Ik heb mijn laptop op zo'n standaardje staan met een ventilator.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Kaolo laptop raakt om de zoveel tijd oververhit en valt daardoor spontaan uit, en ik maar blijven rammen op die mapima toetsenbord
Nee, na jou verhaal en wat andere horror verhalen op internet durfde ik het niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Juminelle het volgende:
Wow, tliciouz is sexy. Dat haar![]()
Is het al geverfd?
Jij hebt dan waarschijnlijk ook geen laptop van het merk Acerquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoor ik altijd van mensen terwijl ik dagenlang 6 uur of langer achter de laptop kan zitten zonder troubles
JAWEL! Een acer aspire 7715. Love itquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jij hebt dan waarschijnlijk ook geen laptop van het merk Acer
Asus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jij hebt dan waarschijnlijk ook geen laptop van het merk Acer
Mijn laatste PC heb ik begin jaren 80 al naar de kringloop gebrachtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Laptops. Gebruik dat ding alleen voor/op school, thuis is een PC vele malen chiller
.
Wát, early adaptorquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Mijn laatste PC heb ik begin jaren 80 al naar de kringloop gebracht
Kim Holland??!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jumi, Jumi, Jumi, can't you see
Sometimes ya style just hypnotize me
Heb haar 1x gehad, in real life is ze wel te pruimen hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swa! M'n lul wordt spontaan een navel als ik haar zie
.
"Gehad"?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Heb haar 1x gehad, in real life is ze wel te pruimen hoor
Ik dacht trouwens altijd dat ze 'kimmi kimmi kimmi" zongen ivm Lil Kim
yummi yummi yummi toch??quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Gehad"?? Vertel?! Wat zeggen ze dan wel trouwens?
Dus toch! R.J =quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Heb haar 1x gehad, in real life is ze wel te pruimen hoor
Biggie biggie biggiequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Gehad"?? Vertel?! Wat zeggen ze dan wel trouwens?
Mijn Fernandes........het ligt overal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Da's het origineel toch? In "Kymnotize" zeggen ze toch wel Kimmie?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn Fernandes........het ligt overal.
Ja daar zeggen ze wel Kimmie in.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, post overload ineens.
[..]
Da's het origineel toch? In "Kymnotize" zeggen ze toch wel Kimmie?
[..].
Deze is echt prachtig jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Ja inderdaad, dacht dat je het over de originele hadquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, post overload ineens.
[..]
Da's het origineel toch? In "Kymnotize" zeggen ze toch wel Kimmie?
[..].
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jumi, Jumi, Jumi, can't you see
Sometimes ya style just hypnotize me
Haha aw, sorry! Waarschijnlijk gaat het gewoon goed als je naar een goede kapper gaat hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, na jou verhaal en wat andere horror verhalen op internet durfde ik het niet.!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dubbel ghey, want nu moet ik naar Dam.. DIE HEEFT SINDS EEN JAAR OFZO GEEN HOTWINGS TUESDAY MEER!
Overigens, heb geprobeerd wat krioro zei, weet niet welke je OP-waardiger vindt?Geniet nu van 18 hotwings en fer geel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar de 2e![]()
Oef.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Haha aw, sorry! Waarschijnlijk gaat het gewoon goed als je naar een goede kapper gaat hoorHet zou je wel écht mooi staan denk ik.
Yang sweetie!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geniet nu van 18 hotwings en fer geel!
Doe maar de 2e
Jointje opsteken ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat gaan jullie zo doen mensen?
Ik ga een tentamen nakijken van mijn studenten, altijd feest
Gamenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Whehe, wat een baas, done dealquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geniet nu van 18 hotwings en fer geel!
Doe maar de 2e
You like 44quote:
Wat heb je ermee gedaanquote:
Dope! Ik moet nog steeds verder gaan met SR The Third.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik ben pas geleden weer begonnen met GTA
Lol.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk nummer ineens langskomt in m'n WinAmp playlist met ál m'n nummers.
Mij zo snel mogelijk naar huis begeven en neerploffen op mijn asociaal grote bank.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Staat bij vriendjelief.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Juminelle het volgende:
=
[..]
Wat heb je ermee gedaan?
[..]
Dope! Ik moet nog steeds verder gaan met SR The Third.
Waar werk je dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mij zo snel mogelijk naar huis begeven en neerploffen op mijn asociaal grote bank.
Met mij en Jumi tussen je armen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mij zo snel mogelijk naar huis begeven en neerploffen op mijn asociaal grote bank.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk nummer ineens langskomt in m'n WinAmp playlist met ál m'n nummers.
Oeh usher, lang niet meer geluisterd!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
EDIT: weet het al, schiphol toch?
Aan de bieries, en dat op een dinsdag avondquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh usher, lang niet meer geluisterd!
Even opzetten maar weer
Heel vrouwelijk Fernandes als t even kanquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met mij en Jumi tussen je armen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |