Oef.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Haha aw, sorry! Waarschijnlijk gaat het gewoon goed als je naar een goede kapper gaat hoorHet zou je wel écht mooi staan denk ik.
Yang sweetie!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geniet nu van 18 hotwings en fer geel!
Doe maar de 2e
Jointje opsteken ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat gaan jullie zo doen mensen?
Ik ga een tentamen nakijken van mijn studenten, altijd feest
Gamenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Whehe, wat een baas, done dealquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geniet nu van 18 hotwings en fer geel!
Doe maar de 2e
You like 44quote:
Wat heb je ermee gedaanquote:
Dope! Ik moet nog steeds verder gaan met SR The Third.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik ben pas geleden weer begonnen met GTA
Lol.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk nummer ineens langskomt in m'n WinAmp playlist met ál m'n nummers.
Mij zo snel mogelijk naar huis begeven en neerploffen op mijn asociaal grote bank.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Staat bij vriendjelief.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Juminelle het volgende:
=
[..]
Wat heb je ermee gedaan?
[..]
Dope! Ik moet nog steeds verder gaan met SR The Third.
Waar werk je dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mij zo snel mogelijk naar huis begeven en neerploffen op mijn asociaal grote bank.
Met mij en Jumi tussen je armen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mij zo snel mogelijk naar huis begeven en neerploffen op mijn asociaal grote bank.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welk nummer ineens langskomt in m'n WinAmp playlist met ál m'n nummers.
Oeh usher, lang niet meer geluisterd!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
EDIT: weet het al, schiphol toch?
Aan de bieries, en dat op een dinsdag avondquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh usher, lang niet meer geluisterd!
Even opzetten maar weer
Heel vrouwelijk Fernandes als t even kanquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met mij en Jumi tussen je armen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |