Draagt de paus een jurk?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij met een suri-moeder zal vast ook weleens Faja lobi gegeten hebben, is dat nou echt lekker?
In Suriname heb je dus die literflessen, maar ook 33 cl flesjes ervan. Denk niet dat ze die hier hebben though. Wel 's Atlas bier gehad? Is ook Surinaams bier (halve literblik), je hebt 8% en 12%. Goedkoop straalbezopen wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef 2NutZ het volgende:
Djogo bier is trouwens meesterlijk. 1e keer dacht ik echt wtf man. Maar toen geproeft en is hemels
Zijn daar trouwens alleen halve liters van?
Ron.Jeremyquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Rijst met boulanger en droge vis, wat een lekkernij is dat zeg!
Aight, jij hebt dit topic ook al gevondenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:27 schreef Sala-adin het volgende:
Hotwings..... Dat is altijd lief voor mijn mond, maar niet zo lief voor mijn anus
Meer picsquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef Ron.Jeremy het volgende:
B0X mattie!
Geef mij liever Nance, wat is ze toch geefbaar zeg
[ afbeelding ]
Uh huh, vandaag benen gedaan (sorry Choco geen gif gemaakt), honger als een pferd naderhand.quote:
Pasta plus ui, knoflook, rundergehakt, zout, chilipoeder, cayennepeper, geroosterde-paprikapoeder, geroosterde paprika's uit een pot, Heinz pastasaus (hot geloof ik) of tomatenpuree. Het is een pittige variant zeg maar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe fix jij je pasta? Ik ben echt al uitgekeken op bolognese en ook op spekjes, spinazie à la crème en boursin.
Ik houd niet echt heel erg van boulanger maar ik had bij een Chinees in Su heerlijke gevulde (met gehakt).quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Rijst met boulanger en droge vis, wat een lekkernij is dat zeg!
Degene die ik beantwoorde.quote:
Ik wil ook in de OPquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aight, jij hebt dit topic ook al gevonden. Ik vond hotwings alleen heet toen ik 10 was ofzo
.
[..]
Meer pics!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:30 schreef krioro het volgende:
Pasta plus ui, knoflook, gehakt, zout, chilipoeder, cayennepeper, geroosterde-paprikapoeder, geroosterde paprika's uit een pot, Heinz pastasaus (hot geloof ik) of tomatenpuree. Het is een pittige variant zeg maar.
Welke pic + welke Fernandes?quote:
Zij is de haatmadame hierquote:
Weet je mijn compliment van een tijd geleden naar aanleiding van een topic van jou in V&A nog?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:38 schreef tliciouz het volgende:
Foto voor in de OP is overigens gemaakt, wacht nog alleen op de photoshop skills van Gridlok.
Die van mijn fobo+ fernandes geelquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik doe dan altijd gehakt + standaard ui/knoflook/zout/peper, paprika, champignons en een pot pastasaus, maar dat verveelt
. En zalm of pesto enzo voor m'n pasta vind ik niet echt denderend.
[..]
Welke pic + welke Fernandes?
[..]
Zij is de haatmadame hier. Ik zou Nance zeker doen
![]()
![]()
Nee?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:41 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Weet je mijn compliment van een tijd geleden naar aanleiding van een topic van jou in V&A nog?
Ohja, jij met je voetenfetish.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:45 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Je had schoenen in de verkoop, en toen zei ik iets over jouw voeten enzo...
[ afbeelding ]
Fobo gecheckt... dit is de echte Salah Edin?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die van mijn fobo+ fernandes geel
Heyyy babes!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Fobo gecheckt... dit is de echte Salah Edin?
Voetjes en handjes zijn altijd netjes gelakt en verzorgd.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die van mijn fobo+ fernandes geel
PICS??quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voetjes en handjes zijn altijd netjes gelakt en verzorgd.Kijk ik ook altijd bij een jongen naar.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Heyyy babes!
Long time no see...
JA JA JA!!!quote:
Vrouwen met afgekloven nagels.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voetjes en handjes zijn altijd netjes gelakt en verzorgd.Kijk ik ook altijd bij een jongen naar.
Lol nee, of ze wel schoon zijn enzo. Ik walg van nagels met een zwart randje er onder.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
PICS??
Of ze bij een jongen gelakt zijn?
Ow?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik vroeg je net nog wat anders! (op de vorige pagina)
Wil je pics van mijn uitermate verzorgde nagels/handen zien dan? (no homo)quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol nee, of ze wel schoon zijn enzo. Ik walg van nagels met een zwart randje er onder.
Mjah, afwisselen is altijd goed, alles gaat vervelen uiteindelijk. Elke dag bruine bonen is ook niks jwt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik doe dan altijd gehakt + standaard ui/knoflook/zout/peper, paprika, champignons en een pot pastasaus, maar dat verveelt
. En zalm of pesto enzo voor m'n pasta vind ik niet echt denderend.
Die foto is eigenlijk ook wel perfect voor een Fernandes-lurkende Sala. Dit is ook goed verder natuurlijk, zou het zelf willen proberen maar ik heb geen photoshop en/of skills.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed zo?
Naar het idee van Gridlok
Gooi er maar in.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:54 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wil je pics van mijn uitermate verzorgde nagels/handen zien dan? (no homo)
Niks haat, ik vind haar gewoon niet denderendquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zij is de haatmadame hier. Ik zou Nance zeker doen
![]()
![]()
Iets andersquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
JA JA JA!!!
Ik krijg nu trouwens fakkin zin om naar de KFC te rijden, hoe zit het met de KFC @ ferdinand bol? Al terug of iets anders?
Dit jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat je afkomst is, jonge. ALLES OP TAFEL HIER. [ afbeelding ]
Ghey, dan maar eff snel naar de dapper buurt rijden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iets anders. Dag KFC op 2 minuten lopen met een KFC-VIP pas met 10% korting op alles
. Komt na 5 jaar KFC-beplakking op de ramen in een verder leegstaand pand een America Today nou geloof ik
!
Dubbel ghey, want nu moet ik naar Dam.. DIE HEEFT SINDS EEN JAAR OFZO GEEN HOTWINGS TUESDAY MEER!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ghey, dan maar eff snel naar de dapper buurt rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dubbel ghey, want nu moet ik naar Dam.. DIE HEEFT SINDS EEN JAAR OFZO GEEN HOTWINGS TUESDAY MEER!
Overigens, heb geprobeert wat krioro zei, weet niet welke je OP-waardiger vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |