Nee geen schreeuw om aandacht, meer van steun en tips, aangezien het opgeven ook een gevoel van angst bij mij opwekt.quote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik snap niet echt de relevantie van je vraag. Het lijkt meer een schreeuw om aandacht. Dan zit je op FOK! op de goede plek!
Ga gewoon lekker door met daten, maar je moet er niet zulke hoge verwachtingen van hebben.
Wat voor angst wekt het dan bij je op?quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee geen schreeuw om aandacht, meer van steun en tips, aangezien het opgeven ook een gevoel van angst bij mij opwekt.
Nee, het werkte gewoon niet (van beide kanten). Het mislukte telkens zeg maarquote:
Dat ik door het op te geven nooit meer een relatie zal krijgen...quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wat voor angst wekt het dan bij je op?
Dat zo zo maar eens kunnen te snel en te veel ineens willen kan afschrikken, Je begint toch niet op de eerste date je hele toekomstplannen te voorspellen toch?quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee, het werkte gewoon niet (van beide kanten). Het mislukte telkens zeg maar![]()
Misschien door mijn drang om een relatie te hebben
Heel verstandig. Niet meer zoeken. Ga gewoon dingen doen die je leuk vindt. Dan kom je vanzelf een keer iemand tegen. Of dat over een maand of over 15 jaar is weet ik niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef OrganicBeauty het volgende:
vanaf mijn 17e (ben nu 24 over een paar weken 25) ben ik op zoek naar de liefde in de zin van een relatie...elke dag ben ik er 24 uur mee bezig geweest (naast mijn dagelijkse bezigheden...ja het klopt dat vrouwen kunnen multi-tasken). Een vriend vinden is als het ware een obsessie geworden. Elke dag ben ik er mee bezig geweest in de zin van: wanneer komt het nou? Wat moet ik doen? Shitttt de tijd gaat voorbij ?!! Er is weer een maand voorbij en ik heb nog niet ontmoet? Wat moet ik aan mijn uiterlijk doen? Misschien krijg ik een vriend als ik mijn haar/make-up/kleidng etc. aanpas? Elke dag voel ik ervaar ik negatieve gevoelens en gedachten en zelfs jaloezie als ik verliefde koppels zie. Elke kerst kijk tegen kerst op, omdat ik nog steeds single ben...
Inmiddels ben ik alweer 7/8 jaar verder. In die tijd heb ik wel een paar keer gedate, maar ik was niet leuk genoeg en mijn hart was gebroken. De jongens die mij toentertijd leuk vonden, vond ik niet leuk en interessant genoeg. Ik wilde gewoon heel graag en dat is nou niet bepaald aantrekkelijk
Kijk, ik ben verre van lelijk als ik het zo van anderen hoor en mezelf in de spiegel zie (werd op mijn 21e gevraagd om model te worden) en ik ben universitair opgeleid. Daarnaas ben ik sportief (ik ben vaardig in veel sport soorten), hobbby's, talenten etc. etc.. Ik ben vrolijk, lief, spontaan, heb humor, eerlijk etc. Maar ik kan maar geen vriend vinden en ik merk dat de gedachten aan het hebben van een vriend me eigenlijk verlammen in het leven, me onzeker, onstabiel en neurotisch maken () waardoor ik niet verder kan komen in het leven en niet kan genieten van de mooie momenten omdat ik die veel te graag met iemand wil delen. Ik heb idee dat de tijd verstrijkt en vergelijk me steeds met anderen (die een vriend hebben).
Maar sinds een week ben ik dit vorm van gedrag en obsessie gewoon zat...echt zat...
Het heeft echt geen zin om steeds op zoek te zijn, bij iedere man denken "jaaaa hij is het!!" en me steeds bezig te houden hoe ik me leuk en qua uiterlijk aantrekkelijk kan maken om een man te pleasen om een relatie met me aan te gaan. Ik word er niet gelukkig van en zo te zien heeft het ook geen succes. Dus ik ga het nu gewoon opgeven en me op mezelf focussen. Ik ga me op mijn leven en mijn mentale toestand () richten en op alles wat ik nog in mijn leven wil bereiken etc. Ik dingen doen die ik leuk vind ipv iemand anders te pleasen
Wie heeft hier ervaring mee (dat opgeven dus)? En hoe heb je dat gedaan?
Sorry als het een beetje te lang is geworden.
Hahahah I knowquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ahh wat een schattig topic![]()
Je komt echt ongekend wanhopig over, dat jaagt jongens alleen maar weg...
So what?quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Hahahah I know![]()
Maar de tijd dringt!! Ik ben over 2 weken 25!!!
De meeste mensen van mijn leeftijd wonen al samenquote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
PAS 25... Nog tijd zat joh...
De meeste mensen... Niet allemaal. Kijk vooral niet naar andere AUB!quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
De meeste mensen van mijn leeftijd wonen al samen
Je bent dus echt wanhopigquote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef OrganicBeauty het volgende:
Ik ben nu ZO obsessief bezig met het feit dat ik geen relatie heb dat dit mijn sociale contacten met anderen ook niet bepaald ten goede komt, omdat ik gewoon niet "aanwezig" ben en de laatste tijd onzekerder ben geworden. Ik voel me zo minderwaardig soms.
Ik voel me soms net een autistje in een grote boze wereld ( waar de liefde mij niet gegund is)
Probeer je hier eens in te mengen? [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #536 Loka de lapohuntsterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |