelijk last van? Die bewegingen?
bedankt voor je bezorgdheid maar ik functioneer prima op mijn werkquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Felheid is soms mooi maar soms ook dodelijk vermoeiend. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat je zo op je werk goed kunt functioneren als je ook zo fel reageert zoals je hier doet. Twee mensen uit mijn omgeving die net zo reageren als jij doet en die komen op dit moment niet echt bepaald ver met zo'n houding.
[..]
Je verzint het niet maar als je dat doet ben je ziek. Heb je geeneens een bepaalde label voor nodig. Hoe wordt dat genoemd dan?
Ik ben niet bezorgd, eerder benieuwd. Je werkt in de hulpverlening/zorg/onderwijs? Nog mooier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bedankt voor je bezorgdheid maar ik functioneer prima op mijn werk
gelukkig is mijn werk domheid de wereld uit helpen dus dat scheelt
de aandoening heet geloof ik pica trouwens
Scheld je ook wel eens hardop zonder échte redenen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Het zorgt voor onder andere mijn slaapproblemen en ik krijg er blauwe plekken van
teveel vacuum in je mond doen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Is er hier een verhaal dat ik niet ken? Kos was wel een chille kerel, maar niet gek geloof ik.
[..]
Ik weet niet of er iets bestaat als teveel vacuum. Iets is vacuum of niet. Vacuum is dodelijk.
aangezien jij al zoveel moeite hebt met het concept psychische aandoening heb ik er weinig vertrouwen in dat het zin heeft om je uit te leggen wat ik doequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ben niet bezorgd, eerder benieuwd. Je werkt in de hulpverlening/zorg/onderwijs? Nog mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |